Felhasználónév: Jelszó:
Szerző
Topic neve: Játék fejlesztés
irritálóEbegab92Férfi
Végzetúr
87 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
1361. hozzászólás - 2009.12.19. 20:43:08
Nem tudom,hogy ki ismeri a Klánháború játékot,de aki igen az tudja,hogy az is böngésző alapú,és van benne animált grafika az épületekről.Nem tudom,hogy hogy kell csinálni,de nagyon jól nézne az,ha a szövetségi épületek is a szövetség főoldalán így animálva lennének.Ez is minimális igényű,mint ott a tapasztalataim alapján.
Ebegab92-VILAG1-en (gyémánt horda)Kovales kötés tagokat keres!
Pontszám: 3.30
kedvencMarocchiFérfi
Végzetúr tehetség
137 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
1362. hozzászólás - 2009.12.20. 20:10:41
Egy javaslat, mely kényelmi szempontból hasznos lenne, és időt takarítanánk meg vele: Jó lenne, ha egész felszereléseket be tudnánk magunknak állítani, és ezeket egyetlen gombnyomással cserélni! Pl. manakonstrukciós felszerelésről átváltani az "éles" hacukára. stb.
V1: Vallud, a druida. (Békeidők Hírmondói)
V2: Makh il Malenaas az élő halott. (Halhatatlan Homokszemek)
V3: Garbash, a nekromanciát űző halálon túli kreatúra. (Sindro Árnyéka)
V6: Tűzfénytáncos, az erdei tündér (Sárkánylovasok)
Pontszám: 7.28
kedvelt tagEardogFérfi
Végzetúr mester
769 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
1363. hozzászólás - 2009.12.22. 18:54:00
Sztem kéne csinálni itt egy olyan gombot fórumon, hogy "Mutasd Miklós hsz-eit", és aki azt megnyomja az időrendbe látja Miklós hsz-eit Ez amúgy azért lenne jó, mert sokszor ha érdekel egy téma, de nem a sok locsogás, hanem a tények, és mellesleg 30 oldalt írtak tele, akkor így egyből a lényegre lehetne térni, és nem kéne átnyálazni a 30oldalt, csak hogy egy piros betűsnek a véleményét lássam
A hozzászólást Eardog módosította 2009.12.22. 18:55:06-kor
V2 - Eraman - Sötét Mágusok
Pontszám: 5.59
népszerűFubujociFérfi
Végzetúr mester
355 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
1364. hozzászólás - 2009.12.22. 19:01:07
Azon gondolkoztam, hogy a felejtés szakit is ellehessen felejteni. Mit szóltok?
V1-Dark Knuth

V2-Dark Knuth

V3-Dark Knuth
Pontszám: 6.28
népszerűFubujociFérfi
Végzetúr mester
355 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
1365. hozzászólás - 2009.12.22. 19:02:25
Tudom, hogy nem növeli a többit és nem fogja csökkenteni. Csak egy kis Le vissza jönne.
V1-Dark Knuth

V2-Dark Knuth

V3-Dark Knuth
Pontszám: 6.28
népszerűCavalornFérfi
Végzetúr mester
472 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
1366. hozzászólás - 2009.12.22. 19:04:25 (Válasz Eardog #1363 hozzászólására.)
Ööö...
http://forum.vegzetur.hu/index.php?act=profil_posts&user=2
Pontszám: 7.70
kedvencPottomPannaNő
Végzetúr mester
2518 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
1367. hozzászólás - 2009.12.22. 19:04:58 (Válasz Eardog #1363 hozzászólására.)
Rákkattintasz Miklós nevére, ott az összes hsz-e időrendben.

