Felhasználónév: Jelszó:
Szerző
Topic neve: Játék fejlesztés
kedvelt tagMulderFérfi
Végzetúr mester
263 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5101. hozzászólás - 2012.08.26. 17:54:07 (Válasz Craslorg #5100 hozzászólására.)
Idézet: Craslorg - 2012.08.26. 16:14:12
Én vadászok, kalandozok, portyázok, térkapuzok, epikusozok, entitásozok, templomozok, küldiket pörgetek, szöviküldizek, bajnokira készülök.


Ezek nagy része csak egy kattintás, a háború jelentősen növelné a "játékélményt".
Pontszám: 7.32
népszerűCraslorgFérfi
Végzetúr mester
11552 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5102. hozzászólás - 2012.08.26. 18:08:35 (Válasz Mulder #5101 hozzászólására.)
A háború is kattintások sorozata, ráadásul ugyanazok a kattintások, amelyeket a portyához használsz. Jelenlegi állapotában alkalmatlan bármilyen játékélmény növelésére. Jó megoldási javaslat pedig nem volt még.
Pontszám: 6.78
kedvencQuellonFérfi
Végzetúr mester
2859 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5103. hozzászólás - 2012.08.26. 18:26:36 (Válasz Craslorg #5102 hozzászólására.)
Jó javaslathoz ismerni kell a hibáit. Ha a hibákat összeszednénk, tételesen javítanánk, majd összehangolnánk, összegyúrnánk a kitalált dolgokat - amennyiben lehetséges - akkor elméletileg jó lehetne nem? Tehát kinek mi nem tetszik, mi a rossz benne?
V1 - Quellon
V6 - Hannibal
Átvehető karakter részletekért kattints ide.
Pontszám: 9.23
népszerűKocosFérfi
Végzetúr mester
7685 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5104. hozzászólás - 2012.08.26. 21:32:54 (Válasz Mortu #5099 hozzászólására.)
Idézet: Mortu - 2012.08.26. 16:07:10
Akkor mi van a játékban, ami nem unalmas a Templomon kívül? Monoton az egész játék, VF-fel vadászni vagy EH-val portyázni, LE nincs senkinél, csak azoknak, akik lesben állnak, monoton ismételhető küldetések...


Hogy neked mi nem unalmas, azt nem tudom. Ezt szerintem mindenkinek maganak kell megtalalnia.
Pontszám: 6.34
népszerűKocosFérfi
Végzetúr mester
7685 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5105. hozzászólás - 2012.08.26. 21:45:06 (Válasz Quellon #5103 hozzászólására.)
Idézet: Quellon - 2012.08.26. 18:26:36
Jó javaslathoz ismerni kell a hibáit. Ha a hibákat összeszednénk, tételesen javítanánk, majd összehangolnánk, összegyúrnánk a kitalált dolgokat - amennyiben lehetséges - akkor elméletileg jó lehetne nem? Tehát kinek mi nem tetszik, mi a rossz benne?


Ez egy nagyon helyes megfogasa a problemanak. A legutobb amikor nekilattunk pont az derult ki, hogy nincs olyan kozos alap, amiben meg tudott volna allapodni a jatekosok zome, hogy az ugy helyes.

En akkor is elmondtam, hogy a vilagon soha sehol nnincs es nem is volt olyan haboru, ahol az egyik oldalrol nem a teljes hadero kerult bevetesre. Marpedig ugye ha pillanatnyilag egy olyan szovi, akiknek a tagjai 80-100-as szint korul vannak, nekitamad egy naluk joval erosebb 120-140-es szintuekbol allo szovinek, ahol van 2 db. 90-es szintu gyengebb tagja, akkor ez a ket jatekos vehet csak reszt a haboruban. A tobbiek, akik a szovetseg erejet adjak a kispado ulnek.

Fontos szempont lenne az is, hogy ne azon muljon, hogy ki tud nyerni, hogy ki talalja meg a masikat manaregenes cuccban, es ki marad fent ejszaka.

A jelenleginel nagyobb jutalom kene a gyoztesnek, de nem nagyobb buntetes a vesztesnek.

