Felhasználónév: Jelszó:
Szerző
Topic neve: Játék fejlesztés
népszerűS0larisFérfi
Végzetúr mester
908 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
2341. hozzászólás - 2010.07.12. 08:41:39 (Válasz Csarmi.reg #2340 hozzászólására.)
Dehogyis. Ha az ember rákészül, állat hullahegyeket hagyhat maga mögött. Főleg igaz ez az 50-es szintek közepén, amikor odaérnek a játékosok kereskedelemmel, és hirtelen a népszerű 61-es negatív csapás helyett 71-es kataklizmával kezdenek el dobálózni. Emellé vagy 200 tau meg 50-es másodlagos vari, és átlag 5-600-akat lehet az ellenfél állatainak nyakába varni, és akkor még a közelharci másodlagosról nem is beszéltünk. Abba is hagytam a rendes portyázást meg a lefele támadást, nem célom takonyra verni az ellenfeleim állatait amikor portyázom, a másodlagosokat sajnos nem lehet kikapcsolni, pedig egy ideje már kérjük a játékvezetéstől, hogy legyen lehetőség kikapcsolni a másodlagosokat...
V1 - s0laris - Zugivó Italbarátok.

"Forged in blood, tempered in battle, we are the living weapons of humanity, the Space Marines."
http://www.youtube.com/watch?v=aFHKIFDjk9I&feature=fvw
Pontszám: 8.59
népszerűEndyrFérfi
Végzetúr mester
2058 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
2342. hozzászólás - 2010.07.12. 08:43:09 (Válasz Csarmi.reg #2340 hozzászólására.)
azon a szinten mar tudsz kataklizmat venni. azzal mar kozepes tauval is 4-500 korul sebzel allatba. elobb-utobb meghal vki.
ez a kuldi max. 20as szint kornyeken nehez, ha nagyon sietsz a kuldikkel ott kapod meg
Pontszám: 7.76
kedvencMeridiathNő
Végzetúr tehetség
247 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
2343. hozzászólás - 2010.07.12. 08:45:31 (Válasz Csarmi.reg #2340 hozzászólására.)
Idézet: Csarmi.reg - 2010.07.12. 07:53:21
Idézet: Tezuman - 2010.07.11. 15:17:16
"Támadj meg egy végzeturat, és öld meg beidomított lényét"

Olyan embert kell támadni akinek alacsony szintű állata van. Alacsony szint = kevés ÉP
A legegyszerűbb háborúban teljesíteni, mert így óránként támadhatod a kiszemelt áldozatot.


Elvben ez remekül hangzik, gyakorlatban nem. Nagyjából reménytelen olyan embert találni, akinek:
alacsony szintű állata van (vagy magas szintű állata éppen agyonverve) ÉS az állat harcra van állítva ÉS éppen támadható

Legalábbis mostanság ez a helyzet 50-es és 56-os szint felett. Nagyjából az összes célpontot végignéztem.


Hát igen, ez a küldi max. a 10-es, 20-as szinteken jön elő először és ott is jó teljesíteni. Ha ez valamiért nem történt, akkor 50-56-on magas kereskedelemmel a kataklizma lesz a te barátod (71-es szint). Én a V1-en jópár tizen-huszonszintű állatot látok másnál ebben a szintsávban- részemről pont azt bánom ha véletlenül a kataklizma marad nálam portyánál és akaratlanul is ütöm az állatkákat ájultra. Egy-kéthetente egy-egy besikerül a legnagyobb odafigyelés mellett is, sajnos.
Szóval nincs minden veszve.
Pontszám: 6.29
kedvencMeridiathNő
Végzetúr tehetség
247 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
2344. hozzászólás - 2010.07.12. 08:48:07
// Hű de együtt van az emberek biológiai órája így hétfő reggel //
Pontszám: 6.29
kedvencAnubysFérfi
Végzetúr tanonc
20 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
2345. hozzászólás - 2010.07.12. 09:27:53 (Válasz Csarmi.reg #2340 hozzászólására.)
Turbózd a másodlagos varázslatot és vegyél olyan varázslatot ami + állatsebzést okoz.
Én ezt nem tartom nehéz küldinek, de mindenkinek más-más okoz problémát.
Nekem spec pár napja is volt olyan, hogy a portya végére, nem szándékosan, de mind a 4 állatát kivégeztem
A kérdés, ami néha elbizonytalanít, én vagyok őrült, vagy mindenki más? -Einstein-
Pontszám: 5.96
fórumozóBlazekFérfi
Végzetúr mester
337 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
2346. hozzászólás - 2010.07.12. 15:19:36
és ebben a témában vajon hol van a játék fejlesztése??? miért kell ide írogatni a küldetéseket?

