Felhasználónév: Jelszó:
Szerző
Topic neve: Játék fejlesztés
kedvelt tagBumburnyakFérfi
Végzetúr mester
555 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
6381. hozzászólás - 2014.02.11. 08:01:58
Teljesen felesleges és értelmetlen kérdés de, lesz valami értelmes és new épület? Esetleg kibővítése a meglévőnek? De a DP-át hagyjuk ki ha van rá mód. Igazi érdembeli válasz kedves Miklós és a többiek!?
"Húzom a csukát, sapkát az arcba és kocc. Akkora lépteket csapatok ,h te is megfutamodsz. Idegesít mindenki mint körmöm alatt a kosz. Nevem antiszociál jobb ha nem baszakodsz!"
Pontszám: 6.65
népszerűLanMaffiaFérfi
Végzetúr mester
3140 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
6382. hozzászólás - 2014.02.11. 08:58:55 (Válasz Bumburnyak #6381 hozzászólására.)
Szerintem jó megoldás lehet egy új épület pályázat kiírása ajándékcsomagért
LanMaffia - Azúr Légió - ex-Tyrant - ex-VM (V1)
Káoszfatty - Lélekhozók Testvérisége (V2)
Kataklizma - Ködkapu Strázsái (V3)
Pontszám: 8.35
népszerűMcMadFérfi
Végzetúr mester
1290 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
6383. hozzászólás - 2014.02.11. 15:15:46 (Válasz LanMaffia #6382 hozzászólására.)
Hát ha a Behónak erre nincs már kapacitása (ötletelés rá), de az igény nagy rá (sokan pedzegetik), akkor biztos.

Kieg.:
Közben felmerült bennem egy gondolat...
Konkrétan mi értelme a Tüskés bőr és Negatív aura szakiknak?
Igengyér a hatásuk pláne, ha az ellenfélnek van Ellenálló bőre értelmes szinten.
X szint felett már el se tudom képzelni, hogy ne legyen mindenkinek maxos az Ellenálló, vagy messze se érdekes tényezőként kezelt dolog a beeső mennyiség.
Pl. nekem már 90.-en majdnem maxon volt az Ellenálló (csak sajnáltam 10 AFp-t pár érdekesebb beugró AF képesség miatt rátenni még és sok hasznát sem láttam)...
A felső korlát értéknek van értelme?
Talán az Entik/Epik miatt? Ugyan már. Attól ugyanúgy nőhet az Ellenálló bőrük szintről szintre.
Így szinte értelmetlen fejleszteni Ellenállón kívül mást és azt sem érdemes túllihegni... :S
Vélemények?
A hozzászólást McMad módosította 2014.02.13. 08:25:54-kor
Pontszám: 8.19
népszerűMasqueraderFérfi
Végzetúr
87 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
6384. hozzászólás - 2014.02.11. 15:29:38 (Válasz McMad #6383 hozzászólására.)
Miklósnak találkozón felvetettem, szerinte ez így jó, elzárkózott akkor a módosítástól:(
Pontszám: 7.45
népszerűArielFérfi
Végzetúr mester
3532 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
6385. hozzászólás - 2014.02.11. 19:31:42 (Válasz McMad #6383 hozzászólására.)
Az én véleményem az, hogy a sebzések már így is el vannak szállva az ÉP-hez képest, nem kéne tovább fokozni a dolgot...
A gyakorló állatokat is lehessen gyógyítani, a gyógyuló állatok is mehessenek gyakorolni. Pihenés közben lehessen vadászni.
Pontszám: 7.03
népszerűMcMadFérfi
Végzetúr mester
1290 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
6386. hozzászólás - 2014.02.11. 21:43:28 (Válasz Ariel #6385 hozzászólására.)
Vitatkoznék...
No nem a sebzéselszállással.
Varisebzésre varielnyelés - ezért (is) lobbizunk - mert az IQ "verseny" nem oldja meg a problémát.
Közelharcra Védekezés - ezért (is) lobbizunk - mert nincsenek eléggé versenyképes Védekezés bónuszos tárgyak a Támadás (és IQ) erős tárgyakhoz képest.
Az állatsebzés csökkentésére per pillanat az Elnyelésnövelés van és az sem épp izmosan tolható tényező. Tán csak 1 állatos (pl. Tollaskígyó) taktikával... :-x
Nem a sebzéserősítésért szólamlottam fel, hanem az "ép észért", ami kissé megbicsaklik - a felvetett kérdés erről szólt.
