Felhasználónév: Jelszó:
Szerző
Topic neve: Játék fejlesztés
fórumozóFaust0neFérfi
Végzetúr mester
714 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5241. hozzászólás - 2012.11.11. 20:02:38 (Válasz Lanmandragoran #5240 hozzászólására.)
Ne hasonlítsd össze a kettőt. Ugyanis jelen esetben semmilyen hasonlóság nincs a két játékelem között. A projekció arra jó, amire ki lett találva. A segítségével nem gyengíthetsz másokat szándékosan veszteség nélkül. Ha támadó félként is védené a LE-det, akkor lenne némi hasonlóság a kettő között. De teljesen más erőforrás, így nem beszélhetünk egy lapon a két dologról. Ám legyen meg az akaratod: Nem kiskapu! Így megfelel? És javíts ki ha tévedek, de igazságtalanságról nem ejtettem szót. Mindössze azt sérelmeztem, hogy visszájára fordítják a képességet. Ki lett sírva egy tárgy, "hogy ne basszák el a játékomat ". De ezzel megkapták a lehetőséget is egyben, hogy ők ezt bármikor megtehessék azzal szemben akinek nincs ilyen. (Kinek nem inge, ne vegye magára...minden második ismerősöm rendelkezik vele, csak ők arra használják amire kérték a tárgy létrehozását.) Ezt nevezhetjük bárhogy. Kiskapu, nagymaki, bakfitty...nem változtat semmin.
Time in a bottle
Pontszám: 7.38
népszerűLanMaffiaFérfi
Végzetúr mester
3349 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5242. hozzászólás - 2012.11.12. 00:23:31
Van már bennem pár sör, de itt arról van szó, hogy aki ilyen gyűrűvel szaladgál az direkt tömi TP-vel a többi szerencsétlent?

Ha igen, akkor:

1. miért nem lehetett ilyen egyszerűen leírni?

2. szüntessék meg, kész. léphetünk tovább, ki lesz az a szerencsétlen aki a bolygó ura lesz?
Végzetúr discord: https://discord.gg/bUQc6nY9XU

LanMaffia - Azúr Légió - ex-Tyrant - ex-VM (V1)
Káoszfatty - Lélekhozók Testvérisége (V2)
Kataklizma - Ködkapu Strázsái (V3)
Pontszám: 8.19
fórumozóFaust0neFérfi
Végzetúr mester
714 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5243. hozzászólás - 2012.11.12. 00:51:46 (Válasz LanMaffia #5242 hozzászólására.)
Gondoltam ha hosszan és módszeresen körbehugyozom mielőtt rámutatnék, talán nem kezd el kötekedni senki. De hát na... Most úgy érzem magam mint egy reumás 80 éves aki panaszkodik.

De nem izgat...lesz@rom ...vitáztam én itt már eleget ...meg fogok is ...csak vegyem be szívgyógyszerem ^^
Time in a bottle
Pontszám: 4.80
kedvencLavenderNő
Végzetúr mester
680 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5244. hozzászólás - 2012.11.13. 17:09:35
Szerintem kifejezetten hasznos lenne mind a vezetőség, mind a játékosok számára, ha a huzalozott reflexek leírását kiegészítenék egy olyan megjegyzéssel, ami konkretizálná azt a "szándékot", hogy a huzalozott reflexekkel elnyert automatikusan turbózott lélekenergia sajtolás nem azonos azzal az autosajttal, amit a másik létező prém funkció lehetővé tesz - ugyanakkor aminek feltétele a 60-as lélekenergia sajtolás szakértelem. Legyen kiírva!!!, hogy az autosajthoz a 60-as szintű lésajtolás szaki minden esetben alapfeltétel - még ha ezzel nem is lesz túl sok értelme reflexen esetén a sajtolás automatikus turbózódásának.

Mindezt a korrekt tájékoztatásért és a hasonló esetek elkerülése érdekében:
http://forum.vegzetur.hu/index.php/topic,197.13100#hsz13107

Köszönöm!
Legvégül, ha csak cápa marad a nagy tóban, egymást fogják megenni: nem marad majd semmi, csak a víz maga...

V2, Zialin
V5, Lavender
*****

Piros gombot az új-inaktív templomoknak!!!
*****
Pontszám: 8.01
népszerűLanmandragoranFérfi
Végzetúr mester
5171 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5245. hozzászólás - 2012.11.13. 20:47:50 (Válasz Lavender #5244 hozzászólására.)
Idézet: Lavender - 2012.11.13. 17:09:35
Legyen kiírva!!!, hogy az autosajthoz a 60-as szintű lésajtolás szaki minden esetben alapfeltétel - még ha ezzel nem is lesz túl sok értelme reflexen esetén a sajtolás automatikus turbózódásának.


