Felhasználónév: Jelszó:
Szerző
Topic neve: Játék fejlesztés
kedvelt tagTenukiFérfi
Végzetúr mester
358 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
4301. hozzászólás - 2011.11.17. 07:14:40
Kérdőív:

7. Tetszik-e a kvíz rendszere?

igen, ez egy jó ötlet
inkább zavar, nem tetszik
a kvíz jó, de a játékosok ne írhassanak kérdést

Ehelyett inkább azt válaszolnám, hogy tegyétek ellenőrizhetővé a kvíz adatbázisát, javításainak rendszerét és általában az áttekinthetőségét.
Hogy lehet elvárni a kérdésfeltevőktől a jó és érdekes kérdések kiagyalását, amikor az elbírálás gyakorlatilag a fekete doboz elvén működik?
Miért jó az, hogy nincs helyesírás ellenőrzés?
Miért jó az, hogy a jó válaszok szájbarágása szinte követelmény? Mert általában csak az lehet a jó kérdés, amire az ember gyereke vagy azonnal rá tudja vágni a helyes választ, vagy max. 1 perc guglizás után?
Miért jó az, hogy a jószándékú javítás-kérésnek minimális visszajelzése sincs?
Semmi sem olyan jó, hogy jobb ne lehetne!
Pontszám: 6.71
kedvelt tagShutruk NahhunteNő
Végzetúr mester
559 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
4302. hozzászólás - 2011.11.21. 16:16:20
Ha az oldalon javascripttel figyelnétek a játékosok által küldött kéréseket, akkor nem kéne minden "akció" után az egész oldalt újra betölteni, elég lenne csak a megváltozott részeket.

Miért nem így csináltad meg, Baraty?
трамвай-инженер
Pontszám: 5.62
kedvelt tagPsychFérfi
Végzetúr mester
471 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
4303. hozzászólás - 2011.11.21. 16:41:10
Szeretném javasolni a szövetségi fórum-szavazások válaszlehetőségeinek 5-ről 10-re bővítését.
Arkhroth Croa'khyn - Tökéletes Gyémánt
Pontszám: 7.79
népszerűCraslorgFérfi
Végzetúr mester
11552 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
4304. hozzászólás - 2011.11.21. 18:09:32 (Válasz Shutruk Nahhunte #4302 hozzászólására.)
Szerintem jobban megkavarná az oldalt, lévén az oldal PHP. Max ha Ajaxosítanák, de az ugye igen nagy meló lenne. Javaslom az AdBlock Plust, kiválóan lebutítja a megjelenést a fontos elemekre koncentrálva
Pontszám: 7.48
népszerűAmnaelFérfi
Végzetúr mester
326 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
4305. hozzászólás - 2011.11.23. 15:39:31
Nem tudom itt és ez-e a meg felelő hely, de lenne egy új szakértelem javaslatom mivel elég sok helyen látom azt hogy a kisebbeket a nagyok simán leverik az életpontjaikat ez nálam sincs másképp, de én gyorsan gyógyulok meg van rá LE-m a javaslatom az lenne hogy:

Ugyan úgy mint a tüskés bőrnél Af pontól fejleszthető szakértelem Sokk amennyiben az ellenfél nagyobb "jóval" és ha ez a szaki meg van úgy lenne esélye a kisebb szintű karakternek arra hogy 1-3 körre ártalmatlanná tegye és így esetleg térdre kényszerítse ezt a karaktert ez csak védekezőként működhetne hogy ebből ne származzon túl nagy haszon a többi kisebb játékosoknak akik bár kisebbek de erősebbek!
A rend a hülyéknek való a zseni átlát a káoszon is!
Pontszám: 7.81
népszerűMultifilterFérfi
Végzetúr mester
584 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
4306. hozzászólás - 2011.11.23. 15:44:12 (Válasz Amnael #4305 hozzászólására.)
Felcser:

Ha megtámadnak, és automatikusan gyógyítod magadat, egyúttal sebesült állataidon is gyógyítasz, a képesség szintjétől és a sebgyógyításodtól függő mértékben.

