Felhasználónév: Jelszó:
Szerző
Topic neve: Játék fejlesztés
népszerűCraslorgFérfi
Végzetúr mester
11552 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
1721. hozzászólás - 2010.05.04. 14:00:51
Teljesen felesleges.
Az, hogy kik a frissebb karakterek, a karakterszámból ki lehet következtetni (ha rákattintassz a karaktere nevére és előhívod a karakterlapját, akkor a böngésző felső sorában a linkben a végén egy szám). Innentől, ha portyánál futtatod az egeret a nevek fölött, akkor is látszik a linkekből, hogy melyik friss reges, azaz nagy valószínűséggel aktív. Ez V2-n a 20ezer feletti számok általában.
Szerverszinten semmi jelentősége nincs, mert nem terheli jobban a katakombán kívüli karakter a szervert, mint az azon belüli.
Pontszám: 7.79
kedvelt tagBirkaFérfi
Végzetúr mester
4520 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
1722. hozzászólás - 2010.05.04. 14:19:20 (Válasz Craslorg #1721 hozzászólására.)
Igen is van jelentősége, mert így nem maradnak homokzsákok lélekszíváshoz, kihíváshoz, küldikhez középszinten se, nem csak magas szinten szívunk vele.

Persze ezt is lehet pár oldalról nézni:
-Ha szar a topnak, kívánja hogy dögöljön meg a szomszéd tehene
-Végre "esélyegyenlőség" lesz
-Nehogy már, szopjon csak a top...
Pontszám: 4.88
irritálóAlmási ViktorFérfi
Végzetúr mester
1277 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
1723. hozzászólás - 2010.05.04. 14:32:56
Ha kitörölnék az inaktív karaktereket siralmas lenne látni mennyire nincs utánpótlás, és a középmezőny alatt kb. 20-an lennének egy-egy szinten, amiből 15 valamilyen rabszolga. Jobb ez így. Legalább az illúzió megvan
Zöld Szója Logan (V1)
http://forum.vegzetur.hu/index.php/topic,799.380#hsz384
Pontszám: 4.73
kedvencPottomPannaNő
Végzetúr mester
2518 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
1724. hozzászólás - 2010.05.04. 14:37:41 (Válasz Almási Viktor #1723 hozzászólására.)
Az illúzió szertefoszlott azzal, hogy hányan jelentkeztek a térképesdire.
Pöttöm Panna- V1-Lélekőrök Szövetsége
Pontszám: 8.82
népszerűJerikoFérfi
Végzetúr mester
1646 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
1725. hozzászólás - 2010.05.04. 16:02:35
Egyszerűen csak ki kellene hagyni őket a portyalistából, ha van aktív célpont. Esetleg megjelölni azokat, akik X napja nem léptek be.
Pontszám: 7.18
népszerűCraslorgFérfi
Végzetúr mester
11552 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
1726. hozzászólás - 2010.05.04. 16:23:35 (Válasz Birka #1722 hozzászólására.)
Bocsi, de ezt nem igazán értem. Mi a fene köze van a topnak hozzá? Ha kiveszed őket, akkor lenn még annyira sem lesz célpont akár küldit csinálni, tehát nem a top szív vele, hanem a többiek.
Komolyan nem értem, miért jó ez a topnak, hogy ki lennének szedve. Eszembe se jutott a top szemszögéből nézni, egyszerűen a szerverterhelés miatt írtam, hogy szerintem felesleges, mert nem terhelik a szervert jobban.
Pontszám: 7.79
kedvencTpe71Férfi
Végzetúr mester
586 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
1727. hozzászólás - 2010.05.04. 18:04:19 (Válasz Craslorg #1726 hozzászólására.)
Dehogynem. Egy jól kitalált "CLUSTERED" indexel a tábla végére rakva őket minden lekérdezés felgyorsulna.
A kutyán kívül a könyv az ember legjobb barátja. A kutyán belül viszont túl sötét van az olvasáshoz.
Végzetúr Wiki
Pontszám: 8.38
népszerűCraslorgFérfi
Végzetúr mester
11552 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
1728. hozzászólás - 2010.05.04. 18:31:22 (Válasz Tpe71 #1727 hozzászólására.)
Hááát nem tudom, annyira - mondjuk rá - nem értek hozzá, de odáig is el kell jutni az adatok beolvasásában.
Pontszám: 7.79
kedvencTpe71Férfi
Végzetúr mester
586 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
1729. hozzászólás - 2010.05.05. 06:31:03 (Válasz Craslorg #1728 hozzászólására.)
Én evvel foglalkozom, de ez már off.
A kutyán kívül a könyv az ember legjobb barátja. A kutyán belül viszont túl sötét van az olvasáshoz.
Végzetúr Wiki
Pontszám: 8.40
kedvelt tagImpopoFérfi
Végzetúr tehetség
235 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
1730. hozzászólás - 2010.05.05. 09:48:58
Kedves TP tömővel kellett a napokban szembesülnünk, amire sajnos nem találtunk megoldást. Természetesen próbáltuk agresszorként felelni a helyzetre de minden maradt a régiben. Nálunk csak 3 embert érintett, de ők 800-1000 közötti TP kaptak egyetlen karaktertől 24 óra leforgása alatt. Korábban is ennyit kaptak -ez ment kb 2 hétig- aztán hadat üzentünk, és szerencsére így is csak óránként tudott/tudtak rajtuk kenődni. Ez a probléma nincs megoldva egyenlőre úgy érzem.
Az én javaslatom kifejezetten a V3 békésebb világra szólna, mert itt a napi 1000TP plusz egy pók "jellegű" karaktert is rosszul érint, nem tudja feljavítani egy szerencsésebb portyával a napi szerzett LE/TP arányát. A többi világban a TP osztás komoly taktikai fegyerként lehet felhasználni, de a V3-on mivel nincs lehetőség a kiesett LE-t pótolni semmilyen körülmények között, ezért csak romboló hatású. A következő javaslattal élnék kifejezetten a V3-ra vonatkoztatva, de úgy gondolom, hogy kisebb átalakítással a többi világra is be lehetne vezetni:

