Felhasználónév: Jelszó:
Szerző
Topic neve: Játék fejlesztés
népszerűMortimerFérfi
Végzetúr mester
4247 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
701. hozzászólás - 2009.08.26. 20:30:13 (Válasz Aurri #699 hozzászólására.)
"ellenkezik Miklós egyik alapelvével (semmiből soha nem lesz LE)."

Én ezt az alapján mondom, hogy a húsvéti locsoláskor, amikor a végzetúrnőkben fixen volt LE, iszonyatos verést kaptak két nap alatt. Gyakorlatilag azért nem lehetett támadni őket, mert megvolt 3 óra alatt az 5. És akkor még a szint * 10 töredékéről volt szó!

Darah, ha van más javaslatod, amivel elérhető, hogy ne 5 szinttel lefelé támadjanak az emberek, hallgatom. Mert LE olyan mélyen már semmi nem rabolható, tehát a büntetés úgy látszik nem éri meg. Ehelyett inkább jutalmazni kell a szintben támadást.
Az egészséged érje el a szinted kétszeresét!

Minden információ a Végzetúrról! Küldetések szakértelmek felsorolása, és még LE-t is kapsz, ha használod!http://vegzetur.wikidot.com/
Pontszám: 7.50
népszerűDarahNő
Végzetúr mester
2208 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
702. hozzászólás - 2009.08.26. 20:36:48 (Válasz Mortimer #701 hozzászólására.)
Amennyiben azt takarja a fix LE a portyában kifejezésed, hogy az a maximum szerezhető, akkor inkább kinevezném azt minimumnak, maximumnak pedig meghagynám a mostani beállításokat.

De amíg olyan küldetések vannak benn, hogy sebezz 1500-at az ellenfeledbe, vagy az állatába ennyit, meg annyit, vagy kábítsd, még ez sem fogja megállítani a lefelé ütést, a gyengébbeknek is meg kell ezeket csinálnia.
És majd ismétlős küldetéskor ismét meg kell csinálnia.
(v1-lmf-Gaia) kalaposinas

For the játékélmény!
Pontszám: 5
népszerűMortimerFérfi
Végzetúr mester
4247 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
703. hozzászólás - 2009.08.26. 20:42:16 (Válasz Darah #702 hozzászólására.)
A fix azt jelentené természetesen, hogy ennyi minimálisan van. Max. akármennyi lehet.

Ismétlősnél nincsen 1500, nincs állatsebzés, stb. A térkapus, állatszintlépős, állatsajtolós küldetések a karakter erejétől függetlenül pörgethetők, ütni sem kell hozzájuk.
Az egészséged érje el a szinted kétszeresét!

Minden információ a Végzetúrról! Küldetések szakértelmek felsorolása, és még LE-t is kapsz, ha használod!http://vegzetur.wikidot.com/
Pontszám: 5
népszerűDarahNő
Végzetúr mester
2208 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
704. hozzászólás - 2009.08.26. 20:46:56 (Válasz Mortimer #703 hozzászólására.)
De miért hagyná ki a kábítóst, vagy a kritvrázsosat, amikor közben felkészítheti az állatait a szintlépéskre?
Meg lehet növeszteni az állatokat a kennelben is, csak az sokkal hosszadalmasabb.
Míg le lehet ütni, le fognak ütni.
(v1-lmf-Gaia) kalaposinas

For the játékélmény!
Pontszám: 5
népszerűMortimerFérfi
Végzetúr mester
4247 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
705. hozzászólás - 2009.08.26. 20:49:16 (Válasz Darah #704 hozzászólására.)
Ha nem éri meg, mert 15 vízszintesen indított portya 15ezret hozhat, annyit, mint egy küldetés, akkor már nem.
Az egészséged érje el a szinted kétszeresét!