Ja es amugy en az egeszet ellenzem, mert az en karakterem celja az, hogy a szovetseget a leheto leghatekonyabban segitse, es ha lenne haboru (ertsd erdemes lenne haboruzni), akkor 3,5 ev fejleszteserol derulne ki, hogy rossz iranyban tortent. Illetve az uj rendszerhez hasznalhatatlan. De ez mondjuk csak az en gondom.
Pontszám: 7.00
kedvencLavenderNő
Végzetúr mester
680 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5106. hozzászólás - 2012.08.27. 05:56:35
A templomhoz kapcsolódva emlékeim szerint volt már, aki kérte, hogy ha egy új templom generálódik, miután az előző ideje lejárt, pirosodjon be a hozzá tartozó gomb. Nem tudom, hogy megvalósult-e már ez a fejlesztési javaslat, én mindenesetre még mindig támogatom. Kisnyúl, de tényleg hasznos lenne. Az inaktív színű gombbal nem lehet tervezni, ha valaki akár csak pár nappal szeretné magának késleltetni az új templomot, had legyen meg a lehetősége. Ez a fejlesztés védené a játékosokat, hogy automatikusan rányomjanak a templomra abban a hitben, hogy még mindig az előzőt látják. A prémes gomb vagy az ősköves gombok aktív-inaktív színéhez hasonló jelző-funkcióval kellene ellátni a gombot, azaz, ha van egy aktív templomunk, legyen hagyományos színű, és ha nincs, csak egy gombnyomásnyira, akkor lehetne piros.
A hozzászólást Lavender módosította 2012.08.27. 05:58:30-kor
Legvégül, ha csak cápa marad a nagy tóban, egymást fogják megenni: nem marad majd semmi, csak a víz maga...

V2, Zialin
V5, Lavender
*****

Piros gombot az új-inaktív templomoknak!!!
*****
Pontszám: 7.92
kedvelt tagKotkoFérfi
Végzetúr tanonc
39 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5107. hozzászólás - 2012.09.01. 14:36:33
Ideje lenne véget vetni a kvízadminok gyökérkedésének és módosítani ezt a küldetést:

Tegyél fel 1 olyan kvízkérdést, amit a többi játékos jó kérdésként elfogad!!
mondjuk így:
Tegyél fel 1 olyan kvízkérdést, amit a többi játékos jó kérdésként elfogad, vagy mondj le a kérdésfeltevésről 10 alkalommal!

Frusztráló ahogy egy karakter fejlesztését hetekre meg tudják akadályozni. Ha ez a küldi így alakul akkor attól még mindig élvezkedhetnek azokon akik szado-mazók és kérdést küldenek be nekik (miért is ne, nekik is kell valamin).

Az is elfogadható megoldás ha valaki először beküld egy kérdést az automatikusan bekerül az adatbázisba és tényleg a többi játékos dönti le hogy jó -e a kérdés és ez nem a kvízadminok kegyétül függene. A feladat ugyanis nem az hogy tegyél fel olyan kérdést amit a kvízadminok elfogadnak, hanem tegyél fel olyat amit a többi játékos elfogad. Megítélésem az hogy jelen állás szerint ez a küldetés nem is teljesíthető, hiszen ha a kvízadmin elfogadja akkor teljesül a küldi. Mindegy hogy utána mi történik és a játékosok tizede sem tudja megadni a helyes választ.
Mellesleg a többi játékos sem tudja elfogadni jó kérdésként mert mi az hogy "többi játékos" kik ezek, minden játékos?
Kettő, száz, ezer? Másik dolog. Hol lehet egyáltalán az ilyen feltett kérdéseket elfogadni? Nincs is ilyen lehetőség a játékban, nekem mint mezei játékosnak sehol egy gomb amit megnyomjak. Ne gyertek azzal hogy legyek valami értékelő féle, vagy kvízadmin mert az nem tartozik a játékmenethez.

Szóval ezer sebből vérzik így ez a küldetés.
A küldire adott értékelés tehát rossz küldetés, hibás küldetés. Írj másikat, vagy javítsd!
Pontszám: 7.56
népszerűCraslorgFérfi
Végzetúr mester
11552 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5108. hozzászólás - 2012.09.01. 15:08:41 (Válasz Kotko #5107 hozzászólására.)
A küldetés a játék kezdete óta van (ezért a szöveg). Kvízadminok nem a kezdetektől vannak és nem véletlenül lettek a játékosok letiltva az értékelésről, mert rengeteg szart engedtek be. Lásd: kvíz 1-2-3-... topicok 99%-a. A küldetés kivétele már korábban is volt javasolva, de ezt nem tették meg. Van mellette 2 másik küldi alternatívának.
Az admin akkor engedi át, ha az a kérdés megfelel nagyjából az általános műveltségnek és a (rossz) válaszok is normálisan csatlakoznak a kérdéshez.
Van itt egy topic, ahol feltevés előtt is kérhetsz segítséget a kérdéseddel kapcsolatban. (Vajon elfogadják-e...)
Pontszám: 7.67
kedvelt tagKotkoFérfi
Végzetúr tanonc
39 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5109. hozzászólás - 2012.09.01. 15:25:41
Nem kivetetni akarom hanem módosíttatni.