Mi legyen kiírva? 30as alapsajttal, huzalozott reflexekkel működik teljesen normálisan az automatikus sajtolás. Ez 100%-os info, elég volt hozzá az utolsó 50 vadászatom visszanézni. 4 autosajt, csp levonással, 2 szabad állathellyel.

Mod.:
Közben látom, a Vadászzsákmány közbeni autosajtról merült fel a probléma.

Jelentem, ott is teljesen szuperül működik. Friss, ropogós, most teszteltem. Változatlanul 30as alapsajt, reflexek.
(És Lavender, mielőtt kedvet kapnál meglátogatni, jelzem már be is toltam Landiba )
Legutóbbi vadászzsákmányod eredménye:
123.004 LE, 1886 TP, -53 CSP, 2 kiégett őskő, 4 automatikus sajtolás


Két lehetőség van. Vagy Baraty izibe javította a problémát, vagy elfelejtettétek mindketten, hogy a vadászat beállításainak módosítása után indítani kell normál vadászatot, hogy a gép eltárolja a beállítást.
A hozzászólást Lanmandragoran módosította 2012.11.13. 20:59:27-kor
v1 - standby
v2 - Al'LanMandragoran, Vörös Sherwood
v3 - Shaidar Haran, » Ω «
v5 - Biorobot, Tébolyult Mágusok
Pontszám: 7.67
kedvencLavenderNő
Végzetúr mester
680 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5246. hozzászólás - 2012.11.14. 16:42:36 (Válasz Lanmandragoran #5245 hozzászólására.)
Két lehetőség van. Vagy Baraty izibe javította a problémát, vagy elfelejtettétek mindketten, hogy a vadászat beállításainak módosítása után indítani kell normál vadászatot, hogy a gép eltárolja a beállítást.


Az ügyfélszolgálatnak/segítségnek nem írtam végül, de most, hogy ezt írod, a magam részéről abszolút erre tippelek. Ez biztosan kimaradt. A vadászzsákmány felhasználása előtt nem indítottam el egy kis vadászatot, hogy a beállítások mentve legyenek (és ilyen sajtolósdi nálam nem is volt addig beállítva, nagyon ritkán vadászom), feltételeztem, hogy a vadászzsákmány felhasználása egyenértékű a vadászat kiválasztása gombbal. Nagyon köszönöm az infókat és az okosítást !

off: ne félj, egy ideje már nem tudlak meglátogatni. Túl sok szintbe került ez az event és úgy látom, te nem siettél annyira fölfelé, mint én
Legvégül, ha csak cápa marad a nagy tóban, egymást fogják megenni: nem marad majd semmi, csak a víz maga...

V2, Zialin
V5, Lavender
*****

Piros gombot az új-inaktív templomoknak!!!
*****
Pontszám: 8.01
kedvelt tagFetekeNő
Végzetúr tanonc
32 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5247. hozzászólás - 2012.11.18. 14:26:42
Kerdes: tervben van-e a jatek telefonos alkalmazasa?

Nem tudom, hogy elhangzott e mar a kerdes, de nincs idom atolvasni e rengeteg bejegyzest szoval gondoltam megkerdezem hatha .
Mi van veled? Semmi???

feteke
V1
Pontszám: 6.56
kedvencLavenderNő
Végzetúr mester
680 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5248. hozzászólás - 2012.11.18. 20:14:45
Szeretném előre bocsátani, hogy egyszerű és naiv kérdéseket tartalmazó szösszenetnek szánom a most következő hozzászólást .

Eddigi tapasztalataim szerint a féléves jutalmakat eddig sikerült úgy időzíteni, hogy épp a soron következő, azonos nevű event alkalmával járjon le az érvényességük, amikor csak napok, vagy szűk hetek kérdése, hogy meg lehessen szerezni a következőt.
A jutalom relikviáimat elnézegettem ma, és megakadt a szemem az előző xenó event során megszerzett jutalmaim lejárati idején: december 24

Nem tudom, hogy az előző xenó event jutalmak leprogramozásakor be volt-e tervezve fél évvel későbbre a következő azonos event - az év elején kiadott tervezet szerint, én úgy látom, hogy igen.
Ha az aktuális jutalmak lejárati ideje már eleve így, és az új eventtel összehangoltan lett betervezve, akkor a következő sorokat tekintsétek tárgytalannak, és elnézést kérek, ha ismét fölöslegesen értetlenkedem.

