Felhasználónév: Jelszó:
Szerző
Topic neve: Játék fejlesztés
népszerűtlenHimuraBattousaiFérfi
Végzetúr tehetség
179 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
2581. hozzászólás - 2010.08.28. 13:21:06 (Válasz Finarfin #2580 hozzászólására.)
Ja, akkor nem szóltam, bocsánat!
V1 - Battousai - Igazak


"Két fajta ember van. Aki meghiv egy sörre, és akinke a q*va anyját."
Pontszám: 4.64
irritálóVanessza321Nő
Végzetúr poronty
2 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
2582. hozzászólás - 2010.09.01. 20:25:35
Szasztok!
Tulajdonképpen ezt a szerkeztőknek írom hogy mi hogy ha mi akik játszanak a játékkal azok is a vadászathoz rakhatnak új állatokat úgy, hogy a szerkeztőnek e-mail címér küldünk egy rajzot vagy egy képet, vagy akár szerkezthetünk is..
véleményeket és válaszokat légyszi írjatok Alexandra_Szandra nevű karakteremre
Remélem tetszik és akkor lehetne saját kitalállt állat is amit vadásztunk, és akár lehet az állatunk
Pontszám: 5.50
népszerűtlenHimuraBattousaiFérfi
Végzetúr tehetség
179 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
2583. hozzászólás - 2010.09.01. 20:51:18 (Válasz Vanessza321 #2582 hozzászólására.)
Szerintem, maximum szavazást lehetne indítani, hogy lecserélni. Feltételezem, hogy jó rajzoló vagy, ha ilyet ajánlottál.
V1 - Battousai - Igazak


"Két fajta ember van. Aki meghiv egy sörre, és akinke a q*va anyját."
Pontszám: 2.95
népszerűCavalornFérfi
Végzetúr mester
472 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
2584. hozzászólás - 2010.09.01. 22:00:31 (Válasz Vanessza321 #2582 hozzászólására.)
Az ötlet nem rossz, kérdés hogy mi lenne belőle...
A hozzászólást Cavalorn módosította 2010.09.01. 22:02:02-kor
Pontszám: 9.19
népszerűEndyrFérfi
Végzetúr mester
2058 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
2585. hozzászólás - 2010.09.01. 22:05:10 (Válasz Cavalorn #2584 hozzászólására.)
ezt ismerem, ez Miklos a kaszas demon!
Pontszám: 8.88
népszerűSamuvagyokFérfi
Végzetúr poronty
1 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
2586. hozzászólás - 2010.09.02. 10:02:50
Sziasztok!
Szerintem mindenki örülne, ha az aktuális tevékenység mellett a hátralévő időt is kiíratnátok a title-ben, aki pl. munka közben játszik, és nem teheti, hogy állandóan előtte legyen a játék, láthatná a böngésző fülön, hogy mikor kell reagálnia..

Üdv!
Samu
Pontszám: 7.20
népszerűMaciFérfi
Végzetúr mester
1379 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
2587. hozzászólás - 2010.09.03. 08:19:50
üdv

Tudom, nagy kérés, nem is biztos, hogy elő mernék hozakodni vele, ha nem most keltem volna, és nem lennék tisztában tetteim következtével, de:

A többi nem véges világon is szeretnénk 3 napos aukciós pörgetést.
A kvíz gyorsító kulcsokra kéne egy on/off kapcsoló. Ok, hogy nem számít jó besorolásnak a helyes válasz, de legalább, ha az ember szeretné, mert ideje van kvízelni kapcsolhassa már ki.

maci

szerk: elírtam ezt azt, a muszályt ly-al írtam, néhány szó kimaradt, és a káromkodásokat is helyettesítettem vesszőkkel.
A hozzászólást Maci módosította 2010.09.03. 17:27:00-kor
Pontszám: 8.77
kedvelt tagSesshomaruFérfi
Végzetúr tehetség
141 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
2588. hozzászólás - 2010.09.03. 20:45:08
Lehetne különleges napokat betenni random, például:
a tűz napja: a tűz varázslatok(tűzfuvallat, lángtenger stb.) többet sebeznek, és kevesebb varázserőt igényel megidézésük;
a víz napja: a fagycsóva, jégbörtön stb. varázslatok többet sebeznek és kevesebb manából lehet megidézni őket;
a viharok napja: a villámok erősebbek
a kegyelem napja: a vakító fény, tiszta fény és visszacsatolás(tehát a nem sebző varázslatok) hatásfoka többszörösére nő
élőholtak napja: az élőhalott típusú állatok erősebbek, az ilyen típusú térkapus, epikus, entitás és kaland ellenfelek erősednek
pegazus napja: a pegazusok erősebbek
a vérfarkas napja: a vérfarkasok erősebbek

