Felhasználónév: Jelszó:
Szerző
Topic neve: Játék fejlesztés
népszerűMcMadFérfi
Végzetúr mester
1290 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5321. hozzászólás - 2013.01.08. 12:27:16 (Válasz Büyük #5320 hozzászólására.)
Igaz-igaz. ;-)
Pontszám: 7.19
népszerűPacoFérfi
Végzetúr mester
613 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5322. hozzászólás - 2013.01.08. 15:39:04
Energiakristályosító: felépült a(z) 32. szint, az utolsó téglát Nalfar építette bele. ---->2013. január 8. 14:22

Szeretnénk kérni, hogy a közeljövőben ismét legyen megemelve ennek (is) a szintje, vagy kerüljön be új épület, amibe lehet dobálni a kiégettet. Köszönjük.
V1 - Larz Con De Mort
Lehet, hogy valaki kedvel téged..., ám én nem az vagyok.
Pontszám: 7.70
népszerűMcMadFérfi
Végzetúr mester
1290 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5323. hozzászólás - 2013.01.08. 15:40:40 (Válasz Paco #5322 hozzászólására.)
Kösz a tippet...
Pontszám: 7.19
népszerűPacoFérfi
Végzetúr mester
613 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5324. hozzászólás - 2013.01.08. 15:44:52 (Válasz McMad #5323 hozzászólására.)
Nem tudtam, hogy Te vagy Miklós, de akkor kérlek: emelj már pár szintet a Kristályosítón, mert nem tudjuk hová tenni a sok kavicsunkat. És mivel szemét önzők vagyunk, nemhogy nem adjuk oda másoknak, de inkább még másoktól is elvesszük. Ennyi.
V1 - Larz Con De Mort
Lehet, hogy valaki kedvel téged..., ám én nem az vagyok.
Pontszám: 7.70
népszerűMcMadFérfi
Végzetúr mester
1290 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5325. hozzászólás - 2013.01.08. 15:49:52 (Válasz Paco #5324 hozzászólására.)
NEM arról van szó, hogy... Mindegy.
1 oldallal visszább hasznát vettem az általad felvetett témának.
Pontszám: 7.19
népszerűPacoFérfi
Végzetúr mester
613 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5326. hozzászólás - 2013.01.08. 16:14:08 (Válasz McMad #5325 hozzászólására.)
Hiányos volt a hozzászólásod, nem tartalmazott olyan információkat, amelyek eligazítottak volna, hogy tudjam, miről is beszélsz/mit akarsz nekem mondani.
V1 - Larz Con De Mort
Lehet, hogy valaki kedvel téged..., ám én nem az vagyok.
Pontszám: 7.70
kedvencTruth80Férfi
Végzetúr mester
1247 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5327. hozzászólás - 2013.01.08. 18:43:53 (Válasz McMad #5307 hozzászólására.)
Hú McMad ez nem semmi. Nekem tetszenek, jó fantáziadúsra sikeredtek. Elsőre nem tudnék semmi negatívumot mondani a javaslatokra, inkább kipróbálnám amolyan teszt jelleggel és azután nyilatkoznék

Én az állatelzavaróshoz annyit tennék hozzá, hogy talán ha familiárist nem lehetne (esetleg csak valami + relik által), akkor talán nem lenne nagyobb gond belőle.
A hozzászólást Truth80 módosította 2013.01.08. 18:46:04-kor
Beherit V3 - Kocsma bogarak

Végzetúr wiki - millió hasznos infoval
http://vegzetur.wikidot.com

Egy nagyon jó javaslatrendszer a varázslói mágiára:
http://forum.vegzetur.hu/index.php/topic,180.5300#hsz5307
Pontszám: 8.04
népszerűKlarinétFérfi
Végzetúr mester
568 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5328. hozzászólás - 2013.01.08. 18:58:03 (Válasz McMad #5307 hozzászólására.)
Van egy két jó ötlet a javaslatodban, de van benne jó pár ami nem tetszik. Ha ezek megvalósulnak elég bonyolult lesz a játék így is elég sokan vannak akik éppen hogy elevickélnek. Szerintem éppen elég komplex a játék 60. szint után. Van éppen elég BUG, javítsák ki azokat. Az egyetlen probléma az hogy a legmagasabb szinteken alig van célpont. Lett 2 fejlesztés ami "könnyített" a helyzeten. Lehetne róla vitatkozni... ( top 50 belassítása )

El tudnék képzelni valami hasonlót, de csak 120. szint után bevezetve. Így legalább lenne mit csinálni az unatkozó kariknak és segíthetne a kissebb kariknak a trükközés a +10 vagy magasabb szintröl jövö támadások ellen. Semmiképpen nem tenném elérhetövé 120. szint alatt!

