Felhasználónév: Jelszó:
Szerző
Topic neve: Játék fejlesztés
népszerűTimcsikeNő
Végzetúr tehetség
206 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
381. hozzászólás - 2009.06.30. 09:34:56 (Válasz Bolsevik #380 hozzászólására.)
Ezek szerint az a probléma, hogy egy póknak már nem lehet kétszer akkora tulajdonság és szakiösszege mint a környezetének, hanem csak másfélszerese? Megoldásként pedig lassítsuk a többi játékos fejlődését?
Pontszám: 5
népszerűAjgatszFérfi
Végzetúr mester
403 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
382. hozzászólás - 2009.06.30. 09:36:41 (Válasz Timcsike #379 hozzászólására.)
Szerintem rosszúl látod a dolgot. Igenis erősödik a karaktered ha lassabban léped a szinteket a szintedhez képest. És ez számít. Ez a pókság lényege. Tegyük fel hogy egyszerre indulnak ketten, egyik megy előre rendesen, másik lassítja magát, aki gyorsabban lép szintet az igaz hogy magasabb szinten több LE-t kap, de egy idő után kiér az ütőtávból. A lassítás lényege a LE/TP arány maximalizálása. Azaz ugyanannyi TP megszerzése mellett minél több LE-t szerezzél. És ezt visszafogott fejlődéssel remekül el lehet érni. Matek példa:

Tegyük fel hogy az adott szinthez kell X TP. Ha mondjuk valakinek mondjuk ki van maxolva a vissza visszafogott fejlődés, akkor ugyannyi vadászatért fele annyi TP-t kap, de a LE nem változik. Azaz a LE/TP aránya kb kétszerese lesz más olyannak akiknek nincs ez a szaki. Tehát ugyanazon a szinten (ugyanannyi TP-t szerzett mint más), kb kétszer annyi LE-t szedett össze és költött el szakértelmekre és tulajdonságokra, mint az aki nem lassította magát. (Persze ez mind erős egyszerűsítés, mert nem lehet a legelejétől visszafogottal menni, viszont portyakarakterek alacsony szinten jobb LE/TP arányt tudnak összehozni, mint a vadászók).

A dolog lényege, ha lassítod a szintlépésed, akkor több időbe kerül eljutni ugyannarra a szintre, de ha ott vagy jóval erősebb vagy, mint azok akik rövidebb idő alatt jutottak oda.
Pontszám: 5
népszerűBolsevikFérfi
Végzetúr tehetség
145 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
383. hozzászólás - 2009.06.30. 09:38:13 (Válasz Timcsike #381 hozzászólására.)
Én nem mondtam hogy egyetértek a javaslattal, inkább csak erre reagáltam:

Mindamellett a karaktered nem lesz csak azért erősebb, mert 20%-al lassabban lép szintet, hiszen mindenki más is ilyen tempóban lépi majd.


Ez nem igaz.

A magánvéleményem pedig az hogy az összes ilyen gányolást be kéne fejezni, de sajnos úgy néz ki hogy az egyik ilyen változtatásból következik a másik (Barbapapa javaslata ugye a kivégzés/kreatív korlátozás miatt jött), vagy legalábbis az igény rá.
Igor vagyok, a Párt nevében!