Minden információ a Végzetúrról! Küldetések szakértelmek felsorolása, és még LE-t is kapsz, ha használod!http://vegzetur.wikidot.com/
Pontszám: 5
népszerűRokamokaFérfi
Végzetúr mester
688 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
706. hozzászólás - 2009.08.26. 20:51:46
Na, ilyet se láttam még, hogy egyáltalán nem reagáltak egy ötletre!
De látom, a "marginális" szó megtetszett mindenkinek.
Pontszám: 7.50
népszerűDarahNő
Végzetúr mester
2208 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
707. hozzászólás - 2009.08.26. 20:53:03 (Válasz Mortimer #705 hozzászólására.)
Ahhoz meg is kellene azt a vízszintes portyát nyerni, mindet.
Ez viszont nem biztos, hogy mindenkinek menne.
(v1-lmf-Gaia) kalaposinas

For the játékélmény!
Pontszám: 5
népszerűMortimerFérfi
Végzetúr mester
4247 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
708. hozzászólás - 2009.08.26. 20:55:39 (Válasz Darah #707 hozzászólására.)
De napi egy küldetést se sokan tudnak csinálni, szóval lényegében ugyanazt az eredményt hozza, semmit nem borít a dolog. Viszont a választás a tiéd.
Az egészséged érje el a szinted kétszeresét!

Minden információ a Végzetúrról! Küldetések szakértelmek felsorolása, és még LE-t is kapsz, ha használod!http://vegzetur.wikidot.com/
Pontszám: 5
népszerűDarahNő
Végzetúr mester
2208 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
709. hozzászólás - 2009.08.26. 21:01:37 (Válasz Mortimer #708 hozzászólására.)
Végülis igazad van.
Engem meggyőztél.
(v1-lmf-Gaia) kalaposinas

For the játékélmény!
Pontszám: 5
utáltCerberosNő
Végzetúr tanonc
32 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
710. hozzászólás - 2009.08.26. 22:16:26
Arra sem reagált senki, hogy a vadászatot fel lehetne dobni egy olyan dologgal, hogy pl. lehessen epikus szörnyet találni. Persze ezt lehetne kicsit bonyolítani, mert egyedül nem tudja leütni az ember. Mégpedig be lehetne vezetni egy teleport kaput (újabb épület) amin keresztül a szövetségi társak el tudnának menni segíteni a ütni az epikust. Persze ez a kapu csak bizonyos ideig lehetne nyitva, vagy az epikus aki szintén egy térkapun próbál átvergődni a világunkba az sem lenne hosszú ideig nyitva. Lényeg az, hogy vadászol és egyszer csak látsz egy olyat, hogy Hirtelen úgy látod mintha elkezdene fodrozódni a levegő. Elindulsz a jelenség irányába amiből egy térkapu körvonalai bontakoznak. Ekkor észreveszed, hogy egy brutális szörny próbál átlépni a világunkba. Aktiválod a szövetségi teleport épületet valamennyi LE és/vagy VP - ért. Ekkor a szövetségi társak is be tudnak kapcsolódni a csatába. Ebből az epikusból is lehetne kincset és/vagy LE-t nyerni. Esetleg szerencse függő lenne a dolog. Itt is még el lehetne dönteni, hogy a megtalálóé lenne a jutalom vagy a szövetségé (LE) illetve a kincseskamrába kerülhetne a kincs ha épp szerencsés esetben azt is dobott. Esetleg elképzelhető lenne egy olyan is, hogy nem dobott semmit. A csata mehetne PP szabály szerint (mint a manóknál - esetleg a teleport használatáért lehetne VP-t áldozni a szövetségi társaknak) mert mondjuk a szörny által nyitott átjáró csak 3, 4 óráig van nyitva. Ha ennyi idő alatt nem sikerül legyőzni a szörnyet, akkor bezáródik a kapu és nincs jutalom.

Másik ötletem amivel a lemaradt karakterek is esélyessek lehetnének egy kicsit a felzárkózásra a végzeturas szerencsejáték. Ez abból állna, hogy mindenki vehetne LE-ért szelvényeket. Szint függő lenne, hogy egy szelvény mennyi LE-be kerülne. Tehát, hogy a magasabb szintű karakter is ugyanannyi szelvényt tudjon venni mint egy alacsony szintű. Ezután naponta egyszer lenne egy sorsolás amin egy egy végzetúr nyerne. A nyeremény az lehetne kb. Szint * 2000 LE (vagy több, de azért nem sokkal) de mivel semmiből nem lehet LE-t csinálni ezért ha csak 10ezer LE jött be a játékba bevételnek akkor csak annyit kapna a nyertes. Mondjuk erre lehetne azt mondani, hogy és mi van ha pók kari nyeri meg, de ez legyen a szerencse dolga. Esetleg lehetne maximalizálni az egy ember által naponta vehető szelvények számát.