Egy két dolgot kiemeltem amivel nem értek egyet.


"Bűvös csapda: Célpontod nem mehet Katakombába amíg a varázslat hat rá. "Megtisztulással" és "Mágiatöréssel" (bárki által használva rajtad, vagy célpontodon) is semlegesíthető, illetve ha újra varázslatot használsz, akkor megtöröd a csapdát."

Ez kifejezetten nem tetszik, Mc... Így is 3 hét a várakozási idö... Nehogy már rám kényszerítse valaki hogy olyan dolgokat vegyek amitöl megszabadulok valami átokszerü dologtól 3 hét várakozás után. Az AFP nem ajándék, engedjed meg hogy arra költse az ember hogy a saját fejlödését segítse elö.
Mi van ha én vagy más egyáltalán nem akar erre AFP-t költeni?
Hogyan venne akár kényszeredettségböl az ember, ha nem fejleszti ezt ki.
Akkor az szivat meg aki csak akar?!
Van még pár átok varid amivel csak ellen varival lehet védekezni. Eléggé abszurdnak találom az ötletet, így...

Legyen ennek az ára csupán lélekgyémánt. Magas szinten már úgy is megy a rinya hogy mit vegyenek érte. A 120. szint után jelenjen meg automatikusan a kufárnál, a kereskedelem szaki ne legyen rá hatással... 120. szint alattiak ellen ne lehessen használni.
Jó irányba javasolgatsz, csak a csomagolás nem tetszik. Így ahogy fent írom édesebbé tenné a keserü csokit... Legalább is nekem így jobban tetszene és tényleg egy jó megoldás lenne a magas szintüeknek.


*******************************

"Kibicnek...: Ha Kihívást intéznek feléd és veszítesz, akkor ellenfeled állatai nem kapnak morált ezért a győzelemért."

Ez miért lenne jó? Nem vágom s szerintem értelme sincs...


*******************************

"Fertőző érintés: Ha megtámadnak/támadsz és megnyered a kezdeményezést, akkor ellenfeled AFK*2% eséllyel megfertőződik. A Fertőzés egy RND Tulajdonságot AFK értékkel ront (felszerelésértéket csökkent). Megtisztulás semlegesíti, illetve más által Mágiatöréssel is megtörhető, melyet a fertőzöttön használnak. A Fertőzés terjed AFK(-átadásszám)% eséllyel (a fertőzött általi portyákon keresztül, függetlenül attól, hogy támadott, vagy megtámadták). Ha eléri az esély a 0-át, akkor a fertőzött nem fertőz tovább."

Hát ezt meg aztán végképp nem értem. Aki legyözte a fertözést az végleg legyözte, aki pedig 100%-s az hova fertözödik tovább? Vannak akik e között vannak mert késön jönnek rá a jelentöségére és elkezdenek küzdeni ellene. Ez szintlépésekbe és LE-be kerül. Erre most ez még feljebb vinné és megint csak a karakterekre lenne kényszerítve az "ellenszer" megvásárlása.

*******************************

KB ennyi a véleményem. Nem rossz ötlet, KIFEJEZETTEN JÓ! Csak az AF kényszert nem érzem szükségesnek. Ahogy feljebb írtam jöjjön ez egy bizonyos szint után, az ára legyen LGY. Színesebbé tenné a játékot a magas szintüeknek és nem bonyolítaná feleslegesen az alacsonyabb szintü kariknak a napi tennivalót. Ott/itt lent egyáltalán nincsenek gondok.
Csak az unatkozik alacsony és közepes szinten aki extrém lassú taktikán van és nincs számára kihívás mert mindenkit agyonver.