A "Zárkózz fel a TOP-hoz"-mozgalom oszlopos tagja
Pontszám: 5.33
népszerűTimcsikeNő
Végzetúr tehetség
206 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
384. hozzászólás - 2009.06.30. 10:37:50 (Válasz Ajgatsz #382 hozzászólására.)
Nem látom rosszul a dolgot, a helyzet mindössze annyi, hogy Te relatív erősödésről beszélsz, én pedig abszolutról.
A pókok és a visszafogott fejlődést használók LE/TP aránya nagy, saját szintjükön erősebbek azoknál akik vadásznak illetve nem használnak visszafogott fejlődést. De abszolút értékben gyengülnek, még ha lassan is, mert a gyorsabb szintlépéssel egy idő után a vadászat már több LE-t hoz mint a pók stratégia. A játékosnak már csak azt kell eldöntenie, hogy a saját szintjén akar erős lenni, vagy gyorsabban akar haladni, még ha a saját szintjén nem is lesz verhetetlen.
Legyen a példa Barbapapa ( ő hozta elő a témát). Azt mondja, fél éve játszik, és 15-ik szintű pók kari. A saját szintjén és a közvetlen környezetében biztosan erős, de fél év alatt vadászattal 40-45-ik szintet is elérhetett volna. Ha most 45-ik szinten lenne, valószínüleg többen is le tudnák győzni, de abszolutértékben valószínüleg erősebb lenne mint a 15-ik szintű karaktere.
Ez a helyzet pedig általános. Visszafogott fejlődéssel, pók taktikával a szűk környezetben erőssé válhat a karakter, de abszolutértékben egyre inkább lemaradnak. TrueBlood volt talán a határ, ő még időben fel tudott zárkózni, és élre törni, ezt ma már nagyon nehezen tenné meg egy pók.
Pontszám: 6
kedvencRsrsFérfi
Végzetúr tanonc
37 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
385. hozzászólás - 2009.06.30. 11:55:20
Timcsike, teljesen rendben van, amit írsz, csak én nem erről ítram...

Van akinek az a fontosabb, hogy gyorsan léphessen szintet, és van akinek az,hogy minél erősebb legyen... mindenki úgy játszik ahogy akar, erre a játékban megvannak a lehetőségek.

A kémgömbös módosításoknak pont az lenne az értelme, hogy most szinte ingyen van. Ha szakértelemhez lenne kötve, akkor komoly befektetésbe kerülne, hogy több infóhoz jusson az ember, de aki hajlandó áldozni rá, az minél többet kapjon a befektetésért...
Hüpp, hüpp, barbatrükk.
Pontszám: 5
népszerűTimcsikeNő
Végzetúr tehetség
206 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
386. hozzászólás - 2009.06.30. 12:36:22 (Válasz Rsrs #385 hozzászólására.)
A játékosok elenyésző része pók, és a visszafogott fejlődést sem választják túl sokan, bár egyre többen. Ha a szintlépés tovább lassulna, akkor a tömeget jelentő karakterek gyengülnének nem csak relatív, de abszolút értékben is a pókokhoz illetve visszafogottan fejlődőkhöz képest.
A kémgömb változtatását egyszer Miklós már elutasította. Én pl. nem szeretném, ha bárki is kikémlelné a szakértelmeimet, épp elég, hogy azt látják, milyen tulajdonságokat növelek. Nyilván sokan szeretnének minél több infót kigömbözni akár LE befektetés árán is, sokan pedig a gömbözést akarnák megakadályozni ugyan ilyen áron.
Pontszám: 7.50
népszerűS0larisFérfi
Végzetúr mester
908 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
387. hozzászólás - 2009.06.30. 12:59:34
a kémgömb egy nagyerejű fegyver háborúkban, én nem piszkálnám.
V1 - s0laris - Zugivó Italbarátok.

"Forged in blood, tempered in battle, we are the living weapons of humanity, the Space Marines."
http://www.youtube.com/watch?v=aFHKIFDjk9I&feature=fvw
Pontszám: 7.50
fórumozóRicardoFérfi
Végzetúr mester
1600 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
388. hozzászólás - 2009.06.30. 13:31:19 (Válasz S0laris #387 hozzászólására.)
Én se piszkálnám. Nem véletlenül áldoztam fel a bajnoki medálomat, és vele együtt majd 200 dukátot a kristálygömbre. Nagyon nem örülnék, ha hirtelen mindenki képességből is tudna gyorsan kémgömbözni.

A szakértelem fejlesztés kikémkedése meg teljesen kiölné a kreativitást a játékból. Lekémgömbözné az ember Anababát vagy Cyront (vagy bárki más tápos karaktert), aztán fejlesztene ahogy ők fejlesztenek.
Szabályosan játszom és mindent megteszek azért, hogy mások is így játszanak. Ha ez nem tetszik, nyugodtan nyomj az egyesre.

Hentes őrmester - Fekete Liga ~ a legridegebb gonosz
Pontszám: 5
kedvencRsrsFérfi
Végzetúr tanonc
37 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
389. hozzászólás - 2009.06.30. 17:09:44


Azért ez nem ilyen egyszerű, ha minden adatot tudnál a karakteremről, attól még nem biztos, hogy rájönnél, hogy hogyan is lehet elérni...