Ha tényleg nem volt betervezve anno az új event, vagy legalábbis a pontos lefutása, így azt szeretném javasolni/megkérdezni, hogy lehetne-e esetleg az új event "(köz)beiktatása" miatt a még érvényes xenó jutalmak érvényességét időarányosan kitolni? Konkrétabban a rendhagyó új event miatt - amiről azt feltételezem, hogy másfajta jutalmazási rendszert fog jelenteni- lehetne esetleg meghosszabbítni +1 hónappal a jelenlegi xenó féléves jutalmak érvényességeit? Feltételezem a xenó jutalmakat csak xenó event kapcsán lehet megszerezni, feltételezem, hogy az új event valami újat tartogat.

Őszintén érdekelne, hogy volt-e/van-e valami alternatív megoldás a problémára, vagy ismét csak én látom úgy/tévesen?, hogy az új event bezavar kicsit a féléves jutalmak érvényességi időszakába: előfordulhat, hogy emiatt az eddigiektől eltérően akár több mint egy hónapig kell majd várni az új jutalmakra? Ennek kapcsán adódik a kérdés, hogy a jelenleg megszerzett landragór féléves jutalmak érvényességi idejébe már bele lett tervezve ez az "időeltolódás"?
Legvégül, ha csak cápa marad a nagy tóban, egymást fogják megenni: nem marad majd semmi, csak a víz maga...

V2, Zialin
V5, Lavender
*****

Piros gombot az új-inaktív templomoknak!!!
*****
Pontszám: 8.01
népszerűMaciFérfi
Végzetúr mester
1379 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5249. hozzászólás - 2012.11.18. 20:44:54 (Válasz Lavender #5248 hozzászólására.)
Üdv,

Valójában a bibi a kiindulási alapból van. Azt gondolod, hogy a xeno jutalmak lejárati idejének, és az újak érvényességének folytonosnak kellene lennie.. valójában nem

üdv
maci
Pontszám: 7.58
kedvencLavenderNő
Végzetúr mester
680 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5250. hozzászólás - 2012.11.18. 21:07:38 (Válasz Maci #5249 hozzászólására.)
Maci, köszönöm az infót!

Azt tudom, hogy szokott lenni minimális holtidő, amikor nincs a játékosoknál jutalom - általában az event megkezdése előtt pár héttel vagy pár nappal le szokott járni az aktuális. Túl sokat azért nem szoktunk rá várni, legalábbis így volt ez az eddigi szerény kis tapasztalataim szerint. Ettől függetlenül szeretném tudni, hogy most az új event miatt mennyi idő telik el xenó jutalmak nélkül, mennyire lesz rendhagyó ez az eset - ha rendhagyó egyáltalán. Egyáltalán csúszik-e az időzítés, vagy csak "én találom ki" megint - ha igen, tényleg elnézést mindenkitől?

A hozzászólásomból lehet, hogy nem derül ki, mert nem tudok mindig szerencsésen fogalmazni, de a látszólag "elvárást" kifejező kérdéssekkel elsősorban azt szeretném tudni, hogy gondoltak-e erre a "problémára" a kedves fejlesztők (egyáltalán érdekelne, hogy mi a helyzet a jutalmak időzítésével). Mert ha véletlenül nem, de a játékfejlesztők céljaival és szándékaival nem ütközik, akkor tényleg csak egészen bizonytalanul és naivan kérdezném, hogy esetleg megengedhető-e egy ilyen jellegű, kivételes, egyszeri idő-módosítás?
A hozzászólást Lavender módosította 2012.11.18. 21:10:24-kor
Legvégül, ha csak cápa marad a nagy tóban, egymást fogják megenni: nem marad majd semmi, csak a víz maga...

V2, Zialin
V5, Lavender
*****

Piros gombot az új-inaktív templomoknak!!!
*****
Pontszám: 8.01
népszerűCraslorgFérfi
Végzetúr mester
11552 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5251. hozzászólás - 2012.11.18. 21:17:22 (Válasz Lavender #5250 hozzászólására.)
Nem hiszem, hogy gondoltak. Fél évig adta a bónuszt az új event miatt viszont tolódik a Xenó, tippre másfél - 2 hónappal. Addig nem lesz senkinek se bónusz, így senki se kerül hátrányba. Korábban is kimaradt pár hét.
Pontszám: 7.71
kedvencBarbeyNő
Végzetúr mester
736 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5252. hozzászólás - 2012.11.27. 11:23:01
A két ital ikon és a segítség gomb között lévő helyre beférne a harcoló állatokról az EP információ, nagyon nagyon pozitív lenne.
A mosoly, melyet küldessz, visszatér hozzád.
Széllel szembe... ? Király vagy ecsém!
Pontszám: 8.02
népszerűCraslorgFérfi
Végzetúr mester
11552 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5253. hozzászólás - 2012.11.27. 11:32:58 (Válasz Barbey #5252 hozzászólására.)
Ott van az öltözetváltás legördülő menüje és opciói, így oda kevésbé férne el, de persze egy harmadik sorba sok minden. Többek között valószínűleg oda kerül az ígért turbóváltás is, legalábbis gondolom.
Pontszám: 7.71
népszerűMcMadFérfi
Végzetúr mester
1290 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5254. hozzászólás - 2012.11.27. 14:00:55
VARÁZSLÓI MÁGIA (Fejlesztési javaslat) 1.35

