Re: Játék fejlesztés
4241. hozzászólás - 2011.10.02. 19:18:50 (Válasz WillChi #4239 hozzászólására.)
4241. hozzászólás - 2011.10.02. 19:18:50 (Válasz WillChi #4239 hozzászólására.)
A "pótcselekvés" ellenére se tudnak a top szövik kivételével a többiek felzárkózni. Különösen az "új" világokon, ahol a manakons "korrekciósan" működik.
De mondjatok olyan dolgokat amik hiányoznak/javítandóak, és épülettel lehetne korrigálni.
-Könnyen programozható, mivel erre tuti nincs mostanában kapacitás ugye...
-A Beholder bevételét nem érinti (azaz őskövekkel nem kapcsolatos)
-A harcrendszerbe nem piszkít bele (a multkoti AF képességek hatása még nem derült ki...)
1 épület kellene, mely fix építési költségű, és segít a szövi küldikben az extrém magas piramis miatt, ezt belátom, de még ennek se tudok hatást mondani, hogy mi lenne jó.
Nyissak a témának egy topikot?
De mondjatok olyan dolgokat amik hiányoznak/javítandóak, és épülettel lehetne korrigálni.
-Könnyen programozható, mivel erre tuti nincs mostanában kapacitás ugye...
-A Beholder bevételét nem érinti (azaz őskövekkel nem kapcsolatos)
-A harcrendszerbe nem piszkít bele (a multkoti AF képességek hatása még nem derült ki...)
1 épület kellene, mely fix építési költségű, és segít a szövi küldikben az extrém magas piramis miatt, ezt belátom, de még ennek se tudok hatást mondani, hogy mi lenne jó.
Nyissak a témának egy topikot?
Pontszám: 6.28