Felhasználónév: Jelszó:
Szerző
Topic neve: Játék fejlesztés
népszerűMortimerFérfi
Végzetúr mester
4247 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
761. hozzászólás - 2009.09.10. 19:36:26 (Válasz Cavalorn #760 hozzászólására.)
Egyikkel sem ragadnának be. Kivétel talán az a 666-os, az necces, egyszerűen azért, mert tizedmásodperceken múlik, ami már a netkapcsolat esetleges lagja miatt is gázos.
Az egészséged érje el a szinted kétszeresét!

Minden információ a Végzetúrról! Küldetések szakértelmek felsorolása, és még LE-t is kapsz, ha használod!http://vegzetur.wikidot.com/
Pontszám: 7.75
kedvelt tagEardogFérfi
Végzetúr mester
769 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
762. hozzászólás - 2009.09.12. 13:10:26
Én már egyszer felvetettem korábban egy ötletet, ezt most megismétlem, hátha valaki felfigyel rá:) Nagy jelentősége nincs, de azért én pl örülnék neki nagyon.

Ugye van egy alaptulajdonságunk és ahhoz adnak hozzá a tárgyak is, ez az erő esetén pl így néz ki nálam:
Erő: 175 (+4)

Nem lehetne-e egy 3. oszlopot berakni, ahol ezt a két értéket összeadja? Tehát így nézne ki:
Erő: 175 (+4) 179

Így akkor nem kellene számolgatni mindig, hogy mennyi a 2 összege, mert ugye az számít végülis is, nem?? Meg így ha átcserélek egy tárgyat, akkor egyből látom a számszerű változást. Esetleg még a TÖ kijelzésnél lehetne az eddigi mellett egy olyan TÖ is, amiben már bele van számolva a tárgyak TÖ-je is....
V2 - Eraman - Sötét Mágusok
Pontszám: 8.48
kedvelt tagEardogFérfi
Végzetúr mester
769 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
763. hozzászólás - 2009.09.13. 07:26:53
jah, az épületbónuszokat ki is felejtettem, még akár azt is hozzá lehetne írni az egyesített TÖ-be:)
V2 - Eraman - Sötét Mágusok
Pontszám: 6.97
kedvelt tagMosquito665Férfi
Végzetúr poronty
8 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
764. hozzászólás - 2009.09.13. 10:11:08
eszembe jutott egy szövetségi épület ötlet, csak nem tudom hová irjam.

ÁLLAT PIAC
az állat neve mellett megjelenne egy ujabb gomb, mondjuk eladás. az állat bekerülne a piacra mondjuk épület szintx6 órára. attól kezdve az állat megvásárolható lenne a szövetség oldalán. a befolyó LE a szövetségé lenne, a kútba kerülne és nem a játékoshoz. a megépítéshez kellhetne bűvös kunyhó, a használathoz pedig magas kereskedelem.

miért lenne jó szerintem?
- egy újabb spec dolog jöhetne a játékba, amikor valaki (vagy akár egy egész szövetség) arra áll rá, hogy állatokat fog be és fejleszt magas szintre, így ők nem háborúval szereznék a LE-t, amit a portya szövetségek.
- persze ki kellene dolgozni, számolni, hogy mi lenne e megfelelő ár az egyes szörnyekért (mittomén, alapszin x szint x akármennyi LE), aminek jó magasnak kellene lennie, hogy a portya karakterek igenis fizessék meg az árát, ha ők nem akarnek elmenni vadászni és állatot befogni.
- lehetnének uj küldetések (pl. vásárolj egy 20. szintű lényt)

lehet még sok mindent ki kellene dolgozni, ez csak egy ötlet volt, nem tudom mennyire életképes.
Pontszám: 6.13
népszerűMortimerFérfi
Végzetúr mester
4247 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
765. hozzászólás - 2009.09.13. 10:53:47 (Válasz Mosquito665 #764 hozzászólására.)
Értelmetlen. Ha kisajtolod és beépíted a belőle származó LE-t ugyanazt az eredményt kapod.
Az egészséged érje el a szinted kétszeresét!

Minden információ a Végzetúrról! Küldetések szakértelmek felsorolása, és még LE-t is kapsz, ha használod!http://vegzetur.wikidot.com/
Pontszám: 7.72
fórumozóRicardoFérfi
Végzetúr mester
1600 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
766. hozzászólás - 2009.09.13. 10:59:16 (Válasz Mortimer #765 hozzászólására.)
Sőt. Még dukátot meg kristálypontot is kapok.
Szabályosan játszom és mindent megteszek azért, hogy mások is így játszanak. Ha ez nem tetszik, nyugodtan nyomj az egyesre.

