Felhasználónév: Jelszó:
Szerző
Topic neve: Játék fejlesztés
kedvelt tagADZSI76Férfi
Végzetúr mester
764 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5941. hozzászólás - 2013.08.26. 18:44:54 (Válasz Little Richie #5938 hozzászólására.)
Türelem rózsát terem...
Ha nem akarsz nem kell addig várni, elöbb is meglehet az a szakértelem háttered ami ehhez kell.
Persze gondolom elöbb nem akarsz annyit építeni...
Marad a türelem...

Én a top 10. szövibe jelentkeztem anno amikor elkészültem a szakikkal. 2 nap alatt betöltöttem 18. szintüként egy 1 millás lélekkutat.
A hozzászólást ADZSI76 módosította 2013.08.26. 18:47:29-kor
Pontszám: 6.62
közkedveltGwindorFérfi
Végzetúr mester
858 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5942. hozzászólás - 2013.08.26. 19:40:50
És elvileg ezért (is) lett az építési energia bevezetve. Alacsonyabb szintűek is utolérjék az építést egy viszonylag "nagyobb" szövibe
Pontszám: 9.17
népszerűMcMadFérfi
Végzetúr mester
1290 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5943. hozzászólás - 2013.08.28. 13:03:13
No itt egy újabb "gondolatkísérlet” Háború és egyéb oldalú fejlesztésre:
Mi lenne, ha lenne egy térkép a játékban (a'la Túlélők földje), melyen a szövetségek területeket foglalhatnának. Azon kívül, hogy VÉGRE lenne valamiféle vizuális támasza a világnak még sok újabb lehetőséget rejt magában a dolog.
A szövetséghez tartozó (alapból járó fix mennyiségű) területeken maximálisan érvényesülne az Épületbónusz, amíg benne tartózkodik a szövitag. Azon kívül csökkentett értékkel működhetne. A foglalt területeken 90%-ban, más szövetség alapterületén 70%, foglalt területén 80%-ban, szabad területen 50%-ban.
Lehetnének Fertőzött területek, ahol egyáltalán nem érvényesül az Épületbónusz.
A fertőzött területek mérete pl. Eventhatásra nőhetne-csökkenhetne.
Egyes területek speciális képességekkel rendelkezhetnének a szövetség ALAP területeinek kivételével (Kalandos vidék: +1% Kalandtalálási esély, Jó vadászterület: +1% vadászLE, Jól védhető: +Szint/10 Védekezés, Epikus vidék: 10 helyett 11% esély Epikus kalandra, stb.-stb.). Még egyedibbek lennének a területek, ha 1 db pozitív (előny) és 1 db ellenkező előjelű (hátrány), de más típusú tulajdonsággal rendelkeznének. A lehetőségek száma közel végtelen.
"Probléma": Eddig a portya úgy működött, mintha az azonos ütéstávba esők be lennének zárva egy szűk területre és agyba-főbe ütöget(het)nék egymást. Abnormális.
Ezen kissé változtathatna a térképen mozgás korlát (pl. napi max 3 mező – esetleg ezt növelhetné relikvia). Ez erőteljesen belassítaná a PP-s küldik pörgetését (a célpontok szétszórva helyezkednek el - oda kell menni). Attól tartok, hogy túlzottan is fékeződne... :-x
Azonban erre is van megoldás: Ha valakinek már "megkóstoltad" a LE-jét, akkor egyfajta ultradimenzionális kapcsolat alakul ki köztetek (oda-vissza) és bárhonnan oda teleportálhatnál a közelébe némi extramanáért (automatikusan vonódna ha megtámadod pl. portyalistáról). Viszont arra a területre kerülsz és ott is maradsz a köv teleportálásodig, vagy szomszéd mezőbe mozgásig.
A Szövetség ALAPterületére teleportálás ingyenes (katt a megcélzott területre).
Ezzel a Kémkedés még érdekesebb alternatív jelentőséget kapna – az utolsó célpont nem árt, ha a kívánt végcél közelében van HA nem a szövetségi terület az. ;-)
Háborús oldal:
A szövetségi alapterületek nem lehetnének támadhatók.
A foglalt, a szabad és a fertőzött területek viszont igen.
Foglalt terület elleni csata – sok ötlet volt már egy új rendszerű Háborúra. Nekem bármelyik megfelelne. Azért ötletelnék még rá: Min 24 órás Hadüzeneti idő, CsP-be és PP-be is kerülne, külön szerveren futtatott tömegcsata lenne a leg1szerűbb megoldás talán némi taktikai (pl. felállás) oldallal, melyre kvázi „nevez” és elhelyezkedik a játékos.
SÍÍÍMÁN bele tudnék képzelni egy „zsoldos” oldalt is. ;-)
A csatáért LE és TP járhatna JÓL átgondolt elvek szerint.
Szabad terület foglalása – mint előbb, de NPC-k/szörnyek ellen.
Fertőzött terület foglalása - mint előbb, de erősebb NPC-k/szörnyek ellen + az elfoglalt terület fertőzöttsége megszűnne.
SZÁMTALAN kisebb-nagyobb átgondolandó oldala lenne a dolognak még, de engem egyenlőre csak az érdekelne, hogy NEKTEK mennyire jönne be egy ilyen típusú fejlesztés – érdemes-e szerintetek ilyesmiért lobbyzgatni, továbbgondolni?
Kieg.: Kisebb kiegészítés.
A hozzászólást McMad módosította 2013.08.28. 16:04:05-kor
Pontszám: 8.95
kedvencOffsboyFérfi
Végzetúr mester
4654 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5944. hozzászólás - 2013.08.28. 13:22:27 (Válasz McMad #5943 hozzászólására.)
Nekem nagyon szimpatikus az alapelv, de nem tudom mennyire van fejlesztési kapacitás ilyesmire. Annyi észrevétel, hogy minél kevesebb az újdonság - a teljesen nulláról leprogramozandó dolog -, annál nagyobb eséllyel megy át a fejlesztők szűrőjén. Hogy érdemes-e továbbgondolni, azt mindenképpen ÜSZ-en kérdezd meg előtte, illetve ha igen, akkor hogy milyen keretek közé szorítsd az elmélkedésed; megkímélve magad a felesleges részletkidolgozástól.
Mini event menetrend - https://goo.gl/0W5E6l
Pontszám: 8.63
kedvencSyaboFérfi
Végzetúr mester
793 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5945. hozzászólás - 2013.08.28. 13:27:10 (Válasz McMad #5943 hozzászólására.)
Engem is foglakoztatott már a térképes dolog, néhány szösszenet:

