Felhasználónév: Jelszó:
Szerző
Topic neve: Játék fejlesztés
kedvencDrSteve123Férfi
Végzetúr tanonc
14 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
801. hozzászólás - 2009.09.23. 07:39:36
HÁBORÚS STATISZTIKÁK: kellenne egy lekérdezés, hogy adott ember az összes háborúban eddig milyen gyözelem vereség aránnyal rendelkezik
ezeket az adatokat az összes szövetségi tagra egy oldalon kell megjeleníteni, rendezési lehetőségekkel
Pontszám: 5
kedvencDrSteve123Férfi
Végzetúr tanonc
14 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
802. hozzászólás - 2009.09.23. 07:40:32
HÁBORÚ: kell egy épület, amely a hosszú nehéz háboruk alatt, amikor le már amugy sem jön, csökkenti a gyözelemért kapott tp-t
Pontszám: 5
kedvelt tagSzandra2222Nő
Végzetúr tehetség
135 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
803. hozzászólás - 2009.09.23. 22:56:17
Ha nem jó helyen írom akkor boccs, de gondoljátok már át ezt a spamszűrő dolgot. Egy szövivezető naponta több emberrel is vált üzeneteket, intézi az ügyes bajos dolgokat. Ehhez jön hozzá a toborzás, szóval baromi idegesítő a folytonos letiltás. Tényleg azt hiszitek hogy itt fog valaki pilótajátékot szervezni, vagy marketingezni????
V1 - Fujiko
V2 - Hiju
V3 - Kéla
V5 - Cefka
Pontszám: 6.33
népszerűFubujociFérfi
Végzetúr mester
355 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
804. hozzászólás - 2009.09.25. 08:25:55
Elhiszem, hogy jót akartatok ezzel a szülinapos dologgal. De szerintem sokkal jobban jártatok volna ha fizetés környékérre csináljátok. Nem a hónap Második felében. Meg ha tortát el lehetne adni. De ne sokkért 1-2 ezer Le-ért, mint egy gyógyitalt. mert lehet, hogy valaki soha nem fogja felhasználni. Mert vannak olyan játékosok is akik annyit játszanak a játékkal ami a pihenés simán áthidal.
V1-Dark Knuth

V2-Dark Knuth

V3-Dark Knuth
Pontszám: 3.40
irritálóTrimble2Férfi
Végzetúr tehetség
149 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
805. hozzászólás - 2009.09.25. 10:44:42
Sziasztok!

Javasolnék egy apróságot. Nem tudom írta-e már valaki, vagy feltűnt-e. A végzetúr-wiki szerint 44. és 71. tapasztalati szint között nincs egy olyan fókuszkristály se, ami varázslatba illeszthető. Csak lemaradtak a wikiről, vagy tényleg nincsenek?

Ha nincs akkor esetleg 2 is elférne ebben az intervallumban. Nem muszáj csak sebzést adniok, alacsony szinten mind azt ad, az egyik adhatna pár szint kritikus varázslat szintet is.

Köszi a választ, észrevételt!
A hozzászólást Trimble2 módosította 2009.09.25. 10:48:29-kor
Fejleszd az oszlopod mozgalom egészséges tagja.
Pontszám: 3.86
irritálóTrimble2Férfi
Végzetúr tehetség
149 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
806. hozzászólás - 2009.09.25. 11:03:47 (Válasz Trimble2 #805 hozzászólására.)
Mégse, ne adjon kritikus varázslat sebzést, arra van fókuszkristály fegyverbe, sőt elég egy kristály a varázslatba mondjuk így:

lávarög
Típus: fókuszkristály
Behelyezhető: varázslat
Szint: 58
Sebzés: +13
A varázslat elmondása 5%-al kevesebb VP-be kerül (esetleg 10)
Ár: 5 Őskő
Fejleszd az oszlopod mozgalom egészséges tagja.
Pontszám: 3.90
fórumozóMáté96Férfi
Végzetúr mester
554 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
807. hozzászólás - 2009.09.26. 10:45:29
Sziasztok!
Nemtudom, valaki felvette-e ezt az ötletet. De én annyit nézegettem az ŐV főrumot, hogy megfogalmazódott bennem egy gondolat:
Szerintem itt is lehetne végtagnövesztést csinálni. Mondjuk bizonyos mennyiségű LE-ért, cselekvéspontért, vagy bizonyos szintek után. És azoknak is lenne plusz sebezése, vagy az eredetivel együtt, vagy külön találati eséllyel.
Szerintetek?
Ma már csak V6: Pandaharcos