Hentes őrmester - Fekete Liga ~ a legridegebb gonosz
Pontszám: 6.96
népszerűBranMortFérfi
Végzetúr poronty
2 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
767. hozzászólás - 2009.09.13. 11:03:24 (Válasz Mortimer #765 hozzászólására.)
és ha többért lehet eladni mint kisajtolni?
Pontszám: 5
kedvelt tagMosquito665Férfi
Végzetúr poronty
8 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
768. hozzászólás - 2009.09.13. 11:07:42 (Válasz Mortimer #765 hozzászólására.)
Szerintem nem, mert a sajtolást magas szintre kell fejleszteni, viszont a tréningezéshez erre nincs szükség, egyszerűen csak be kell fogni, utána edzetni. Ugyanakkor még még mindig ott maradnak az egyéb játékkal kapcsolatos új dolgok. Tudom legtöbb embernek ez a játék is csak a "tápolásról" szól.
Pontszám: 6.31
fórumozóRicardoFérfi
Végzetúr mester
1600 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
769. hozzászólás - 2009.09.13. 11:09:22 (Válasz Mosquito665 #768 hozzászólására.)
A lélekenergia sajtolást úgy is ki kell maxolni, ha életképes karaktert akarsz. Egy olyan újdonság ami semmi másról nem szól csak erőforrás pazarlásról (valljuk be egy újabb klikkelés nem ad nagy élménytöbbletet) az teljesen felesleges.
Szabályosan játszom és mindent megteszek azért, hogy mások is így játszanak. Ha ez nem tetszik, nyugodtan nyomj az egyesre.

Hentes őrmester - Fekete Liga ~ a legridegebb gonosz
Pontszám: 6.96
népszerűMortimerFérfi
Végzetúr mester
4247 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
770. hozzászólás - 2009.09.13. 11:10:09 (Válasz BranMort #767 hozzászólására.)
Biztosan nem, mert sajtolásnál van rajta egy 12-szeres szorzó, utána építésnél egy háromszoros, azaz 36-szorosát építed be.

Ha ennél is nagyobb, 40-50-szeres szorzó van bevezetve az eladásra az alacsony szinteken nagyon borítaná a játékot, mivel az építőkarakterek kapacitása brutálisan erősödne. Már 5. szint környékén felmaxolhatod 30-ra a csapdakészítést, és napi 4 állatot "adhatsz el" (50 CSP-vel számolva), állatonként 50ezer LE-t termelve. Namost csak ez napi 200e LE, 5. szinten, azaz tökegyedül felrakhatod a 4. szintű őrtornyot egy nap alatt. Ez nonszensz.
Az egészséged érje el a szinted kétszeresét!

Minden információ a Végzetúrról! Küldetések szakértelmek felsorolása, és még LE-t is kapsz, ha használod!http://vegzetur.wikidot.com/
Pontszám: 7.72
kedvelt tagMosquito665Férfi
Végzetúr poronty
8 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
771. hozzászólás - 2009.09.13. 11:19:59
Én arra gondoltam, hogy a lényeket tényleg meg kellene venni. Tehát kell olyan karakter is aki meg is veszi. Aki hajlandó kiadni annyi LE- érte. Alacsony szinten pedig szerintem nem sok olyan lenne. Magasabb szintem már több.

Plusz ez egy ujabb formája lenne annak, hogyan juthatsz lényhez.
A hozzászólást Mosquito665 módosította 2009.09.13. 11:21:05-kor
Pontszám: 6.31
kedvelt tagKhronosFérfi
Végzetúr
74 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
772. hozzászólás - 2009.09.13. 11:49:52
Toplista/portyalistánál legyen egy checkbox amit be lehet jelölni hogy ne mutassa a legalább 2 hete be nem lépett karaktereket.

Szerintem nem igazán kell részletezni hogy miért is lenne ez jó... kicsit kevésbé radikális megoldás mint a 80 oldal 140/0/0 első szintű törlése, de kb. ugyanazt a hatást éri el.
Pontszám: 7.11
népszerűPietrusFérfi
Végzetúr mester
843 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
773. hozzászólás - 2009.09.13. 11:56:39
És például az is működne, hogy egy 20-as szintűnek elad egy 70+os szintű egy 70+-alapszintű állatot? Irgalmatlanul nagy előny lenne.
http://vegzetur.wikidot.com/ Itt minden végzeturas kérdésre megtalálod a választ!

"Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye."
Pontszám: 6.43
kedvelt tagCrowwingFérfi
Végzetúr tanonc
12 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
774. hozzászólás - 2009.09.14. 10:17:02
Egy totemes ötlet jutott eszembe (a'la Black and White) ha már felvetette más, bocsánat.
Minden csapat befoghatna egy totemállatot (akár epikus lényt, akár egy új épülettel)
ezek megmérkőzhetnének egymással - akár szövetségi csatákban automatikusan pl. 3 óránként
fejleszthetők lennének, új szakértelemmel, vagy akár saját állatok beáldozásával
adhatnának bizonyos bónuszokat a szövetség tagjainak
külön is lehetne őket viadalra küldeni
stb
ha valakit érdekel a dolog, van még ötletem ezzel kapcsolatban
Pontszám: 5
kedvelt tagBtreidessFérfi
Végzetúr poronty
5 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
775. hozzászólás - 2009.09.14. 18:58:11
Jó ötlet Crowwing. Én támogatom.

Részemről csak annyit kérnék, hogyha megvalósítható hogy a Kvíz menüpontban fel lehetne-e tüntetni hogy hány kérdést tehetek még fel.
A hozzászólást Btreidess módosította 2009.09.14. 18:58:34-kor
Pontszám: 5
kedvelt tagNádjaNő
Végzetúr tehetség
107 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
776. hozzászólás - 2009.09.15. 11:50:37 (Válasz Crowwing #774 hozzászólására.)
Nagyon jó ötletnek tartom amit itt leírtál.
Nekem is lenne egy javaslatom, bár még nem gondoltam bele milyen buktatói lehetnének, majd az itt fórumozók rávilágítanak.
Jó lenne egy olyan szakértelem, vagy épületbónusz, vagy kristály, ami lehetővé tenné, hogy ugrálhass a küldetések között, ne kelljen sorrendben megcsinálni őket. Tudom hogy van 3 lehetőség most is, hogy melyiket is van kedvem, illetve lehetőségem megcsinálni. De szerintem jó lenne.

Pontszám: 7.92
kedvencPottomPannaNő
Végzetúr mester
2518 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
777. hozzászólás - 2009.09.15. 12:01:14
Örülnék egy olyan fejlesztésnek, hogy ppnél,cspnél is számoljon vissza mikor kapom a következőt, nemcsak akkor, mikor 0 van.
Pöttöm Panna- V1-Lélekőrök Szövetsége
Pontszám: 8.04
kedvelt tagVaczakkaFérfi
Végzetúr mester
475 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
778. hozzászólás - 2009.09.15. 19:09:12 (Válasz Vaczakka #574 hozzászólására.)
Számomra az lenne hasznos információ, ha a térkapuhoz hasonlóan a portyánál és a vadászatnál is láthatnám, mikor kapom a következő PP-t, CSP-t, nem csak akkor ha épp 0.


Már én is javasoltam, nem is olyan rég, remélem, megvalósítják.
Pontszám: 5.87
népszerűFubujociFérfi
Végzetúr mester
355 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
779. hozzászólás - 2009.09.16. 10:25:03
Jó lenne egy olyan szakértelem, vagy épületbónusz, vagy kristály, ami lehetővé tenné, hogy ugrálhass a küldetések között, ne kelljen sorrendben megcsinálni őket.


Eléggé megkönnyítőné a dolgot. A vadászosok a vadászást, a pókok meg Le szerzés másiktól. Ráadásul ott vannak a Többször teljesíthető küldetések. Akkor rágyurok valamire és csak azt csinálom.
V1-Dark Knuth

V2-Dark Knuth

V3-Dark Knuth
Pontszám: 5.67
népszerűFubujociFérfi
Végzetúr mester
355 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
780. hozzászólás - 2009.09.16. 10:32:43
ÁLLAT PIAC
az állat neve mellett megjelenne egy ujabb gomb, mondjuk eladás. az állat bekerülne a piacra mondjuk épület szintx6 órára. attól kezdve az állat megvásárolható lenne a szövetség oldalán. a befolyó LE a szövetségé lenne, a kútba kerülne és nem a játékoshoz. a megépítéshez kellhetne bűvös kunyhó, a használathoz pedig magas kereskedelem.


mire kell vigyázni. Valaki felhúzza a sajtolást maximumra és a többiek eladják neki. tényleg magas ár kell neki, mert ha valakinek kell hat befogott állat és 1M fölött van a lélek diff.-je. Annak pár 10 ezer LE nem sok. Főleg akkor ha utána kisajtolhatja a küldi után és a fele vissza jön. Én csak párat vadászok akkor is láthatatlanba. De a csapdakészítésem és sajtolásom elég nagy.
V1-Dark Knuth

V2-Dark Knuth

V3-Dark Knuth
Pontszám: 6.29
HKK - Zén minikiegészítő: Zén Legendái: Ködrelikviák