A játékba való bevezetésre tett javaslat/előtörténet:

1. alternatíva:
A Legendában is fel-felbukkanó Varázslói mágiát a Galetki világ javarészt elfelejtette. Azonban egy nap hírek érkeznek arról, hogy Drakin apó keresi a Kiválasztottakat, akiket elvezet az Elfeledett Tudás Barlangjába. A 2 Kiválasztott - a világ leghatalmasabb Harcmestere (Támadás + szint érték alapján) és Mágusa (IQ + szint alapján) - lehetőséget kap, hogy kiszabadítsa az elfeledett mágikus tudást. Ez Varázslatonként 1-1 Epikus csatát jelent, mely akkor „szabadul fel” ha mindkét játékos legyőzte ellenfelét (Erről hír a Világ Eseményekben). Ha X napig nem éri támadás a formulát védő Epikust, akkor a lehetőség a formulaszerzés ezen módjára átszáll a 2. legerősebbre és nála is marad a jog, amíg X napon belül rendszeresen üti az Epikust (ellenkező esetben visszaszáll az 1. számúra). Drakin közben elkezdi tanítani az érdeklődőket a Varázslói mágia alapjára, a Varázslói meditációra (Új AF képesség része, a Kiválasztottak ezt ingyen megkapják 1. szinten). Azonban a Kiválasztottak sem tudják meghazudtolni galetki természetüket, ezért nem teszik közkinccsé a megszerzett tudást.

1./A variáció:
Megőrzik szövetségük számára ahol a szövetség beavatott tagjai (Mágiaelmélet AFK) is megtanulhatják, használhatják.
A többi szövetség természetesen szintén szeretné magáénak tudni az Elfeledett Tudást, ezért Háborút indítanak a Tudást birtokló szövetség(ek) ellen. Azonban azok jól elrejtették azt és csak akkor lehetséges hozzájutni, ha legalább 2 szövetség indít háborút összehangoltan (24 órán belül) és legalább 1 győzelemmel zárja a Háborút. Ekkor mindegyik (az első Háborút indító hadüzenetétől számított 24 órán belül háborúba lépő) szövetség választhat 1-1 Varázslói varázslatot, melyet a szövetségek tagjai a fentebbi AFK követelmény megléte esetén használhatnak. Ezen szövetségektől viszont innentől szintén megszerezhető a Tudás az említett háborús metódussal. A Tudást birtoklók, megszerezni vágyók természetesen járhatnak más utat is (tanulni vágyók felvétele), illetve a Kristály szövetség ellen indított háború megnyerésével is szerezhető formula, de csak az addig a világ által megismert legmagasabb szintű varázslatnál 2-vel alacsonyabb szintűek közül lehet választani.

1./B variáció:
A Varázslói formula tetoválás formájában sajátítható el, működési feltétel, ergo többé-kevésbé rejtett dolog. A Kiválasztottaktól portyagyőzelem esetén leshető le a tetoválás HA rendelkezik a Mágiaelmélet AF képességgel. Erre az esély annyi %, amennyi a vesztes által ismert formulák száma mínusz az ebből a győztes által ismertek száma (ha ez nagyobb, mint 0, akkor) + a győztes AFK szintje. Ez jellemzően igen kevés de reális, mert kicsi esély van meglátni, megjegyezni a tetoválást pontosan mielőtt a vesztes elmenekül. Az esélyt növeli ha a győztes kivégzi ellenfelét (több idő az átvizsgálásra, mielőtt a vesztes magához tér, ellenséges VÚ vagy erős bestia közelít a kutakodóhoz). Ebben az esetben az esély megötszöröződik, de maximum 30% lehet. Egy portyagyőzelemmel 1 formula ismerhető meg (esetleg új AFk/relik növelheti a számot). Több lehetőség esetén választható a formula. (Hogy lehetetlen a Kiválasztottakat legyőzni? Pár kulcsszó: szubplazma, alacsony ÉP, Az őrjöngés itala, stb.). A megszerzőtől innentől kezdve szintén "eltanulható" az ellessett, eltanult varázslat.
Ezenközben az egyre fejlettebb/erősebb Mágiaelméleti kutatásnak köszönhetően felfedezésre kerül, hogy az eddig "haszontalannak" hitt Szinguláris anomália (SzA) erős összefüggést mutat a Mágiával. Kémgömbözésnél használva extra információ kapható a célpont által ismert formulák számáról, rajta lévő Folyamatos hatású varázslat mibenlétéről.
Az elterjedés sebességét növelheti, ha a vesztes is tanulhatna el formulát pl. fele akkora eséllyel. Ennél sokkal erősebb gyorsulás érhető el ha Arénás csatával is eltanulható lenne.