Kieg.: Ha van jó, jobb ötlete valakinek az említett szakik életképességének erősítésére, az bátran szóljon. ;-)
A hozzászólást McMad módosította 2014.02.11. 21:54:55-kor
Pontszám: 7.28
népszerűArielFérfi
Végzetúr mester
3532 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
6387. hozzászólás - 2014.02.11. 22:33:49 (Válasz McMad #6386 hozzászólására.)
Kicsit böngészd a magas szintű felszereléseket. Ha kiszámolod, hogy mennyi tüskés bőr és aurasebzés pakolható össze tárgyakból, neked is jók lesznek ezek a szakik úgy, ahogy vannak
A gyakorló állatokat is lehessen gyógyítani, a gyógyuló állatok is mehessenek gyakorolni. Pihenés közben lehessen vadászni.
Pontszám: 7.03
népszerűMcMadFérfi
Végzetúr mester
1290 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
6388. hozzászólás - 2014.02.12. 09:16:13 (Válasz Ariel #6387 hozzászólására.)
No de hát PONTOSAN azért (is) hoztam fel a témát.
Azok ellen nem véd az Ellenálló (EZT sem értem - miért?).
Egy (szintkörnyezetben) erős kari tologatja az Ellenállót és passz. A többinek SEMMI értelme számára, a "gyengéknek" meg pláne, hiszen úgyis levédve az erőlködés, nem oszt szoroz. Tán az Epizés/Entizés esetén még van némi értelme... 300. szintjükig... :S
1szerűen értelmetlen, ebben a formában taktikailag max pár szintig "érdekes" játékelem.
Ha elengedné a Behó a maxot (és termézetesen az Epi/Enti Ellenálló bőrét is engedné tovább nőni), akkor tovább élne a taktikai oldal némileg.
Ettől még nem nőne a bekapott sebzés, mert az Ellenálló bekkel (mindenkinek annyira, amennyire tolja, hasznosnak érzi) + tovább erősödne az AF képesség "verseny".
A VÉDHETETLEN, alig csökkenthető sebzésnek én is ellene vagyok (lásd tárgy/relik szabályok).
Kieg.: Pl. az állatsebzés erősítésre sok lehetőség van (Erő tolás, Őrült démon, Járvány). Ehhez képest a bekapott állatsebzés csökkentése messze sem ennyire "könnyű" (CSAK az Elnyelés csökkenti némileg)... :S
Arra is szívesen látnék valami piciny támogatási lehetőséget és nem hinném, hogy akár az "erőseknek", akár a "gyengéknek" kifogásuk lenne ellene...
A hozzászólást McMad módosította 2014.02.12. 10:14:05-kor
Pontszám: 8.19
népszerűArielFérfi
Végzetúr mester
3532 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
6389. hozzászólás - 2014.02.12. 18:22:12 (Válasz McMad #6388 hozzászólására.)
Még az új AF képességek témaköre kapcsán, amikor még nem szálltak el ennyire tárgyakból jövő visszasebzések, én is javasoltam, hogy a tüskés bőr, aura és ellenálló bőr legyen végtelen szaki mint a kritikus ütés, azzal a feltétellel, hogy a hatásuk nem lépheti át a mostani maximumot, de az azóta megjelent tárgyakat elnézve örülök, hogy nem valósult meg, és nem repkednek az 50-60%-os visszasebzések.
A gyakorló állatokat is lehessen gyógyítani, a gyógyuló állatok is mehessenek gyakorolni. Pihenés közben lehessen vadászni.
Pontszám: 7.03
népszerűMcMadFérfi
Végzetúr mester
1290 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
6390. hozzászólás - 2014.02.12. 20:56:35 (Válasz Ariel #6389 hozzászólására.)
Pedig az ötleted nekem tetszik.
Azzal max 30% érvényesülhetne úgy, hogy közben megy a taktikázás.
Ellenállás, vagy offenzív oldal erőltetése?
Egyáltalán nem 1értelmű.
Én pl. tolnám mindkettőt (Ellenállást PvP miatt, offenzívet Entik miatt), ergo jóóó alaposan begyengíteném magam, de fene bánná - izgalmas lenne leoptolni a szükséges értékeket, versenyeztetni a szakikat, AF képességeket.
Kieg.: Számomra a csatizás is akkor lesz érdekesebb, ha több (és szubjektíve megérősebb) fétis tolása, "aláállatozási" ereje között fog menni a vacilla... :-x ;-)
A hozzászólást McMad módosította 2014.02.12. 20:58:27-kor
Pontszám: 7.52
kedvencOffsboyFérfi
Végzetúr mester
4654 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
6391. hozzászólás - 2014.02.12. 21:08:36 (Válasz McMad #6390 hozzászólására.)
