Tiha526 hozzászólás
Játék fejlesztés
1. hozzászólás - 2009.06.06. 11:40:39
Nem találtam érdemben helyet az ötletnek, ezért nyitok egy topic-ot ahol lehet ötletelgetni, miként lehetne megoldani a játék fejlesztését a játékosok bevonásával, úgy, hogy az mindenkinek hasznos legyen.
Ugyanis rengeteg nagyon kiválló játékujjítási ötletet vetnek fel a játékosok, le is írják őket, meg is vitatják, aztán Miklós vagy olvassa vagy nem. de az biztos, hogy a játékba ne kerülnek be. Ez egyrészt idő, és energiahiány Miklós részéről, másrészt biztos van elég gondja a fejlesztéssel. Ebből sajnos mi nem sokat látunk! Egyre több TOP játékos töröl, mert nincs a játékba semmi újdonság. Ami bejön, azis egy-két napra elegendő... lásd kristály horda, aki a katakombákban van...
A kristálypontokról is nagy vita megy, hogy nincs értelme az új fejlesztésnek.
VAN egy ötletem, vitassátok meg van-e benne potenciál:
Miklósnak az kellene csinálnia amit nagyobb cégek is megtettek:
kiadná a játékosoknak a fejlesztés lehetőségét.
Aki leprogramozva, kidolgozva beküld valami jó ötletet, azt jutalmazná ( illetve a csapatot)
Azaz:
itthon dolgozok, kínlódok, többünk ötletét leprogramozom a VU kódját alkalmazva, és elküldöm Miklósnak. megnézi tesztelei, kipróbálja, együtt kijavítjuk ha kell, majd beteszi a játékba. Ekkor én kapok egy rakás őskövet, esetleg ajándékcsomagot x ezer forint értékben, és én megmondom, kik azok a játékosok akik között a kapott őskövet osszák szét az általam megadott arányban, illetve az ajándékcsomagba megmondom mit kérünk, és majd mi elosztjuk.
Így a kreatív játékosok is ki tudják élni az ambíciójikat, a játék is gyorsan fejlődne, Miklósnak is jóval kevesebb dolga lenne az újítások leprogramozásával, az őskő neki ingyen van, az ajándék csomag is kiadói áron, szóval olcsópénzért venne egy nagyon komoly fejlesztő csapatot!
Graham Treefrog - Azúr Légió
____________________________________________ Ha ettől érzed magad valakinek, nyomj egy 1-est ide:
Pontszám: 7.52
CaveMaN2421 hozzászólás
Félig-meddig zárt/nyílt forráskód
Nekem tetszik.
Craslorg legrosszabb klónja - ÉN dobtam vissza a kvízkérdésed (A többiekét is)
Viva la pontozókommandó
Pontszám: 5.17
Magum265 hozzászólás
nekem nem annyira mert aki nem tud olyan jól programozni annak nem jár őskő és azoknak az plusz előny lenne... sztem lehetne illetve elég lenne annyi hogy pl kapnának mindannyian 1 relikviát szal pl mindenki választhatna az eddigiek közül azok közül is amik már lejártak...+ a új fejlesztésben benne lenne a neve hogy pl *valami* rákattolnak és felül ott lenne [készítették:....;....;....;.... játékosok] nekem ez tetszene...
Különleges állatomat mindig kiteszem a "kötetlen csevej" fórumra ha valami jót csinált PL: idehozta az ellenfél kezét xD
Pontszám: 3.78
CaveMaN2421 hozzászólás
Mit zavar az téged, hogy az első 100 játékosból 5-10 "ingyen" kap néhány őskövet (amit vagy megvenne, vagy abbahagyná) , de közben a nagyobb fejlesztési kapacitás miatt ezreknek lesz jobb a játék?