Persze minden varázslatot és állatot be lehetne sorolni valamilyen csoportba. Ezenkívül lehetne még sok mindent kitalálni, és minden éjfél után véletlenszerűen eldőlne, hogy aznap milyen bónusz lesz. Szerintem ez sokat színezne a játékon, főleg, ha folyamatosan frissítenék a listát.
V1-Sesshomaru-Békeidők hírmondói
V2-Grendel-Martalócok
V3-Kuchiky Byakuya-Mohir

Nem akkor vesztesz, ha földre kerülsz. Akkor vesztesz, ha nem állsz fel.

A jó harc része a vereség és a fájdalom. Vereség nélkül nem ismered a győzelmet, fájdalom nélkül a dicsőséget.
Pontszám: 8.26
népszerűPusztító TűzFérfi
Végzetúr tanonc
35 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
2589. hozzászólás - 2010.09.05. 15:24:00 (Válasz Sesshomaru #2588 hozzászólására.)
Egy szavazat mellette!
ez szerintem is jó ötlet.
Pontszám: 8.44
népszerűPusztító TűzFérfi
Végzetúr tanonc
35 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
2590. hozzászólás - 2010.09.05. 15:28:01
szeretnék egy icipici gombocskát kérni a Mikulástól a Portya menüben, ami leszűkítené a kihívható karikat, mert eddig ez nem volt lehetséges és sajnos nem kaptam elég Lét a kontinuumszűkítés kifejlesztésére, úgyhogy az állatkáim nevében nagyon hálás lennék érte!
(remélem másnak is felmerült már valami ilyesmi és csak csatlakoztam valakihez aki két már ilyet)
A hozzászólást Pusztító Tűz módosította 2010.09.05. 15:59:52-kor
Pontszám: 8.83
népszerűMortuFérfi
Végzetúr mester
2456 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
2591. hozzászólás - 2010.09.06. 14:33:13
Kapjon már -80%-ot, aki 8 szinttel magasabbról állandóan laposra ver, ráadásul láthatatlan vagyok Mindezt az ismételhető küldetések miatt. Nagyon irritáló minden nap ilyeneket látni: A csatában összesen 813 sebzést okoztál, és 7459 sebzést kaptál. Ellenfeled elhurcolt a kínzókamrába. Vagy ha ki akarna valaki szabadulni a kamrából, kapjon az is -80%-ot, aki elvitte, ha ennyivel felette van. Semmi esély arra, hogy én normál tempóval bárhogyan is le tudjak hagyni egy csomó ilyen karaktert. Nem lett jó pár dolog rendesen végiggondolva, mielőtt bekerültek a játékba...

Lehet lepontozni
Pontszám: 6.72
kedvelt tagBirkaFérfi
Végzetúr mester
4520 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
2592. hozzászólás - 2010.09.06. 14:57:26 (Válasz Mortu #2591 hozzászólására.)
És persze te nyugodtan üthetsz lefelé?