Edit: Megelőztek.
A hozzászólást PottomPanna módosította 2009.12.22. 19:05:45-kor
Pöttöm Panna- V1-Lélekőrök Szövetsége
Pontszám: 8.79
kedvelt tagEardogFérfi
Végzetúr mester
769 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
1368. hozzászólás - 2009.12.22. 19:43:43
ohh, köszi:) Ezt nem tudtam:)
V2 - Eraman - Sötét Mágusok
Pontszám: 5.59
kedvelt tagLoWsFérfi
Végzetúr mester
485 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
1369. hozzászólás - 2009.12.23. 18:27:16
Nem tudom hol is ment/megy a vita arról. ogy pár kisember köré odaépítenek egy szövit. Ezért ide írom be tapasztalataimat:
Van karakterem ami 1-2es szinten is 15 feletti bónuszokkal szaladgált. Tehát, szerintem van pici rálátásom a dologra.

1. tévhit: A bonuszok miatt legyőzhetetlenek az alacsony karik is.
Nah erre csak a Miklósrandomot tudom mondani. 160 feletti TÖvel (csak Támadás és Védekezésen pont!) plusz még 15 támadás és védekezés nem volt elég arra, hogy 10ből 8 csatám megnyerjem. KIZÁRÓLAG 140TÖs, főleg buzogánnyal mászkálós egyének ellen. Tehát alacsony szinte (értsd: 4 alatt) még majdnem mind1 mekkora bónuszaid/tárgyaid és tulajdonságaid vannak! Itt gyakorlatilag semmit nem jelentenek az épületbónuszok. Szerintem.

2. Az epikus táryak hatalmas előnyt jelentenek.
Aláírom, előny. De korántsem hatalmas, még csak kiugrónak sem nevezném. Igaz, nem is 1-es szinten kaptam 80as tárgyat, de azért nem sok embert látok 11es szinten két epikkel. Így elmondhatom, hogy csak az amúgy is jelentős előnyt erősíti, amit eddigre már úgyis gyakorlatilag behozhatatlanná tettek a karakterek (persze ha nem hülyék). Egy csepp a tengerben. Semmi több.

Ha mindenárony egyenősdit akartok játszani, akkor szüntessétek meg a portyát és kész. Vagy folytassátok ugyan ezen az úton a kiherélését.
Ide járok trollkodni!

V1 Kötél Általi Halál
V2 Eltörlő
Törölve: V3 Hopeless
Pontszám: 4.73
utáltHajasmanoszFérfi
Végzetúr
70 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
1370. hozzászólás - 2009.12.28. 20:40:10
Helo.Csak az lenne a javaslatom, hogy legyen egy olyan szakértelem, ami csökkenti egy kaland közötti próbálkozási időszakot.Tehát ne naponta egyszer lehessen egy kalandot csinálni, hanem egy nap többször is.Mondjuk a szakértelem szintenként 5 percet rövidít.Nem tudom, értehető-e ami írtam, de ha nem, akkor bocsi.
Pontszám: 5.23
kedvelt tagTihaFérfi
Végzetúr mester
526 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
1371. hozzászólás - 2009.12.28. 23:24:41
Amúgy is kelllenének már új szakik, de nagyon. Lassan ott tart a szaki (és karakterfeljesztés), mint a szövetségeknél az építés. Nincs mit húzni, ezért abba rakjuk, aminek nincs maximuma. Lassan már mindenki 200 feletti kritikus varázslattal szaladgál.

Ötletek:
Mérgezés szakértelem.
Hasónló a kábításhoz, %-os esélye van a sikernek. Minden harci körben újra dobja a %-ot. Ha bejön akkor X-et sebződik az ellenfél. és ezentúl minden harci körben újra X-et sebződik. Több mérgezés összeadódik:
Azaz első körben betalálok, mérgezek, sebződik egyből a méregtől X-et. Második körben találok, bejön a mérgezés, sebződik X-et, és elszenvedi újra az első mérgezés x sebzését. Ez komoly sebzés lehet, ezért x-nek viszonylag kis számnak kell lennie.
Viszont lehetne ellene:
Méregellenállás (tárgyak adnák, úgymint a kábítás elhárítást, vagy lélekszívás védelmet.

Harmadlagos varázslat szakértelem:
a varázslatom tovább "égeti" az ellenfelet, minden harci körben sebződik még x-et. (vagy lehet rá %-os esély, amire minden körben dobnia kell)

Entitás specializáció:
az entitás csatákra adna + támadás, védekezés, sebzés, ellenállás, elnyelés, varázslatelnyelés, stb..

