Felhasználónév: Jelszó:
Szerző
Topic neve: Játék fejlesztés
népszerűRokamokaFérfi
Végzetúr mester
688 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
721. hozzászólás - 2009.08.29. 14:16:21 (Válasz DrSteve123 #720 hozzászólására.)
A portyára specelt karaktereknek - akár még pókokról lévén is szó - rendkívül gyors bevétel-növekedést jelenthet, több okból is.
Egyrészt, ami a legfontosabb, nem működik a projekció, ami akár még nagyobb szinteken is kényelmetlenségeket okoz, sőt, ott igazán. Másrészt ilyenkor megindul az LE-termelés, hiszen a harcosok szeretnének megerősödni ellenfeleikhez képest, az építők pedig az ő kezük alá dolgozni, így a kamra is szép summákat hoz. A lélekkútba nyert táp már csak (mondjuk szinte röhejes) bónusz.

Az megint más kérdés, hogy ilyenkor mindenki 100%-os, így a TP is dől. Ezzel valóban nem ártana kezdeni valamit.
A gyógyitalok használata pedig egyéni döntés/stratégia és egészség kérdése.
Pontszám: 8.33
kedvelt tagTexexFérfi
Végzetúr mester
481 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
722. hozzászólás - 2009.08.30. 15:46:42
Nem találtam jobb helyet ezért ide írom.

A kreatív affinitás ne csak a portyákra, ha nem a térkapus csatákra, esetleg spec. események /lásd. Zarknod/ hasson. Természetesen nem 2% hatással, ha nem 0.5%-al. Az a 25% plusz még magas szinten se ad túl sokat térkapuban, viszont még is van értelme a sok nullás portya mellett, és a manók se viszik túlzásba a LE adást.

Másik új szakértelemre ötlet.

anti transzcendális projekció

Minden szintje csökkenti 1% az ellenfél transzcendális projekciójának hatékonyságát.
Maximális szintje 50. Igy ha az ellenfélnek 20as projekciója van amivel 2000LE véd le, ellened csak 50% működik, vagyis csak 1000et tud védeni. Hátránya hogy a szakértelem minden 10. szintje után csökken eggyel a le vagy felfelé támadható szint különbség.
Nem töröm tovább a fejem se kérdésen, se a játékon.
Fölösleges.Persze úgy se tudom megállni.
Pontszám: 5
kedvelt tagMorrochFérfi
Végzetúr mester
388 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
723. hozzászólás - 2009.08.30. 15:51:20 (Válasz Texex #722 hozzászólására.)
Ezt a szakit szerény véleményem szerint senki nem használná, a majdnem semmiért való horribilis fejlesztési kölcségért és az ütési korlátok csökkenéséért - mert ugye mindenki csak a fentről lecsapásért panaszkodik, ha saját maga üt le valakit x+1-el magasabbról az nem zavarja.

A kreaff kiterjesztése nem rossz, de nem érdemes negyedelni ahatékonyságát. Egyben vagy sehogy - szerintem - és eddig a sehogy érvényesült.
Sötét ösvény - Morroch

