Idézet: CaveMaN - 2008.11.18. 09:58:10 Csak azért, hogy elborzasszak mindenkit, ma reggeli eredmények :
650, 390, 61, 1400, 750, 500, 2100, 2, 240
átlag: ~680
De írhatom a tegnapit is, az átlagra ~520.
Amiből pedig ez a nagy "aránytalanság" adódik, az az, hogy a csak vadászókat hasonlítjuk a csak portyázókhoz. Ha mindenki portyázna kvázi eleget, kisebb lenne a különbség a karakterek között. Abban meg nincs semmi meglepő, hogy egy szövetségbe tömörülnek a hasonló játéktípust alkalmazó emberek. Sokban leegyszerűsíti a dolgukat. Arról pedig a támadó nem tehet, ha valaki 8.000 lóerővel otthagyja 2 napra a karakterét.
Nagyon egyszerű a magyarázat:
Egy 11. szintű karaktert ha 13. szintről támadsz, csak 15+(13-11)*5=25% feletti ÉP esetén tudod csak támadni. 11., és az alatti karaker már 15% felett tudja támadni. Tehát ahogy gyógyul egy ilyen karakter, egy órával korábban válik támadhatóvá alacsony szintűek számára, mint magasabb szintűek számára.
Ez az oka annak, hogy az LE.diff. toplista elején csupa 8-11. szintű karakter szerepel. Ők az általam "szintvisszamaradt"-nak nevezett karakterek. RENGETEG LEt- tudnak szerezni, az összes gyengébb karaktert ők fosztják végig. Mivel sokkal több az "áldozat", mint a "vadász", ezért lehet ilyen eredményeket produkálni.
Aki prémiummal játszik, jó stratéga, az rajtuk kívül már legalább 14-16. szintű. Aki nem portyázik, gyengébb játékos, nem tanult meg az LE-jére vigyázni, az maradt kb. azon a szinten, mint a "szintvisszamaradt" karakterek. Nekik a játék kb. olyan, mint farkasnak a baromfitelepen.
Ráadásul a program direkt támogatja a szintvisszamaradást a fenti 5%-os támadhatósági bónusszal, mintegy védi őket, hogy ezeket a karaktereket csak ők támadhassák.