Kvízmester:
kényelmi szaki, 90 a max szintje. minden 10. szinten 1 %-al növeli a vadászatért kapott LE-t, ha nem válaszoltál a kvízre, vagy rossz választ adtál. /lehet a max 45, és minden 5. szinten adna)

És akár egy két kaland szaki is, hogy még szélesebb legyen az értelmetlem, ám de fejlesztendő szakik tárháza.
Nyomolvasás
lopakodás
szörnyismeret
általános műveltség
stb
Graham Treefrog - Azúr Légió
____________________________________________ Ha ettől érzed magad valakinek, nyomj egy 1-est ide:
Pontszám: 6.57
kedvelt tagTihaFérfi
Végzetúr mester
526 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
1372. hozzászólás - 2009.12.30. 00:35:57
Pár ötlet az állatokkal kapcsolatban, amire szerintem nagy szükség lenne, pedig apróságnak tűnnek:

1.:
Minden állat mellé egy kis "pipálható" ikont tegyetek. a kijelölt állatokat egyszerre lehessen pihenni küldeni, harcolni hívni, és kennelbe küldeni. Ha lassabb net-en kell játszanom, az esti kennelbe küldése a 4 állatnak símán lehet 5-10 perc is, ami rohadt idegesítő. Kérlek oldjátok meg. Köszi.

2.:
A kennelező állatnak miért nem lehet felszerelést adni, vagy lecserélni? Ha már kennelben van, akkor már utólag úgysem módosítja a +TP-t adó cucc, mást meg miért ne tehetnék rá?

3.:
A kenneléssel is jó lenne kezdeni valamit, mert ha este elküldöm őket gyakorolni, mondjuk reggelig, de reggel mégsem tudok játszani, akkor egész délután üresen állnak, lemegy a rohadt moráljuk. Ha meg estig küldöm el őket, akkor meg addig nem tudok csatázni.
Jó itt ez az én problémám, de amire rá akarok világítani az az, hogy emiatt megintcsak az van előnyben, aki naphosszat tud bármikor gép elé kerülni. Miért ne hozhatnám ki a kennelből az állatot? a TP-t meg időarányosan kapná meg, amennyit bent volt. (persze így a 10 szintet lépős küldetés nehezebb lesz, mert nem azonnal lépnek az állatok 2 szintet...)

4.:
Nagy árbevétel kiesést jelente, ha csinálnátok egy lélekgyémántos, ősköves relikviát, ami azt tudná, hogy az állat felszerelését cserélhetném, és nem veszne el végleg? Mert szerintem, akkor minden aktuális cuccból 4 db-ot tartanék. (persze a felszerelés berlettel együtt már táp lenne. (mondjuk annyi kikötés lenne, ha bérleted van, és megveszed ezt a tárgyat, akkor a bérletet vissza kell adni. és fordítva is. tehát vagy ez vagy az a tárgy van nálad.)
Graham Treefrog - Azúr Légió
____________________________________________ Ha ettől érzed magad valakinek, nyomj egy 1-est ide:
Pontszám: 7.30
irritálówinnieNő
Végzetúr mester
2177 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
1373. hozzászólás - 2009.12.30. 01:36:44 (Válasz Tiha #1371 hozzászólására.)
Idézet: Tiha - 2009.12.28. 23:24:41
mint a szövetségeknél az építés. Nincs mit húzni, ezért abba rakjuk, aminek nincs maximuma.