2009. 10. 05. Morroch törölt, távozott e világról.
2011. 10. 27. Ismét lehetőségem nyílt játszani. Nem tudtam a jelszavam ide, Quellon-ként kezdtem újra.
2012. 01. 03. Eszembe jutott a jelszavam, de most már Quellon-ként keress.
Pontszám: 3
kedvelt tagHauer92Férfi
Végzetúr mester
362 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
724. hozzászólás - 2009.08.30. 16:03:37 (Válasz Texex #722 hozzászólására.)
ez a szaki szerintem semmit nem érne hisz ha ne adj isten valaki ki is fejlesztené akkor se hiszem hogy többet lehetne portyában szerezni hisz aki eddig is használta ezt a szakit az teszem azt 10-es transzcendrális mellett nem egy 1000-est fog magánál hagyni hanem 500-at akit meg nem érdekel annak meg mindig lesz rabolható LE-je ettől a szakitól függetlenül
már megint minek írok nem tudom:)
v1:ALFA-Tyrant(anno)
v2:Aragorn-Atilla király utódai(anno)
v2: Elrond-Atilla király utódai
v3:Hauer-Hajnalpajzs
"v4:Hauer-Hegylakók"
"v4:Pszihokacsa-Csak simán Torony"
Pontszám: 5
kedvelt tagTexexFérfi
Végzetúr mester
481 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
725. hozzászólás - 2009.08.30. 16:15:20
Nos meg lepődnétek szerintem mennyivel megnőne a rablott LE mennyisége. Sokan vannak úgy hogy azért van 20as projekciójuk hogy 1500LE legyen mindig náluk a térkapuba vagy ha portyáznak és véletlenül nyernek. Ugyan akkor ha valaki fentről támad ne vigyen semmit.
A számokon és szinteken lehet variálni. 30 max szint, 2% szintenként, és akkor csak 3 szinttel csökken a támadhatóság, viszont 60% csökken az eldugható LE.
Aki továbbra is akar LEt eldugni eleget kénytelen fejleszteni a projekciót, viszont a %os csökkenés miatt sokszor fordulna elő hogy kilóg pár száz LE, amit a kreatív mindjárt dupláz is.
Nem töröm tovább a fejem se kérdésen, se a játékon.
Fölösleges.Persze úgy se tudom megállni.
Pontszám: 5
kedvelt tagMorrochFérfi
Végzetúr mester
388 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
726. hozzászólás - 2009.08.30. 16:18:01 (Válasz Texex #725 hozzászólására.)
Majd vélmányeznek mások, jobbak is, de én amondó vagyok, ha valaki tud és akar vigyázni a LE-jére azt úgysem rabolod ki, aki pedig nem annak és az ellen tökmindegy, hogy vannak-e ezek a szakik.
Sötét ösvény - Morroch

2009. 10. 05. Morroch törölt, távozott e világról.
2011. 10. 27. Ismét lehetőségem nyílt játszani. Nem tudtam a jelszavam ide, Quellon-ként kezdtem újra.
2012. 01. 03. Eszembe jutott a jelszavam, de most már Quellon-ként keress.
Pontszám: 3
kedvelt tagTyberius06Férfi
Végzetúr tehetség
184 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
727. hozzászólás - 2009.08.31. 12:03:16
Eddigi is nagy szívfájdalmam volt, hogy a játékból hiányzik a részletekben rejlő egyediség. A minimális alig észlelhető specifikációkon és a randomon kivül semmi különbség nincs a hordák között, van egy-két vezető taktika és pont semmi különleges, amivel hosszútávon kombinálhatnának a karakterek. Ezzel kapcsolatba dobnék fel egy ölteletet. Nagyjából ki van gondolva, persze tényleges számok több helyen nem szerepelnek, helyette a "magas" vagy "nagyon sok" jelzők találhatóak meg.
Kifejezetten hosszú poszt lesz, mert mind a négy hordára kidolgoztam az ötletemet:

a hordák jobb elkülönülése:
- akadémia sokadik szint+tanulás sokadik szintnél, illetve karakter legalább 100. szintnél az alábbi elkülönülési lehetőségek lépnének életbe:

- lenne egy új épület mondjuk: hordafőparancsnokság (jó sok LE-be kerülne és csak legalább 100. szintű tagok építhenék), a hatása:

- minden hordának egy épület speciálissá válna (smaragd - mágustorony vagy nekrofun inkább az első, gyémánt - palóta (de 15. szint felett nem olcsóbbítaná a kufárt), rubin - aréna, zafír - bűvös kunyhó)
- az ultraspecializáció maximuma legalább 70-80-ra emelkedhetne, az új hatást csak maximális szinten érheti el (ez 70-80 lenne), de turbózni csak 40. szintig lehet, 35-ös szakinál +5-öt ad hozzá a turbó maximum.
szóval, aki Tö olcsóbbításra akarja használni, az 20+20-szal jól elvan, viszont az új hatásért, alap maxra kell növelni (ez 70-80), és csak a már meglévő 40. szintig olcsóbbítja a Tö-t.

Maximális (70-80-as ultraspecializáció szinten) a hordák külön-külön specifikációkat kapnának:

- Hátrány: a hordafőparancsnokság felépülése után és maximális ultraspecilizáció (70. vagy 80. szint) elérése után létrejön egy kvázi hordahűség nevű hatás, mely értelmében legalább fél évig nem válthatsz semmilyen körülmények között hordát

smaragd: kapna egy csak smaragdok által építhető épületet, amihez valamekkora mágustorony (20-25-30???) és akadémia szükséges a hordafőparancsnokság megléte mellett, melynek felépítése aktiválna két új szakértelmet, amik tényleges aktivitása viszont karakterszint és tanulásszint függő lenne.