Nekik ajánlom a szintlépést gyakrabban! ( Viccnek szánom, de érdemes lenne elgondolkodni rajta! )
Ha méltó ellenfelet akarsz a bajnokin, inkább egy olyan fejlesztésen agyalj ami egy csomó + büntit ad TÖ-ben az ugyanazon a szinteken csücsülöknek a meglévö büntik mellé.
Ha valaki ugyanazon a szinten van hónapokig és gyüjti a bajnokikat, azok ezt a +büntit kapják ha...

Pl: 1 hónap = -1 minden TÖ-re
2 hónap = -2 minden TÖ-re stb-stb
A hozzászólást Klarinét módosította 2013.01.08. 19:30:41-kor
Pontszám: 8.52
népszerűArielFérfi
Végzetúr mester
3532 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5329. hozzászólás - 2013.01.08. 19:28:14 (Válasz McMad #5307 hozzászólására.)
Idézet: McMad - 2013.01.08. 09:24:23
FONTOS lesz, hogy a Behótol nyilatkozzon majd valaki, mely formulák nem megvalósíthatók

Szerintem jópárat már te is ki tudsz húzni előre, ha nem csak a közvetlen hatásokat vizsgálod, hanem a következményeket is.

Csak pár példa:

Teleport és véreb.
Már így is gáz van a célpontok mennyiségével. A teleportálás tovább csökkenti ezt, amit a vérebbel lehetne kompenzálni extra klikkelgetéssel, és gép előtt gubbasztással, miközben a játékvezetés azon igyekszik, hogy növekedjen a célpontok aránya.

Szolgaidézés, szörnyijesztés.
Ezek durván befolyásolják a közelharci sebzést, amiben már most is hatalmas a random. Még tovább nőne a varázslatok szerepe, plusz a szimulációt is teljesen tönkrevágná.

Fantomharcos, kristály fantomharcos.
Ha ezek a játékba kerülnek, akkor nincs az az ÉP mennyiség, amivel a kivégzés ellen védekezni lehetne. Nyers szivatás az egész, azt megcélozva, hogy még jobban le lehessen fosztani a karaktereket. A kivégzés már épp eléggé meg lett erősítve.

Kínzó vámpír.
Ezzel a normál kamrabevétel többszörösét össze lehet hozni naponta, kétlem, hogy Miklós rábólintana.

Bűvös csapda.
Ez nyers szivatás.
A hozzászólást Ariel módosította 2013.01.08. 19:44:16-kor
A gyakorló állatokat is lehessen gyógyítani, a gyógyuló állatok is mehessenek gyakorolni. Pihenés közben lehessen vadászni.
Pontszám: 8.76
népszerűMcMadFérfi
Végzetúr mester
1290 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5330. hozzászólás - 2013.01.09. 09:09:44
Klarinét.
Alapvetően NEM azért szokták abbahagyni ezt a játékot, mert "bonyolult", komplikált, hanem...
Ebbe nem szeretnék most belemenni. Majd máskor, máshol... :-X
A Varázslói mágia alacsony AFK-n nem sokat ér. Viszont magasabb értéken BRUTÁLIS AFp-be kerül, ergo nem tartok attól, hogy 80.-90. szinten sok Ősmágus fog rohangálni. Azt se feledje senki, hogy a feldobott Formulák TÖREDÉKE lesz elérhető 1-es AFK-val és kisebb "csomagokban" nyílnak meg az AFK növelésével. Úgy saccolom a Toplista AFp oszlopának elemzése alapján, hogy a Varázslói mágia TETEMES AFp költsége miatt ELEVE benne van a rendszerben a magas szintű javaslatod. ;-)
Az általad felsorolt "szívató" formulák NEM követelik meg azt, hogy neked is kelljen foglalkozni vele ha nem akarsz.
Elég, ha van olyan AFK erős szövitársad, más szöviben barátod, aki megoldja ezt a problémádat.
A Katakomba blokk minimál taktikai fegyver Háború esetén. Aki akar él vele. Aki AKARJA tudja hárítani ha nem is ripsz-ropsz (lásd fentebb).
A "Kibicnek..." formula tutti, hogy nem fog gyakori használatban lenni senkinél. Elsősorban azt az álláspontomat tükrözi, hogy egy képzettségpárharc nincs igazán logikailag összefüggésben az állatokkal (mire fel jár TP, morál? Pláne vereség esetén is? VIGYÁZAT! Toplista első oldalas vagyok Kihívásban - ergo "magam ellen" is beszélek). Hirtelen ötlet volt - tán törölhető is...
A "Fertőző érintés" formulának eredetileg nem volt köze terveim szerint az "Ellenség" dolgokhoz. Sima "terjedő rontásra" gondoltam, de adtál egy remek tippet. Át fogom dolgozni a témát (lesznek KIZÁRÓLAG 100%-os Fertőzéssel rendelkező kariknak formulák :-X).

