Felhasználónév: Jelszó:
Szerző
Topic neve: Játék fejlesztés
népszerűOtoaakFérfi
Végzetúr mester
678 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
561. hozzászólás - 2009.08.05. 11:46:07 (Válasz Eardog #559 hozzászólására.)
A közép mezőny elején meséld már el nekem, kinek kevés a 170-es kereskedelem korlát? Még így is túl sok a varázslat/állat sebzés, nem hiányzik, hogy az élboly akinek a leginkább adottak a lehetőségei kereskedelmet fejleszteni átmenjenek epikusba.
Yworl - the dead terrorist
Pontszám: 5
népszerűKocosFérfi
Végzetúr mester
7685 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
562. hozzászólás - 2009.08.05. 11:54:22 (Válasz Otoaak #561 hozzászólására.)
Felmerult bennem egy olyan gondolatkiserlet - ennel melyebben tenyleg nem gondoltam at - hogy mi lenne ha a kereskedelem korlatj az lenne, hogy maximum a legmagasabb szintu jatekosnal 17 szinttel magasabb targyat vasarolhtsz. Persze, ha a kereskedelmed megengedi.
Vagy lehetne valami atmeneti egoldas, hogy (sajat szint + top szint) / 2 + 17-ig.
Nyilvan igy bele lehet szaladni abba, hogy a magas kereskedelmed egy felzarkozas utan hatastalan, de megmaradna egy taktikazasi lehetoseg.

Updae: Gondolkodtam meg - ket dolgot vet fel a dolog. Tul sok sebzodes, tul nagy bonusz vedekezes oldalon. Ha ezek kompenzalhatoak lenenek, akkor talan...
A hozzászólást Kocos módosította 2009.08.05. 11:55:40-kor
Pontszám: 5
népszerűtlenAlien11Férfi
Végzetúr poronty
2 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
563. hozzászólás - 2009.08.05. 14:00:37
Lehetne olyat csinálni, hogy szövetségi piac.
Itt a szövetség tagjai vásárolhatják azt a cuccot ami a másiknak nem kell és kitette ide.
Pontszám: 2.33
kedvelt tagcsati777Férfi
Végzetúr mester
830 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
564. hozzászólás - 2009.08.05. 14:05:48 (Válasz Alien11 #563 hozzászólására.)
Gratulálok, te vagy az ezredik, aki felveti ezt az ötletet.
Ja, és NEM, nem lehet ilyet csinálni. Soha. Legjobb lesz, ha elfelejted. Nem írom le ezredszer, hogy miért. Írd be a Gyorskeresőbe (ott van fent), hogy "piac", és olvasd el a magyarázatokat.
Pontszám: 5
kedvelt tagVaczakkaFérfi
Végzetúr mester
475 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
565. hozzászólás - 2009.08.05. 14:40:11 (Válasz Otoaak #561 hozzászólására.)
Például nekem

csati777: Gondolom nem úgy értette, hogy pénzért. Bár tényleg nem tudok elképzelni ahhoz az ötlethez megfelelő technikai megvalósítást, így nem tartom életképesnek.

Még Kocos ötlete is simán jó lehet szerintem.

Bár továbbra is az a véleményem, hogy semmit nem kell túlbonyolítani. A legegyszerűbb szerintem az lenne, ha nem volna korlát, és akkor mindenki annyit fejleszt, amennyit szeretne. A nagyobb tárgyak miatt szerintem nem kell annyira aggódni, mert akit nagyon vernek felülről, az eddig is csak 1-2 ilyen pofont bírt ki, ez most sem változna. Viszont ismét beindulhatna a versengés a TOP-ban is, ahol már rég beálltak a dolgok, a nem TOP-nak pedig végre lehetősége volna hatékonyabbnak lenni pl. az epikusokkal, és a felülről támadókkal szemben.

Szerintem.
Pontszám: 5
népszerűtlenJaelitheFérfi
Végzetúr
50 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
566. hozzászólás - 2009.08.06. 10:33:32
Olyan ötletem támadt,h miért ne lehetne epikus szerű lényeket,mondjuk titánokat kihívni!
Ehhez mondjuk nem szövetségbeli összefogás kéne,hanem szövetségek összefogása!
Azaz,mondjuk 2-3 szövetség összefogjon,h legyőzzőn 1 titánt!
Lehetne a a Tér-idő szobája,és minden szinttel 1el több szövetséget tudnál magad mellé hívni.....
ÉS esetleg a támadási időt is csökkentené mondjuk nem 1 óránként lehetne ütni hanem minusz 1 perc/szint!
Persze ezek jóval táposabb cuccokat adhatnának vagy Relikviákat!
És persze licit alapján menne el a kincs....
Várom a reakciót...
Pontszám: 8.75
népszerűS0larisFérfi
Végzetúr mester
908 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
567. hozzászólás - 2009.08.06. 10:45:34 (Válasz Jaelithe #566 hozzászólására.)
ez tetszik. csak úgy lehetne harcolni ha van legalább 2 szövetségesed (békekötés 2 szövetséggel).
V1 - s0laris - Zugivó Italbarátok.