Ugyanarra a végzetúrra csak 5-ször lehet támadni 24 óra alatt, abban az esetben, ha a csaták egymást követően mind vesztes csaták.
5. vesztes csata után, ha hatodszor is kenődni akarna kiírhatná a rendszer pl.:
Nincs értelme megtámadnod a karaktert, mert ma szembetűnően erősebb volt mint te.

Vagyis ha valaki taktikából akar tömni, akkor kenődik 4-szer, ötödjére győznie kell, hogy megint tudjon kenődni 4-et. Ez leredukálná a lehetetlenül gyenge karaktereknek a túlzott TP ajándékozását, de nem is szünteti meg azt. A Taktikus, erős karakterektől pedig nem venné el.

A többi világon a szintjükhöz képest 5x erősebb pókok ellen nem nyújtana védelmet, sem hasznos segítséget, de a békés világra ideális lenne.
A hozzászólást Impopo módosította 2010.05.05. 09:54:42-kor
Pontszám: 7.23
kedvelt tagBirkaFérfi
Végzetúr mester
4520 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
1731. hozzászólás - 2010.05.05. 10:39:53 (Válasz Impopo #1730 hozzászólására.)
Ötlet nem rossz, csak miért éppen 5?
Ha nem 1 ember töm, hanem egy szervezet (Lasd fekete liga), akkor semmit nem érsz egy ilyen módosítással.

