A teljesség kedvéért emlitem meg, többen javasolták, hogy a kreativ exploitot úgy oldjuk meg, hogy a plusz LE-t is elveszti az áldozat, igy nem keletkezik extra LE. Ez a megoldás nekem nem tetszett, mert növelte volna a játékosok által elvesztett LE-t. Egyébként kicsit néha nehéz átlátnom a csapongó postok között, hogy valójában mi is a nép akarata (az én feladatom az, hogy ezt teljesitsem, a játékegyensúly fenntartása mellett). De azt látom, hogy most egy kicsit "fúj, pókok" hangulat van. Azt azért ne felejtsétek el, hogy a fenti korlátozás valamilyen szinten érinti a pókokat is - az extrém eseteket kiszűri, levágja.
Idézet: Petur - 2009.05.22. 15:11:31 1. Jó-e, ha a játékosok portyával termelhetnek LÉ-t? Ha igen, akkor mennyit?
Jó (szabadság) de nem árt azért, ha van ennek egy elméleti korlátja.
2. Mi az a mennyiség, ami egy portyában minimum vagy maximum szerezhető, elbukható? Ezt százalékos vagy abszolút összegben célszerű-e meghatározni.
Százalékos mértékben meg van határozva a maximum, ha ez abszolút lenne, akkor ülhetnél 1mil LE-n is, nem számitana -> more tamagochi (de erre való a V3).
3. Védendő-e az alacsonyabb szintű karakter a magasabb szintű molesztálásától?
4. Védendő az alacsonyabb tulajdonságösszegű karakter a magasabb tulajdonságösszegű molesztálásától?
5. Kapjon-e kevesebb LÉ-t, TP-t az, aki fentről támad lefelé?
Igen, igen, és erre számos metódus is van (némelyik talán túlzó is).
5b. Kapjon-e kevesebb LÉ-t, TP-t az, aki gyengébbet támad? Biztos, hogy a szint határozza meg, hogy ki a gyengébb?
A szintnél csak sokkal lényegesebb komplikáltabb és átláthatatlanabb (és túlzottan handicappelő) rendszer lehetséges, tehát jó ez igy.