egyel feljebb világít a kérdezz és mi válaszolunk topic, csak pár milliméter. van külön küldetések topic is. nem hiszem el, hogy olyan nehéz eltalálni. ezen tapasztalat után piszok nehéz lehet jól kategorizálni a kvízeket....
Pontszám: 7.74
irritálóAlmási ViktorFérfi
Végzetúr mester
1277 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
2347. hozzászólás - 2010.07.12. 20:22:09 (Válasz Blazek #2346 hozzászólására.)
Így igaz, lehet menni küldetésezni másik topicba, teljesen elb@sztátok enne a topicnak a jó kis köpködős hangulatát
Zöld Szója Logan (V1)
http://forum.vegzetur.hu/index.php/topic,799.380#hsz384
Pontszám: 7.67
fórumozóBlazekFérfi
Végzetúr mester
337 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
2348. hozzászólás - 2010.07.12. 20:46:37 (Válasz Almási Viktor #2347 hozzászólására.)
nem is a hangulat, de pont ez bizonyítja a tényt: 1-2 nap hőzöngés, aztán meg elül a vihar, és mindenki fizet tovább. ezért nem változik soha semmi. kovácspistike jön, hogy megverték buzogánnyal, és máris megy tovább az élet. bocsánatkérés nincs, változás meg nem is lesz. és ez engem bosszant.
A hozzászólást Blazek módosította 2010.07.12. 20:47:02-kor
Pontszám: 6.40
népszerűJégkirálynőNő
Végzetúr tanonc
23 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
2349. hozzászólás - 2010.07.12. 21:03:58
Igazándiból nem szakadt meg a köpködős sor, mert most lehet az off miatt csulázni...
A felejtés meg igen jó taktika a JV részéről, hiszen kb havonta felbukkan a fertőzés
kérdése is, megy a nagy szájtépés, jobbnál jobb ötletek, aztán azon veszem észre
magam, megint csak nem sikerült semmit elérni. Ezzel a JV is így van. Megvárja míg
a játékos részleg úgymond kicsapongja magát, aztán nem csinál semmit. De miért
is csinálna, ha ez így is működik...
Mekkora király vagyok, enter nincs a sorok között
Pontszám: 6.67
népszerűJégkirálynőNő
Végzetúr tanonc
23 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
2350. hozzászólás - 2010.07.12. 21:04:38
Basszus, csak besikerült egy
Pontszám: 3.73
fórumozóEliteninjaFérfi
Végzetúr mester
957 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
2351. hozzászólás - 2010.07.12. 21:06:35 (Válasz Jégkirálynő #2349 hozzászólására.)
Hát kb 20 játékost, ha érintene a fertőzés, de szarnak rá. Eddig jött az, hogy fun elem stb meg a másik oldal ellenezné. Most, hogy a másik oldalról is támogatják az maradt, hogy fun elem. Amikor 2 éve fizetek a játékért akkor egy fun elemért ne csesződjön már el a karakterem! Ez baromi irritáló...mind1, kissebb szívással leküzdöm én is a fertőt...104 szintre sikerül is. Rengeteg ötletet írtunk is a fórumra, még csak a gondolkodni sem kell, de még az sem megy.

Az egészben az a legszomorúbb, hogy a játékosok rengeteg nagyon jó ötletet írnak a fórumra, de még csak azeket sem veszik figyelembe, pedig, ha ezt megtennék még csak ötletelni sem kéne a fejlesztésekkel.
V1:Eliteninja
Pontszám: 8.27
fórumozóBlazekFérfi
Végzetúr mester
337 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
2352. hozzászólás - 2010.07.12. 21:08:50 (Válasz Eliteninja #2351 hozzászólására.)
nah igen. jogosan merül fel a kérdés, hogy akkor ki is fejleszti a játékot, és kinek?
Pontszám: 7.00
kedvencPottomPannaNő
Végzetúr mester
2518 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
2353. hozzászólás - 2010.07.12. 21:51:39 (Válasz Blazek #2352 hozzászólására.)
A játékosok a játékosoknak és Miklós ebből él. Mi kategorizálunk, bugokat küldözgetünk, ha valamit nem veszünk annak, akkor csalók vagyunk. Esetleg Miklós elgondolkozhatna azon, hogy ez az ő játéka neki kellett volna már réges régen rájönnie erre, ha hiba volt.