De régen:
V3 Arothon
v1: EzegyFaaa
Pontszám: 4.55
népszerűDanka33Férfi
Végzetúr mester
929 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
808. hozzászólás - 2009.09.26. 11:55:50 (Válasz Máté96 #807 hozzászólására.)
Azt hiszem, valamelyik legendában benne van, hogy a végzeturak elvesztették a végtagnövesztés képességét...
V1:Danka33
V3:Ezüst Agyar
Pontszám: 6.93
fórumozóMáté96Férfi
Végzetúr mester
554 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
809. hozzászólás - 2009.09.26. 13:08:53 (Válasz Danka33 #808 hozzászólására.)
ó, elég nagy kár

de mondjuk akkor, ha az ember legyőzi a fertőzést?
Ma már csak V6: Pandaharcos

De régen:
V3 Arothon
v1: EzegyFaaa
Pontszám: 3.62
közellenségGourosFérfi
Végzetúr poronty
4 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
810. hozzászólás - 2009.09.26. 14:43:23
Gondolkoztma egy dolgon mégpedig azon h eddig már jópár beholder cég által készitett járékkal játszottam tetszettek is de ezekben a nagyrészében volt olyan dolog h MUNKA amivel ha már nem csinálsz semmit a kariddal elküldöd melózni és másnap megnézd lesz xp LE-d amit tetszés szerint hasznosithatsz...ezt hiányolom innen
Pontszám: 1
népszerűPietrusFérfi
Végzetúr mester
843 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
811. hozzászólás - 2009.09.26. 14:59:41 (Válasz Gouros #810 hozzászólására.)
Most is lehet dolgozni az aukciósházban dukátért.

És hova küldenéd el dolgozni? Söprögessen egy nagy hatalmú végzetúr(nő)?
http://vegzetur.wikidot.com/ Itt minden végzeturas kérdésre megtalálod a választ!

"Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye."
Pontszám: 6.51
közellenségGourosFérfi
Végzetúr poronty
4 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
812. hozzászólás - 2009.09.26. 15:09:16 (Válasz Pietrus #811 hozzászólására.)
akár azt is csinálhatja
de vannak melók pl hullaboncok lélekenergia kinyerő lélekgyógyász meg ilyen dolgok...

és én nem tudok róla h lehet melózni ... hanyas szintől van ez ?
Pontszám: 1
népszerűFubujociFérfi
Végzetúr mester
355 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
813. hozzászólás - 2009.09.27. 21:32:54
Hello mindenkinek.
Van egy pár téma amit mihamarabb meg kell oldani.
1. Nagyok kezdik megunni a dolgokat. Kezd szívás lenni a játék. Hogy miért?
- A pusztítás citadella valaki csak azért lövöldöz vele, hogy a másiknak rossz legyen. Vannak anti és sima rács tagok. Kezd elfajulni a dolog. inkább helyette olyan épület kellett volna, hogy ne lehessen megtámadni a szövit. De pár millio Le-be.
- Másik dolog fertőzés, manok stb... Tp.
Az a baj a játékkal, hogy hogy mindenki többet akar. Top lenni. Tehát arra gondoltam és előbb is leírtam közös ellenség kell. Ki kell olyat találni amivel dicsekedhetnek egymás felett. Például: Valaki a történetben kiválasztja az elit végzeturakat. és aki elit végzet úr lesz annak kell harcolni az ősi ellenséggel.
Fontos: elit végzetúr az lehet aki erős. Nem szint. Hanem egy bizonyos tul. és szak össz után. De ne számítson bele az épületek. Mert akkor egy épitő is többet kap. Tehát lehet pók vagy vadászos az elit harcos. Aki elit harcos legyen feltüntetve. Hogy tudja mutogatni. És mivel ő védi meg a többieket ezért ameddig az elitbe tartozik nem portyázhat. Tehát ő dönti el, hogy portyáz vagy inkább az ősi ellenséget üti. De úgy kell csinálni, hogy az utóbbi érje meg jobban.
Ősi ellenség: Meg érje ütni őket. Ne tp-t kapjon az ember hanem Le-t, dukátot, vagy tárgyat... Nagyon erősek legyenek.
üdv: Dark Knuth
V1-Dark Knuth