Craslorg legrosszabb klónja - ÉN dobtam vissza a kvízkérdésed (A többiekét is)
Viva la pontozókommandó
Pontszám: 7.82
Ywgarrd941 hozzászólás
Re: Játék fejlesztés
5. hozzászólás - 2009.06.06. 12:34:37
Nagyon jó ötletnek tartom, kérdés Miklós mennyire nyitott rá. Remélem nem veti el teljesen mint lehetőséget.
Ötletekkel (van egy rakat) szívesen próbálnék én is segíteni, de a programozást a hozzáértőkre bíznám.
Pontszám: 4.25
Tiha526 hozzászólás
Re: Játék fejlesztés
6. hozzászólás - 2009.06.06. 12:57:45
Azért írtam, hogy egy csapat. vagyis, mivel én sem tudok programozni, biztos találnék olyan játékost, aki igen. Összeállnánk, és együtt dolgoznánk. Akár többen is. Sőt, szerintem lenne, aki "szakosodna" is a dologra, ő mindent leprogramozna a többiekmeg szállítanák az ötleteket....
Az sem elképzelhetetlen, ha lenne valaki aki erre nagyban rááll, és csapatként hetente küldené az ötletetket, akár Miklós azt mondja, hogy olyan jutalmazásban részesíti, ami már neki is kellőképp motíváló. (pl pénzeli)
Értsd: van egy srác, aki tud programozni, mondjuk tanuló, szóval munkája nincs, szabadideje meg akad. Szerez egy csomó jó öteletet a játékosoktól, leprogramozza, alküldi Miklósnak. Egy idő után már kenheti a hajára sok őskövet, meg könyvet, kártyát. de egy kis zsebpénzzel nagyon boldog lenne. (ami Mikolósnak is zsebpénz, hisz megtalálható a módja, hogy akár járulékmentesen, és egyéb vonzat nélkül juatlamazza a szorgos programozót, valamint alakalmanként "teljesítménybérben" fizetne, ami töredéke annak, mintha valakit felvenne a BEHOLDER BT újabb munkatársnak...
Persze ezek nagyon elkalandozott gondolatok, de van valóságalapjuk.
Aki "üzleti fejjel" gondolkodik ki tudja használni a kínálkozó lehetőségeket.... (mindkét oldalról)
Graham Treefrog - Azúr Légió
____________________________________________ Ha ettől érzed magad valakinek, nyomj egy 1-est ide:
Pontszám: 7.20
LanMaffia3367 hozzászólás
ez okosság én is vállalnám a nyárra, hivatalosan diákmeló és kész is, még az állam is támogatja a diákok foglalkoztatását
Végzetúr discord: https://discord.gg/bUQc6nY9XU
LanMaffia - Azúr Légió - ex-Tyrant - ex-VM (V1)
Káoszfatty - Lélekhozók Testvérisége (V2)
Kataklizma - Ködkapu Strázsái (V3)
Pontszám: 6
Scorpion666159 hozzászólás
Re: Játék fejlesztés
8. hozzászólás - 2009.06.06. 16:25:31
Jó ötlet, én támogatom!
V2 - Sith Lord - Sötét Mágusok
Pontszám: 3
Sun13212 hozzászólás
Re: Játék fejlesztés
9. hozzászólás - 2009.06.06. 17:48:44
Nem érzem miért zavarna bárkit is hogy valaki őskövet kap a munkájáért. Hiszen ha nem itt, akkor máshol dolgozna, a megkeresett pénzt befizetné, abból Miklós felbérelne egy programozót és megcsinálná az illető aki megkapja ezt a pénzt. A különbség csupán annyi hogy lehet hogy egy 4 fős csapat összesen 700 őskőért leprogramozna egy jó fejlesztést, míg egy felbérelt programozó 10.000 ft bruttó bruttó összegért (nettó kb 4.800 ft-ért) körberöhögné Miklóst. Hogy az illető karaktere kapjon bármilyen előnyt amit egyébként nem tudna megszerezni más munkával, határozottan ellenzem.