Az épület legalább 3-4 milla Le lenne és csak Le-ből lehetne építeni, vagy kútból tölteni. Az épület hatása: karakter szintje*0,25 IQ, TAU és Mágia, a varázslatok elmondása 15%-kal kevesebb vp-be kerül, vp regenráicó 15 %-kal gyorsabb.

Két új szakértelem, melyek az épülettel elérhetővé válnának:

a) a magasszintű varázslás néven futna, maximuma 60 lenne, mint a szívóssággé és ugyanaz lenne a hatása, hogy 10-nél eggyel, 30-nál kettővel, 60-nál hárommal több varázslás köre lenne a karakternek (csak Smaragdoknak!), ugyanakkor a fizikai harci fázisuk ennyivel csökken, tehát maxos szívóság és maxos magasszintű varázslás mellett lenne a karakternek 3 fizikai és 4 varázslás fázisa, ha nincs fejlesztve szívósság, akkor mind a 3 egyébként fizikai harci fázis varázslás lesz.

b) ha legalább x (kurva magas) a tanulásod. Mestervarázsló: ha a szakértelem szintje legalább karakter szint/2 (tehát folyamatos fejlesztést igényel), használhatsz mégegy varázslatot. Ha a szakértelem szintje kevesebb lesz mint a karakterszint/2, akkor az egyik varázslat azonnal használaton kivülre helyeződik.


gyémánt: szintén kapna egy csakis gyémánt szövetségben építhető épületet, mondjuk legyen Piac a neve. Építési feltétele Palóta 20-30. szint
(15.szint felett nem olcsóbbítaná a kufárt) és valamekkora akadémia, valamint hordafőparancsnokság. Egyébként ugyanazok a feltételek lennének mint a smaragd spec épületnél, azzal a különbséggel, hogy ez drágább lenne egy picivel...

Piac: minden a kufárnál LE-ért kapható tárgyra 50%-os kedvezmény van, a prémiumos tárgyak LE költségére 50%-os, őskőköltségére 25%-os kedvezmény kapható, ez a 25% vonatkozik a fókuszkristályokra és állatfeleszerelésekre is. Ez az 50%-os kedvezmeny viszont nem adódna össze a palóta által nyújtott kedvezménnyel, felváltaná azt.
A gyémánt horda alapbónusza annyival változna, hogy 50%-kal kevesebb LE-t rabolhatnak tőled, 50%-kal több le-t rabolhatsz (kivéve gyémánt hordától) ha egy győztes portyában támadóként 0 Le-t rabolnál egy veled azonos vagy tiédtől magasabb szintű karaktertől, akkor helyette ellenfeled szintje*1000*0.025 LE-t kapsz, viszont ez esetben nem hurcolhatod el kínzókamrába.

A piaccal és megfelelő nagyságú tanulással aktíválódik a magasszintű kereskedelem szakértelem, melynek minden szintje után 1-gyel növekedik a kereskedelem szakértelem fejleszthető maximuma. A magaszintű kereskedelem maximuma 60 vagy 70-es lenne. Ez kb azt jelentené, hogy egy gyémánt karakter 70-es magasszintű kereskedelem mellett 240-esre fejleszthetné a kereskedelem szakiját és 24 szinttel magasabbról vásárolhatna tárgyat.

Gyémánt trükk: 10. szinten legalább 30. szintű lopás szakértelmeddel 50 % eséllyel lopsz kiégett őskövet portyázás közben legyőzött ellenfeledtől, 40. szinten lemásolhatod egy másik horda egy speciális szakértelmét az alábbiak közül: állatokkal bánás (lentebb lesz róla szó), mestervarázsló, mesteri védekezés (lentebb lesz róla szó) hordagyűlölet csökkentő része, ami itt úgy működne, hogy szakértelemszint*1%-nyival csökken az ellenfél hordagyűlölete és a maximum szintje 50-es lenne.
Gyémánt trükk 100-as szinten lemásolhatsz egy második spec. szakértelmet is a fentiek közül. A szakértelem maximális szintje 100.

rubin: csak rubin szövetség által építhető épülete valamekkora akadémia és 20-30-as Aréna és hordafőparancsnokság mellett épülhetne fel. Feltételek hasonlóak, mint a többi hordaspecifikus épület esetében.
Hatása: karakter szintje*0,25 Támadás, Erő és Védekezés, hordagyűlölet szakértelem az összes többi hordára egyaránt permanensen megnőne 10-zel (függetlenül, hogy eddig mennyi volt), a szívósság szakértelem maximuma 150-re növekedne (ez plusz 2 kör) és a szívósság valamint a hordagyűlölet fejlesztése innentől 25%-kal kevesebb LE-be kerül, a hordagyűlöletet bármely hordára fejlesztheted, függetlenül attól, hogy fejlesztetted e már valamelyiket.

