Idézet: Zaccmester - 2009.05.21. 12:57:25 Valamelyik játékban találkoztam olyan szabállyal anno, hogy a rendszer figyelte az egymással vívott csatákat.
Azaz az összes csataszám 10%-a két karakter között zajlott, akkor automatikus figyelmeztetést kaptak, valamint az adminok megvizsgálták a multizás lehetőségét közöttük! Ez is fontos lenne...
Amennyiben folytatták egymással a bíbelődést, akkor első alkalommal 3 nap tiltás mindkettőnek, ha pedig ez sem használt, akkor második alkalommal végleges, vissza nem állítható törlése mindkettőnek! Ez itt mennyire működne szerintetek?
Láttam ilyet én is, ezek a dolgok döbbenetes mennyire nem működnek a gyakorlatban.
1.) 10%? akkor pontosan ennyiszer fogják egymást támadni.
2.) lesz aki átlépi ezt a limitet, mégsem csal (háború pl???)
3.) felveszünk még 3 embert aki manuálisan, logok alapján próbálja eldönteni, hogy most csalt valaki, vagy mégse?
Idézet: Anababa - 2009.05.21. 13:00:00
naponta???? portyánként még csak csak érthető (valami épkézlább értékkel), de ugyanúgy ahogy a vadászatoknál a portyáknál is lehet felgyülemlettet elkölteni egyszerre.
számomra még mindig az a legéletképesebb ötlet, hogy van a támadónál Yezer LE de abból csak X*szinti számít bele a szerezhető mennyiségbe (X=szintén alaposan megfontolandó) - mintha csak annyi lenne nála
A naponta sokkal megengedőbb, mint a portyánként. Ha portyánként limitálok, akkor lesznek portyák, ahol nem szerzel semmit, de az extrém zsákmányból sem tudsz majd profitálni, mehet a szaki a kukába. Az hogy valaki egy nap nyom le 150 portyázást szerintem elég ritka... AHogy irtam ,a v3 szabályait nem fogjuk ráhúzni az első 2 világra.
Egyszerűen csak figyelni kéne a multizást vagy az ehhez hasonló abuse-t. És ki kellene mondani végre, hogy ez ABUSE, méghozzá komoly szinten. Nem terelgetni, mint a "helyettesítésnél", hanem beleírni a játékszabályzatba. Annyi szépet és jót hallottunk már a log figyelő csodascriptekről, de valahogy mégse akarnak működni...
A script működik, ne aggódj... szerinted hogy esett ki a fenti 2 emberke. Nem saját magukat jelentették fel, az biztos. Viszont: aki olyan zseniálisnak érzi magát, hogy el tudja nekem mondani, hogyan lehet tévedhetetlenül felismerni a csalókat és megkülönböztetni a becsületes játékosoktól, hogyan lehet kiszűrni, hogy mi a normális játék és mi az abuse, kérem, jelentkezzen nálam, állást ajánlok neki. De igazándiból aki ilyen tehetséggel rendelkezik, az tanácsadóként - sőt, feltalálóként - vezető tudósa lehetne a világnak, tehát valószínűleg nem tudnék neki elég pénzt ajánlani. Aki úgy látja, nyugodtan nyomkodja a pontozást, de akinek van kedve, az kicsit gondolkodhat is...
Valaki itt panaszkodott, hogy áll a játék és a blog helyett inkább a fejlesztéssel kéne foglalkoznunk, valójában mást sem csinálunk. A blog elsődleges célja (aki esetleg még nem jött rá), hogy több játékost vonzzunk a fórumra, ne csak 10%-nak legyen rálátása a dolgokra, és beleszólása a fejlesztésekbe. Maximálisan az a célunk, hogy elégedettek legyetek, és olyan dolgokat rakjunk be, ami mindenkinek tetszik.
Fizikai korlát a programozási sebességünk.
Paradox helyzetet teremt, amikor valami, ami jó a játéknak, rossz néhány játékosnak.
Nem vagyunk mindenhatóak.
Ezzel a 3 problémával nehéz megküzdeni, de azért igyekszünk.