Szerintem kis pénzből biztosan ez a legjobb módja hogy nemzetközileg is jó játék fejlődjön a végzetúrból. A jelenlegi formájában szerintem még a magyar mezőnnyel sem tudja felvenni a versenyt, egyetlen előnye hogy a Beholdernek viszonylag stabil közönsége van akik részére könnyű volt piacra dobni a Végzetúr nevű terméket, viszont a kiábrándulás lassan nem ismer határokat. Szervezeti formát kellene változtatni, és a Beholder főállású munkatársainak, a mostani fejlesztőknek inkább kordinálni kellene, meghozni a döntéseket hogy a fejlesztőcsapatok által kidolgozott megoldások közül melyik irányba vigyék a játékot. Egyszerűen nem elég költséghatékony ha ők maguk saját kezükkel programozzák le a dolgokat, a fejlesztés lassú, és a kreativitás is kategórákkal megnő ha nem 2-3 ember gondolkodik, hanem 40-50.
Annyira megtetszett az ötlet hogy ha nem lennék amúgy ennyire elhavazva szívesen csinálnék egy ilyen céget és jobban csinálnám. Persze könnyű mondani, de elgondolkodtató mi ilyen nehéz vagy egyáltalán a fejlesztők heti hány órában foglalkoznak a játékkal. Ha sokáig megy így törlöm magam és akkor lehet nálam jelentkezni fejlesztőnek.
Pontszám: 5.62
Nari771091 hozzászólás
Re: Játék fejlesztés
10. hozzászólás - 2009.06.06. 18:21:36
Támogatom, lehet még én is besegítenék. De lehet nem, van saját projekt
csak nem php
Pontszám: 4.25
antilop169 hozzászólás
Re: Játék fejlesztés
11. hozzászólás - 2009.06.06. 19:25:12
én teljesen ellenzem az ötletet ha valaki fejleszteni szeretné a végzeturat ahhoz ismernie kéne a forráskódot, de szerintem az Miklósék nem adják ki, meg amúgy is csak úgy nem raknak hozzá semmilyen programot hogy ők előtte át nem nézik, hibák bugok miatt és nem beszélve arról hogyha a készítő direkt helyez bele előnyöket amit csak ö és a haverjai tudják kihasználni esetleg ellopják a jelszavakat.
V1-antilop
Pontszám: 3.71
Mortimer4247 hozzászólás
Butaságot beszélsz, minek előny, az épp elég ha kiválóan ismeri a játékot. A jelszavas felvetést nem is kommentálom, gondolkozz inkább rajta, mit csinálhat vele.
Az egészséged érje el a szinted kétszeresét!
Minden információ a Végzetúrról! Küldetések szakértelmek felsorolása, és még LE-t is kapsz, ha használod!
http://vegzetur.wikidot.com/Pontszám: 7.20
Nari771091 hozzászólás
Ez hülyeség! Száz százalékig biztos vagyok, hogy mindenki tisztességesen írna hozzá szkripteket. Persze a beküldőknek el kellene fogadniuk egy bizonyos szabályzatot. Egyébként is ki akarná kijátszani a rendszert? Egyszer észreveszik és már megy is a rendőrség! Kinek kell az?
Meg mi az, hogy előny? Amit megírnak ezt te is megkapod! Persze csak az őskövet nem, de az nem előny, mert azt egyébként is vennének, ÉS te is!