Spec rubin épülettel és megfelelő nagyságú tanulással az alábbi szakértelmek válhatnak elérhetővé:

a) Mesteri harc: szakértelemszint*0,5 % esélyed van, hogy tulajdonságoktól függetlenül ellenfeled varázslata (varázslatai) létrejön e, illetve ő vagy állatai el tudnak e találni a harci fázisokban.
A szakértelem maximális szintje 60.

b) állatokkal bánás: 25. szinten a hordázás szakértelmed maximális szintje 100-ra emelkedik, 50. szinten (ez a max) 150-re. Ekkor a hordázással 6 állatot vihetsz harcba, ha a hordázást 150-esre fejleszted.


Zafír: csak zafír szövetség által építhető épülete valamekkora akadémia, legalább 30-as bűvös kunyhó és hordafőparancsnokság mellett épülhetne fel. Feltételek hasonlóak, mint a többi hordaspecifikus épület esetében.
Hatása: szakértelmek és tulajdonságok fejlesztése 25%-kal kevesebbe kerül. Tulajdonságoknál az összes tulajdonság fejlesztését ennyivel olcsóbbítja és ehhez hozzáadódhatnak a tárgybónuszok, a specializáció és az ultraspecializáció.
Karakter szinje*0,25 védekezés, egészség és mágia, karakterszintfüggő elnyelés, varázslatelnyelés és kábításelhárítás.

Lehetőség nyílna egy új épület felhúzására a spec épület felépítése után, mely az építés és manakonstrukció szakik maximumát 80-ra emelné az ezzel járó bónuszokkal együtt.

Spec zafír épülettel és megfelelő nagyságú tanulással az alábbi szakértelem válhatna elérhetővé:

Mesteri védekezés: 10. szinten ellenfeled hordagyűlölete a felére csökken veled szemben, 30. szinten aktívvá válik zafírok számára is az állatokkal bánás szakértelem, 60. szinten megtanulhatóvá válik a magasszintű kereskedelem, de csak 30-as szintig.


Hát ennyi lenne, tudom nagyon hosszú lett, de talán lehetne belőle szemezgetni. Várom a véleményeket....
V1 - Tyberius (Tyrant)
V2 - Heretic (SM)
V3 - Heretic (I:RM)

Fórumon még Ashran83 néven találhattok meg.
Általam írt kalandok: A mélyben szunnyadó erő, Harc az agyasokkal
Pontszám: 3
kedvelt tagTihaFérfi
Végzetúr mester
526 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
728. hozzászólás - 2009.09.02. 09:32:18
Fejlesztési ötletek:

Új épület:
Könyvtár (vagy valami hasonló)
Előfeltétel: 15-ös akadémia
Az épület minden szintje után 2-vel növelheted a „tapasztalás” szakértelmedet. (új szaki)

Tapasztalás szakértelem.
Minden második szintje után új, úgynevezett kiegészítő szakértelmek megtanulására nyílik lehetőséged. Ezek a szakértelmek ugyanúgy beleszámítanak a szakértelem összegbe, növelik a többi szakértelem fejlesztését, de nem kell hozzájuk a tanulást növeleni. Az ide tartozó szakértelmek működése eltér az eddig megszokottól, ezért is kerültek külön kategóriába.

2.szint.
Elnyelés szakértelem
Mostantól képes vagy hatékonyabban kihasználni a felszerelésed nyújtotta védelmet, minden szakértelem szint 2%-al növeli a tárgyakból és felszerelésekből szerzett ELNYELÉSEDET.
Maximális szintje 50.
Példa: 50-es elnyelés szakértelem 100%-al növeli a tárgyakból kapott elnyelést, azaz ha eddig a tárgyaid 50 elnyelést adtak, ezentúl 100-at fognak adni.


