Idézet: Birka - 2009.05.22. 13:01:27
Egyszerűen be kell tenni, egy naponta szerezhető MAX lémennyiséget. Ebbe tartozzon bele a térkapu, ajánlás, portya, lélekkufár, sajtolás stb.. Ha e keret felett termelsz egy nap, akkor azt "árnyék" lé lesz, amit csak a köv nap jön le a kov napi termelt lék mellée minden termelésnél duplázva azt.
Teszem azt 100k a napi keret, de te termeltél 200k-t akkor másnapra átviszel 100k-t és ha sajtolsz 3k-t egy lényből akkor 3+3k-t kapsz, amíg el nem fogy a bónusz, vagy megint nem léped át a napi keretedet. Ha ezzel tud trükközni valaki, az már igencsak ügyeske! Term ehez extrém magas határok kellenek! 30. szinten egy napi 200k kb reális lenne...
Birka, a napi MAX butaság. ha egyik nap nem vadászok, mert nem érek rá, akkor másnap nem költhetem el csp-met, mert ott a max? Vagy elkölthetem, de akkor ne sajtoljak?
A vadászat, a sajtolás, térkapu egyikse tud elszállni, egyrészt mert a csp, tkp korlátoz, másrészt mert az egy tkp-re, csp-re, sajtolásra kapott LE is korlátozott. A portyapont ugyanúgy korlátozza a portyák számát, csak az egy portyára kapható LE nincs korlátozva, és ugye itt szállt el a két kreatívozó delikvens, meg LanMaffia is itt tevékenykedik, meg a pókok is. Meg az abbahagyott karaktereket is ezen a résen keresztül lehet kiszipolyozni.
Összegyúrtam egy javaslatot pár ötletből a portyaLE-re vonatkozóan. Véleményekre lennék kíváncsi:
A portyában szerzett LE mennyiség két dologtól függne:
1) alap LE
2) a csatában kiosztott sebzések.
Az alap LE a támadó fél (aki elkölti a pp-t) szintje *10 LE, amit módosít a támadott fél szintje, minden szint lefelé -20% (felfelé nincs bónusz).
Tehát ha egy 50. szintű karakter támad egy másik 50. szintűt, akkor az alapLE 50*10=500. Ha 48. szintűt támad, akkor az alapLE 50*10*60%=300. Ha 46. szintűt támad, akkor az alapLE 50*10*20%=100. Ha 47. szintűt támad, akkor meg 0. Ha 53. szintűt támad, akkor az alapLE 50*10*160%=800
A csata végén az alapLE szétosztásra kerül a két fél között a sebzések arányában. Ha 700:700 volt az állás és 500 volt az alapLE, akkor mindkét fél (igen, a vesztes is) kap 250-250 LE-t. Ha 800:400 volt az állás, és az alapLE 300 volt, akkor a LE jutalom 200 illetve 100 LE (300 ugye az alapLE). Ha 1600:400 az állás, és 100 volt az alapLE, akkor a jutalmak 80 és 20 LE; ha pedig az illető felfelé támadott és kikapott: 400:1600-ra, akkor az alapLE marad 500, amiből támadó kap 100-at, megtámadott 400-at
Ezekre a számokra jöhetnek módosítók, gyémánt bónusz (utóbbit komolyan mérsékelni kellene, mert ezekhez a számokhoz a 30% túl sok). Ha így túl sok lenne a kiosztott LE, az alapLE lehetne szint*5 vagy szint*akármi is.
Milyen előnyökkel járna ez?
- Nem szállnának el többet a portyajutalmak
- Nem lehetne vele visszaélni.
- Sokkal több lenne a portya, mindenki igyekezne elkölteni a portyapontjait.
- Nem lenne annyi sírás, hogy "agyonvertek!", mert a védő is kapna LE-t, amiért pl. gyógyitalt vásárolhatna.
- Érdemesebb lenne erősebbeket támadni mint gyengéket, mert több LE-t kapsz
- Nem kellene azon stresszelni, hogy 15% alatt vadásszak, vagy ennek okán epikusra felszúrni magunkat
- Érdemes lenne mindig megvenni a jobb felszerelést (nam csak 10-12 szintenként), mert ha veszítesz is, akkor is több LE-t kapsz, ha többet sebzel vissza.
- Kreatív affinitásnak megmaradna az értelme.
- Akik csak náluk erősebbeket látnak a portyalistán, azoknak érdemes lenne őket is megtámadni.
Mivel egy karakter naponta maximum 30+10 portyára tud elmenni (mindjárt több értelme lenne a valóságformázásnak is), és mivel ekkor kb. feles sebzésaránnyal 50. szinten 250 LE-t tud szerezni egy portyával, összesen kb. 40*250=10k LE-t tudna szerezni, amit kretív maximum duplázna (ekkor vadászatból már bőven jön a napi 100k körüli érték).
Vélemények?