Max. szint: 10

Költség: 3
Pontszám: 6.59
népszerűAmnaelFérfi
Végzetúr mester
326 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
4307. hozzászólás - 2011.11.23. 15:56:59
Addig oké de az nagy részt nem műkszik és csak az ép egy kis részét tölti vissza ami még mindig kevés az én javaslatommal a kisebb szintű játékosok is tudnának erősödni Bár ez csak egy javaslat és nem kijelentés hogy ez kell ha lehetne véleményt mondani magáról az ötletről!
A rend a hülyéknek való a zseni átlát a káoszon is!
Pontszám: 6.35
népszerűCraslorgFérfi
Végzetúr mester
11552 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
4308. hozzászólás - 2011.11.23. 16:56:24
Nem is igazán értem az ötletet. Írásjelek hiányában elég nehéz értelmezni az írottakat.

Téged most az zavar, hogy a kisebbeket lecsapva elveszítik az ÉP-jüket? -> Sebgyógyítás szakértelem ebből hoz vissza.
Vagy az állatok vesztenek sok ÉP-t? -> Szintén sebgyógyítás, de alternatíva a vastag bőr.
Vagy az, hogy egy alacsonyabb szintű, de erősebb karakter elver? -> jobban fejlesztett.

Ezt ilyenekkel kompenzálni, hogy néhány körre lebénul, ne haragudj, de vicc kategória.
Pontszám: 7.48
kedvencGotchaNő
Végzetúr tanonc
14 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
4309. hozzászólás - 2011.11.23. 18:20:07
Sziasztok!
A hullakarakterek kiszűrésére szeretnék visszatérni egy javaslattal:
A karakternevek mellett jelenjen meg egy színskála,pl:
piros=totál hulla
sárga=közepesen belépegetõ
zöld=aktív
Így legalább az ember fia lánya nem pazarolná idejét,energiáját, pp-jét olyan játékosokra akik 10 éve nem léptek be.
Pontszám: 8.33
népszerűCraslorgFérfi
Végzetúr mester
11552 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
4310. hozzászólás - 2011.11.23. 18:32:36 (Válasz Gotcha #4309 hozzászólására.)
A küldetések miatt vannak bent. Ha nem lennének, lennének teljesen kihalt szintek is. Emellett még csak bő 3 éve megy a VÚ
Pontszám: 7.49
népszerűNagy02Férfi
Végzetúr tehetség
143 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
4311. hozzászólás - 2011.11.23. 21:38:42 (Válasz Craslorg #4310 hozzászólására.)
De hiszen azt írta, hogy csak színezzék a karakterneveket, ne pedig töröljék...
Pontszám: 8.62
népszerűWarlord8712Nő
Végzetúr tehetség
156 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
4312. hozzászólás - 2011.11.24. 00:12:20
Nem ide vágó dolog és lehet, h már más is kérdezte. Nem lehetne a kisebb szintekre is KH-t indítani? Mondjuk 10-30 szint közé.. miért csak a nagyon kiváltsága a jó háború? Én szívesen bírkoznék velük alacsony szinten is.
Pontszám: 6.67
népszerűHomeropataFérfi
Végzetúr tehetség
150 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
4313. hozzászólás - 2011.11.24. 07:33:44 (Válasz Warlord8712 #4312 hozzászólására.)
Sajna indítottak már. Így már nem csak 120.-130. szint felett, hanem már 100. felett is van KH. Illetve egyszer Miklós kiírt egy szavazást, hogy legyen-e. Elvileg a nagy többség leszavazta. Szerintem ha ilyen szavazós dolog is, legalább akkor szintenként kellene nézni, és attól a szinttől bevezetni, ahol már elég nagy az igény.
A hozzászólást Homeropata módosította 2011.11.24. 07:34:03-kor
V1: Almor Giontai (Portyakarakter)
V2: Shadowman (Vadászkarakter)
Pontszám: 8.33
népszerűWarlord8712Nő
Végzetúr tehetség
156 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
4314. hozzászólás - 2011.11.24. 08:11:32
Jó megértem, h igény függő. Mert ugye nekem a karim V5-n 10. szintű kis POK és az emberek aktivitását nézve... nem sokan kérnék, de attól sztem simán lehetne indítani egy kisebb csomagot..pl.:egy 15 fős kis KH-t.
Pontszám: 5
népszerűCraslorgFérfi
Végzetúr mester
11552 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
4315. hozzászólás - 2011.11.24. 08:44:07 (Válasz Warlord8712 #4314 hozzászólására.)
Nem hiszem, hogy a közeli jövőben ez megtörténik (értsd: 3-4 év ), viszont a kufárok csatájában majd dőzsölhetsz, ha a szinted környékén sokan neveznek. Igaz, ott fix LE/TP arány lesz.
A hozzászólást Craslorg módosította 2011.11.24. 08:44:25-kor
Pontszám: 7.48
népszerűWarlord8712Nő
Végzetúr tehetség
156 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
4316. hozzászólás - 2011.11.24. 08:54:32
Ahham.. és ott miféle dolgot lehet nyerni? Az előzőn nem vettem részt és nem igazán emlékszem, h ki mit szerezhetett..
Pontszám: 5
népszerűCraslorgFérfi
Végzetúr mester
11552 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
4317. hozzászólás - 2011.11.24. 09:00:48 (Válasz Warlord8712 #4316 hozzászólására.)
Kufáros díjakat + végzet medált, de itt bizonyos győzelemszám után választható, azaz nem zsákbamacska, hogy a csapatod nyer-e. Gondolom, ha lesz, akkor bekerülnek a platinák is.
Pontszám: 8.32
népszerűWarlord8712Nő
Végzetúr tehetség
156 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
4318. hozzászólás - 2011.11.24. 10:17:51
Kicsit tudunk pontosítani, h milyen kufáros díjak? pl: szaki olcsósító vagy kereskedelmet adó
Pontszám: 5
fórumozóViszok009Férfi
Végzetúr mester
3922 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
4319. hozzászólás - 2011.11.24. 10:31:41 (Válasz Warlord8712 #4318 hozzászólására.)
http://forum.vegzetur.hu/index.php/topic,624.0
» Tulok «