2. alternatíva:
/"Szimpla" megoldás, relatíve gyors elterjedés/
Az egyre fejlettebb/erősebb Mágiaelméleti kutatásnak köszönhetően felfedezésre kerül, hogy az eddig "haszontalannak" hitt Szinguláris anomália (SzA) erős összefüggést mutat a Mágiával. Mágustorony 35.-tól a megtalált SzA megmarad az épületet minimum eddig felhúzó szövetségek tagjainál. Az épület 50. szintjétől kezdve a Mágiaelmélet AFk függvényében formulák tanullhatók annyi SzA-ért, amennyi a formula szintkövetelménye *X (mérlegelendő szorzó).

Mágiaelmélet (Új AF képesség):
Megtanulhatod és használhatod a Varázslói formulák közül azokat, melyek elérhetők számodra ezen AF képességed szintje alapján. (10 szint, 1. szint költsége 10 AFp, minden további szint az előző szint költsége +10 AFp, azaz 10/20/30/...).

Varázslói mágia és a Hordák (javasolt új hordaspecialitások):
Zafír: Varázslói varázslatok Mp igénye 15%-al kisebb (Epikus tárgy varázslat Mp olcsósítójával összeadódik).
Smaragd: Varázslói mágia AFK fejlesztése szintenként 2 AFp-vel olcsóbb. Varázslói varázslatok Mp igénye 5%-al kisebb (Epikus tárgy varázslat Mp olcsósítójával összeadódik).
Rubin: Harccal összefüggő offenzív Varázslói varázslatok használatánál az AFK szinthez +1 adódik. Egyéb varázslatok esetén -1, de az AFk minimum 1 minden esetben.
Gyémánt: Varázslói varázslatok Mp igénye 10%-al drágább (Epikus tárgy varázslat Mp olcsósítójával összeadódik). Varázslat ellenállás (Harccal összefüggő offenzív Varázslói varázslatok 20% eséllyel nem működnek velük szemben).

Varázslói mágia és a 100% fertőzöttség:
A hordaspec mellett a Mágiaelmélet AFK fejlesztése szintenként 1 AFp-vel drágább (Smaragd esetén felülírja az eredeti hordabónuszt) és megkapják a Gyémántok Varázslat ellenállását, de esetükben ez 40% (Gyémánt horda esetén 60%).

Néhány Varázslói mágia formulajavaslat a teljesség igénye nélkül:
Jelmagyarázat:
AFK – Mágiaelmélet AF képesség (szint)
HI – Hatóidő
A – Azonnali hatás (Meditációs idő 1 perc - ez alatt CsP, PP, TKp felhasználás, Epikust/Entitást ütés, Kaland megoldása nem lehetséges)
F – Folyamatos hatás (Meditációs idő 5 perc - ez alatt CsP, PP, TKp felhasználás, Epikust/Entitást ütés, Kaland megoldása nem lehetséges)
X – Harccal összefüggő offenzív Varázslói varázslat


FIGYELEM!
A "F" varázslataidat minden új Varázslói varázslatod megszakítja (kivételt lásd később).
Az egyes formulák AFK szintkövetelménye és manapont igénye (jó sok kell) nincs kitalálva. Ez SOKKAL összetettebb dolog annál, hogy csak így lazán érdemes legyen rá javaslatot tenni.

Vadász szimat: AFK szintenként 1 mp-el csökken a vadászatonkénti idő (max alá is).
HI: F (AFK * 2 óra)

Misztikus Láthatatlanság: A támadó és védekező közötti szintkülönbség duplán számítódik.
HI: F (Láthatatlanság idejéig, de vadászat alatt nem működik)

Mágusszem: Kémgömb újra használati ideje csökken AFK szintenként 1 perccel.
HI: F

Bestiamester szeme: A kémlelni kívánt karakter harcba hívott állatainak összes statisztikáját is megmutatja a Kémgömb.
HI: A (varázslás utáni első Kémgömbözésre hat)

Varázslói Epikus düh: AFK szintnyi plusz % sebzés varázslatra Epikus/Entitás ellen.
X, HI: F (AFK*5 perc hatóidő)