"Van mellette 2 másik küldi alternatívának." Az a kettő nem alternatíva, hanem másik két küldetés, az alternatíva az amit én javasoltam, lehessen másként megoldottá tenni az adott küldetést.

Amit javasolsz nekem, az az hogy kuncsorogjak és nyaljak a kvízadminoknak hogy egy kérdést végre pofozzanak ki úgy hogy méltóztassanak elfogadni. Most a játék vége felé, amikor már akkora az adatbázis, nincs is szükségetek a kérdésekre, nem is használjátok fel azokat, mi a kakiért nem lehet ezt a kényszert kivenni a játékból.
Komolyan mondom, ez az egyetlen olyan dolog az egész játékban ami annyira kiakaszt, feldühít és bosszant hogy legszívesebben hagynám a p.csába az egészet.

Nem tartom magamat egy iskolázatlan bunkónak, (két felsőfokú sulit nyomtam le eddig,) de hihetetlen hogy mennyi töketlenkedést kell megélnem emiatt a küldetés miatt.
Pontszám: 7.56
népszerűCraslorgFérfi
Végzetúr mester
11552 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5110. hozzászólás - 2012.09.01. 15:42:43 (Válasz Kotko #5109 hozzászólására.)
Ha ismersz admint, kuncsorogj nála, ez egy jó ötlet, alkalmazom én is.
Másik megoldás, jó kérdést írsz. Mivel az nem derül ki, milyen kérdéseid dobták vissza, így látatlanban valószínűleg jogosan nem fogadták el.
Harmadik megoldás, az előző postomban jelzett topic használata.
Nekem valóban nincs szükségem kérdésekre, nekem ez a küldim már kész. Sőt én a kvíz részt is unom a játékban, de mivel a része, használom. Azt, hogy a játéknak van-e szüksége kérdésekre, valamelyik admintól kérdezd meg, de a tapasztalat szerint napi 1-2-3 kérdés még mindig bekerül, van hogy több is, azaz az állításod, hogy nincs szüksége kérdésekre, nem állja meg a helyét, illetve módosulásra szorul. Nincs szüksége már meglévő-, rossz-, hibás kérdésekre.
Pontszám: 6.78
kedvelt tagKotkoFérfi
Végzetúr tanonc
39 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5111. hozzászólás - 2012.09.01. 15:52:07
"Nincs szüksége már meglévő-, rossz-, hibás kérdésekre."
Mint ahogy ilyen jellegű küldetésekre sincs szükség. (Szerintem. Dehát, izé mehetek a szerintemmel a sóhivatalba. Nagyobb dolgokra is tojnak itt néha mint egy küldi megváltoztatása )

Ennyi részemről, remélem más is olvassa majd azért...
Pontszám: 8.38
kedvencBartosgabiFérfi
Végzetúr tehetség
119 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5112. hozzászólás - 2012.09.02. 19:55:44 (Válasz Kotko #5111 hozzászólására.)
Ezt a küldit nagyon egyszerű megcsinálni.Írj olyan kérdést ami már szerepel az adatbázisban.
A kérdést ugyan nem fogják beengedni,de a küldetésed teljesül.
Nekem így sikerült.
V5-Yar Afzal
V1-Yar Afzal
Pontszám: 8.02
kedvencBarbeyNő
Végzetúr mester
736 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5113. hozzászólás - 2012.09.05. 15:23:38
A kihívási lehetőség a saját hordabeli karakterek ellen.
Akár valamilyen relikviához kötve is.
A hozzászólást Barbey módosította 2012.09.05. 15:23:49-kor
A mosoly, melyet küldessz, visszatér hozzád.
Széllel szembe... ? Király vagy ecsém!
Pontszám: 7.98
kedvencCommandanteFérfi
Végzetúr
85 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5114. hozzászólás - 2012.09.05. 18:11:01
Szerintem a vadászaton is lehetne változtatni.Átkalibrálni a v4-es idöre,mert még maxos elementel (111) is kinszenvedés a felhalmozott csp-t levadászni
V2-El Fatal
V3-El Hechicero
V5-Messiah