Harmadik ötletem az lenne, hogy a táborban pihenő unatkozó végzeturak játszhatnának valamilyen minijátékot egymás között. Ez lehetne szerencse és/vagy ügyességi játék. Így is lehetne LE-t nyerni vagy veszteni csata nélkül és ha egy lemaradt játékos ügyesebb vagy szerencsésebb egy pók karakternél akkor szintén megindulhatna a felzárkózásban. A játékok szigorúan NÉV NÉLKÜL mennének, nehogy ez által transzferálják a multis karakterek a LE-t a másik karakterüknek. Esetleg olyan is lehetne, hogy ne csak páros játék legyen hanem egy játékba többen is beszállhatnának. Ezzel is csökkenteni lehetne a multis transzfer lehetőségét.

Ha ezek sem tetszenek senkinek akkor ígérem megkíméllek benneteket a pihent játékfejlesztési ötleteimtől. Ismétlem ezekkel az ötletekkel nem saját karakterem fejlődését kívánom előrébb mozdítani és ezek az ötletek nem teszteltek, továbbgondolást komolyabb fejlesztést, tesztet igényelnének mielőtt ne adj isten véletlenül eljutnának a megvalósítási fázisig. Tehát az előzőből okulva megkérek mindenkit, hogy ha lehetséges akkor ne a karakterem és személyem elemzésével foglalkozzon, hanem próbálja meg továbbvinni az ötletet ha jónak találja. Hátha ezekkel is jobban játszhatóvá, izgalmasabb játékká lehetne tenni a végzeturat! Az első két ötlet viszonylag szerintem könnyen megvalósítható lenne, de a harmadik sokkal nagyobb körültekintést igényel. De legalább sok karakter megkaphatja a hirtelen fejlődés lehetőségét és hirtelen a vadból még vadász is lehet!
Pontszám: 4.63
népszerűRokamokaFérfi
Végzetúr mester
688 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
711. hozzászólás - 2009.08.26. 22:45:21 (Válasz Cerberos #710 hozzászólására.)
Idézet: Cerberos - 2009.08.26. 22:16:26
hanem próbálja meg továbbvinni az ötletet ha jónak találja.


Én szívesen továbbviszem... tesóm gondolkodik egy új netjáték tervezésén, ennyiből már simán meglesz!
Pontszám: 5.33
kedvelt tagLoWsFérfi
Végzetúr mester
485 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
712. hozzászólás - 2009.08.26. 23:19:13
"Hogyan szerezzen az ember sok LE-t egy portyából?" c. kontár munkámat publikálom:
-Keress legalább veled azonos szintű végzeturat.
-NE gyémánt legyen
-Prémiumosként ne legyen 10/1 alatti szerzett/vesztett LE-je.
-Lehetőleg 1nél nagyobb győzelem/vereség aránya legyen.
Ha mindez teljesül, jó eséllyel indul az ember finom zsákmányért. Nekem bevált
Aki nem szed össze akkora rutint 2-300 portya alatt, hogy ránézve a karakterlapra megtudja állapítani az esélyeket, az inkább ne is portyázzon:P Magas szinten sokezer portya után nem hiszem, hogy gondot okoz bárinek is a random megtippelése. De ha ez nem is megy, akkor is meg lehet nézni, hogy eddig milyen arányban volt sikeres a portya az adott célpont ellen. Ez sem egy nagy kunszt.
A játék kismillió védekezési módot ad a gyengébbeknek, viszont a támadóknak csak akadályt és nehézségeket ad. Aki gyenge, az azért az mert nem használja ki ezeket a lehetőségeket és hagyja magát kifosztani minden áldott nap.
Nem is beszélve az apró trükkökről.
Pókként számtalan ilyennel találkoztam.

Felzárkózni? Úgyis előbb-utóbb kiesik az ember a hatósugárból.
10-20as projekció vagy miaszösz mellett meg már jöhet a drága ellen, úgyis üres kézzel távozik. 4-5 ilyen után megunja a TP-t és tovább áll. Nem kell mindenkit legyőzni aki az utunkba kerül, elég ha minimum azt elérjük, hogy ne érje meg neki támadni, akkor jó esélyünk van a viszonylagos békére és üthetjük nyugodtan a nállunk 4-5 szintel alacsonyabbakat
Ide járok trollkodni!