Csak akkor lenne értelme ennek, ha a tárgyakból eredő visszacsatolás ellen lehetne védekezni. A kettő együtt túl erős lenne, és nem gyenge 'opatás az erős karik ellen.
Mini event menetrend - https://goo.gl/0W5E6l
Pontszám: 8.02
népszerűArielFérfi
Végzetúr mester
3532 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
6392. hozzászólás - 2014.02.12. 22:21:55 (Válasz McMad #6390 hozzászólására.)
Továbbra is csak azt tudom mondani, hogy túl sok már így is a kiosztott sebzés, nem kell még több. Már a KH sem bírja a pofonokat, nemhogy a teljes csatát nem bírják végig, de gyakran a varázslattól elájulnak, ami 50% max. ÉP-t jelent.
A gyakorló állatokat is lehessen gyógyítani, a gyógyuló állatok is mehessenek gyakorolni. Pihenés közben lehessen vadászni.
Pontszám: 7.03
népszerűArielFérfi
Végzetúr mester
3532 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
6393. hozzászólás - 2014.02.12. 22:22:44 (Válasz Offsboy #6391 hozzászólására.)
Megnéztem, hirtelen összerakhatnék tárgyakból 26% aurasebzést és vele párhuzamosan 33% tüskés bőrt, asszem már ez is bőven több a kelleténél...
A hozzászólást Ariel módosította 2014.02.12. 22:23:32-kor
A gyakorló állatokat is lehessen gyógyítani, a gyógyuló állatok is mehessenek gyakorolni. Pihenés közben lehessen vadászni.
Pontszám: 7.03
kedvencOffsboyFérfi
Végzetúr mester
4654 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
6394. hozzászólás - 2014.02.12. 22:35:56 (Válasz Ariel #6393 hozzászólására.)
Bőven. És sajnos nem nagyon látom hogy fordulna a tendencia, kíváncsi vagyok meddig lesz még ez növelve.
Mini event menetrend - https://goo.gl/0W5E6l
Pontszám: 8.02
népszerűMcMadFérfi
Végzetúr mester
1290 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
6395. hozzászólás - 2014.02.13. 08:25:08 (Válasz Offsboy #6394 hozzászólására.)
Ebből (és a "Távolabbi terveid" topicos Entifejtegetésből) is szépen kitűnik, hogy mennyire eltérő a játékerő és a szintkörnyezet a világokon belül (nemcsak a világok között).
Természetesen az elszállás ellen lehet(ne)... SŐŐŐŐT kellene tudni védekezni. Pl. Ellenálló fejlesztéssel, fejleszthetővé tételével, a visszasebzők "szakisításával".
Ha már pl. az Entiknek/Epiknek "jár" Ellenálló, akkor a KH-nak m'ér' nem? Azt nem "klónozzák"?
Jajuteszembe, hogy maxolt (még) a hatása a szakiknak, míg a cuccok klónozva vannak és "dolgozhatnak" 1000el... :S
A Tüskés/Negatív tárgyak közül max az AH-s reliknek lenne értelme megtartani a max feletti hatását 2 okból:
1. Minimális (3%) a plusz.
2. Értékállóbb marad.
A többi cucc "jön" szintről szintre. Számomra érthetetlen, hogy miért nem úgy működnek ezek a tárgyak, mint bármely más szakis cucc.
Kieg.: Ettől még tápok maradnának, mert szaki(LE) és AFp spórt is jelentenének.
Kieg.2: Kicsit tartok tőle, hogy ha a sebzéselszállás erős témává válik (a Behónak lépnie kell 1xcsak), akkor szimplán megoldják Ellenállós tárgyakkal és hagyják döglötten a szakikat... ;-( :-x
A hozzászólást McMad módosította 2014.02.13. 13:02:31-kor
Pontszám: 7.28
népszerűMcMadFérfi
Végzetúr mester
1290 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
6396. hozzászólás - 2014.02.13. 10:08:36 (Válasz McMad #6395 hozzászólására.)
E 3 kinyiffant szaki mellett van még életképtelen: a Szingu.
Tömény önkiszúrás - ezzel (tudtommal) senki sem vitatkozik.
Még a topszintűeknek sem előnyös igazán (előre futottak vele az erősebb cuccokért, nagyobb LE-ért, de közben az alattuk lévőknél kevesebb LE-hez jutottak szintenként), mert nem állhatnak le. Ha beérik őket, akkor... :-X
Ezen (gyanúm szerint nem is kis mértékben) segített a topszint lassítás, a JV-s VF.