Ariel.
Szerintem jópárat már te is ki tudsz húzni előre, ha nem csak a közvetlen hatásokat vizsgálod, hanem a következményeket is.

Bezony gyaníthatóak a problémás (kizárt) formulák, de tudod a remény hal meg ut...
Talán kis/nagy átalakítással a lényegük megmaradhat...
Elöljáróban annyit, hogy sok régi vesszőparipám van. Ebből mindjárt kettőt fel is fogok sorolni, hogy átlássátok a miérteket.
Olló nyílás csökkentés és Szaki/Épület használhatóság erősítése, esetleg kiszélesítése.
Csak az elsőt magyaráznám kissé el. Az ütőtávokban tapasztalható ELKÉPESZTŐ méretű eltérések növekedését meg lenne érdemes állítani, vagy legalább sebességét csökkenteni.
Minden ez irányú ötletem természetesen csak mikron hatású. No de ezt mondják minden ollónyitó dologra is.
Talán ideje lenne eszközt adni az "alvégnek" is (nem kizárva a lehetősből a felvéget). :-X
No de haladjunk sorjában...

Teleport és véreb.
Már így is gáz van a célpontok mennyiségével. A teleportálás tovább csökkenti ezt, amit a vérebbel lehetne kompenzálni extra klikkelgetéssel, és gép előtt gubbasztással, miközben a játékvezetés azon igyekszik, hogy növekedjen a célpontok aránya.

PONTOSAN elkaptad a problémámat, a gondot a formulával kapcsolatban.
Mivel ezen formulák egyszerűen jól illenek a Mágia témához (+ a vesszőparipáimat is támogatják), ezért mindenképp megoldandó a régóta gondot okozó célponthiány kérdése, hogy bennmaradhassanak a képben.
VAN rá egy Formulatippem. ;-)
Amint összeáll fel is dobom (nagyon összetett kérdés - számítok a véleményeitekre, éleslátásotokra, tapasztalatotokra).

Szolgaidézés, szörnyijesztés.
Ezek durván befolyásolják a közelharci sebzést, amiben már most is hatalmas a random. Még tovább nőne a varázslatok szerepe, plusz a szimulációt is teljesen tönkrevágná.

Bezony befolyásolják a sebzést, ami önmagában nem baj, mert akkor minden harcbefolyásoló tényezővel baj lenne.
Az más tészta, hogy rejtett (amíg nem kikémlelhető pl. a Szolgaidézés, mint aktív vari), de ne feledjük, hogy sok AFk és Szakértelem szintén REJTETT.
Abban maximálisan igazat adok, hogy erős. Azonban van annyira erős, mint egy olyan AF képesség, amiért fizettél több 100 AFp-t?
Úgy, hogy a működéshez pl. Kezdeményezés megnyerés IS kell? Szörnyijesztés esetén Szakiellenpróba IS kell?
Ha sokak szerint TÚL erős, akkor természetesen átvariálandó.
Ne feledjétek viszont, hogy a Szkara is csak addig probléma, amíg nem veszed észre. Onnantól kezdve már számításba tudod venni... ;-)
A Szimulációt miért rontaná? Tán még használhatóvá is válna (a rejtett trükkök előugranak és megmutatják hatásukat ELŐRE), mert per pillanat a játék egyik legértelmetlenebb, legkevésbé használható részének tartom (pláne kavicsért...). :S

Fantomharcos, kristály fantomharcos.
Ha ezek a játékba kerülnek, akkor nincs az az ÉP mennyiség, amivel a kivégzés ellen védekezni lehetne. Nyers szivatás az egész, azt megcélozva, hogy még jobban le lehessen fosztani a karaktereket. A kivégzés már épp eléggé meg lett erősítve.