Démonűző szolga: Az Epikus/Entitás ellenfél szintje és állataid szintje megegyezőnek számít 1 csata erejéig.
X, HI: A (varázslás utáni első támadásra hat)

Fantomharcos: A kiválasztott célpontra küldi annak állatok nélküli klónját 1 csata erejéig (a csata csak a célpontnál látható).
X, HI: A (Naponta AFK alkalommal használható, de 2x ugyanarra nem)

Teleportálás: Ha a karaktert támadás éri ÉS megnyeri a kezdeményezést, akkor eltűnik AFK órára támadója szeme elől harc nélkül (nem támadhatja).
HI: F (Napi AFK, háború esetén AFK/3 alkalommal működik, de vadászat alatt nem)

Alkímikus delej: Sajtoláskor - ha esszencia esik - AFK * 2% (gradulátumos sajtoláskor AFK * 7%) esély, hogy olyan Esszencia lesz, amely még nincs a birtokodban (amennyiben ez lehetséges). Ez minimum 3-as AFK-hoz kötött képesség.
HI: F

Szolgaidézés: Ha a karaktert támadás éri ÉS megnyeri a kezdeményezést, akkor Hordázás szakértelme függvényében 1-5 legmagasabb lépett szintű állata harcba hívott lesz ha moráljuk megengedi - még ha Kennelben voltak is - a csata erejéig (ájultra nem hat, ezért a csatáért TP és morál nem jár az állatnak, de elájulhat és akkor úgy kezelendő, mint a megszakított Kennelezés).
X, HI: F (Napi AFK, háború esetén AFK/2 alkalommal működik, de vadászat alatt nem)

Álca: Ha AFK képességed nagyobb, mint kémlelődé, akkor téves (RND) információkat kap (kivéve ÉP és TP, Kémgömb tulajdonost és Maximalizált Kémgömb épülettel rendelkezőt nem tud megtéveszteni).
HI: F

Mágiatörés: Célpontodon lévő Varázslói varázslat leesik. Siker feltétele: sikeres AFK ellenpróba, melyet módosít a Mágia tul különbség 100-as része. A célpont értesül a varázslatról és annak hatásáról.
HI: A, Mp: MaxMana mennyiség

Megtisztulás: A rád mondott (hosszabb hatású) Varázslói varázslatok leesnek rólad. (Saját "F" varázslataid is.)
HI: A

Lerázhatatlan véreb: Kémkedéssel megtalálható és újra támadható lesz egy Teleportált célpontod. A megtalálásra Kémgömbözésenként AFK*5% esélyed van.
HI: A (varázslás utáni első Kémgömbözésre hat)

Önduplikáció: Konkrétan 2 karakter lesz (1 +1 klón), melyek között az aktuális és a maximális ÉP, MP és a LE felezve kerül elosztásra, a klón TP-je 0-ról indul (innentől külön számolódik), de a klón nem regenerálódik és nincs állata. 15% feletti ÉP esetén bármelyik támadható. A Klón portyalistán megjelenik, toplistán nem, vadászik és nincs lehetőség beleszólni a dolgaiba addig, amíg a vadászat tart. Tturbó váltható a főkarakternél (klónnál értelemszerűen nem). A főkarakter NEM vadászhat a varázslat hatóideje alatt (de ő indítja el és szakíthatja meg), illetve újabb varázslat megtöri a varázslatot, más tekintetben szabadon cselekedhet. Ha bármi miatt a vadászat leáll (betelt Kalandhely, elfogyott CsP, Mágiatörés, vadászat megszakítása, stb.) a varázslat megszűnik és a klón egyesül a főkarakterrel (TP, LE, MP, ÉP, stb összeadódik). LEGALÁBB 9. szintű varázslat.
HI: F (vadászat végéig tart)

Varázstükör: Ellenfeleid Harccal kapcsolatos Varázslói mágiái, melyeket rád irányoznak AFK*2% eséllyel rajtuk "sül ki".
HI: F

Félelemaura: Ha karaktered támadás éri ÉS megnyered a kezdeményezést, akkor támadód harcba hívott állatai veszítenek AFK*2 morált a csata előtt (ha 21% alá kerül egy állat, akkor értelemszerűen csata előtt kiesik a "harcba hívott" státuszból).
X, HI: F

Szörnyijesztés: Következő portyádban HA megnyered a kezdeményezést, akkor ellenfeled állatai veszítenek AFK*5 morált (ha 21% alá kerül egy állat, akkor értelemszerűen csata előtt kiesik a "harcba hívott" státuszból DE csak a csata erejéig és a morálja is visszaáll csata után).
X, HI: A (varázslat utáni első portyára hat)

