Már szint*2 szerencséhez képest se találtunk érdemi különbséget...
A "szerencsetlen" és a szint*2 szerencsés karakter közt valami 34% lébónusz jött ki a statisztikák alapján
Ha már a tulajdonságokról elmélkedünk:
Legfontosabb tulajdonság a szerencse. Magas szinten úgy néz ki akár 10 szerencse előnnyel el lehet téríteni a minimális és maximális esélyt 10%-al. Ezen felül alacsony szinten olcsóbb ezt húzni mint az spm-et, a játék first strikeos, térkapu előny stbstbstb. Wikin olvasson utána aki akar
Második legfontosabb az IQ. Entitások/epikek, másodlagos varázslat, varázslat hatások ellen jelenleg nem lehet máshogy védekezni érdemben nagyon magas szintig. (Talán segít a bőrkeményedés, ha bekerül..)
Innentől kezdve szabad a préda
Azt tudni kell, hogy a támadáshoz hozzáadódik a karakter szintje, éppen ezért kb 70. szintig nagyon nehéz átütni egy "értelmesen" fejlesztett karakter védelmét, magas 100++ szinten meg közel képtelenség védekezni a közelharci támadások ellen.
Amint a karakter eléri a lélekszívós részleget, onnantól nincs olyan, hogy varázsló, vagy harcos beállítottság. Amikor egy térkapuból 7k lét lehet szívni napi 6 alkalommal, ott egyszerűen kötelező közelharcban is ütni mint buszkerék, különben léhátrányba kerülsz!
Mindegy, hogy csak iq+tau+védelmet húz valaki, vagy tám+erő+szerencsét mind a 2 esetben annyira "féloldalas" lesz a karakter, hogy valakitől vagy kiszív, vagy hosszabb távon léhátrányba kerül.
Összességében szerintem a játék a következőképpen épül fel:
-Alacsony szinten nyugis vadászat, amíg ki nem maxolod a létermelő szakértelmeket. (kb 24-25. szintre meg lehet) Ekkor csak szerencsét húzol, hogy "optimális" legyen a prefixe a blökiknek. (Fontos, hogy annyi energiát érdemes-e a karakterbe tolni, hogy 24. szintet elérve fixen lenyomja a térkaput, ezt nagyon függ attól melyik világon játszol!)
-Köv szakaszban jöhet ezerrel a küldizés, és a "varázsló" szakasza a karakternek. Ez tart olyan 43. szintig (császári tekerccsel ki kell lőni a 6 szintlépős küldit) ekkor éred el az ismételhető küldiket. Közben IQ+védelem/taut fejlesztesz a szerencse mellé.
-Innen az ismételhető küldik miatt (hogy ne kerülj lé/tp hátrányba) kénytelen vagy közelharcot is fejleszteni, hogy krit ütés és kábítás küldizni is tudj. Erre van 50 küldetésnyi időd, amíg monotonan csinálhatod a 15 krit varit...
-Jó 10-15 szinted van innentől, amíg eléred a vámípkardot vagy mit a lélekkufárnál. (Feltételezve, hogy a szövid nem adott lélekszívó ékszert neked!) Amint ez megvan, nagyon fontos lesz, hogy mennyire sebzed agyon közelharcban a térkaput, és mennyi "bónusz" lét termelsz onnan a TP-vel szemben.
-A játék következő szakaszában felkészülhetsz arra, hogy a szintből és tárgyakból adódó támadás bónusz át fog billenni a tárgyak adta védelem bónuszon. Ezt nagyjáóol akkor fogod megérezni, amikor meg tudod venni a halálfejszét.
Na és innen puszta kémlelés/matek, hogy miből mennyit fejlesszél a környezetedhez képest
Egy biztos, ha kicsi a szerencséd, akkor lehetsz isten "mágus", vagy isten "barbár", akkor is beszopod, mert az extrém tulajdonság előnyödet szaros ~10 szerencsével lenyomják 70%-os maximális hatásfokra...