V2-Dark Knuth

V3-Dark Knuth
Pontszám: 7.69
népszerűFubujociFérfi
Végzetúr mester
355 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
814. hozzászólás - 2009.09.27. 21:42:56
ha valaki meg szólna, azért hogy biztos csak vadászok és nem értek a játékhoz. Elmondom, hogy pók vagyok mind a négy világon játszok. Tavaly november óta napi 1-2 alkalommal. És szerintem nem az a fontos, hogy ki tud Többet vadászni és ki tud többet portyázni. Hanem ki tudja maga mellé állítani a többieket. Sokan csak azért váltanak szövit, hogy erősebbek legyenek. sokan azért hagyják abba a játékot, mert szét esett a szövi.... Ha valaki Lepontoz írja meg nyugodtan Dark Knuth vagyok és szívesen válaszolok. Együtt jobb.
V1-Dark Knuth

V2-Dark Knuth

V3-Dark Knuth
Pontszám: 7.54
kedvelt tagRauchFérfi
Végzetúr poronty
2 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
815. hozzászólás - 2009.09.30. 21:01:14
Sziasztok
kb egy 3/4-ed éve játszom a játékkal... Köszönöm szépen a lehetőséget... élveztem!!!
Mostanra viszont unalmassá vált...(...számomra) a fejlődés ugyan még lehetséges de nem motivál a versengés meg legyen azok öröme akik nagyon ráérnek...
Arra gondoltam lehetne színesíteni a karaktereket valami olyasmivel, mint a MAGUS-ban van, tehát kasztokkal, fajokkal, vallásokkal... gondolom ez nem nekem jut eszembe először. Pl az sem lenne mindegy, hogy egy szövi teljesen homogén, tehát csak lovag, vagy csak varázsló, vagy csak tolvaj... vagy éppen egy nyerő vegyes összetételű csapat, stratégiától függően... számomra így talán érdekesebbé válna a játék...
Csak annyit kérdeznék, hogy van e tervben valami hasonló irányú fejlesztés?
üdv: Mr.T
A hozzászólást Rauch módosította 2009.09.30. 21:04:00-kor
Pontszám: 6.67
kedvelt tagHagyaFérfi
Végzetúr tehetség
189 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
816. hozzászólás - 2009.09.30. 21:08:17
Nincs, és szerintem nem is lesz!
Ez nem az a játék
Dorn
Pontszám: 5.87
kedvelt tagRauchFérfi
Végzetúr poronty
2 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
817. hozzászólás - 2009.09.30. 21:18:15
Hello megint én Mr.T
Meg lehetne olyan küldetéseket is kitalálni, amihez alkalmilag össze kell verbuválni egy csapatot... mondjuk kell hozzá egy top karakter, egy-két 10. szint alatti, meg középmezőnyből speckó tulajdonsággal rendelkezők... ez plusz szervezés, keresgélés... már aki ezt élvezi... a végén meg minden vendégmunkás kielégülhet egy jó kis tárgyal, vagy LE-vel...
üdv Mr.T
Pontszám: 5.25
irritálóTrimble2Férfi
Végzetúr tehetség
149 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
818. hozzászólás - 2009.09.30. 21:31:39
Üdv!

Nem tudom jó helyre írom-e a meglátásaim, mert hibának nem nevezném, inkább javasolnék:

Ha egy állatot a maximumba gyógyítok fel, nem tűnik fel a számláló ami visszaszámol 30 percről, ami azt jelzi, hogy mikor gyógyíthatok legközelebb, mikor jár le a gyógyítás ideje. Ez jól jönne, ha ilyenkor is látszana, mert ugye alapból gyógyuló állattal nem lehet harcolni, nem lehet gyakorolni küldeni.
Fejleszd az oszlopod mozgalom egészséges tagja.
Pontszám: 5.94
kedvencOptimusFérfi
Végzetúr tanonc
29 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
819. hozzászólás - 2009.10.03. 08:34:13
Üdvözlet minden kedves e sorokat olvasó játékostársunknak,
és a Játékfejlesztőknek!