Miklós szerint a TP jó dolog, aki TP fóbiában szenved azt gyógyítani kell még több TP-vel
Pontszám: 5.44
kedvelt tagTrevidFérfi
Végzetúr poronty
8 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
1732. hozzászólás - 2010.05.05. 10:47:31
Elgondolkodtató dolgok.....De mégis jelezni kéne a dolgokat....ki lehet választani, h rubin, gyémánt, zafir, smaragd-ot lehet támadni.....tehetnének be még 2 pipálós dolgot, 2 héten belül belépett, meg: háborúban levö szövetség tagjai.....tehát h akikkel háborúzol, azoknak 1 külön pont:)de az inaktiv karakterekhez, ezt a v4 szerü virtuális katakombát ajánlanám:)
Felesleges nézni azt, h betámadunk 1 karaktert, pl 1 ilyen küldivel: 1500-at rabolj....nem tudunk mit tenni, ha a szintünkön van 2 v 3 aktiv karakter.....a többi inaktiv...igy felesleges tp....akkor ennyi erövel felhuzom a + tp-s szakértelmet, és 1 portya alatt beszerzek 100 tp-t 20. szinten....felesleges tp.meg sok karakterekkel kiszurás.....egy egyszerü toplistában, ahonnan kivannak téve az inaktiv karakterek, a multizást is könnyebben kiszürné bárki....a lényeg, h vmit tenni kkell, mert már kezd unalmas igy lenni a játék:Sén is itt vagyok 26-os szinten, döntetlent csinálom már....de mégse veszem hasznát, mert alig találok olyan karaktert, ami aktiv...sztem ez a virtuális katakomba lehetne a megoldás...ezzel nem törlünk, a rendszernek is jobb, meg nekünk is:)Meg kell találni valamelyik megoldást:)Igazatok van, h magasabb szinten egyre több az aktiv, és nehezebb nektek....így kell lennie kissebb szinten is:)
Pontszám: 10
népszerűMortuFérfi
Végzetúr mester
2456 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
1733. hozzászólás - 2010.05.05. 10:54:04
Ennyi erővel azt is büntetni kellene, hogy V3-on a TOP szövetségek egyfős fantomszövetségekkel rontják a győzelem-vereség arányukat. Szerepjátékos szemmel nézve teljesen irreális, hogy egy szövetség megtámad valakit, aztán 3 nap múlva kapitulál egy ütésváltás nélkül. Korhadt a rendszer, inkább ezen kellene agyalni egy kicsit odafönn, nem berakni 50 szintes épületeket, mert az nem fejlesztés. A háborús meg a portyarendszer reformja nem lesz sosem?
Pontszám: 6.94
népszerűMortuFérfi
Végzetúr mester
2456 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
1734. hozzászólás - 2010.05.05. 10:58:29
A mai eddigi portyáim: 11-szer 0 LE, 1-szer 2 LE, 1-szer 102 LE. Ez is TP tömés Tudom, EH... Csak az nem éri meg.
Pontszám: 6.94
kedvencLet.
Végzetúr mester
633 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
1735. hozzászólás - 2010.05.05. 11:16:04 (Válasz Mortu #1734 hozzászólására.)
Üdv!

Szerintem más, hogy valaki tudatosan választja a portyázást, illetve, hogy egy kiskapuval valaki játékbeli céljait szándékosan akadályozzák, rombolják.
Én úgy gondolom, hogy a TP tömés reális probléma.

Véleményem szerint az jelenthetne megoldást, hogy abban az esetben, ha a egy jelentősen gyengébb karakter támad, a tőle kapott TP és LE is drasztikusan csökkenjen. Egyrészt kiküszöbölné, gyengíteni a tömést, másrészt nehezebb lenne előnyre szert tenni szándékos LE átadással.
Esetleg azzal még meg lehetne fejelni, hogy egy nap több ilyen szándékos, tömő támadás egyre kevesebb LE-t és TP-t adhatna.
Lehetséges, hogy az ötletnek vannak buktatói, szívesen hallanám a véleményeteket.


Let

Edit: Egy dolog még. Esetleg elérhetővé kellene mindenkinek tenni az EH-t, VF-től függetleníteni. Ezzel mindenki nyerne, egyrészt felpezsdülne a portya élet, másrészt kisebb problémát okozna a tömés.
A hozzászólást Let. módosította 2010.05.05. 11:22:58-kor
الكلاب تنبح والقافلة تسير

Firefox Stylish Végzetúr stílus http://userstyles.org/styles/26981

Ha ezt használod, többet neked sem kell a pontozással foglalkoznod http://userstyles.org/styles/33366
Pontszám: 7.52
kedvelt tagImpopoFérfi
Végzetúr tehetség
235 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
1736. hozzászólás - 2010.05.05. 11:27:32
Idézet: Birka - 2010.05.05. 10:39:53
Ötlet nem rossz, csak miért éppen 5?