V1 Kötél Általi Halál
V2 Eltörlő
Törölve: V3 Hopeless
Pontszám: 5
utáltCerberosNő
Végzetúr tanonc
32 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
713. hozzászólás - 2009.08.26. 23:31:53 (Válasz Rokamoka #711 hozzászólására.)
Idézet: Rokamoka - 2009.08.26. 22:45:21
Idézet: Cerberos - 2009.08.26. 22:16:26
hanem próbálja meg továbbvinni az ötletet ha jónak találja.


Én szívesen továbbviszem... tesóm gondolkodik egy új netjáték tervezésén, ennyiből már simán meglesz!

Lenne arra is egy baromi nyerő ötletem. Lehetne csinálni egy olyan játékot aminek FARM a neve. Itt a karakterek BIRKÁKAT személyesíthetnének meg. Az egymás elleni portya az ki lenne hagyva a játékból illetve néha felbukkanna egy fekete bárányokból álló horda de a leggyengébb játékosnál is minimum 10 szinttel lenne kisebb a legnagyobb tagjuk és ezeket lehetne leigázni a garantált sikerélmény biztosításának zálogaként. El lehetne menni vadászni PÓK-okra (nagyon sok fajta PÓK él errefelé), de csak 15% élet alatt. Akinek ezen felül van az élete azt egy csúnya gonosz farkas visszaterelné a farmra. Itt a játék célja az lenne, hogy minél több farm épületet építsünk. Illetve minél jobban be legyen rendezve a farm. Lehetne birkaúsztató medence, klimatizált istálló, hatalmas jófajta gyógyfüvekből álló szénaboglya és még sok-sok egyéb luxus épület. A kvíz helyett meg az lenne, hogy névtelenül beírunk egy fórumba és a tagoknak a beírásból ki kellene találniuk, hogy milyen az a karakter aki a beírást elkövette. Ezt +10% PÓK-gyűlölettel lehetne jutalmazni. A játékba nem szabad újításokat belevinni (tehát az elején jól meg kell tervezni) mert az összezavarja a karaktereket.
Garantált a siker!!!!! Jó játékfejlesztést!
Pontszám: 3.11
kedvelt tagLoWsFérfi
Végzetúr mester
485 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
714. hozzászólás - 2009.08.26. 23:37:17
Idézet: Cerberos - 2009.08.26. 23:31:53

Garantált a siker!!!!! Jó játékfejlesztést!


Ha ez egy kis posztapokaliptikus világkép akart lenni a Végzetúrról akkor nagyon eltaláltad
Ide járok trollkodni!

V1 Kötél Általi Halál
V2 Eltörlő
Törölve: V3 Hopeless
Pontszám: 5
népszerűRokamokaFérfi
Végzetúr mester
688 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
715. hozzászólás - 2009.08.26. 23:56:14 (Válasz Cerberos #713 hozzászólására.)
A gonosz farkas nagyon ijesztő, a többi jöhet...
Pontszám: 7.50
utáltCerberosNő
Végzetúr tanonc
32 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
716. hozzászólás - 2009.08.27. 00:25:02 (Válasz Rokamoka #715 hozzászólására.)
Jámbor fogatlan szegényke csak nem szereti, ha a birkák majd kicsattannak az életerőtől és hangosan ugrándoznak miközben a pókokat eltiporják. Ezért kell az hogy csak a legyengült csendben sunnyogó birkák éppen hogy csak rálépjenek a pókokra. Így szegény kivénhedt farkas továbbra is jól tud szunyálni. Ja és azt kihagytam, hogyha valakinek már a kisujjában van az egész játék akkor kötelező egy új karit indítania. Lehetőleg multisat amivel majd sikerre viszi az előző karakter által szerzett tapasztalatokat! Arra már gondolni sem merek, hogy a síró birkák esetleg átmehetnek tanulni egy erősebb farmra ahol már felépítették a birkaiskolát is és ott tanulják meg a hiányos tudást! De ez esetben nagyon óvatosan kell játszaniuk, mert ha kombinálják a frissen megtanult visszamaradás képességükkel akkor esetleg a birkából átalakulhatnak pókokká és akkor bizony a többi birka el fogja tiporni őket is. Tehát a nagyfokú tudás is veszélyes!
Pontszám: 1.80
utáltCerberosNő
Végzetúr tanonc
32 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
717. hozzászólás - 2009.08.27. 09:30:40 (Válasz LoWs #714 hozzászólására.)
Idézet: LoWs - 2009.08.26. 23:37:17
Idézet: Cerberos - 2009.08.26. 23:31:53

Garantált a siker!!!!! Jó játékfejlesztést!