"Forged in blood, tempered in battle, we are the living weapons of humanity, the Space Marines."
http://www.youtube.com/watch?v=aFHKIFDjk9I&feature=fvw
Pontszám: 5
népszerűOtoaakFérfi
Végzetúr mester
678 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
568. hozzászólás - 2009.08.06. 12:15:50
Hmm 2 óra alatt most már majdnem 100k-nál tartunk ez így már csak 20-21 óra akkor, ha marad a tempó.
Yworl - the dead terrorist
Pontszám: 5
népszerűtlenJaelitheFérfi
Végzetúr
50 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
569. hozzászólás - 2009.08.06. 13:21:55 (Válasz Jaelithe #566 hozzászólására.)
Kicsit finomítanék....
Szövetségi artifakteket...(relikviák)-at lehetne tőlük kapni.....
Gyorsabb kúttöltődés,+ 1 védelem(támadás)
mindenkinek,napi X LE--t kapnak a szövi tagjai ajánlással......Stb,stb....
Pontszám: 5
népszerűS0larisFérfi
Végzetúr mester
908 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
570. hozzászólás - 2009.08.06. 13:25:42 (Válasz Jaelithe #569 hozzászólására.)
tápot nem adnék. de pl minden legyőzött ellenfélért -10 másodperc vadászatidő.
V1 - s0laris - Zugivó Italbarátok.

"Forged in blood, tempered in battle, we are the living weapons of humanity, the Space Marines."
http://www.youtube.com/watch?v=aFHKIFDjk9I&feature=fvw
Pontszám: 5
közellenségXplosiveFérfi
Végzetúr poronty
1 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
571. hozzászólás - 2009.08.12. 18:22:32
Szerintem jó lenne ha a meglévő fegyvereket meg eszközöket el lehet adni különböző mennyiségű lélekenergiáért vagy bármi másért.. Jó lenne egy "piactér"-szerűség..
Pontszám: 1.80
kedvencPottomPannaNő
Végzetúr mester
2518 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
572. hozzászólás - 2009.08.12. 22:50:23 (Válasz Xplosive #571 hozzászólására.)
Most is eladhatod a kufárnak.Piac még mindig nem lesz.
Pöttöm Panna- V1-Lélekőrök Szövetsége
Pontszám: 7.50
fórumozóFreemyFérfi
Végzetúr tanonc
15 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
573. hozzászólás - 2009.08.13. 00:56:25
Ahogy halad előre az ember a szakértelmekkel, annál hatékonyabbakká válnak. Így van ez a lélekenergia sajtolással is. Mivel már elég sűrűn kapok el lényeket, számomra fontos a sajtolás.
Ezért a következő lélekenergia sajtolásig hátralévő időnek a visszaszámlálását is megérné feltüntetni ott, ahol már most is van az alacsony ÉP meg a térkapus visszaszámlálás, hogy az ember állandóan lássa.

Kéne valami véletlen esemény, ami a PP-ket is viszi, nem csak a CSP-ket.
Most már minden fejlesztés elviszi a CSP-t, ez a mostani legújabb borzasztóan és éppen ezért nem is nagyon élek a lehetőséggel, hiszen egyszerűen nem éri meg. Inkább fejlesztem a mágiámat...
Hiszen ez inkább portya, mint vadászat, ezért is jó lenne, ha akár 3 PP-t is vinne egy alkalom.