- pl. a vadászat során az adott területre jellemző szörnyek jönnének...apróság, de hangulatosabb lenne a játék...

- Ahogy mozogsz a területen x % esélyed lenne "vándorkufár" megtalálására és nála lehetne pl. a jelenleg napi ajánlatban lévő különféle tárgyak, akár egyedi ( szintfüggő) ajánlatok alapján történő megvásárlására...

- A bajnoki viadalok helyszínére el kéne "menni" tehát egy semleges területre és ott nevezni, illetve a bajnoki idéig ott is tartózkodni....

- A láthatatlanság új értelmet nyerne ( illetve hirtelen felmenne a rejtőzködés köpenyének ára ) így már tényleg láthatatlanul lehetne mozogni egyik helyszínről a másikra....

Akárhogy is, én minden formájában támogatom a térkép bevezetését, végre egy picit elmozdulna a játék a jelenleg vertikális szemléletből és horizontális távlatokat nyitna meg... ( az utolsó mondatra külön büszke vagyok )
Ne hidd, hogy jobb lesz, csak más lesz....
Pontszám: 9.15
népszerűMcMadFérfi
Végzetúr mester
1290 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5946. hozzászólás - 2013.08.28. 13:30:06 (Válasz Offsboy #5944 hozzászólására.)
Azért ide írok elébb, mert valami rejtélyes okból kifolyólag a játékkörnyezetem véleménye kb. 2x jobban érdekel minden kérdésben, mint a "felettünk őrködők" álláspontja.
Persze kihagyhatatlanok ők is... :S
Egyébként MAXOS 1etértés.
Pontszám: 7.23
népszerűArielFérfi
Végzetúr mester
3532 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5947. hozzászólás - 2013.08.28. 18:37:17 (Válasz McMad #5943 hozzászólására.)
Érdekes ötlet, de számtalan problémát tudnék felsorolni, ami miatt kétlem, hogy megvalósulna ebben a játékban. A legfontosabb ellenérv ami miatt én nem támogatnám, az a számtalan új kattintás naponta, amit el kéne így végezni, még tovább lassítva a játékot, és még tovább géphez kötve. Már így is sok időt visz el, rövidíteni kéne a játékidőt, nem pedig tovább nyújtani.
A gyakorló állatokat is lehessen gyógyítani, a gyógyuló állatok is mehessenek gyakorolni. Pihenés közben lehessen vadászni.
Pontszám: 7.99
népszerűSzakallFérfi
Végzetúr
56 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5948. hozzászólás - 2013.08.28. 22:56:23 (Válasz Ariel #5947 hozzászólására.)
Észrevételem alapján, ez egy olyan játék, amivel leginkább az ,,érett" korosztály játszik.
Mindenképp figyelembe kell venni, hogy munkába járó, családos emberek (köztük Én is) nem tölthetnek több óra hosszát a gép előtt úgy, hogy közben felesleges kattintások tömkelegét szórja ki.

