Nem hittem volna hogy érdekes lehet más számára is a matekja
Na akkor a 2 kör amiről szó van:
1216/1023 és 1216/882
Ariellel egyeztetve van egy +10%-os famulusa, és semmi más extra. Kezdjük el visszaszámolni az állat sebzést:
Van rajta egy kritikus az *1,5, valamint 4 állat talál famulus bónusszal (25+20+15+10+10%) ami összesen *0,8-as szorzó az ALAP sebzéshez képest.
Ebből kijön, hogy az ALAP sebzés első esetben: 852,5 második esetben 735.
Namost az alap sebzés CSAK a fegyver egyszeres sebzését tartalmazza (mivel az állatokra nem hat a te kritikusod), valamint az erő bónuszt+szorzóit meg természetesen az ellenfél elnyelését.
Ezzel szemben a közelharci sebzés ugyan ezeket az elemeket tartalmazza, csak a kritikus miatt duplázza a fegyverből adódó sebzést.
Az Ariel által kiemelt esetben csak annyi történt, hogy az első esetben az erő randomja 117,5-el nagyobbat dobott a fegyveréhez képest mint a második esetben
Konkrétan (A jelenséget okozó random különbségeket kiemelem konstanssal!):
Első eset közelharc: (fegyver rnd)*2+(erő rnd+235)-ellenfél elnyelés = X
Első eset állat sebzés: (fegyver rnd+(erő rnd+235)-ellenfél elnyelés)*0,8*1,5 = Y+141
Második eset közelharc: (fegyver rnd+117,5)*2+erő rnd-ellenfél elnyelés = X
Első eset állat sebzés: ((fegyver rnd+117,5+erő rnd)-ellenfél elnyelés)*0,8*1,5 = Y