Hááát... Tényleg ennyit számítana egy gyér (állatmentes ellenfél) portya? Azt hittem, hogy ez nem akkora téma, elvégre többet ér, erősebb dolog, ha szólsz valakinek az ütőtávban, hogy puhítson be a kedvedért valakit. EZEK a formulák talán ehhez a szituhoz hasonlíthatók kissé. Épp ezért szerintem PONT nem az Erősek fegyvere lenne jellemzően... :-X
Azonban felvet a kérdésed egy másik témát is: bele kellene hogy számítson az 5 perc / 1 óra / stb. témába, azaz a proginak figyelembe kellene vennie, mint portyatámadás...

Kínzó vámpír.
Ezzel a normál kamrabevétel többszörösét össze lehet hozni naponta, kétlem, hogy Miklós rábólintana.

Tényleg ennyit számítana az 1%-ok max 20%-a? Annak, akit kamráznak talán jelent valamennyit. Én biz nem sajnálom tőle...
De ha erősnek érzitek, akkor le is vihető pl. AFK*1%-ra. Az ollótéma itt a lényeg...

Bűvös csapda.
Ez nyers szivatás.

...és ez még sok másik formulára igaz, de én nem érzem erősnek (ezt sem).
Az, hogy valaki nem akar foglalkozni a mágiával (tanulni legalább 1-2 ellen orvoslatot) rendben van.
Az, hogy ráadásul nincs olyan a környezetében, aki segítségére lehet - az pech(?).
Attól félek ez kissé hajlik a "POK vagyok - ne fejlesszetek Vadásztémára" dolog felé...
DE NEM BAJ!
Minden felvetéseteket hasznosnak - gondolatébresztőnek tartom.
Köszönet érte. (Mentek a 10-esek)
Kieg.: Várom a megerősítő vagy álláspontomat támadó további HSz-eket, hogy képet kapjak az általános nézetekről, illetve ahol csekélyebb tapasztalatom félrehúzott ott korrigálhassak, mert ez csak holmi (szubjektív?) védőbeszéd volt. Ti hogy látjátok ezeket, mi a véleményetek a felvetett témákról?
A hozzászólást McMad módosította 2013.01.09. 09:16:14-kor
Pontszám: 8.13
népszerűKlarinétFérfi
Végzetúr mester
568 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5331. hozzászólás - 2013.01.09. 09:38:56 (Válasz McMad #5330 hozzászólására.)
Hát a fene tudja...
Ez a segítösdi tök jó dolog. De mi van amikor a megátkozott a legmagasabb szintü emberke a szövetségben? Ki veszi le a dolgokat? Írtad, bárki levehetné akár más szöviböl is... Meg fogja ezt tenni ha rendszeresen elöre megbeszélve többen is rászállnak valakire? Bosszúból, mert jobb náluk és rajtuk küldizik? Heti szinten X-szer fognak segíteni? Nem hiszem... Hosszú távon magamtól vonnám el a fejlesztésre valót! Gondolkozz, micsoda káoszt és törlési hullámot okozhatna ez a szivatósdi!
Ez a játék pont arról szól hogy ki tud minnél kevesebb tp-hez a legtöbb LE-t társítani. Most amit megszerzünk részben adjuk át mások megsegítésére?
Ez nem az üdvhadsereg! Szerinted mindenki ennyire önzetlen lesz?
Jobban átgondolva ez az egész egy nagy szivatósdinak tünik. Hosszú hónapok, évek fejlesztését borítaná vagy szakítaná át. Mindezt egy "pillanat" alatt... A lóvéról amit beleöltek a játékosok arról ne is beszéljünk. A kicsik még többet szívnának a nagyoktól.
Ez a fejlesztési javaslat borítaná a taktikákat, teljesen újakat kéne kidolgozni. Kötelezö lenne kifejleszteni, még ha azt állítod is hogy nem. Az nem egy indok hogy majd segítenek a szövitársak meg a barátok... Vagy megteszik vagy nem!
Bazira átrendezné ez a játék menetét.
Olvasva Ariel véleményét igaza van, az ötleteid nagy része nincs átgondolva úgy hogy azok hogyan befolyásolnák azokat a problémákat amik jelenleg is fenn állnak a játékban. Arról nem is beszélve mennyi kellemetlenséget tudnának okozni.