Miklós szerint a TP jó dolog, aki TP fóbiában szenved azt gyógyítani kell még több TP-vel


Miért 5? igazság szerint csak a hasamra ütöttem, nem tudom mi lenne optimális. De egy nap egy elvetemültebb tömő legalább 10 órát játszik, legalábbis 10 támadást biztos indít arra, akit kiszúrt magának ez annak a fele. Ha kevesebbet mondok akkor az egyik félnek kedvezek, ha többet, akkor a másiknak. Amolyan arany középútnak tűnt.
Tény, hogy a TP erőforrás, csak sok szempontból lehet nézni és bárki belemagyarázhatja a saját verzióját, hogy miért jó, és miért nem.

Idézet: Mortu - 2010.05.05. 10:54:04
Ennyi erővel azt is büntetni kellene, hogy V3-on a TOP szövetségek egyfős fantomszövetségekkel rontják a győzelem-vereség arányukat.


Egyrészt ez nem általános, másrészt meg nem háborúznak csak a kristállyal, akkor meg miért fáj?
Pontszám: 6.25
kedvencLet.
Végzetúr mester
633 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
1737. hozzászólás - 2010.05.05. 11:40:41 (Válasz Impopo #1736 hozzászólására.)
Üdv!

Idézet: Mortu - 2010.05.05. 10:54:04
Ennyi erővel azt is büntetni kellene, hogy V3-on a TOP szövetségek egyfős fantomszövetségekkel rontják a győzelem-vereség arányukat.


Csak azért reagálok külön erre, hogy kicsit tisztázzam a helyzetet, részben azért mert van rálátásom, részben azért, mert itt az ideje.
V3-on régóta fennáll egy mondhatni "hidegháborús" helyzet.
Ennek lényege az, hogy mivel egy-két szövetség elkezdte a csataarány rontását, a többieknek is csatlakozniuk kellett.
Miért is?
A lényeg annyi, hogy egyrészt ne veszítsenek sokat, ha kapitulálnak (vagy azért, mert nem akarnak háborúzni, vagy azért mert vesztenek), másrészt ezzel befolyásolják a többiek harci kedvét is.
Véleményem szerint több szövetség pl. KoD csataaránya már teljesen értelmetlenül csökken. Nagyjából mindegy, hogy 1:110 vagy 1:113 az arány. Ennek ellenére folyamatos az arányrontás.
Nagy kutakkal, csapásmérő szervezetekkel és rontott arányokkal nem éri meg háborúzni. Sőt, a végére idetűzném, hogy figyelembe kell venni a szövetség tagjainak csataarányát, mert az is korlátozza a háborúkat.

TP témában
Alacsony szinteken egyébként megy a POKmaffia pl. v1-en, mert ha valaki pókot támad, azonnal mennek a levelek, hogy feltömik. Csak azért írom meg eme érdekes jelenséget, hogy jelezzem, sokkal több dolog megy a háttérben, mint sokan gondolnák.

Let
A hozzászólást Let. módosította 2010.05.05. 11:46:33-kor
الكلاب تنبح والقافلة تسير