- Nem kell több kincsesláda, távozz tőlem SáTáN!!!
Pontszám: 5.11
kedvelt tagMangetsuFérfi
Végzetúr tehetség
209 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
4320. hozzászólás - 2011.11.27. 19:44:29
Az új épületek topikjában találtam egy jó ötletet, ami tegnap is felmerült, gondoltam egy szösszenetként felvetem itt is, hátha kisül belőle valami jó fejlesztés

Templom: Eventben simán behozható lenne (bár élőfórumon tegnap Miklós azonnal megvétózta ), habár a túlbonyolítást nem támogatom sem programozás- sem játéktechnikai szempontból. Mindenesetre könnyen elképzelhető lenne egy háromfázisos event, elsőként a végzeturak felkutatnák az ősi szentélyt a Hegy legmélyén: térképkeresés program kisebb módosításokkal, kalandok bevitelével - 5% esély vadászatkor, portyázáskor és kihíváskor, hogy találjon egy nyomot a szentéllyel kapcsolatban, aminek egy kaland során lehetne a végére járni az események fül vonatkozó oldalán, erre lehetne beküldeni két hétre előre kalandokat, vagy ugyanolyan általános szöveggel egy véletlenszerű kalandot generálni, amelyik kivitelezhetőbb. Természetesen ezeket a kalandokat a kisebb szintűek is megoldhatnák, ergó sem a kristálypontok, sem a szakértelempróbák nem lehetnek benne. Majd ezután a szentélyben áldozva lehetne belépni egy elfeledett világba, ahol az istenek valahol elvesztek. Itt jön a LE befektetős rész, meg a harc a világ szörnyeivel. Lepörög a rész, jön az építős és egymás ellen harcolós rész: az istenek visszatértek, mindenki kapott megfelelő számú templomlehetőséget, és szövetségszinten kell eldönteni, melyik isten hívei lesznek. A templom ideiglenesen bónuszt ad a más istenek hívei ellen, attól függően, mennyi ellenséges lényt öltél az előző fázisban. Ezenkívül ad egy sima, nem túl erős bónuszt is, az majd esetleg megbeszélés tárgya lesz. Le kell zúzni a többi isten híveit, minél többet zúzol, annál nagyobb jutalmat kapsz. (Jó sokat kell majd számolgatni drága opti barátainknak ) Az event végén minden templomnak megnő a maximum szintje, a hívek elvesztik az egymás elleni bónuszt, a templom pedig szintfüggő mértékben ad valami bónuszt a többiek hívei elleni küzdelemben, minden szintlépéskor egy adagot.

Javítások, vélemények, ellenjavaslatok?
v3: Ninqueril a Suttyó - DDT
Pontszám: 7.40
Dobókocka - a sokoldalú kiegészítőAz Idő Kereke tovább forog! Megjelent a befejező trilógia utolsó része!