Re: Kérdezz, és mi válaszolunk 2.
17921. hozzászólás - 2015.04.24. 22:47:28 (Válasz Quellon #17917 hozzászólására.)
17921. hozzászólás - 2015.04.24. 22:47:28 (Válasz Quellon #17917 hozzászólására.)
Idézet: Quellon - 2015.04.24. 12:48:28
Az állatok sem találnak mindig, bármilyen magas a szintjük. De hogy ez 80 vagy 90% esetleg több, azt csak tesztelni lehetne, mert erről Miklós sosem beszélt, úgyhogy csak kimérni lehet, vagy megkérdezni
A probléma inkább ott van, hogy ezt az értéket a védekező fél nem tudja befolyásolni. Vagyis most már lehet a narancs bigyókkal. SZB klónoknál ez kijátszható, megfelelően alacsony szintű állatokat kell vinni a csatába, és ezek klónozódnak, minimálisra csökkentve a találat esélyét.
Az erőből adódó sebzésbónusz szintfüggő, és minden információ adott hozzá, hogy számolni lehessen. Valamelyik hozzászólásomban be is linkeltem egy diagramot ami azt mutatta, hogy +1 erő mennyivel növeli meg az átlagsebzést a teljes csatára levetítve egy adott szinten. Ebbe pl az állatok kritikus ütése is beleszól.
Nagyon sokáig a +1 erő több sebzésbónuszt ad, mint a +1 taumaturgia, magas szinten már fordul a helyzet, bár a legutóbbi varázslat nerf közelebb hozta egymáshoz a két bónuszt.
Nemrég a mytokronit topicban olvastam, hogy az állatok bizonyos körülmények közt mindig találnak és sebeznek + kritet ütnek, ha elég magas a szakijuk és hogy ez az erő tulajdonságot fontosabbá teszi, mint kellene. Tényleg van ilyen probléma? Ehhez nem értek, de érdekelne.
És ha ez így van + probléma is, akkor nem lenne célszerű az állatsebzést más alapra helyezni a saját erő tulajdonságunk helyett?
Van összefüggés azzal, hogy sokan panaszkodtak, hogy a SZB klónok a jól fejlesztett karikat szivatják, rengeteget sebeznek vissza és így alig pár csatát tudnak vívni a max ÉP-jükből italozás nélkül, pont azoknak akik egyébként általában szinte legyőzhetetlennek érzik magukat, míg a "gyenge" karakterek lazán SZB-zhetnek italok nélkül rengeteget.
Helyesek egyáltalán ezek a félinformációk amiken merengtem vagy téves dolgok jutottak el hozzám?
És ha ez így van + probléma is, akkor nem lenne célszerű az állatsebzést más alapra helyezni a saját erő tulajdonságunk helyett?
Van összefüggés azzal, hogy sokan panaszkodtak, hogy a SZB klónok a jól fejlesztett karikat szivatják, rengeteget sebeznek vissza és így alig pár csatát tudnak vívni a max ÉP-jükből italozás nélkül, pont azoknak akik egyébként általában szinte legyőzhetetlennek érzik magukat, míg a "gyenge" karakterek lazán SZB-zhetnek italok nélkül rengeteget.
Helyesek egyáltalán ezek a félinformációk amiken merengtem vagy téves dolgok jutottak el hozzám?
Az állatok sem találnak mindig, bármilyen magas a szintjük. De hogy ez 80 vagy 90% esetleg több, azt csak tesztelni lehetne, mert erről Miklós sosem beszélt, úgyhogy csak kimérni lehet, vagy megkérdezni

Az erőből adódó sebzésbónusz szintfüggő, és minden információ adott hozzá, hogy számolni lehessen. Valamelyik hozzászólásomban be is linkeltem egy diagramot ami azt mutatta, hogy +1 erő mennyivel növeli meg az átlagsebzést a teljes csatára levetítve egy adott szinten. Ebbe pl az állatok kritikus ütése is beleszól.
Nagyon sokáig a +1 erő több sebzésbónuszt ad, mint a +1 taumaturgia, magas szinten már fordul a helyzet, bár a legutóbbi varázslat nerf közelebb hozta egymáshoz a két bónuszt.
A gyakorló állatokat is lehessen gyógyítani, a gyógyuló állatok is mehessenek gyakorolni. Pihenés közben lehessen vadászni.
Pontszám: 7.06