4.szint.
Varázslat elnyelés szakértelem.
Ugyan az, mint az Elnyelés, csak a varázslat elnyelést növeli


6.szint.
Regenerálás szakértelem.
Mostantól kezdve hatékonyabban tudod sebeidet regenerálni, rájöttél, hogy miként alkalmazhatod felszerelésed nyújtotta mágikus erőket még hatékonyabban.
Minden szakértelem szint 7%-al növeli a felszerelésed adta regeneráció hatékonyságát. Azonban egy csatában sosem regenerálhatsz többet, mint az elszenvedett sérüléseid mértéke.
Maximális szint 50.


8. szint
Kábítás szakértelem
mostantól kezdve képes vagy a felszerelésed adta előnyöket még hatékonyabban használni.
A szakértelem minden szintje 1%-al növeli a tárgyakból kapott kábítás hatékonyságát.
Valamint az általad okozott bénulat mértéke is növekszik minden második szakértelem szint után 1-el. (azaz 50. szinten nem -10 támadást ad, hanem -35-öt)
Maximális szintje 50.


10.szint
Tekintély szakértelem
Mostantól kezdve mások szemében még elismerésre méltóbbnak tudod mutatni magad, így a küldetések jutalmát is feljebb tudod tornászni.
Minden szakértelem szint 1%-al növeli a küldetések teljesítéséért kapott Lélekenergia mértékét. (az ismételhető küldetésekre nem vonatkozik)
Maximális szintje 50.

Valamint új tárgyak adta lehetőségek is bekerülhetnének:

Sokkolás:
(csak tárgyak, fókuszkristályok adják)
ahányas a sokkolásod, annyi % esélyed van egy sikeres találat után sokkolni az ellenfeled. A sokkolt ellenfél következő harci köre lemarad.
(vagyis a hatása a szívósság ellentéte)
Graham Treefrog - Azúr Légió
____________________________________________ Ha ettől érzed magad valakinek, nyomj egy 1-est ide:
Pontszám: 9.35
népszerűtlenMarioFérfi
Végzetúr tanonc
40 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
729. hozzászólás - 2009.09.02. 18:57:29
Üdv

Én is szeretnék egy új szekértelmet .
Aminek a neve lehetne :

Pokoli konstrukció

Mert arra gondoltam , hogy az életerőnket belesűríthetnénk az épületekbe . (építés ÉP-ből)
De csak az életerő 50 %-át lehetne felhasználni . 1000 ÉP-ből 500 ÉP-t .
És az ebből származó energia úgy nő szakkértelmenként , mint a manakonstrukció .

1 nap csak egyszer lehetne használni .
V1 :Mario/Igazak (gyémánt)
Csatlakozz te is !
Pontszám: 2.33
kedvencDrevanFérfi
Végzetúr
78 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
730. hozzászólás - 2009.09.02. 20:31:41
Mélyen tisztelt fejlesztőcsapat, ötletgazdák,

Most kicsit kiakadtam, bevallom. Emberek, volt egy jó ötletem! (Nem viccelek...) Ami mégjobban tetszett benne, hogy rövidtávon pokoli egyszerűen megvalósítható (lett volna, ha nem b*sszátok el) Egy nap alatt összehozhattam volna azokat a feltételeket, amik mellett ez a játék egész játszható lett volna az IRL elfoglaltságok mellett, többet nem akartam erre szánni. A terv tökéletes(nek tűnt). Na vázolom, öveket becsatolni:

Mivel a jelenlegi 750 CSPmet az életben nem vadászom le, mert vadászni enyhén szólva rossz, elhatároztam, hogy valahogy ráhajtok a 111 elementálisra, de valami olcsó módot kerestem. A szövetségemben számolgatták páran, magam is kiszámoltam, hogy a 100 speki olcsóbb, és a 111 elementálist a turbóval kéne kipótolni. Ez nekem 620e LE. 4 db 20as szintű állat kisajtolása ismételhető külinek, 160e lefejtett szakikból, és még ha megfeszítem a vadászatot, akkor a maradék ~344e Le is előkerült volna 1 nap alatt. Így a vadászcsizmának köszönhetően 1 vadászat 1.5 perc. MENNYORSZÁG!