Firefox Stylish Végzetúr stílus http://userstyles.org/styles/26981

Ha ezt használod, többet neked sem kell a pontozással foglalkoznod http://userstyles.org/styles/33366
Pontszám: 8.45
kedvelt tagBirkaFérfi
Végzetúr mester
4520 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
1738. hozzászólás - 2010.05.05. 11:47:11 (Válasz Mortu #1733 hozzászólására.)
Mortu, 2009 novemberében jeleztük a problémát, több tucat reform ötletünk volt, Rene volt a fő szószólója ha jól emlékszem.
Lehet hogy kiskapu, lehet hogy pfuj a dolog, de sehol nincs egy HT-hoz képest, és semmi illegálisat nem művelünk
Szeretnénk megtámogatni a kis szöviket némi kút töltődéssel, valamint ha már van háború lehetőség, akkor szeretnénk kihasználni a játékélmény ezen lekódolt részét. Én még emlékszem rá milyen felmordulás volt amikor mertünk "normális" háborút indítani. A legutóbbi Revan vs Illu kérdésben is háborút indítottam volna, de le lettem hurrogva, hogy tömitek egymást a nélkül is elégge

Szóval amíg a háborúban CSAK VESZTENI lehet, addig max funolni lehet ezzel a funkciójával a játéknak, ha habnak a tortán ennek még haszna is van?

V3-on komoly reform kéne a háborúknak/portyának amúgy, a képlet lekorlátozza a Háború csarnokot, értelmetlenné teszi a +portya lés felszereléseket, a teljes fertőzést, az átokpiramist és még sorolhatnám Azonos áron csökkentett játékélmény ilyen téren, ez a V3 +lérablás, és háborúk terén...

legalább annyira szar mint MINDEN epikus cucc szakértelem bónusza, mely maxos szakira ad valamit!
Pontszám: 4.88
fórumozóPrismaFérfi
Végzetúr mester
903 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
1739. hozzászólás - 2010.05.05. 18:32:36
TP tömés ellen volt már egy nagyon egyszerű javaslatom: legyen egy kapcsoló, amelyet bekapcsolva a karakter nem kap TP-t, ÉS LE-t sem a győztes csatákból, kvázi nem történik semmi ÉP vesztésen, és állat amortizáción kívül. Vesztes csata esetén természetesen ugyanúgy bukná a LE-t. Pihenéshez nyilván mindenki beállítaná, akit tömni akarnak. Ebben az lenne a szép, hogy kárt egyáltalán nem okozna senkinek, sőt jogosulatlan előnyhöz sem jutna senki. Sőt, még a leveretés is sokkal nyugodtabban végezhetné, akinek szüksége van rá, és nem kellene bosszúhadjárattól félnie.
Egyenlőre próbálta osztani a sajtot a róka a medvebocsok számára.

Egyelőre az egyelőre szó jelenti azt, hogy "most még".
Pontszám: 5.32
kedvelt tagTrevidFérfi
Végzetúr poronty
8 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Játék fejlesztés
1740. hozzászólás - 2010.05.10. 14:08:57
TP tömőkkel még nem találkoztam, de van ebben valami, h a TP-ket ne tömjék belénk. Nem feltétlenül kell ez a kapcsoló, annyi az egész, hogyha 500 alatti LE-vel támadsz, akkor 0 tp-t adsz a másiknak....igy ha valaki tömni akar, rájön, h nem éri meg neki az LE-veszteség.
Sokan sztem azért rotják igy az arányukat(szövetségen kivüliek) hogy ne támadják őket bizonyos szint után, mert azthiszik, hogy inaktiv.
Jó védelem, de idöpazarlás.Nem tudom mi az élvezhető benne, h leveretik magukat, és semmi nem történik, csak azt jelzik a játékosoknak h mennyire "lámák".
Ha leakarják veretni magukat, akkor hozzanak LE-t is....ennyi erövel a portyázás is akkor lehet lehetséges, ha minimum 500LE van nálad....
mint a 15%ÉP alatt nem portyázhatsz
Itt meg 500 LE alatt nem portyázhatsz.Igy is vehetnénk akár.Sztem a lényeg, h tudjuk élvezni a játékot. Sok dolgot tettek a "tervezők", de még van mit modositani. Vadászat, szakértelmek ezek mind jók:)
De a portyalista az eléggé ergya alacsony szinten:SVan akinek igy jo, van akinek nem....közös utat kéne megtalálni:)
Pontszám: 7
Dobókocka - a sokoldalú kiegészítőAz Idő Kereke tovább forog! Megjelent a befejező trilógia utolsó része!