Mágikus Varázslat ellenállás: Harccal összefüggő offenzív Varázslói varázslatok AFK*3% eséllyel nem működnek ellened (akinek hordaspecialitása ez, illetve 100% fertőzött, azok gyakorlatilag 2x dobhatnak mentőt ha aktív ez a varázslatuk).
HI: F

Gondos gazda: Meggyőzőkészség szakértelmed AFK*2 ponttal nő, amíg a varázslat működik. Csak a harcba hívott állatokra hat.
HI: F

Kaland realizátor: AFK*2% eséllyel realizálódik a Kalandok alatti Mana- és gyógyital fogyasztás (manád töltődik, gyógyulsz, de csak a kaland végén íródik fel).
HI: F

Kínzó vámpír: Ha valaki elvisz a Kínzókamrájába és ezt a varázslatot "rámondod", akkor másnap részesülsz az általa kapott Kínzóbevételből (annak AFK*3%-a). Ha a nap vége előtt kiszabadulsz vagy "Megtisztulást" használ a célpont, akkor 0 lesz a hatás. A célpont értesül a varázslatról és annak hatásáról.
HI: A

Kegyes hangulat: Kínzókamrádból elengedhetsz 1 kiválasztott karaktert. A célpont értesül a varázslatról és annak hatásáról.
HI: A

Bűvös csapda: Célpontod nem mehet Katakombába amíg a varázslat hat rá. "Megtisztulással" és "Mágiatöréssel" (bárki által használva rajtad, vagy célpontodon) is semlegesíthető, illetve ha újra varázslatot használsz, akkor megtöröd a csapdát.
HI: F

Sokkoló Aura: Ha megtámadnak ÉS megnyered a kezdeményezést, akkor sikeres Kábításodkor ellenfeled állatai is elszenvedik a Támadásbüntetést, de -(10+AFK) értékkel.
X, HI: F

Dermesztő érintés: Következő portyádban HA megnyered a kezdeményezést, akkor sikeres Kábításodkor ellenfeled -(10+AFK) Támadásbüntetést kap -10 helyett.
X, HI: A (varázslat utáni első portyára hat)

Fortuna csókja: Szerencséd AFK*2 pont időleges bónuszt kap /amíg a varázslat tart/.
HI: F

A korrupt templomszolga: A Végzet templomában 2 kiválasztott, még nem teljesített küldetés helyet cserél.
HI: A, 1 csere ára (a mana mellett) 1 AFp / AFK, azaz pl. 5-ös AFK-nál a költség 0,2 AFp.

Stb.-stb.

Javasolt Varázslói mágiához köthető egyéb AF képességek / új Relikviák hatásai:
Gyakorlott varázsló: Nincs szükséged meditációs időre 15 AFp-ért az "A" varázslatok, további 30 AFp-ért a "F" varázslatok esetén.
Elmélyült varázslathasználat: 1 kiválasztott varázslatod használata esetén AFK szinted +1 bónusszal számít (többször felvehető, de 1 varázslatra csak 1x). Ár: 20 AFp/varázslat
Erős elme: "F" varázslataidat "A" varázslataid nem szakítják meg.
Mágus: Egyszerre 2 különböző "F" varázslatod működhet egy időben, de szintjük összege nem lehet több 12-nél.

Javasolt Hordaváltási költség kiegészítés:
A jelenlegi költségen felül 5 AFp (60. szint feletti váltás esetén), mely jelképezi a már erősebben beivódott hordakondíciók felülírására fordított energiát.

Várom az észrevételeket a javaslat tökéletesítéséhez, elfogadhatóságának kiszélesítéséhez.
(Pl. tippek/módosítási javaslatok bevezetésre, formulákra, programozói problémák kiküszöbölésére, stb.)

Kieg.: Módosítások, új formulaötletek (THX Aurri, Beherit, Cras, Gigatesó)
A hozzászólást McMad módosította 2013.01.04. 09:19:43-kor
Pontszám: 8.02
kedvencTruth80Férfi
Végzetúr mester
1247 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5255. hozzászólás - 2012.11.27. 15:13:07 (Válasz McMad #5254 hozzászólására.)
Ez igen. A reszleteket ugyan nem latom hogy milyen egyensulybeli hatasai lennenek, de nagyon fantaziadusak a varazslatok. Az, hogy loret is irtal hozza, az kulon dicseretes. Nekem tetszik. Izgalmas dolgok vannak benne.

Egy dolgot nem ertek: A gyemant hordanak mert kerul tobb manaba a hasznalata? Vagy valamit rosszul ertelmezek?