Az AF adta lehetöségeket még nem is ismered igazán! Hiszen soha nem voltál talán még a jelenlegi szintednél magasabban.
Rengeteg taktikai elemet vihetsz velük még a karakteredbe. Még az elején tartasz, majd rájössz hogy jelenleg is sokoldalú. Hidd el mire elérsz 130. szintig, akkor majd ráérsz gondolkodni hogyan tovább. De erre is bejöttek már az új AF képességek.
A hozzászólást Klarinét módosította 2013.01.09. 10:04:25-kor
Pontszám: 8.69
népszerűKocosFérfi
Végzetúr mester
7685 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5332. hozzászólás - 2013.01.09. 11:15:50 (Válasz McMad #5307 hozzászólására.)
Elolvastam ezt a doksi (egy részét). Sajnos nagyon kevés dolog van benne ami tetszene.
Eleve hibásnak tartom az alapkoncepciót, hogy eseményenként (vadászat, portya, miegymás) 2-3 extra kattintást vezetne be a játékba. Roppant időreblónak tűnik, számottevő játékélmény növekedéssel.

Ezen kívül teljesen feleslegesen tele van rakva az összes képesség rendommal. Semmi sem működik biztosan. De a legtöbb dolognak neki lehet futni újra, így ezzel maximum a kattintások száma növekszik, ami megintcsak a létező legroszabb fejlesztési irány.

Sok benne az erőltetett interakció. Nem baj, ha van benne interakciós varázslat, de ezekkel piszkosul kell vigyázni.

Az egyes képességekre, ha lesz időm kitérek majd, most első nekifutásban jelezném, hogy a hordabónuszos trükközés, kiváltképp a smaragd és gyémánt teljesen értelmetlen a hűség záloga miatt.
A hozzászólást Kocos módosította 2013.01.09. 11:16:05-kor
Pontszám: 7.06
népszerűMcMadFérfi
Végzetúr mester
1290 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5333. hozzászólás - 2013.01.09. 13:23:06
Klarinét.
Nem látom azért annyira vészesnek a hatást FŐLEG, hogy veled ellentétben én nem látom a gyors elterjedés esélyét.
1szerűen TÚL drága szintről szintre a fejlesztés költsége.
Viszont adtál egy érdekes ötletet:
Mi lenne ha lenne egy ilyen AF képesség:

Varázslat immunitás
Az X (Offenzív varázslói varázslatok) nem hatnak rád. Hátrány: Nem lehet Mágiaelmélet AF képességed.
Ár: 100 AFp (4. szintű Mágiaelmélet AF képesség ára viszonyításképpen)

Kocos
Átnézem és ahol tudom redukálom a kattszám kérdést, illetve átdolgozom, ha nem megoldható.
A Vari feltételek (pl. HA megnyerted a kezdeményezést) 2 okból kerültek be:
1. Realizálják a varit, azaz akkor van esélyed fókuszálni adott célpontra a bekészített varit, ha erre időd van.
2. SZERINTEM túl erősek lennének a Varik, ha feltétel nélkül működnének... :-X

VISZONT!
Már Ariel HSz-énél is felmerült bennem 1 gondolat és nálad terebélyesedett ki.
HA nem jön be egy Vari (pl. mert a feltétel nem teljesült), akkor BIZTOS, hogy elhasználódik?
Hm...

Várom a Formulakritikákat nagyon.