A felszaporodott PP-ket szívesen beváltanám az aukciós házban munkára vagy bármi másra. Napi 10-15 pont (nekem) elég, így mindig túlcsordulok ebben, hiszen nem tartom túl barátságos fejlődési módnak a portyákat. Sokkal inkább a szerencsén múlik a dolog...
Pontszám: 5.67
kedvelt tagVaczakkaFérfi
Végzetúr mester
475 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
574. hozzászólás - 2009.08.13. 13:40:46
Számomra az lenne hasznos információ, ha a térkapuhoz hasonlóan a portyánál és a vadászatnál is láthatnám, mikor kapom a következő PP-t, CSP-t, nem csak akkor ha épp 0.
Pontszám: 8.33
kedvelt tagcsati777Férfi
Végzetúr mester
830 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
575. hozzászólás - 2009.08.14. 09:34:07 (Válasz Freemy #573 hozzászólására.)
Pont erről van szó! A PP-nek önmagában kevesebb az értéke, mint a kiégett őskőnek. Ha nem tudsz pozitív mérlegű portyákat hozni, akkor tulajdonképpen 0. A semmit becserélni valamire pedig ellentmond az anyagmegmaradás törvényének...
Pontszám: 5
kedvelt tagQuintFérfi
Végzetúr mester
255 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
576. hozzászólás - 2009.08.14. 09:45:45
Nem tudom, volt-e már szó erről... Azt nem lehetne megcsinálni, hogy az energiakristályosítóba való építés is megjelenjen a karakterlapon meg a szövetségi építési listában? Ez mondjuk úgy jelenhetne meg, hogy xxx LE/yyy őskő. Ezen felül az se lenne rossz, ha a beépített (kiégett) őskövek a szerencsébe is beleszámítanának, mondjuk 10 őskő érhetne 1 szerencsepontot.
Pontszám: 5
népszerűMortimerFérfi
Végzetúr mester
4247 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
577. hozzászólás - 2009.08.14. 09:50:30 (Válasz Quint #576 hozzászólására.)
Mivel őskövet ezen kivül sehova máshova nem építesz, nincs értelme a karakterlapon megjeleníteni, hiszen az épületnél láthatod a statisztikákra kattintva.

Őskő a szerencsébe biztosan nem fog beleszámítani, hiszen akkor lesz aki vesz, így simán beletolhat akármennyit, akár több százasra növelve a szerencsét, nem elhanyagolható előnyökhöz jutva (pl. minden csatát mindig ő kezd, és neked nem 20, hanem 10% esélyed van csak menteni). Kiégett szintén nem jó ötlet, hiszen az is bármennyire növelhető a lopás szakértelemmel (lásd Soul, aki harmincasával lopott köveket).
Az egészséged érje el a szinted kétszeresét!

Minden információ a Végzetúrról! Küldetések szakértelmek felsorolása, és még LE-t is kapsz, ha használod!http://vegzetur.wikidot.com/
Pontszám: 5
kedvelt tagQuintFérfi
Végzetúr mester
255 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
578. hozzászólás - 2009.08.14. 10:11:11 (Válasz Mortimer #577 hozzászólására.)
Idézet: Mortimer - 2009.08.14. 09:50:30
Kiégett szintén nem jó ötlet, hiszen az is bármennyire növelhető a lopás szakértelemmel (lásd Soul, aki harmincasával lopott köveket).


Hát ez azért a LE-re is igaz, abból is bármennyit szerezhetsz. Azzal egyet tudok érteni, hogy a sima őskő ne számítson bele, hiszen azt pénzért veszed, de a kiégettért megküzdesz, tehát szerintem ebből a szempontból ugyanolyan értékű, mint a LE. Esetleg azt is el tudnám képzelni, hogy a LE-hez hasonló formula szerint növelhetné a szerencsét. (mármint, hogy minden következő szinthez x%-al több kelljen)
Pontszám: 3
népszerűTimcsikeNő
Végzetúr tehetség
206 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
579. hozzászólás - 2009.08.14. 10:49:40 (Válasz Quint #578 hozzászólására.)
A kiégett őskő csak marketing, arra ösztönöz, hogy vegyél őskövet. Az, hogy az energiakristályosító építésére is használható, csak egy plusz, hogy azok is felépíthessék, akik nem fizetnek a játékért.
Pontszám: 7.50
kedvelt tagQuintFérfi
Végzetúr mester
255 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
580. hozzászólás - 2009.08.14. 10:55:51 (Válasz Timcsike #579 hozzászólására.)
Mivel az energiakristályosító előfeltétele a térkapunak, egyértelműen nem csak marketingfogás a kiégett őskő, hanem szükséges, fontos erőforrás a játékban. Szóval még mindig nem látok valódi érvet az ellen, hogy a kiégett őskőből való építkezés bármilyen (csekély) mértékben beleszámítson a szerencsébe.
A hozzászólást Quint módosította 2009.08.14. 10:57:14-kor
Pontszám: 3
Dobókocka - a sokoldalú kiegészítő