Nem tudom, hogy mit tud a kristálygömb, de gondolom olyasmit, amit csak sok-sok LE felálédozása után tudna a karakter elérni, ha szakértelem lenne, és az nem menne olyan gyorsan...
Hüpp, hüpp, barbatrükk.
Pontszám: 5
népszerűS0larisFérfi
Végzetúr mester
908 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
390. hozzászólás - 2009.06.30. 17:23:53
a kristálygömb ugyanazt tudja mint a kémgömb, csak percenként lehet használni és 10 VP-be kerül.

egyébként hiba volna ha a kémgömb mutatná a szakikat. túl nagy fegyvertény volna háborúban az hogy látod például az ellenfél kivégzését, kritikus ütését, varázslat kritikusát.
V1 - s0laris - Zugivó Italbarátok.

"Forged in blood, tempered in battle, we are the living weapons of humanity, the Space Marines."
http://www.youtube.com/watch?v=aFHKIFDjk9I&feature=fvw
Pontszám: 6.50
utáltATILA2Férfi
Végzetúr
82 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
391. hozzászólás - 2009.06.30. 19:49:04
Javaslatom a játék egybeolvasztása a HKK-val, vagy az összes HKK jellegű kvíz kérdés törlése, hisz azt is csak egy speciális, szerintem béna, érdeklődési körű réteg ismerheti!
A hozzászólást ATILA2 módosította 2009.06.30. 19:49:43-kor
Pontszám: 3.20
népszerűS0larisFérfi
Végzetúr mester
908 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
392. hozzászólás - 2009.06.30. 23:10:37
engem is halálra irritálnak a HKK-s kérdések (én nem játszottam egyetlen korábbi beholder játékkal sem), de ott a wiki. viszont így beszólni egy rakat embernek eléggé gyerekes.
V1 - s0laris - Zugivó Italbarátok.

"Forged in blood, tempered in battle, we are the living weapons of humanity, the Space Marines."
http://www.youtube.com/watch?v=aFHKIFDjk9I&feature=fvw
Pontszám: 5
népszerűFreezFérfi
Végzetúr mester
680 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
393. hozzászólás - 2009.06.30. 23:23:17
Én örülnék ha lehetne a kémgömben is pontokat tárolni. Mert így óránként 1 igazából semmire se elég, már amikor eme nemes szerkezethez fordulok, ellenben van, hogy 1 hétig nem is használom. Én valami térkapus mintára gondolok például 3-5 tárolt ponttal. A regeneráció idejét meg ötölje ki más ha van benne ráció.
Ha kérdésed van a Végzetúrral kapcsolatban: vegzetur.wikidot.com
Azért mert nem tudod egy kérdésre a választ attól még lehet jó.
"Alacsonyabb szinten meg nem tilos szintet lepni, csak nem optimális"
by Birka
Pontszám: 5
népszerűS0larisFérfi
Végzetúr mester
908 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
394. hozzászólás - 2009.07.01. 00:13:12
a mi taktikánk háborúban az, hogy a beásott tagjaink kémkednek folyamatosan és a fórumba írják az ellenfél ÉP-jét, kiszámoljuk mikor bukkan ki valaki és egy ütőember azonnal odacsap. ha a kémgöbnek pontrendszere lenne, ugyanúgy mint a térkapunak, az ezt a taktikát erősen megborítaná.
V1 - s0laris - Zugivó Italbarátok.

"Forged in blood, tempered in battle, we are the living weapons of humanity, the Space Marines."
http://www.youtube.com/watch?v=aFHKIFDjk9I&feature=fvw
Pontszám: 5
fórumozóEliteninjaFérfi
Végzetúr mester
957 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
395. hozzászólás - 2009.07.02. 12:44:25
Még egy "fejlesztést" javasolnék. Magasabb szinten az ütéshatár csökkentése, mert ez így baromi szar, hogy 7 szinttel magasabb jóképességű emberek jönnek egymás után 3-an:) kb semmi esély és ezzel nem csak én vagyok így és őszintén szólva baromi irritáló. Meg az emberi hozzáállás is szánalmas. Nem tudom, h mi a jó abban, h 7 szinttel lejebb csapkod az ember és a másik visszaütni sem tud, de mindenesetra GRAT mindenkinek! Nagyon ügyik vagytok!
V1:Eliteninja
Pontszám: 5
irritálówinnieNő
Végzetúr mester
2177 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
396. hozzászólás - 2009.07.02. 13:02:47 (Válasz Eliteninja #395 hozzászólására.)
én például azért csapkodok, mert egész egyszerűen kábé 10 karakter van, aki ellen esélyem lehet, még ha 7 szinttel lejjebb is nézek:)