tudod, hogy most nem mondasz igazat, ugye? azt akartad írni, hogy nincs olyan nyers tápot adó szaki, amit húzni lehetne. (naná, hogy a kritikust említed, holott a vastagbőr és a sebgyógyítás is ott van, azok sem haszontalanok, de mivel nem adnak nagy tápot, így meg sem említed. pedig ma az epikust csak úgy sikerült legyőzni, hogy folyamatosan turbózva volt az 50 vastag és állandóan ment az 50-es sebgyógyítás az állatokra:)

nem a tophoz kell fejleszteni, egy ilyen játéknál HOSSZÚ távra kell nézni. attól, hogy neked 2000 feletti a SZÖ-d, én még, top25-ös SZÖ-vel bőven tudnék mit fejleszteni, s akkor mit szóljanak a "kicsik". (de tényleg nem tudsz mit fejleszteni? nekem a 84-es kontinuumszűkítés régi álmom. másodlagos sebzéseim sincsenek, nem fejlődök visszafogottam, ott az irányított vadászat, a lopás, stb:)

egyetértek, hogy kellenek az új szakik, vannak jó ötletek is, de nem szabad elsietni. óvatosan, mint az 50 tanulás felettiekkel vagy a 3 kalandszakival lehet haladnim de túl nagy lépésekkel nem biztos, hogy jó ötlet.

amondó vagyok, hogy a kevesebb fejlesztést igánylő megoldást pártolom egy ideig: például lehetne a meglévőket fejleszteni (ld, ez megtörtént az elementárissal) magasabb szintre. esetleg lehetne egy olyan szaki, amivel magas áron meg lehetne egyéb bónuszért növelni más szakértelmek maximumát. gondolok arra, hogy a vezetőkészség max. szinten bónuszt ad. ilyen alapon egy 70-es szakértelem a 10-es szinten 1, 30-as szinten 2 egyéb szakit tenne növelhetővé a kevésbé táposakból.

nekem éldául a 40-es valóságformázás maximum nagy szívfájdalmam - ha lenne szaki, amivel mondjuk megoldható lenne, hogy akár 10 további szintenként +1PP-re szert lehessen tenni, akkor ölnék érte:) vagy mondjuk, amivel még egy gyűlölet felvehető lenne. persze a sebgyógyítás hatásfokának javítása sem lenne értelmetlen valami extrém szinte. (pl. 15 perc, bár a képesség mufurc, hiszen az sem lenne hátrány, ha meg lehetne adni,mennyit akarok gyógyítani, mert azóta, hogy morált ad a gyógyítás, jobb minél kevesebbet, mert a maxos lényt nem lehet gyógyítani:)
A hozzászólást winnie módosította 2009.12.30. 01:39:11-kor
Pontszám: 5.62
irritálówinnieNő
Végzetúr mester
2177 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
1374. hozzászólás - 2009.12.30. 01:43:01 (Válasz Tiha #1372 hozzászólására.)
az állatötletek praktikusak, némelyik ugyan túlságosan is egyszerűsítő, de hátha megvalósulhat valamelyik. a kennelezés megszakítása nem lenne rossz, ráadásul valóságszagú is.

a morálrohadás problémájának felvetése jogos, én is gondolok ilyesmire, de aztán eszembe jut, hogy ez tipikusan a kiváltságosak sírása, hiszen szinte semmibe sem kerül az, hogy egy nullűra csökkent állatba életet leheljünk. pár (ezer) LE. bakfitty. minden reggel beléjük nyomod a kínzókamrát. tudom, az is költség, de ilyenkor mindig arra gondolok, hogy ha erőforrásból is megoldható, s nem eget rengető mennyiségből, akkor nem csak a túlzott keleti kényelmet akaró énünk akarja az ilyen könnyítéseket?
Pontszám: 3.27
fórumozóHoGoFérfi
Végzetúr tehetség
109 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
1375. hozzászólás - 2009.12.30. 05:47:32 (Válasz winnie #1374 hozzászólására.)
Szerintem nem kényelemről beszélünk ebben az esetben, mert azt a LE-t másra is tudod használni!
Nem érdekel a pontozás!
Ne csináld már, erre most miért kellett egyet adni ...
Pontszám: 7.55
utáltAvatár visz mindentFérfi
Végzetúr poronty
1 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
1376. hozzászólás - 2009.12.30. 08:40:44 (Válasz Tiha #1372 hozzászólására.)
HOGY KELL JÁTSZANI
Pontszám: 2.67
népszerűDarahNő
Végzetúr mester
2208 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
1377. hozzászólás - 2009.12.30. 08:53:16 (Válasz Avatár visz mindent #1376 hozzászólására.)
Melyik része nem megy a játéknak?