Ellenben nem szabad megfeledkezni a játékélményről sem. Én sok évig játszottam a M.A.G.U.S. -as, tudom milyen egy karaktert fejleszteni, milyen a bőrébe bújni, és megpróbálni azonosulni vele. Tisztában vagyok azzal, hogy egy internetes játék soha nem fogja azt az élményt nyújtani, mint egy élő szerepjáték. Semmivel sem pótolható!

Éppen ezért eszembe nem jut olyanra törekedni, hogy mindent el lehessen intézni pár kattintással 15-30 perc alatt, előre beállított automatikus funkciókkal, egy lapon, görgetés nélkül, mindezt úgy, hogy közben (valamilyen formában: Toplista, bajnoki) a TOP-ban tudjak maradni.

Ez a felvetés sokat dobna a játékélményen, de nem sok időt venne el az embertől.
-Az a +1 kattintás, hogy hol szeretne vadászni, milyen területen ..................
-A portyázásra viszont valami megoldást kell találni. Rengeteg felvetés volt már a célponthiány orvoslásáról. Az, hogy az a kevés ellenfél is szét legyen szórva területekre, esetleg az új célpontok ne legyenek felkereshetőek, megtalálhatóak, nagyon nem jó. Talán a területen bóklászhatnának csavargók, banditák, amik helyettesíthetnék a kristály hordát.


V5
Break_SOS
A hozzászólást Szakall módosította 2013.08.28. 22:57:15-kor
Amelyik cápa a tenyeredből eszik, az előbb utóbb a lábadból is fog.
Ha már nyakig vagy a szarban, adj hálát Istennek: Köszönöm Uram, hogy legalább nem hullámzik!
Pontszám: 7.27
fórumozóertem2002Férfi
Végzetúr poronty
1 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5949. hozzászólás - 2013.08.28. 23:25:55
sziaztók
nekem csak annyi lenne az észrevételem a lélekufárnál az italokat mikor veszem és töbet szeretnék venni lehetne egy olyan opcio ahova be lehetne irni a darab számot menyit szeretnék venni
mert én személy szerint unom hogy mindig le kel görgetni ráklikelni és vesz 1 db utána megin
PL ha 10 akarok venni 10 kell ezt csinálni ez uncsi kicsit a játékba
Pontszám: 5
népszerűTéglamesterFérfi
Végzetúr tanonc
21 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5950. hozzászólás - 2013.08.29. 00:05:29 (Válasz ertem2002 #5949 hozzászólására.)
Egyéb menü>gyorsítások>kényelmi funkciók megvétele 50kő>plusz aktív prémium tagság
Végeredmény az amit most kértél azaz amiből lehet többet venni pl gyógyital, abból egyszerre 20db-ot vehetsz meg ha van annyi LE-d is persze
Pontszám: 5
közkedveltGwindorFérfi
Végzetúr mester
858 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5951. hozzászólás - 2013.08.29. 05:14:06 (Válasz ertem2002 #5949 hozzászólására.)
De ha nem akarsz prémes lenni: jobb klikk a vásárlás gombra, megnyitás új lapon és ezt annyiszor amennyi italt akarsz venni, utána bezárod az ablakokat
Pontszám: 8.13
népszerűNightCrawlerFérfi
Végzetúr tanonc
22 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5952. hozzászólás - 2013.08.29. 07:50:54
Üdv!