A félreértések elkerülése miatt írom eme előszót.
Nem követelni szeretnénk, nem akarunk beleszólni a játékfejlesztők elképzeléseibe,
csupán ötletek feldobásával szeretnénk segíteni a munkájukat.
Szeretnénk, ha az általunk az elmúlt egy évben általunk megkedvelt játék,
amiben így is rengeteg munkájuk volt,még hosszú ideig adna élményt kis hazánkban a
kikapcsolódni vágyóknak(és biztos megélhetést a fejlesztőknek! ) !!
Ezen szándékkal tárom most eléjük, és elétek ötleteink sorát,
csemegézzetek belőle, gondolkodjatok rajta...

Jó olvasást!




Fejlesztési Javaslatok


1.Aukciós ház
A
Egyenletesebbé lehetne a karakterek közti különbségeket tenni,
ha a is a Bajnoki Viadalhoz hasonlóan szint csoportokra,
lenne szétbontva az AH.

B
Az LE-ért vásárolható dukát a karakter szintjéhez mért szorzót kapna,
így magasabb szinteken egyre drágábbá válna.



2.Ékszerész műhely ( Új szövetségi épület)

Itt új csecsebecséket kreálhatnánk a sok haszontalan térkapus tárgyból
ez egy alternatíva a dukátgyűjtés helyett, hogy ne lehessen minden tápolásra rámenni egy karakterrel.
pl.: 4 egészség gyűrűből, 2 mitril gyűrűből,
és 2 bűvös elnyerőből 1 olyan nyakláncot,
ami ad pl 20 egészséget vagy mágiát.
Akár lehetne kiégett ősköveket is bevonni,
hogy ne legyen olyan egyszerű ezeket összerakni.


3.
Epikus csata oldalon jó lenne,
ha meglehetne nézni legalább az utolsó 20 csatát az egész szövetségre vonatkozóan.


4.Kényelmi funkció javaslat:

A
kémkedés gomb a karakterlapokra,
legalább ha háborúban áll a két szövetség.

B
A láthatatlanság alá kikerülhetne a katakomba gomb is,
amikor elérhető a lehetőség.

C
Vadászat végén , a helyes válaszért kapott LE módosítóhoz hasonlóan kiirná a többi módosítót is,
pl. a spektrális manipulációt.
Vagy ezt választható opcióként beállítani,
mint ahogy a vezetőképességhez is csatoltatok egyet.ű

D
Lehetne egy beállítható funkció a karakterlapunkon,
hogy ha bekapcsoljuk, a szövetségi társaink láthatják a tulajdonságainkat,
és a jelenlegi ÉP-VP-TP állást, mintha csak meggömbözné,
viszont így nem kellene a saját szövetségeseinkre pazarolni a kémgömb lehetőségeket.

E
Sokkal kényelmesebb lenne, ha a portyázás menüpontban is fel lennének tüntetve,
a pillanatnyi ellenséges szövetségek. Oda is kellene olyan kis ikon mint a kapitulációnál,
1 klikk és már látni is őket.


5. Kereskedelem szakértelem

A szakértelem a lélekkufárnál eladható tárgyakért kapott LE-t is növelhetné.
Amire gondoltunk az a kereskedelem 100. szintjéig 0.2%os bónuszt adna erre, tehát max 20%nyit.

Vagy bevezetni erre egy alkudozás szakértelmet...


6. Állat

A
Lehessen módosítani az állat képét is,
de aukciós tételként kerüljön be szerintünk a játékba,
hogy csak az tehesse aki áldoz rá.

B
Kémkedés: lehessen látni a célpont állatának is a max/jelenlegi hp-tp szintjét.