Pontszám: 2.33
Sun13212 hozzászólás
Re: Játék fejlesztés
14. hozzászólás - 2009.06.06. 20:36:03
Én úgy gondoltam, hogy nem lehet csak úgy beletenni semmit a játékba. Én kb így gondolom a dolgot:
Egy béta fejlesztő aki kevés van és csak rátermett kiválsztott ember, egy fejlesztő csapattal, baráti körrel a háta mögött, elküld egy részletesen kidolgozott ötletet a vezető fejlesztőnek, aki Miklós, Baraty ez most lényegtelen. A vezető fejlesztő és a béta fejlesztő többszöri módosítást követően megállapodnak hogy pontosan hogy is lenne az új fejlesztés. Ha megvan, akkor a béta fejlesztő programozó csapattagja leprogramozza a dolgot, és elküldi a vezető fejlesztőnek. Az egy tesztszerveren teszteli, a kisebb bugokat megoldja maga, ha nagyobbak vannak benne visszadobja a béta csapatnak kijavításra. Ha a dolog átmegy az alapos teszten, akkor az bekerül a játékba, a béta fejlesztő pedig kap egy őskő keretet amit belátása szerint szétoszt a csapatának tagjai közt. Ha szarul dolgoztak, nem kapnak semmit. Ha eleve szar az ötlet már az elején visszautasítja a vezető fejlesztő. A béta fejlesztők nem akárki pistikék, nem hinném hogy el szeretnék szúrni a saját szórakozásukat.
Pontszám: 4.67
Tiha526 hozzászólás
Re: Játék fejlesztés
15. hozzászólás - 2009.06.06. 22:11:12
Ötletekkel tele vagyok, mind játékfejlesztés, mind szervezésileg és megvalósításilag. Ha valaki céget akar alapítani, csak szóljon
Graham Treefrog - Azúr Légió
____________________________________________ Ha ettől érzed magad valakinek, nyomj egy 1-est ide:
Pontszám: 4
Tiha526 hozzászólás
Re: Játék fejlesztés
16. hozzászólás - 2009.06.06. 22:18:39
Sum13 tökéletesen írtad le, amit a nyitó hozzászólásban csak felületesen összecsaptam.
Pontosan az a lényeg, hogy nem ellenőrizetlenül kerülnek be az új dolgok, hanem szigorú ellenőrzés után. De még mindíg töredék munka Miklóséknak ellenőrizni, mint kitalálni valamit, leprogramozni, és betenni... helyettük aa munka oroszlánrészét megcsináljuk mi játékosok.
Ha egy ilyen project beidul, hatványozott mértékben, robbanásszerűen elkezdene fejlődni a játék. Hónapok alatt összetettebb lehetne, mint most a több tíz éve működő Túlélők Földje.
És a külföldi piacon is símán felvenné a versenyt, már csak le kell fordítani angolra...
Graham Treefrog - Azúr Légió
____________________________________________ Ha ettől érzed magad valakinek, nyomj egy 1-est ide:
Pontszám: 5.33
Sun13212 hozzászólás
Re: Játék fejlesztés
17. hozzászólás - 2009.06.06. 22:34:15
Na főleg ha eleve a színesítő szövegetek 2 nyelven kéne megírni a fejlsztőknek? Angolul és magyarul akkor ez a rész meg is lenne oldva.
Pontszám: 5.50
Ywgarrd941 hozzászólás
Re: Játék fejlesztés
18. hozzászólás - 2009.06.07. 12:59:32
Ráadásul az eddig lentebb vázoltak miatt törölt fizetős (top)karakterek által kiesett bevétel szerintem jóval nagyobb összegre (havi 5-10.000 HUF/fő) rúg, mint amennyiből ezt ki lehetne hozni.
Pontszám: 6.67
FalcoVégzetúr tanonc
28 hozzászólás
Re: Játék fejlesztés
19. hozzászólás - 2009.06.07. 14:09:49
Sziasztok
Szerintem egy szovetsegi forum ablak a nev ala, vagy jobb esetleg bal oldalra beilleszte hasznos lenne. Ebben kattintva lehetne valasztani topikot, ez az ablak frissulhetne rovid idokozonkent. Popec lehetne, hiszen lathatna az ember mindig hogy melyik az aktiv. es nem kellene kattintgatnia.
Udv.
A hozzászólást Falco módosította 2009.06.07. 14:10:42-kor
Valaki pontozzon LEeee
Pontszám: 2.82
csati777830 hozzászólás
Most mondhatnám azt, hogy ha ennyire megvisel a kattintgatás, vágasd le az ujjad, de inkább mégsem...
Pontszám: 5.67