Felhasználónév: Jelszó:
Szerző
Topic neve: Játék fejlesztés
kedvelt tagNádjaNő
Végzetúr tehetség
107 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
921. hozzászólás - 2009.10.24. 08:43:37
Az jutott eszembe, hogy egy másik játékban bevezették: a fél évig nem játszó( inaktív) játékosok karaktereit ha megtámadod, és legyőzöd, akkor totemmé válik, a karaktere megszűnik. A szintje, és erejétől függően adott a totemje plusz pontokat erőben és támadásban.
Ezzel megszűnne az a sok karakter amelyeket létrehoztak, és csak úgy magára hagytak. Maximalizálni kellene a totemek begyűjthetőségét, és a kufárnál egy kis LE fejében le lehetne adni őket.

Pontszám: 6.75
népszerűMortimerFérfi
Végzetúr mester
4247 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
922. hozzászólás - 2009.10.24. 08:49:42 (Válasz Nádja #921 hozzászólására.)
Semmiképp nem szabadna jutalmat adni értük, viszont valóban ki kellene kerülniük a játékból.

811 oldalas a toplista, de a 444 oldaltól kezdve mindenki 1. szintű. 9000 karakter felesleges, legalább.
Az egészséged érje el a szinted kétszeresét!

Minden információ a Végzetúrról! Küldetések szakértelmek felsorolása, és még LE-t is kapsz, ha használod!http://vegzetur.wikidot.com/
Pontszám: 7.75
kedvelt tagTihaFérfi
Végzetúr mester
526 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
923. hozzászólás - 2009.10.24. 10:47:10 (Válasz Érint #916 hozzászólására.)
Idézet: Érint - 2009.10.23. 09:16:59
Egy komoly fejlesztés jutott eszembe. Szükség lenne a térkapuhoz hasonló megoldásra mégegyre, DE itt portyapontért lehetne csatázni, és a manókhoz hasonló random, de erős ellenfelet adna a gép, akinél van LE is, TP. A szintjét is egy bizonyos random dobná ki, így a TP-is bizonytalan, meg a LE is egy megadott érték között mozogna. Kis eséllyel adna olyan ellenfelet is, akit nagyon nehezen vernék le.
Ezt az egészet nevezhetnénk a KRISTÁLY HORDA elleni háború részének. Valami olyan szöveggel, hogy elindulsz és felkutatod az ellenséget... Ehhez mondjuk egy szövetségi épület lenne szükséges több szinttel, és a térkapuhoz hasonlóan adna bizonyos darabszámú portyázási lehetőséget. (mint a térkapu pont, de ez még PP-be is kerülne) ezzel megoldva lenne, hogy aki rááll erre az se tudja a PP-it itt elkölteni, de az is tudjon jókat portyázni, akinek nem nagyon van ellenfele.
Szintfüggő lenne a dolog, a legendában van a KH-ról sok írás (nem tudom hanyas szinteken), onnantól lehetne ezt használni.

Jutalom:
TP, szerezhető, és lélekszívható LE, beszámítana bizonyos küldetésekbe (kábítás, kritikus varázslat, és minden olyan, ahol a szöveg az van hogy PL: x alkalommal kábítsd el az ELLENFELED)
Ezenfelül halovány eséllyel dobna tárgyat is, de csak szintemnek megfelelő gyógyitalt, manaitalt. valamint nagyritkán egy-két DUKÁTOT.
ezzel szintén lenne egy alternatív dukát gyűjtési lehetőség, ami nagyon kiszámíthatatlan, és ha jól van belőve a találati esély, akkor nem lehet vele tápolni, mégis megszépíti az ember napját, ha pottyan valami!


Így lenne benne kihívás, és sok színt vinne a játékba.