Régóta motoszkál egy gondolat a fejemben a játékkal kapcsolatban... Nem is tudom a talin az élő fórumon miért nem vetettem fel az ötletet: Szóval arra gondoltam, hogy az állatainkat is formálhatnánk kicsit személyesebbre egy saját feltölthető képpel. Lehet hogy ez csak az én hülyeségem, de bejövős lenne. Természetesen kavicsért gondoltam és nem csak prémium tagságért. Ha megoldható és nem okozna túlterhelés a szervernek sok ember használná ezt a funkciót véleményem szerint.

V3-IL-NC
A hozzászólást NightCrawler módosította 2013.08.29. 08:03:14-kor
V3-IL-NC

Pontszám: 6.67
népszerűMcMadFérfi
Végzetúr mester
1290 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5953. hozzászólás - 2013.08.29. 18:55:22 (Válasz NightCrawler #5952 hozzászólására.)
Sokak által sokszor felvetett gondolat.
Legkésőbb talin biztosan rákérdezünk Miklósnál, hogy mi akadálya van (ha van).
Pontszám: 7.26
népszerűLittle RichieFérfi
Végzetúr mester
267 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5954. hozzászólás - 2013.08.29. 19:16:50 (Válasz NightCrawler #5952 hozzászólására.)
Ha jól emlékszem nagyon régen erre az volt Miklósék ellenvetése, hogy ha az állatnak a neve és a képe is megváltozik, onnantól a játékosok egyáltalán nem tudják majd kinek milyen alapszintű, nagyjából mióta tartott állata van. Erre egyébként nem lenne rossz ötlet vmi állat kémkedés külön.
Dutch - V1
Sgt. Slaughter - V3
Gerrard Capashen - V5
Pontszám: 5.63
népszerűMcMadFérfi
Végzetúr mester
1290 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5955. hozzászólás - 2013.08.29. 20:06:14 (Válasz Ariel #5947 hozzászólására.)
1etértek veled (mint általában), de Szakall Hsz-ének zömével is.
FONTOS lenne tisztázni BÁRMILYEN fejlesztési javaslat előtt pár dolgot:

1. Mik az időrabló tevékenységek?
Szerintem minden ami lehetetlenné teszi az 1 órán belüli 1 nap mennyiségű CsP, PP és Tkp eltolást.
HA valaki ennél többet szeretne eltolni, az már valamilyen szinten vagy optol (pl. halmozás optimális időpontra ismétlőhöz), vagy nem napi rendszerességgel tud játszani és így nagyobb "csomagokkal" kénytelen elbánni, vagy megy a levesbe az erőforrás egy idő után.
A "nem vesz el sok időt" szlogen biztosan nem a térkifordító szuperoptoknak szól, de SAJNOS az időhiányosoknak sem. Elég ha valaki csak 2 naponta tud bejelentkezni és csak 1 órája van rá, máris hátrányos helyzetbe kerül, DE CSAK HOSSZÚTÁVON.
A VÚ szubjektív nézetem szerint nem opt és nem időhiányos "barát".
Mivel sok minden mellett az optlehetőség különbségek (elegendő napi aktivitási lehetőség taktikától függően) is okolhatók a hatalmas játékerő különbségekért, ezért felmerül a kérdés, hogy miért ne lehetne ezzel kezdeni valamit (játékidő szükséglet csökkentés).
CSAK nyerne vele a VÚ (előtérbe kerülhetnének az "agyalós" fejlesztések a neoprimitív "katt-katt-táp" fejlesztésekkel szemben - kisebb beleunással és időhiánnyal okolható törlési esély - nagyobb játékosmegtartó erő).
Személy szerint nem zavarna ha a PP-s ismétlő küldik nem 6-7 perc alatt pörögnének le (nálam ennyi), hanem némi agymunka miatt pl. 10-15 perc alatt.
Viszont a CsP-s küldik olyan alkalmi díszek, hogy a szinthuszárokon kívül TUTTI alig él velük valaki - az időigényükről meg... :S
El is érkeztünk még egy fontos kérdéshez:
2. Mi érdeke fűződik a Behónak a napi 1 óránál magasabb összjátékidőhöz?
Ha semmi, akkor kérnénk még egy kis játékidő csökkentési lehetőséget (intenzívebbet - a bronzmedál DURVÁN lassú megoldás), hogy legalább a NAPI max CsP mennyiség eltolható legyen REÁLISAN 50 perc alatt ne csak 150+ szintű szinthuszároknak (játékerő mellékes - mehet minden a Végzetmedálba). A maradék 10 perc még TALÁN elég egy minimum aktivitási lehetőségű, de maxkronokomppal rendelkező játékosnak 20-30 PP eltolására és ezek (vadászat, portyafáradság kipihenés) KÖZBEN TKp eltolásra, szövidolgok intézésére, VT-re, Kalandra, Epiütésre(???), Eventre, stb.-stb.-stb.
Mondjuk 60. szintre nem lehetne elérhetővé tenni az 1 órás napi erőforrás eltolási lehetőséget?
Inkább foglalkoznék az "agymunkás" résszel, szövidolgokkal az 1 óra feletti játékidő lehetőségemben.
Sajnos mostanság kevés az időm (az utóbbi 1,5 hónapban 2x buktam be a hűségbónuszt, DE nem ez zavar) és volt "szerencsém" tesztelni a minimum idő minimumát:
Gép bekapcs - feláll - (a vírusirtó innentől fékez a frissülésig - vagy kikapcsoljam?) - böngésző - VÚ - Hűségbónusz - dukát - VT napi feladatok - állatok harcba hívása - öltözés - /Tturbó váltás/ - 1 portya Szerencsekerékért - Szerencsekerék - Kihívás +2 szilánkért - Szövi fórumán tájékozódás és intézkedés - öltözés - Entiütés 1x - állatok gyakorlatozni küldése - pihenésbe kapcsolás - /Tturbó váltás CsP-ért/ - manakonst - /Tturbó váltás CsP-ért/ - öltözés - kilépés - kikapcsolás.
Lehet tippelni, hogy mennyi idő volt jellemzően.
A párom szerint "mindig a gép előtt ülök"...
Kieg.: Most nincs mellettem ma este tehát BÁÁÁTRAN cincoghatok.
A hozzászólást McMad módosította 2013.08.29. 20:38:09-kor
Pontszám: 8.17
népszerűArielFérfi
Végzetúr mester
3532 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5956. hozzászólás - 2013.08.29. 20:32:08 (Válasz McMad #5955 hozzászólására.)
Szerencsére bőven van még lehetőség a játékidő csökkentésére, csak nyomni kell a játékvezetést, hogy ebbe az irányba is legyenek fejlesztések.
A gyakorló állatokat is lehessen gyógyítani, a gyógyuló állatok is mehessenek gyakorolni. Pihenés közben lehessen vadászni.
Pontszám: 8.49
népszerűKocosFérfi
Végzetúr mester
7685 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5957. hozzászólás - 2013.08.30. 07:51:07 (Válasz McMad #5955 hozzászólására.)
Idézet: McMad - 2013.08.29. 20:06:14
150+ szintű szinthuszároknak (játékerő mellékes - mehet minden a Végzetmedálba)


Rajtam kivul ilyet hol latsz?
Nekem is az epites miatt kell a medal, a vadaszati ido csokkenes mellekhatas csupan.
Pontszám: 7.09
kedvelt tagCsagaryFérfi
Végzetúr tehetség
113 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5958. hozzászólás - 2013.08.30. 09:54:44
ha ennyire rövidítetek mindent akkor hogyan fognak a pókok vadászó karikat lerabolni?
Pontszám: 6.23
népszerűLittle RichieFérfi
Végzetúr mester
267 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5959. hozzászólás - 2013.08.30. 10:04:44 (Válasz Csagary #5958 hozzászólására.)
Hehehe, sehogy. 2008 óta ez a téma, és ahogy nézem még mindig az a cél. Csak azt nem értem miért nincs kiterjesztve a kristály Horda az egész szerverre. Ők cső buta lével teli farmok, mégsem panaszkodnak sosem.
Dutch - V1
Sgt. Slaughter - V3
Gerrard Capashen - V5
Pontszám: 5.63
kedvelt tagCsagaryFérfi
Végzetúr tehetség
113 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5960. hozzászólás - 2013.08.30. 11:55:48 (Válasz Little Richie #5959 hozzászólására.)
azért olyan sok LE nem mindig van náluk,és van 1 olyan rossz szokásuk hogy 15% alá is beütnek és általába ha lenn az ÉP jönnek is....a másikra visszatérve aki nem szereti a rablásokat az menjen a V3ra ,aki meg a többi szerveren van az meg vállalja a kockázatot
Pontszám: 6.23
Dobókocka - a sokoldalú kiegészítő