Nem gáz ha lepontozol de legalább írd oda miért,mert lehet tanulok belöle és okosabb leszek
Pontszám: 8
népszerűCraslorgFérfi
Végzetúr mester
11552 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5115. hozzászólás - 2012.09.05. 18:53:44 (Válasz Commandante #5114 hozzászólására.)
Ennél nagyobb - hasznos - elementáris is elérhető. Megspékelve végzet medálokkal már nem is olyan vészes
Pontszám: 8.45
népszerűMorzkodFérfi
Végzetúr mester
947 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5116. hozzászólás - 2012.09.06. 16:06:05 (Válasz Craslorg #5115 hozzászólására.)
Idézet: Craslorg - 2012.09.05. 18:53:44
Ennél nagyobb - hasznos - elementáris is elérhető. Megspékelve végzet medálokkal már nem is olyan vészes


Bizony van értelme rádobni akár az esszenciát is, mert az akár 20 másodpercet is jelenthet.
Kócos fórumaccountja.
Az "Azt nem értem, hogy a te értékeiddel egyáltalán hogy győzöl vadászatkor automatikusan?" karakter gazdája.
Pontszám: 8.05
népszerűKocosFérfi
Végzetúr mester
7685 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5117. hozzászólás - 2012.09.06. 16:09:29
Igényem lenne arra, hogy a bemutatkozóban, a szövetségi adatlapon és a szövetségi üzenőfalon lehessen linket csinálni (mondjuk a fórumon már bevált [ url ] tag segítségével).
A hozzászólást Kocos módosította 2012.09.06. 16:10:23-kor
Pontszám: 7.01
népszerűCraslorgFérfi
Végzetúr mester
11552 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5118. hozzászólás - 2012.09.06. 16:58:10 (Válasz Kocos #5117 hozzászólására.)
Nem csak neked, és nem csak oda. Üzenőfal, fórum, bemutatkozó, szövi adatlap. Linkek, dőlt/vastag/aláhúzott formázás. De még a színek se lennének elvetendők.
Pontszám: 7.67
népszerűMiklós
Adminisztrátor
3429 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5119. hozzászólás - 2012.09.06. 21:33:18 (Válasz Kocos #5117 hozzászólására.)
Felírom a listára, de most elég sok fontosabb dolog áll sorban.

Jelenleg az a problémánk, hogy a Baratynak túl sok idejét köti le, hogy olyan problémákat oldjon meg, amit az adminok nem tudnak. Sőt, mostanra már eljutottunk odáig, hogy nekem is sok időmet köti le, hogy olyan problémákat oldok meg, amiket a külföldi adminok nem tudnak. Jelenleg zajlik az ügyfélszolgálati rendszer átalakitása. Az adminok a játékosok teljes history-ját meg fogják tudni nézni, mindenfajta problémát meg fognak tudni oldani önállóan, és a játékosok ezt nem egy emailezgetős rendszerben, hanem a játékba beépitett ügyfélszolgálati rendszerben tudják majd nyomon követni.

És akkor remélhetőleg a Baratynak végre több ideje lesz a tényleges fejlesztésekkel foglalkozni.
Pontszám: 9.20
népszerűKocosFérfi
Végzetúr mester
7685 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5120. hozzászólás - 2012.09.07. 07:43:11 (Válasz Miklós #5119 hozzászólására.)
Nagyon helyes torekves. Megemlitenem, az itt egy ideje boncolgatott problemat, miszerint a szovetsegi kuldetes jutalmat nem jol szamolja a progi a lassitott zonaban. Ezt a hibat erdemes lenne kikuszobolni, mert az a rendszer, hogy a jatekos reklamal (ha egyatalan felfedezi a hibat!), majd a kovetkezo munkanapon ti javitjatok az o szemelyes adatait, se neki, sem nektek nem tul elonyos.
Pontszám: 7.01
Dobókocka - a sokoldalú kiegészítőAz Idő Kereke tovább forog! Megjelent a befejező trilógia utolsó része!