Ezen elsiklottatok, pedig nem rossz ötlet! Hisz a legenda tele van a KH val, de ha nincs az ember a top 100-ban, akkor csak a toplistából ismerheti a KH-s klónokat! Valahol írta valaki, hogy kb 70-100 karakter tudja ütni őket a többi párszáz játékos meg sosem fog találkozni velük! Így legalább lenne további értelme a KH-nak, és egy újabb színfolt kerülne a játékba.
Graham Treefrog - Azúr Légió
____________________________________________ Ha ettől érzed magad valakinek, nyomj egy 1-est ide:
Pontszám: 8.49
kedvelt tagTihaFérfi
Végzetúr mester
526 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
924. hozzászólás - 2009.10.24. 10:50:35
A kufáros árcsökkentő szaki sem hülyeség, persze nem ezekkel a számokkal. nem nem 0,5%-ot akartál írni?
Bár 200-nál az ia 100%...
de az alapgondolat nem rossz....
Graham Treefrog - Azúr Légió
____________________________________________ Ha ettől érzed magad valakinek, nyomj egy 1-est ide:
Pontszám: 6.98
népszerűRokamokaFérfi
Végzetúr mester
688 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
925. hozzászólás - 2009.10.24. 11:23:20 (Válasz Nádja #921 hozzászólására.)
Ezt BF-on el lehetett nyugodt szívvel játszani, itt a legkevésbé sem.
Egyrészt, aki kb. 15-20 szintig eljutott, és megunta, 99,9%, hogy törölt. Másrészt, az alacsony szintű pókok (mint ahogy az amott is történt, nekem is volt 6 totemem) szanaszéjjel tápolhatják magukat vele.

*: Mindazonáltal jogos, hogy azt a pár ezer felesleges karit el kellene tüntetni, szerintem nem lenne nagy meló, és mindenki jól járna vele (bizonyára jókorát csökkenne a szerver-igény).
A hozzászólást Rokamoka módosította 2009.10.24. 11:28:21-kor
Pontszám: 8.70
népszerűCavalornFérfi
Végzetúr mester
472 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
926. hozzászólás - 2009.10.24. 13:19:35
Szerintem is, a nem aktív karikat ha nem is törölni, de át kéne rakni egy archívumba, és max kérésre visszaállítani, mert nem állapot, hogy szintenként van 50 abbahogyott, meg 25 aktív kari, és bogarásszam ki h kit éri meg támadni...
Pontszám: 6.75
népszerűDarahNő
Végzetúr mester
2208 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
927. hozzászólás - 2009.10.24. 13:36:29
Két hónapos off után mehetne neki egy mail a regelt címére, hogy egy hónap múlva archiválásra kerül a karaktere, ha nem lép be vele, esetleg mehetne vele egy jelszóemlékeztető is.
A harmadik hónap után meg szintén egy mail, hova fordulhat visszaállítást kérni és kész.

Akik most kezdik a játékot, azok el sem tudom képzelni hogyan verekszik át magukat azon a brutális hullahegyen, ami a legalsóbb pár szintre jellemző.
Valószínűleg úgy nézhet ki, hogy ez egy halott játék.
(v1-lmf-Gaia) kalaposinas

For the játékélmény!
Pontszám: 8.84
kedvelt tagGortFérfi
Végzetúr mester
369 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
928. hozzászólás - 2009.10.24. 14:04:41 (Válasz Darah #927 hozzászólására.)
Igen ez így van. Én V1-en újrakezdtem, és kb. 15. szint alatt izgalmas eseménynek számított, ha egy héten kaptam 1 támadást. Ha véletlen 2 támadás is volt 1 hét alatt, az már csúcsforgalom volt. Persze az is az igazsághoz tartozik, hogy 15. szint alatt nem léptem be szövetségbe, és így a háborúk nem érintettek.
Az, ki szeret másokat kritizálni, olykor dicsérjen is.
Pontszám: 7.01
kedvelt tagGenocideFérfi
Végzetúr tanonc
24 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
929. hozzászólás - 2009.10.24. 15:15:54 (Válasz Mortimer #922 hozzászólására.)
Nem lenne nagy dolog leprogramozni, hogy az X ideje inaktív karakterek kikerüljenek az adatbázisból egy archívumba, melyből belépésükkor vissza lennének állítva. Ez valóban csökkentené a szerver terheltségét.


