Idézet: Miklós - 2009.05.21. 16:40:34 - A probléma a kreativ affinitással van, nem mással, tehát azt kell átalakitani, nem a komplett portyázást. Ahogy írtátok, ezen a módon a "semmiből" bármennyi LE termelhető extrém esetben, és ez nem jó.
Továbbra is úgy érzem, nem a kreatív működésével van baj, hanem azzal, hogy egyik karaktertől egyszerre akár százezres nagyságrendben kerülhet át LE a másikhoz. Normál körülmények között a kreatív teljesen jól működik.
Ha olyan módosítás kerül a játékba, hogy a kreatív nem termel LE-t, akkor akik eddig X LE-t veszítettek egy portyában, most többet fognak, vagy akik Y-t nyertek, azok kevesebbet fognak - azaz az átlag játékos jár rosszul, tovább romlanak a portyázás feltételei.
Emellett azzal, hogy továbbra is korlátlan nagyságrendben mehet át portya során a LE egyik játékostól a másikhoz, csak idő kérdése, hogy újabb gond legyen. Majd megjelennek az olyan karakterek, akiket eredeti gazdájuk abbahagyott, valaki átveszi, lefelejti vele az összes szakértelmét, eladja tárgyait, majd egyetlen egy csatában átadja valakinek a rengeteg LE-t. Mivel nem lesz rendszeres oda-vissza ütés, nem fogjátok tudni kiszűrni.
Még mielőtt a felejtést is korlátoznád, ezt úgy is lehet csinálni, hogy másik IP-ről játszom egy darabig a karakterrel, összeszedek X LE-t, és utána rabolom le, Vagy lerabolja a haverom is stb. - a lehetőség a korlátlan LE átadásra megmarad, és itt ez a gond, nem a kreatív.