De mi az akna a sz@rban? Hát hogy hetente 1 felejtést lehet használni... Köhömm... MIFÉLE ELB@SZOTT FEJLESZTÉS EZ? (Ha hiszitek, ha nem, ez már a visszafogott verzió...) Mintha azt olvastam volna anno, hogy lesz ilyesmi, merthogy az ellopott karikat lefejtették vele, és beépítették. Jót röhögtem, és el is felejtettem ezt, de látom túl nagyra tartottam a Beho ítélőképességét. Talán nem a karakterlopásokat kellene megakadályozni?! Inkább hagyjátok, hagy lopják, csak lassan dögöljön meg a kari, hátha a tolvaj vesz még őskövet? Nem a szaki a szar, hanem a biztonság, (emellett még a problélamegoldási kompetencia, ami a játékvezetésre jellemző is ebbe a kategóriába sorolható)

Példa: Minden nap betörnek a boltodba, mert a sz@r zár miatt az ajtó zárhatatlan és elviszik az összes barackod. Mivel a barack drágább, mint a szilva, így minden barackot eldugsz, tehát a rabló csak a szilvát viszi el. Nem a zárat kéne megcsinálni?

Ez most elég szarul érintett bevallom, lehet hogy csak én csinálok belőle nagy ügyet, de szvsz ez egy felesleges lépés volt. Csak azokat szivattátok meg, akik TÉNYLEG jót akartak a felejtéssel. (gyengék kedvéért: magukra költeni a befolyt LE-t) És igen, itt elsősorban magamra gondolok, úgyis mindenki erre asszociál, ha ezt olvassa. Bár ehhez hasonló kib@szás számtalan volt már a játék történelmében. Nem is lenne ez ekkora baj, ha nem indulnának sorra az új világok... Mind1.

Gondolom a felejtés már nem lesz soha a régi, de ezt le kellett írnom valahova, megérthetitek. (A fórum meg ponthogy mindenki lelki szemtese)

Na lehet 1re pontozni, nem izgat, sajnos ez a játékra is egyre jellemzőbb...
Attól, hogy a kacsa nem tud úszni még nem biztos, hogy a víz a hülye...
Pontszám: 7.43
népszerűPietrusFérfi
Végzetúr mester
843 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
731. hozzászólás - 2009.09.02. 20:38:58 (Válasz Drevan #730 hozzászólására.)
Idézet: Drevan - 2009.09.02. 20:31:41
Példa: Minden nap betörnek a boltodba, mert a sz@r zár miatt az ajtó zárhatatlan és elviszik az összes barackod. Mivel a barack drágább, mint a szilva, így minden barackot eldugsz, tehát a rabló csak a szilvát viszi el. Nem a zárat kéne megcsinálni?


Igen, de mindig lesznek olyan hiszékenyek/buták, akik önszántukból odaadják a kulcsot, és így rabolják ki a boltot. Ezekkel mit csinálsz?

Tökéletesen nem lehet kiszűrni a karakterlopásokat.
A hozzászólást Pietrus módosította 2009.09.02. 20:40:13-kor
http://vegzetur.wikidot.com/ Itt minden végzeturas kérdésre megtalálod a választ!

"Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye."
Pontszám: 4.65
kedvencDrevanFérfi
Végzetúr
78 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
732. hozzászólás - 2009.09.02. 20:45:39 (Válasz Pietrus #731 hozzászólására.)
Ezeket néha legszívesebben én is kirabolnám. Csak valahogy erkölcsieg nem jutok le arra szintre szerencsére... Az, hogy hülyék az az ő saruk. Az, hogy én miattuk szívok... na ez már nem az én hibám. Pont ezért bosszantó.
Attól, hogy a kacsa nem tud úszni még nem biztos, hogy a víz a hülye...
Pontszám: 6.76
kedvelt tagÉrintNő
Végzetúr tanonc
18 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
733. hozzászólás - 2009.09.03. 00:23:39
Na nehogymár a feljtéssel akadályozzuk meg a karakterlopást!!!! Ez egy f@szság, úgy ahogy van. És, ha visszakapod a karaktered, úgyis visszaállítják neked. Tök mindegy, hogy csak 1 szakit felejtett le, vagy mindet. Szóval ez nem magyarázat arra, miért kell kiszabni a játékosokkal.
Pontszám: 3
irritálówinnieNő
Végzetúr mester
2177 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
734. hozzászólás - 2009.09.03. 00:57:40 (Válasz Érint #733 hozzászólására.)
Idézet: Érint - 2009.09.03. 00:23:39
Na nehogymár a feljtéssel akadályozzuk meg a karakterlopást!!!! Ez egy f@szság, úgy ahogy van. És, ha visszakapod a karaktered, úgyis visszaállítják neked. Tök mindegy, hogy csak 1 szakit felejtett le, vagy mindet. Szóval ez nem magyarázat arra, miért kell kiszabni a játékosokkal.