Továbbá: http://forum.vegzetur.hu/index.php/topic,180.840#hsz860
Jelenleg az a fő problémája a játéknak, hogy csak a szerverek indulásától érdemes játszani, mert aktív szövetségek nagyobb számban csak a játék elején találhatóak, oda pedig később regisztrált karakterekkel igen nehéz bekerülni. Erre kínálna megoldást az ötletem. Nem lenne így az, hogy elhaláloznának a nagy szövetségek idővel, mert képtelen tagokat gyűjteni a kútméretük miatt.
Pontszám: 9.09
közellenségMinroliFérfi
Végzetúr poronty
1 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
930. hozzászólás - 2009.10.26. 15:11:49
Helo uj vagyok!
Nekem van egy jo ötletem lehet olyan hogy üzletelgetés vagy ingyen küldés (pénz,vagy Cucok) szerintem ezt sokmindenki akarná.
Pontszám: 2.33
népszerűCavalornFérfi
Végzetúr mester
472 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
931. hozzászólás - 2009.10.26. 18:05:05 (Válasz Minroli #930 hozzászólására.)
-.-'

Akkor ezredszerre is:

Ilyen SOHA nem lesz a játékban, mert túl sok visszaélésre adna lehetőséget.
Pontszám: 7.17
népszerűPicur10Férfi
Végzetúr tehetség
126 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
932. hozzászólás - 2009.10.27. 15:08:42
Két felvetésem lenne:
-A szövetségi események közé felkerülhetne az épületek elkészültéről is egy hír.
-Mivel nem találtam meg az infót, úgy vélem, hogy nincs ilyen. Szerettem volna megtudni, hogy mikor jár le a manakonstrukció 24 órája, de nem találtam egyetlen számlálót sem. Ha tényleg nincs, akkor jó lenne az épületekhez feltenni egyet.
A hozzászólást Picur10 módosította 2009.10.27. 15:09:05-kor
Pontszám: 9.10
közellenségGenetikaFérfi
Végzetúr poronty
2 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
933. hozzászólás - 2009.10.28. 09:56:06
hello mindenkinek nekem lenne pár ötletem : lehetnének több hordák,több világ, meg ujjit hatnátok a háteret legalább úgy fél évente és még kéne lélekenergia lehetne tapasztalatot venni.
Pontszám: 1.75
utáltHajasmanoszFérfi
Végzetúr
70 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
934. hozzászólás - 2009.10.28. 20:38:00
Helo.Szerintem jó lenne, ha egyik Világról a másikra átlehetne vinni a Térkapus és Epikus kincseket.
(pl. mivel kevés ideig tart a V4, átlehessen vinni onnan egy másik világra)
Pontszám: 1
kedvelt tagTihaFérfi
Végzetúr mester
526 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
935. hozzászólás - 2009.10.28. 20:57:09
Vagy az egész játékot megcsinálhatnátok 3D-s motorral, szuper grafikával, több millió küldetéssel, 100 játszható fajjal, 400 kasztattal, és 20 millió NPC-vel.
Ja és legyen ingyes is a játék, mert nem szeretek őskövet venni!
Sőt a játékban szerzett tapasztalatomat átválthatnám forintra, és amikor szükségem van rá, ezt a számlámra utalnátok, így tökre megérné jól játszani, és fejleszteni a karakterem....



Remélem másnak is van több ilyen jó ötlete....
Graham Treefrog - Azúr Légió
____________________________________________ Ha ettől érzed magad valakinek, nyomj egy 1-est ide:
Pontszám: 7.57
népszerűPietrusFérfi
Végzetúr mester
843 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
936. hozzászólás - 2009.10.28. 23:09:26 (Válasz Hajasmanosz #934 hozzászólására.)
Idézet: Hajasmanosz - 2009.10.28. 20:38:00
Helo.Szerintem jó lenne, ha egyik Világról a másikra átlehetne vinni a Térkapus és Epikus kincseket.
(pl. mivel kevés ideig tart a V4, átlehessen vinni onnan egy másik világra)


Gondolj bele jobban. Regisztrálok V4-re, összeszedem a legjobb térkapus + epikus cuccokat, aztán átküldöm egy másik 1. szintű karimnak. Tök fair lenne 5. szinten pl. Lélekorzóval rohangálnék. Azonkívül egy rakás dukátot lehetne így termelni.
http://vegzetur.wikidot.com/ Itt minden végzeturas kérdésre megtalálod a választ!

"Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye."
Pontszám: 6.49
fórumozóGeorgeeFérfi
Végzetúr tanonc
32 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
937. hozzászólás - 2009.10.28. 23:12:17
Egy ötletet javallnék, nem tudom, hogy valaki kérte-e már.
Nem lenne rossz szerintem, ha egy szövetségben valaki min. 5 szavazatot birtokol, akkor egy folyamatban lévő építést ideiglenesen lezárhatna (építés lezárás/feloldás gomb), hogy abba tovább ne építsenek feloldásig.
Pl a 2 épületbefejezős küldetésnél jól jönne, ill. egyéb taktikázásokhoz is.
A hozzászólást Georgee módosította 2009.10.28. 23:12:43-kor
"Minél feljebb húzod a nadrágod, annál gyorsabban tudsz futni!"
Pontszám: 5.33
fórumozóGeorgeeFérfi
Végzetúr tanonc
32 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
938. hozzászólás - 2009.10.28. 23:16:14 (Válasz Picur10 #932 hozzászólására.)
Én úgy tudom, hogy naponta egyszer manakonstruálhatsz akár úgy is, hogy este 20 órakor elnyomod, majd a köv. nap hajnali 2 órájában is építhetsz vele már, nem kell 24 órát várni.
Mindig 00.00 perckor építhetsz újra.
remélem nem írtam nagy ökörséget.
"Minél feljebb húzod a nadrágod, annál gyorsabban tudsz futni!"
Pontszám: 7.58
népszerűOtoaakFérfi
Végzetúr mester
678 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
939. hozzászólás - 2009.10.29. 11:37:28
Hydra, a sokfejű démon ajka hangtalanul mozog, és máris létrejött egy tökéletes vakítás. 2473 pontnyit sebzett. A varázslat hatással van rád: -126 Támadás, -126 Erő, -252 Taumaturgia, -101 Elnyelés.


Konkrétan az érdekelne a dologgal kapcsolatba, hogy ha ez a varázslat majd játékos kézbe kerül akkor mi értelme lesz egyátalán a közelharcnak? Egyre inkább ilyen és hasonló varázslatokkal dobálóznak az epikusok ami az epikusok legyőzésének a nehezítését meg is oldja de azért ezek előbb utóbb játékosok számára is hozzáférhetőek lesznek. Nonszensz, hogy olyan varázslatok kerülnek a játékba amik 600+ TÖ-t semlegesítenek. Teljesen fölösleges volt a fizikai harc reformja, ha ilyen varázslatok kerülnek be. Ennyi erővel simán fej vagy írást is játszhatnánk párbaj helyett ha fej én nyerek(bejön a vari) ha írás az ellenfél.
Yworl - the dead terrorist
Pontszám: 8.83
népszerűEndyrFérfi
Végzetúr mester
2058 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
940. hozzászólás - 2009.10.29. 11:41:54 (Válasz Otoaak #939 hozzászólására.)
nem csak a kozelharcot nyirja ki, ha sikerul kezdened akkor a -260 tau elegge megoli az ellenfel varazslatat

viszont legalabb 2500al kevesebbet sebez, mint az elozo epikus


Mod: nalam az 50%os lelekszivas spell verte ki a biztositekot (pedig varazslo vagyok alapvetoen). Amikor ugy kezdek 140es szinten, h sebzek 10k-t varazslattal es ezzel 5k LEt elszivok, az pottyet durvanak tunik.
A hozzászólást Endyr módosította 2009.10.29. 11:43:04-kor
Pontszám: 7.56
Dobókocka - a sokoldalú kiegészítőAz Idő Kereke tovább forog! Megjelent a befejező trilógia utolsó része!