Hordaspec vs. HZ.
Háááát... Gondoltam rá. Hogy ez ne legyen annyira "sima" ügy tettem is a váltásra már az 1. változatban javaslatot, de...
550 AFp költségű a 10-es Mágiaelmélet AFk kifejlesztése.
Ez Smaragdnak -10, Gyémántnak +10, 100% fertőzöttnek +20 AFp-be kerül. Gyééér az összköltséghez képest.
Szerény véleményem szerint még az Egyéb Varázslói AF képességek extraköltsége miatt sem éri meg csak ezért váltogatni.
Akár el is lehetne felejteni a váltással kapcsolatos javaslatomat.
Tulkép tartom annyira kicsinek az AFp olcsósítás/drágítás témát, hogy komolyan merengem egy Smaragd specen, mert így csak ők nem "erősek" valamely mágikus téren. Talán ha az "1 szinttel alacsonyabban hozzájuthatnak a varázslatokhoz" alapspec a Varázslói formulákra is vonatkozna? :-X
Ezt kissé erősnek érzem, ezért lehet, hogy akkor az olcsósítás már túlzás lenne.
Vélemények?
Pontszám: 7.20
népszerűPacoFérfi
Végzetúr mester
613 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5334. hozzászólás - 2013.01.09. 13:39:24
McMad; Szerintem átestél a ló másik oldalára és túlzásba viszed.
Nem baj az, ha valaki segít, egy gondolatot ad és kifejti. Az jó dolog. De te már mindenre ki akarod terjeszteni ezt a gondolathalmazt, és nem csak erőltetett, de szerintem már lassan zavaró is.
Teljesen olybá tűnik, mintha át akarnád variálni a játékot a saját ízedre.
Megteheted..., ha csinálsz magadnak egy játékot. De ennyire ne szaladjon el már a ló.
Nem véleményeztem eddig, mert nem foglalkoztam vele. De most elolvastam őket. Kevés dologra tudnám azt mondani, hogy rendben van.
Sokkal többre, hogy felesleges, belerondít mások játékba, vagy hogy teljesen átvariálja a rendszer azon elemeit is, amelyek jól vannak úgy, ahogyan vannak.
Bocs, ha a sok "de jó vagy" után ez így előjött, de tudd, hogy ilyen is van. És nem hiszem, hogy én lennék ezzel egyedül (persze, lehetséges, mert matematikailag erre is van esély), de nem mindenki ír a fórumra. Én sem írtam eddig, legalábbis erre a részére, mert hidegen hagyott a kezdeti szakasz.
De mint mondottam, most már nagyon kezdesz elcsúsztál az alap, kezdő gondolattal...
A hozzászólást Paco módosította 2013.01.09. 13:39:48-kor
V1 - Larz Con De Mort
Lehet, hogy valaki kedvel téged..., ám én nem az vagyok.
Pontszám: 8.47
népszerűKocosFérfi
Végzetúr mester
7685 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5335. hozzászólás - 2013.01.09. 14:01:47 (Válasz McMad #5333 hozzászólására.)
Idézet: McMad - 2013.01.09. 13:23:06
Szerény véleményem szerint még az Egyéb Varázslói AF képességek extraköltsége miatt sem éri meg csak ezért váltogatni.


Nem kell váltogatni. Egyszer kell váltani. Nyersz vele 10/20 AFP-t. Olyan mintha 100 őskőért megvennéd párszáz dukátért kapható aukciós tételt, vagy pirosat pörgetnél (akár kétszer).
Ha horda bónuszt akarsz, akkor az mindegyik ugyanakkor hasson: a használat időpontjában.

Még egy csupán szövegértési megjegyzés:
Rengeteg helyen szerepel a szövegedben az AFK rövidítés. Ez ha jól sejtem az Alternatív Fejlesztési Képesség rövidítése akar lenni, ami gondolom a mágiaelméletre utal. Érthetőbb léenne a szöveg, ha itt az ME rövidítést használnád mint MágiaElmélet, persze miután a rövisítést a képességnél definiálod.
Pontszám: 7.06
kedvencQuellonFérfi
Végzetúr mester
2859 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5336. hozzászólás - 2013.01.09. 14:03:33
Paco véleményét magamra nem tartom érvényesnek, erős kritikának érzem, de egy kis igazságot vélek benne felfedezni ami eddig nem kristályosodott ki, csak most őt olvasva.
Alapjában véve eddig nem írtam a témában, mert túl hosszú és összetett volt és ahhoz képest nem nyújtott annyit, hogy rászánjam magam a teljes végigolvasásra, csak csipegettem belőle. És megítélni sem tudom, hogy játéktechnikailag jó-e. De qrva bonyolultnak tűnik, nekem is vannak hülye pillanataim, de az esetek többségében azért hamar felfogom a játékban történő dolgokat, változásokat, néha meglepődöm, hogy mennyi játékosnak milyen sokéig tart ugyanazt megérteni vagy mennyire félremagyarázza, szóval akkor lehet, hogy tényleg nagyon csavaros lett ez a varázslói mágia?
Szóval ami Pacotól megfogott és egyetértek, hogyIdézet: Paco - 2013.01.09. 13:39:24