Elgondolkoztam azon, bár tudom, hogy a többség kihőzöngi magát aztán megy vissza utalni, hogy ha az első 200 játékos, aki aktív, vagy legyen 100(úgy nem vagyok benne ) törölné magát 2napra, fejéhez kapna-e?(Lehetne egy hétvége és ha lenne összefogás senkinek nem lenne belőle hátránya.) Aztán majd Baraty túlórázhatna a visszaállításokon, de ilyen sehol nincs. Ha bemész egy boltba és ott lecsalóznak indokolatlanul, akkor abba a boltba többé nem mész be. Ennyire tartania kellene mindenkinek magát, hogy ezt nem engedi meg senkinek, főleg nem annak aki belőle él. Kik vagyunk mi Miklósnak? Fejős tehenek,akikkel mindent meglehet csinálni?
A hozzászólást PottomPanna módosította 2010.07.12. 21:52:50-kor
Pöttöm Panna- V1-Lélekőrök Szövetsége
Pontszám: 9.21
népszerűCavalornFérfi
Végzetúr mester
472 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
2354. hozzászólás - 2010.07.13. 00:32:47 (Válasz PottomPanna #2353 hozzászólására.)
Ez egy nagyon jó terv! Csak drága. A visszaállítás tudtommal 50 kavics, na most nem csak hogy ezzel Miklós járna jól, de 30*50 kavics 4 emberre szétosztva kicsit húzós
mod: és akkor ez még csak egy szövetség
A hozzászólást Cavalorn módosította 2010.07.13. 00:36:18-kor
Pontszám: 6.78
fórumozóEliteninjaFérfi
Végzetúr mester
957 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
2355. hozzászólás - 2010.07.13. 00:44:15 (Válasz Cavalorn #2354 hozzászólására.)
Honnan van az infó?
V1:Eliteninja
Pontszám: 5.68
népszerűCavalornFérfi
Végzetúr mester
472 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
2356. hozzászólás - 2010.07.13. 00:49:51 (Válasz Eliteninja #2355 hozzászólására.)
Hát a franc tudja már... Valaki aki egyszer törölt elejtette, de hogy itt olvastam-e, vagy a találkozón hallottam...
Pontszám: 6.78
fórumozóPiciklon
Végzetúr mester
766 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
2357. hozzászólás - 2010.07.13. 04:17:58 (Válasz Cavalorn #2356 hozzászólására.)
V2, v3 visszaállított kari...0 kavics (Az max a hordaváltás...)

Pontszám: 7.09
népszerűaltairFérfi
Végzetúr
87 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
2358. hozzászólás - 2010.07.13. 06:31:03
A fejőstehénnek legalább anno a "paraszt" megfelelően enni adott
Persze nem csak úgy hanem, hogy jobban tejeljen. Nem volt szükség
tőgymegvonásra a tehén részéről, mivel a paraszt érdeke volt a sok
tej. Na most állambácsi idejében voltak érdekes anomáliák ezen a
kinek a miért haszna dolgon. Mert akkor ugye már elképzelhető volt,
hogy elhitették a tehénnel hogy végeredményben az ő érdeke tejet
adni az embernek minden körülmény között. Sőt, egyen keveset és
kussoljon.
A gátszakadásért meg a qrva ürgék a hibásak mert fúrnak bizony.
Pontszám: 7.34
népszerűtlenCsarmi.regFérfi
Végzetúr tehetség
104 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
2359. hozzászólás - 2010.07.13. 08:26:40 (Válasz Blazek #2346 hozzászólására.)
Idézet: Blazek - 2010.07.12. 15:19:36
és ebben a témában vajon hol van a játék fejlesztése??? miért kell ide írogatni a küldetéseket?

egyel feljebb világít a kérdezz és mi válaszolunk topic, csak pár milliméter. van külön küldetések topic is. nem hiszem el, hogy olyan nehéz eltalálni. ezen tapasztalat után piszok nehéz lehet jól kategorizálni a kvízeket....


Hova kellene írni? Egyébként konkrét javaslatom volt:

1) NE legyenek 'kicsavart' küldik amiket lényegében csak együttműködéssel lehet megcsinálni
2) Egyszerre két küldi legyen aktív

ps: egyébként kösz a segítséget. de az őskős varázslat ajánlása nem sokat segít. ez egy ingyenes játék (lásd címlap), NEM fogok pénzt fizetni érte
A hozzászólást Csarmi.reg módosította 2010.07.13. 08:29:03-kor
Pontszám: 2.41
kedvencPottomPannaNő
Végzetúr mester
2518 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
2360. hozzászólás - 2010.07.13. 08:30:52 (Válasz Csarmi.reg #2359 hozzászólására.)
Az a lényege, hogy összefogj a többiekkel. Nem egyedül vagy a világban. Ott van amúgy az idézett hszben, hogy a Küldetések-topicba. Küldik meg ezek vannak, nem lesznek újak, nem te vagy az első aki kérte ezt bár a többség további új küldiket kér mert elfogytak.
Pöttöm Panna- V1-Lélekőrök Szövetsége
Pontszám: 8.79
Dobókocka - a sokoldalú kiegészítőRésföld - a HKK legújabb kiegészítője