En barmikor szivesen olvasok ehhez hasonlo javaslatokat, szerintem erdemes tovabbgondolni, latszik hogy sok munkad van eddig benne.
Beherit V3 - Kocsma bogarak

Végzetúr wiki - millió hasznos infoval
http://vegzetur.wikidot.com

Egy nagyon jó javaslatrendszer a varázslói mágiára:
http://forum.vegzetur.hu/index.php/topic,180.5300#hsz5307
Pontszám: 8.02
népszerűMcMadFérfi
Végzetúr mester
1290 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5256. hozzászólás - 2012.11.27. 15:23:18 (Válasz Truth80 #5255 hozzászólására.)
Azért kerül többe, mert kevesebb az affinitásuk a mágiához. Őket eléggé diszkriminatíve az "orgyilkosokhoz" szokták hasonlítani, azaz nem éppen az elvont mágiaelméleti tudásukról lehetnek híresek. Annál inkább a "meglepetési" tényezőjükről. Jó kérdés, hogy mennyiben gátolja a mana pluszköltség a gyémánt karaktert. Szerintem szinte semennyire. Ők jó eséllyel nem fognak sok Varázslói mágiát dobálni (pláne óránként váltogatni), ergo minimális tényező esetükben, mint ahogy a többieknél is az olcsósítás.
Pontszám: 8.09
népszerűAlendaarFérfi
Végzetúr mester
1999 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5257. hozzászólás - 2012.11.27. 15:29:50 (Válasz McMad #5254 hozzászólására.)
Szép lista! Grat!
V3 Thalia - ex-Vihar Lovag, Illuminati Lovagjai
V1 Alendaar - ex-Gaia, Azúr Légió
Nyugodtan pontozz le, ballisztikus ívben tojok rá!
Pontszám: 6.98
népszerűCraslorgFérfi
Végzetúr mester
11552 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5258. hozzászólás - 2012.11.27. 16:16:41 (Válasz McMad #5254 hozzászólására.)
Tetszetős, egyetlen dolog zavaró: a meditációs idő. Tétlenségre késztetnél, amikor most is az a gond, hogy sok idő a vadászat, közben nem lehet mást csinálni. Ezt a részét semmiképpen se javaslom, a hatások egy része már van más módon, kérdés Miklós engedné-e a több helyről elérhetőséget.
Pontszám: 8.47
népszerűMcMadFérfi
Végzetúr mester
1290 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5259. hozzászólás - 2012.11.27. 18:59:19 (Válasz Craslorg #5258 hozzászólására.)
Jogos.
Ezért is nyúltam óvatosan (kis bónusszal) a meglévő dolgokhoz.
Igazán csak magas AFK esetén számottevőbbek a bónuszok, amiért viszont tetemes AFp-vel fizet a karakter.
Meditációs idő: 1-5 perc nem sok (kronokomp max alatti/körüli dolog).
Nagyobb Meditációs időt csak az igazán erős hatásokra adtam/adnék, amelyek a kényelmetlenebb aktiválás ellenére is "megérik" a fáradságot bizonyos esetekben. Nem lenne optimális, ha túl sűrűn lehetne dobálni/váltogatni bizonyos hatásokat. Ennek fékje egyfelől a MI, másfelől a tetemesebb Mp, ami nagyon gondos mérlegelés kérdése. Plusz erős fék az is, hogy a Folyamatos hatású varázslatok kiütik egymást (egyszerre csak 1 lehet aktív). HA lenne egy olyan AFK/relik, amely lehetővé tenné 2 vari egyidejű használatát, akkor azt legfeljebb úgy látnám kezelhetőnek, hogy a két vari szintjének összege nem haladhatja meg a 10-12-t (pl. 3. és 8. szintű még működhet egyszerre adott feltételek esetén).
Kérnék még véleményeket (konkrétat is szívesen látok, mert a már feldobott formulákkal sem vagyok még teljesen megelégedve).

Kieg.: Igazítás
A hozzászólást McMad módosította 2012.11.28. 13:25:45-kor
Pontszám: 7.14
népszerűMcMadFérfi
Végzetúr mester
1290 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5260. hozzászólás - 2012.11.28. 12:34:19 (Válasz McMad #5259 hozzászólására.)
Idézet: Craslorg - 2012.11.27. 16:16:41
... most is az a gond, hogy sok idő a vadászat, közben nem lehet mást csinálni. ...

Adtál egy formulatippet. ;-)
Az új ötletekkel folyamatosan egészítem ki az eredeti javaslatot, hogy ne legyen szétszórva... :-X
A hozzászólást McMad módosította 2012.11.28. 15:43:28-kor
Pontszám: 8.09
Dobókocka - a sokoldalú kiegészítőAz Idő Kereke tovább forog! Megjelent a befejező trilógia utolsó része!