ráadásul engem nem zavar a 7 szintes határ, felőlem lehetne akár 10 szint is (mondjuk 8-cal magasabb a No.1.), mert nincs az az isten, hogy felgyógyuljak 50%-ra, hogy 7 szinttel magasabb elérjen. (1-2 szinttel magasabbak, de inkább alacsonyabbak azonnal lecsapnak, amit tudnak

ha téged elérnek +7 szintűek, az csak azt jelenti, hogy túl erős vagy a saját szintedhez vagy a feletted lévő szintekhez képest (nem mernek támadn), ami elismerést jelent.
Pontszám: 6
fórumozóEliteninjaFérfi
Végzetúr mester
957 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
397. hozzászólás - 2009.07.02. 13:08:38
Akkor inkább ne ismerjenek el! De az, hogy 7 szinttel magasabb jön és nem csak engem lő szarrá a hülye varázslattal(amik mellesleg baromira elszálltak, ezen is változtatni kéne.....)hanem belelő 400at a dögömbe! És ebből jön 4-5 ilyen támadás és máris se nekem, se a lényemnek nincs ép-je. Oké, mit tudok csinálni? Vadászok...elfogy a csp és most? jön még egy majom és bumm. Azt meg senki ne mondja nekem a nagyob karik közül, hogy csak azért üt, mert nincs kit ütnie....
V1:Eliteninja
Pontszám: 3
fórumozóEliteninjaFérfi
Végzetúr mester
957 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
398. hozzászólás - 2009.07.02. 13:28:28
Az ismételhető küldetésekért kapott jutalom megváltozott. Ha legalább 50 ismételhető küldetést teljesítettél, akkor:
- Ha olyan ismételhető küldetést teljesítesz, amellyel megegyező volt az előző kettő valamelyike, akkor csak fele LE-t és kristálypontot kapsz, és 0 aranydukátot.
- Ha olyan ismételhető küldetést teljesítesz, ami azonos legutóbbi két teljesítettel, akkor csak negyedannyi LE-t és kristálypontot kapsz, és 0 aranydukátot.


az 50 még mindig nem 120....pff. Legalább ez is több, mint a semmi....
V1:Eliteninja
Pontszám: 4.25
fórumozóDr_FaktorFérfi
Végzetúr mester
852 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
399. hozzászólás - 2009.07.02. 13:49:23
nekm azjutott eszembe hogy kaptunk itt 3 kis luxuscsomagot csp re...

de nemlehetne ugyanilyen csomagocskákat összeállitani ppért is? mittomén 100 ppt elköltesz akkor tovább mehet ott is a max(150-250) vagy 100 ppért ha elköltesz és majd variálsz hogy 15 vagy 25 ppt kapj akkor nemfog nullázódni a számlálód...esetleg 150-200 ppért támadhatod a saját hordádat is...

ez csak úgy bevillant a mai frissitések olvasgatása közben...azt gondoltam megosztom veletek is...
Nevem...Shaktor...Sharab Shaktor...V1
Pontszám: 6.50
fórumozóEliteninjaFérfi
Végzetúr mester
957 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
400. hozzászólás - 2009.07.02. 13:55:19 (Válasz Dr_Faktor #399 hozzászólására.)
A saját horda butaság lenne:) egyébként 15 v 30:) a tároló nem rossz, de a másik sztem nem lenne jó, mert vlk felgyűjti a PP-t 30assal utána meg átvált 15-ösre és szétüti a kicsiket:)
V1:Eliteninja
Pontszám: 3
Dobókocka - a sokoldalú kiegészítőAz Idő Kereke tovább forog! Megjelent a befejező trilógia utolsó része!