7.Színesítés (jórészt tápmentes rpg-s kiegészítések)

A
Skalpvadászat: befogott lénnyeken lehetne alkalmazni,
esetleg szakértelmet hozzácsatolni(nevezzük skalpolásnak most ).
Az állatból trófeát lehetne készíteni, amit a karakter viselhet.
A viselhető trófeák száma függne a szakértelemszintjétől.
E trófeák lehetnének időlimites tárgyak aminek létidejét növelné a szakértelem,
és csak a maximális szinten maradnának meg végleg.
Tehát maximális szinten egy karakter végleges trófeát tudna készíteni,
és viselhetne belőle 4et (egyet első szakértelemszinten ,10.-en kettőt, stb. ...)

B
Jó lenne ha bevezetnék ide is a labirintusokat!
Vadászat közbe lehetne találni egy térképet, amit egy titkos nyelven írtak!
Meg kellene fejteni a titkosírást és irány felderíteni a labirintust.
Kb 5-20 referencia pontból állhatna! Lenne benne szörny, csapda, kincs és persze LE!Smile
Minden referencia pont 1-5 csp lenne. Attól függene mennyire vagyunk óvatosak
Egy terem bejárási ideje megegyezne a egy vadászatéval!

C Misszió
A szövetség megpróbálhatná kiszabadítani a kízókamrába
elhurcolt társait.
Lehetne hozzá egy klánépület, minden szintjén 1el növelné,
a misszióra induló karakterek maximális számát.
A misszió indító karakter határozná meg az aktuális max. résztvevőszámot,
és mindenki ugyanúgy jelentkezne fel,mint pl. a pusztítás citadellájánál...

Az ellenfél kinzókamrájánál le kéne győzni az őröket,
és ha sikerül kihozzák a kínzókamrában lévő klántagokat.
Őrök: az ötletem rá, hogy a kínzókamrának legyen olyan opciója,
hogy be lehessen tenni állatokat őrnek,
a kínzókamra szintje határozná meg ezeknek a számát.


8. Bolhapiac

Tudom ez egy elvetett ötlet, több játék egyensúlyát bontotta már fel,
azért leírom a saját verziómat róla, bár lehet ebben is lennének kiskapuk.
Ez egy szövetségi épület lenne, szövetségi tagok tehetnék be a tárgyaikat,
de csak azokat amiket nem lehet lélekkufárnál megvenni(persze a relikviákat se lehetne betenni)
Tehát a térkapus és az epikus cuccok egymás közti cseréjét tenné lehetővé!
Csak olyan tárgyat vehetne meg a karakter,
aminek a szintje legfeljebb a saját szintjével egyenlő,
és mondjuk a tárgy szintje szorozva 300LE-t kéne fizetnie,
hogy kivehesse.Aki betette, az nem kapna semmit,
max a lélekkútba töltődne egy tárgyszintenkénti 100 LE,
az alku közben történő LE felszabadulásból.
Ez arra lene jó, hogy küldetésekhez könnyebben tudjanak tárgyszetteket
feltenni magukra a karakterek.Egyszerre pedig annyi tárgy lehetne kinn,
amennyi az épület szintje.


Egyenlőre ezek az ötleteink,
bármelyik tetszetősnek tűnik,
segítünk elképzelésekben tovább finomítani, egyensúlyosra csiszolni,
amennyiben kapunk visszajelzést róla a játékfejlesztőktől.

Köszönjük a figyelmet, és az építő jellegű reakciókat!

Az Obszidián Kard Szövetsége
A hozzászólást Optimus módosította 2009.10.04. 12:39:27-kor
Orkánpofájú Trakaxarr kinek torka vihart és szitkokat áraszt ():[D=
Pontszám: 9.14
kedvencOptimusFérfi
Végzetúr tanonc
29 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
820. hozzászólás - 2009.10.03. 08:35:51
Üdvözöljük a labirintusos ötletünkel rokon , kalandok fejlesztésének tervét!
Orkánpofájú Trakaxarr kinek torka vihart és szitkokat áraszt ():[D=
Pontszám: 7.41
Dobókocka - a sokoldalú kiegészítőAz Idő Kereke tovább forog! Megjelent a befejező trilógia utolsó része!