HA azt javasolnád, hogy legyen egy lovagiasság szobra, melyet felépítve annyi szint*10 -% ot kapsz ha te ütsz, vagy kap a támadód ahány szintet lefelé üttök...
A hozzászólást Birka módosította 2010.09.06. 14:58:43-kor
Pontszám: 3.82
népszerűMortuFérfi
Végzetúr mester
2456 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
2593. hozzászólás - 2010.09.06. 15:21:05 (Válasz Birka #2592 hozzászólására.)
Természetesen nekem is annyi mínusz
Pontszám: 7.53
kedvencBarbeyNő
Végzetúr mester
736 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
2594. hozzászólás - 2010.09.06. 16:05:20 (Válasz Pusztító Tűz #2590 hozzászólására.)
Aki kihívható annak mindegyiknek ott van a kihívás gomb mire akarsz szűrni?
A hozzászólást Barbey módosította 2010.09.06. 16:07:28-kor
A mosoly, melyet küldessz, visszatér hozzád.
Széllel szembe... ? Király vagy ecsém!
Pontszám: 8.47
népszerűPusztító TűzFérfi
Végzetúr tanonc
35 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
2595. hozzászólás - 2010.09.06. 21:16:52 (Válasz Barbey #2594 hozzászólására.)
igen ott van.
de tamagocsi üzemmódban nem portyázok.
elég lenne csak a kihívás.
nem szeretek 3szor keresére kattintani hogy 1 kihívhatót találjak...
Pontszám: 8.83
kedvencBarbeyNő
Végzetúr mester
736 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
2596. hozzászólás - 2010.09.07. 09:20:21
Toplistában más színnel jelölni a katakombában bujkálókat (zárolt karaktereket) valamint a karakterlapján is látható legyen ha valaki katakombában van.

Esetleg toplistánál támadás és kihívás gombocska a sor végén.
Toplista szűrés szinthatáron blül lévő játékosokra. (vagy ez már túl sok? )

(megoldódna Pusztító tűz problémája )
A hozzászólást Barbey módosította 2010.09.07. 09:58:01-kor
A mosoly, melyet küldessz, visszatér hozzád.
Széllel szembe... ? Király vagy ecsém!
Pontszám: 7.80
népszerűDarahNő
Végzetúr mester
2208 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
2597. hozzászólás - 2010.09.07. 09:24:10 (Válasz Barbey #2596 hozzászólására.)
Ha jól veszem le, az a gondja, hogy nem lehet csak kihívásra rendezni a portyalistát.
A lebarizott népek ismét megjelennek rajta, immár kihívás gomb nélkül.
Szerintem jó ötlet lenne, amit mond.
Már ha jól értem persze.
(v1-lmf-Gaia) kalaposinas

For the játékélmény!
Pontszám: 8.34
kedvencBarbeyNő
Végzetúr mester
736 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
2598. hozzászólás - 2010.09.07. 09:37:38 (Válasz Darah #2597 hozzászólására.)
Igen ezt sejtettem, meg gondolom az a másik fő problémája, hogy kevés alacsonyabb szakiösszegű játékost ad be a portyaablak.
A mosoly, melyet küldessz, visszatér hozzád.
Széllel szembe... ? Király vagy ecsém!
Pontszám: 7.70
népszerűDarahNő
Végzetúr mester
2208 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
2599. hozzászólás - 2010.09.07. 09:40:57 (Válasz Barbey #2598 hozzászólására.)
TÖ-re sem lehet már rendezni, nem hiszem, hogy az SZÖ-t beraknák.
(v1-lmf-Gaia) kalaposinas

For the játékélmény!
Pontszám: 7.67
irritálóGiganticusNő
Végzetúr tehetség
215 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
2600. hozzászólás - 2010.09.07. 13:04:41
Nem tudom hova kéne írnom, de ide beillik:
Nem tartom sportszerűnek, hogy a felejtés szakértelem bekerült a kihívásos kalapba.
Ha valaki tudatosan építgeti kicsiny állatkáját akkor nem fogja a felejtés szakértelmet fejleszteni.
Ugyanígy nem tartanám sportszerűnek, ha benne lenne (őszintén megmondom nem tudom benne van-e mert a kihívásos csatákat nem szoktam megnézni) a visszafogott fejlődés és az energiahasznosítás, vagy pedig a hordagyűlölet. Mondjuk a felejtés is csak most tűnt föl pedig jóval túl vagyok az 1000 kihíváson.

Ja, és még valami !
Azokat a szakértelmeket amiket már maximális szintre fejlesztett a játékos lehetne más színnel jelölni, vagy más helyre tenni az oldalon, hogy ne zavarjon a szakértelem fejlesztéseknél.

Köszönettel
Giganticus
A 3-as szerveren a karakterem lassan kezd hasonlítani a nevére.
Pontszám: 2.03
HKK - Zén minikiegészítő: Zén Legendái: A sötétség gyermekeiAz Idő Kereke tovább forog! Megjelent a befejező trilógia utolsó része!