No de topszint alatt?
Szívató szaki? Aki nem ismeri a játékot az 1 szakival szintről szintre építi le magát a környezetéhez képest?
Fel lenne érdemes tápolni úgy, hogy akár taktikai elemmé is váljon. (Ne feledjük, hogy topszint alatt a játékgyorsítás a kívánt JV cél.)
A Szingu LE/TP romboló, tehát azon az oldalán lehetne erősíteni.
A vadászatnépszerűsítés jegyében lehetne vadászLE bevétel növelő hatása is (erősen átgondolt mértékben persze).
Ezzel a szaki "helyezkedő" szakivá válna (ki-mennyire szeretne haladni, helyezkedni a mezőnyben) és a Felejtés sem "elb..., vissza" témára lenne kizárólag érdekes... :-x
Külön optkérdés lenne, hogy mely taktikával (mekkora a portya/vadászat TP aránya valakinek a taktikájában) mennyire érdemes és meddig tolni. ;-)
Vélemények?
Kieg.: Hogy ne legyen extraSpeki portyamentes taktikánál még elkélne valami opció...
Kieg.: 2: MEGVAN! Ősdrágakő esési esélyt növelő lehetne a Szingu. Hm?
Mivel a BU "ritkán" teljesített dolog 1-40 szinten és a detektor ráadásul szintkorlátos, ezért attól független, de azzal összeadódó hatású kellene hogy legyen.
Tán még a "100 őskő felett kisül hatalmasra is" témába is érdemes lenne belenyúlni (pl. 50 felett hatalmason is, 100 felett nagyobbon is, stb. ?)... :-x
A hozzászólást McMad módosította 2014.02.13. 11:51:03-kor
Pontszám: 7.28
népszerűKocosFérfi
Végzetúr mester
7685 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
6397. hozzászólás - 2014.02.13. 17:35:20 (Válasz McMad #6396 hozzászólására.)
Idézet: McMad - 2014.02.13. 10:08:36
E 3 kinyiffant szaki mellett van még életképtelen: a Szingu.
Tömény önkiszúrás - ezzel (tudtommal) senki sem vitatkozik.


Rosszul tudod. Az egyik legtaposabb szaki nekem. Noveli a portyaban szerezheto LE mennyiseget.
Pontszám: 7.11
kedvelt tagBirkaFérfi
Végzetúr mester
4520 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
6398. hozzászólás - 2014.02.13. 18:36:12 (Válasz Kocos #6397 hozzászólására.)
Mivel még mindig nem kódolták le, hogy max 100 TP után járhat mini EH...
Pontszám: 5.88
fórumozóVandameFérfi
Végzetúr poronty
1 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
6399. hozzászólás - 2014.02.14. 09:13:19
Nekem kérdésem/problémám lenne a szövetségi küldetésekkel kapcsolatban.A mostani szövimben nem egy óriási a lélekkút,így ahogy kezdhettük a küldiket rögtön belevágtunk az 5%-os kútnövelésbe.Mindjárt meg is van,ez nagyon szuper.a gond most jön:Bemásolom:
Ahhoz, hogy az egyszeres jutalmat megkaphasd, még 26274 TP-t kell szerezned.
Ahhoz, hogy a kétszeres jutalmat megkaphasd, még 56642 TP-t kell szerezned.
Ahhoz, hogy a háromszoros jutalmat megkaphasd, még 87010 TP-t kell szerezned.

Ennyit a jutalmazásról amiből nem jut semmi,holott majdnem az egész növelést én csináltam...Kérdésem az lenne,hogy nem lehetne valami más megoldás a teljesített küldetések jutalmazásánál?Mert nálunk a szövetségben én vagyok az egyetlen nagy szintű húzóember,és mégsem jut semmi a munkámért,holott a kútnövelésre fordított LÉ-t a karakter fejlesztésére is fordíthattam volna...Véleményem szerint a küldetésben való aktivitás alapján kellene jutalmazni,nem TP függővé tenni.
Pontszám: 5
népszerűMcMadFérfi
Végzetúr mester
1290 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
6400. hozzászólás - 2014.02.14. 09:19:59 (Válasz Kocos #6397 hozzászólására.)
Éljen a bugnyújtotta tápfelhasználási lehetőség!
Pontszám: 6.52
HKK - Zén minikiegészítő: Zén Legendái: Ködrelikviák