OFF (ON?):
Kéne az az önkéntes mentor rendszer.
A hozzászólást Darah módosította 2009.12.30. 08:53:38-kor
(v1-lmf-Gaia) kalaposinas

For the játékélmény!
Pontszám: 7.49
fórumozóHoGoFérfi
Végzetúr tehetség
109 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
1378. hozzászólás - 2009.12.30. 09:02:10 (Válasz Darah #1377 hozzászólására.)
Nem önkéntes mentor rendszer kell hanem fórumadmin aki az ilyen hozzászólást törli és a tulajdonosát min. 3 nap bannal jutalmazza.

Ha elkezded játszani a játékot van ott egy "mentor" aki az első lépéseket elmagyarázza. Utánna elég olvasni és tanulni.
Persze egyszerűbb benézni a fórumra reg után és 10 perc múlva hülyeséget kérdezni az első meglátott topicban.

Ha mégis van fórumadmin akkor legyen olyan kedves és az én offolós üzenetemet is törölje a kedves avatáréval együtt.
A hozzászólást HoGo módosította 2009.12.30. 09:17:38-kor
Nem érdekel a pontozás!
Ne csináld már, erre most miért kellett egyet adni ...
Pontszám: 6.52
népszerűDarahNő
Végzetúr mester
2208 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
1379. hozzászólás - 2009.12.30. 09:06:22 (Válasz HoGo #1378 hozzászólására.)
Ne légy ilyen szigorú, ő legalább a 90 %-al ellentétben idetalált, és még majdnem jó helyen is kérdezett.

Kéne az a mentor rendszer, a "gyári" túl hamar elmúlik és nagyon pici szeletét érinti csak a játéknak.
Épp csak lélegezni tanítja meg az újszülöttet, hétmillió kérdést viszont nem érint.
(v1-lmf-Gaia) kalaposinas

For the játékélmény!
Pontszám: 7.49
kedvelt tagRicskoszFérfi
Végzetúr mester
1146 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
1380. hozzászólás - 2009.12.30. 22:08:56
nagyo sok mindent szeretnék mondani a játékkal kapcsolatban!
1,Szerintem nem kéne agyonbutítani szegény portyakarakterek játékát, akik időt és pénzt nem sajnálva a játékra érik el kiváló LE-differenciájukat!
Gondolok itt:
a kivégzés butítására(bár ezzel picit egyetértek, tényleg óriásit lehetett anno szakítani egy magasra húzott KV-val)
kreatív butítására(önmagában ezt is jó ötletnek tartottam volna, de kivégzéssel együtt semmiképp!) Tehát vagy egyik, vagy másik, mindkettő módosítás egyszerre nagyon legyöngíti a pókokat(természetesen így is szintjeik királyai lesznek, de keserű nekik(nekünk),hogy föl kell adni ezt a játékstílusunkat
epikus tárgyak szinthez kötése(pl xszintű játékos max y szintű tárgyat kaphat)
ezzel is egy újabb színfolt fog eltűnni a játékból, ha ezt megcsináljátok4 ezzel az a taktika tűnik el, hogy magas szintű epikgyakátorok a kicsiknek verik le a tárgyakat és így ők előnyre tesznek szert.
Kérdem én:miért kell néhány kreatív, ötletes fondorlatos taktikát kigyomlálni a játékból?
Hisz épp ettől érdekes! Rengeteg úton elindulhat az ember, meglehőtesen sok kombinációs lehetőséggel! lehet szinthuszár, pók vadászkari... mindegyiknek megvan a maga varázsa... nem értem, miért kell az egyik taktikát lasssan már gyökeresen kiírtani!

Entitásozás:
ezt nagyon jó ötletnek tartom, csak az a zavaró, hogy egy halál után csak 3nap múlva lehet ütni.. ez sok szerintem én 1-1,5 napot javasolnék!
Pontszám: 2.67
HKK - Zén minikiegészítő: Zén Legendái: A sötétség gyermekeiAz Idő Kereke tovább forog! Megjelent a befejező trilógia utolsó része!