szerintem nem vagy képben, hogy miért történt meg a korlátozás nevezetése. karakterlopás? olyan is van? olvass, kérlek utána, hogy mi miért van, csak utána lődd el az első kommentedet:)
Pontszám: 5.29
fórumozóYuureiFérfi
Végzetúr mester
376 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
735. hozzászólás - 2009.09.03. 08:21:49
Nem lehetne valamit kezdeni a "holt" karikkal?? Mivel annyi játékos van aki már 7-8 hónapja nem lépett be, nem egy olyan kari bemutatkozást láttam, hogy
reg: 2008 október, december...


Mondjuk lehetne egy rendszer, mely törölné a karakter, ha az 3-4 hónap alatt egyszer sem lépett be, és ha ebből hiba adódna, akk esetleg a törlést előtt lementeni, és ha kéri akkor visszaállítani. Biztos nagyon bonyolult hadművelet lenne, de nagyon hasznos kis fejlesztés lenne... Tudom, hogy sok benne a HA, de szerintem jó lenne átgondolni...

(mod: helyesírás)
A hozzászólást Yuurei módosította 2009.09.03. 08:23:23-kor
- 3 szobás családi ház, utcára néző nagymamával eladó.

***************************

- V1
Pontszám: 6.52
kedvencBaratyFérfi
Adminisztrátor
1030 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
736. hozzászólás - 2009.09.03. 09:03:26 (Válasz Yuurei #735 hozzászólására.)
Ennek a megvalósítása már tervben van.
Pontszám: 9.50
kedvelt tagashtmFérfi
Végzetúr
90 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
737. hozzászólás - 2009.09.03. 09:03:40
Az irányított vadászat szakértelem miért nincs hatással a sajtolásra? A szakértelem leírásánál ugye az szerepel, hogy a jobban fejlett állatokat szemelem ki, ergo akkor a jobban fejlett állatokat is fogom be. Akkor nem kellene, hogy legyen akkora különbség azonos szintű, típusú állatnál, hogy az egyikből 10kLE a másikból csak 6kLE jön ki.
Vagy esetleg rosszul látom?
Ookami /Ronin/
Pontszám: 7.52
fórumozóYuureiFérfi
Végzetúr mester
376 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
738. hozzászólás - 2009.09.03. 09:42:09 (Válasz Baraty #736 hozzászólására.)
Nagyszerű Baraty kolléga!

10 pont!
- 3 szobás családi ház, utcára néző nagymamával eladó.

***************************

- V1
Pontszám: 4.02
fórumozóHolsteinFérfi
Végzetúr tanonc
22 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
739. hozzászólás - 2009.09.05. 11:04:58
Én arra gondoltam ,h Miklos megemelhetnétek a Béke csarnokának a max szintjét mert van egy csomó viszonylag közepesen erős szövetség akiket a nagyobbak csak le farmolnak és amint lehet őket újra támadni már támadnak is a béke csarnoka ezt a 22napra ami nem is annyira sok ha most akarnak egy szövikből álló szövetséget létrehozni azért ,h még plusz 5-10 szövi farmoljon minket amint tud..... Ezért gondoltam ,h lehetne 10es a maxszintje ,h 37 napig ne támadhasson ugyan az a szövi!
Pontszám: 4.33
fórumozóRicardoFérfi
Végzetúr mester
1600 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
740. hozzászólás - 2009.09.05. 11:15:27 (Válasz Holstein #739 hozzászólására.)
22 nap bőven elég. Az 3-4 szintlépésnyi idő, bőven lehet olyan irányba fejleszteni a karaktereket, hogy a következő összecsapáskor már jobban szerepeljetek.
Szabályosan játszom és mindent megteszek azért, hogy mások is így játszanak. Ha ez nem tetszik, nyugodtan nyomj az egyesre.

Hentes őrmester - Fekete Liga ~ a legridegebb gonosz
Pontszám: 7.17
HKK - Zén minikiegészítő: Zén Legendái: A sötétség gyermekeiAz Idő Kereke tovább forog! Megjelent a befejező trilógia utolsó része!