Ha ez egy kis posztapokaliptikus világkép akart lenni a Végzetúrról akkor nagyon eltaláltad

Sajnos nem a játékról, hanem a játékosokról és sajnos nem post hanem pre (vagy inkább real)

De rájöttem, hogy nem kell fejlesztés, mert nagyon jó ez az embereknek. Legalább megvan a sikerélményük amikor elmennek vadászni vagy megtámadnak 5,6,7 szinttel kisebb játékosokat! Ez aztán a siker igazi íze!
Pontszám: 1.57
kedvelt tagEnoliFérfi
Végzetúr tanonc
29 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
718. hozzászólás - 2009.08.29. 02:40:14 (Válasz Magum #3 hozzászólására.)
Idézet: Magum - 2009.06.06. 12:19:09
nekem nem annyira mert aki nem tud olyan jól programozni annak nem jár őskő és azoknak az plusz előny lenne... sztem lehetne illetve elég lenne annyi hogy pl kapnának mindannyian 1 relikviát szal pl mindenki választhatna az eddigiek közül azok közül is amik már lejártak...+ a új fejlesztésben benne lenne a neve hogy pl *valami* rákattolnak és felül ott lenne [készítették:....;....;....;.... játékosok] nekem ez tetszene...


Szerintem jogos. Igaz én sem értek a programozáshoz. Viszont a fejlesztésben résztvevők jobban, gyorsabban eligazodnának az ujdonságokban, mint az összes többi. Nem elég, hogy ismerik a mitet és a hogyanokat, még + őskövet vagy akármit is kapjanak érte?

Az már más kérdés, hogy valaki vagy valakik a játékot befejezve, segithetnék a fejlesztést.
Most már tuti: a pohár félig üres...
Pontszám: 5
kedvelt tagEnoliFérfi
Végzetúr tanonc
29 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
719. hozzászólás - 2009.08.29. 02:47:32 (Válasz Nari77 #13 hozzászólására.)
Idézet: Nari77 - 2009.06.06. 19:33:04
Ez hülyeség! Száz százalékig biztos vagyok, hogy mindenki tisztességesen írna hozzá szkripteket. Persze a beküldőknek el kellene fogadniuk egy bizonyos szabályzatot. Egyébként is ki akarná kijátszani a rendszert? Egyszer észreveszik és már megy is a rendőrség! Kinek kell az?

Meg mi az, hogy előny? Amit megírnak ezt te is megkapod! Persze csak az őskövet nem, de az nem előny, mert azt egyébként is vennének, ÉS te is!


Te ezt tényleg elhiszed? Nem állítom, hogy naív vagy, de érdekesen látod a világot. Ezek alapján neked nincsenek másolt zenéid, filmjeid, játékaid. Ugye? Mert hát az is bűncselekmény lenne. Vagy nem?
A hozzászólást Enoli módosította 2009.08.30. 00:42:51-kor
Most már tuti: a pohár félig üres...
Pontszám: 5
kedvencDrSteve123Férfi
Végzetúr tanonc
14 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
720. hozzászólás - 2009.08.29. 14:00:34
Van egy szép nagy háborunk, már 350-330 körül járunk. Csak a játék öröméért csináljuk, mert amennyi LE-t hoz, annyit visz is el. A plusz zsákmány is szépen 0 körül imbolyog.

Kellenne egy fejlesztés, hogy ilyen esetben ne kapjuk a tp-t dögivel, különben nem lesz még egy ilyen háború, bármennyire izgalmas is.
Pontszám: 5
Dobókocka - a sokoldalú kiegészítőAz Idő Kereke tovább forog! Megjelent a befejező trilógia utolsó része!