Teljesen olybá tűnik, mintha át akarnád variálni a játékot
Olyan mintha beleuntál volna a VU-ba, mást, újat szeretnél, csak nem tudod itt hagyni és megkeresni amire vágysz, hanem ezt próbálod átszabni. Remélem nem sértelek meg! Kár lenne, mert hosszú ideje próbálsz minden lehető módon segíteni a VU-nak és játékosainak, hogy ne haljunk ki.
Én azt javaslom, hogy ha lesz varázsló mágia, akkor az a játék része legyen, ne pedig a játék minden részét átalakító új rendszer.
V1 - Quellon
V6 - Hannibal
Átvehető karakter részletekért kattints ide.
Pontszám: 8.36
népszerűMcMadFérfi
Végzetúr mester
1290 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5337. hozzászólás - 2013.01.09. 14:04:17 (Válasz Paco #5334 hozzászólására.)
Értettem.
Féltem is ha a személyes motivációimat is "belekavarom" az indoklásokba (ami szerintem azért ölég objektív), akkor azt esetleg a Javaslat szenvedi meg.
Kár volt belekevernem.

Paco.
Szerinted is érdemes lenne "gyengíteni" az offenzív hatásokon és inkább biztosan működövé tenni?
/Nem gond - az is egy lehetséges út.../

Kocos.
Felmerült bennem még valami a "sok katt" kérdésben...
Vannak ugyebár ezek az elmenthető öltözetek, amikkel varit is mentesz.
Mi lenne ha be lehetne állítani a Formulákat is és az öltözettel együtt elmenthető lenne?
Kaptunk egy rakat helyet a Palota extraszintekkel + sok taktikához mindenkinek megvan a maga öltözete, ergo gyanítható, hogy a hozzá való Formula is meglenne...
Váltásnál NEM aktiválódna a vari csak ha a "Töröl" gomb után egy új, "Mágia" gombra is ráböksz /ezzel aktiválva az öltözethez mentett vari(ka)t az előre beállított erősséggel/.
Hm?
Pontszám: 7.20
népszerűMcMadFérfi
Végzetúr mester
1290 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5338. hozzászólás - 2013.01.09. 14:11:53 (Válasz Quellon #5336 hozzászólására.)
DEHOGY sértődöm meg.
/Jelmondatom: Vagy igaza van a másiknak és akkor mire fel sértődik meg valaki, vagy nincs és akkor maximum rájövök, hogy levegőbe beszélek folyamatosan, azaz nem tudom meggyőzni - ezért meg pláne nem érdemes megsértődni/

Az messze sem igaz, hogy ráuntam. Főleg annak tudatában, hogy egyre többet vállalok be (kezd kritikusan megnőni a játékidőm... )
Csupán "megfogott" a téma annyira, hogy rávetődjem 1000-el és itt-ott ráerősítést javasoljak a meglévő dolgokra, esetleg új lehetőségeket ajánljak.
Ennyi.
Max nem ilyen lesz, esetleg még csak nem is fog hasonlítani erre. Sebaj. Addig is REMEK gondolatkísérlet és talán segíti is a JV dolgát...
Pontszám: 8.13
kedvencQuellonFérfi
Végzetúr mester
2859 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5339. hozzászólás - 2013.01.09. 14:18:38 (Válasz McMad #5338 hozzászólására.)
Ok
Remélem olyan dolog sül majd ki belőle ami minél többeknek, köztük neked is pozitív játékélményt okoz és nem fogod bánni a beleölt idődet, hanem büszke lehetsz majd rá!
V1 - Quellon
V6 - Hannibal
Átvehető karakter részletekért kattints ide.
Pontszám: 8.36
népszerűMcMadFérfi
Végzetúr mester
1290 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
5340. hozzászólás - 2013.01.09. 14:25:11 (Válasz Quellon #5339 hozzászólására.)
A próféta szóljon belőled.

Spec engem KIFEJEZETTEN zavar egy rakat dolog a 2v-vel kapcsolatban is.
Hidd el: ÉN vagyok a leginkább elégedetlen a dologgal. Eleve én vetettem fel a "F" varázslatok eltörlését /indoklással/ Miklósnak, aki rábólintott.
Ha nem sikerül egy épkézláb - általánosan elfogadott koncepciót összehoznunk, akkor inkább SK dobom a kukába és megeszem amit elém raknak...
Pontszám: 7.20
HKK - Zén minikiegészítő: Zén Legendái: Ködrelikviák