Re: Várható fejlesztések
461. hozzászólás - 2009.01.14. 23:35:36 (Válasz Tiha #460 hozzászólására.)
461. hozzászólás - 2009.01.14. 23:35:36 (Válasz Tiha #460 hozzászólására.)
Maximálva azért van, hogy ne tudj nagyon kiugrani a játék keretei közül, és/vagy megőrizzük a realitásokat. Például a csapdakészítésnél már 10 után belép egy komoly korlát - 5% esély után már nehezebb az állatot befogni. Ez valahol érthető is. A vadászatnál pedig az az ok, hogy ne csak azt told, ne lehessenek szakbarbárok, akik utána esetlegesen felborítják a játékegyensúlyt, és behozható legyen a többiek számára a hátrányuk. Ugyanígy elementárisnál, gondold már el mi történne, ha korlátlanul növelhető lenne bármeddig. A játékélményt nem növelné az biztos.
Magadnak is ellentmondasz, előbb azért panaszkodtál, hogy csak vadászni tudsz, most meg a vadászatot kevesled... Miért várod el, hogy portyában is sikeres legyél, ha nem is foglalkozol, és nem azt növeled? Sírás rulz.
Magadnak is ellentmondasz, előbb azért panaszkodtál, hogy csak vadászni tudsz, most meg a vadászatot kevesled... Miért várod el, hogy portyában is sikeres legyél, ha nem is foglalkozol, és nem azt növeled? Sírás rulz.
Az egészséged érje el a szinted kétszeresét!
Minden információ a Végzetúrról! Küldetések szakértelmek felsorolása, és még LE-t is kapsz, ha használod!http://vegzetur.wikidot.com/
Minden információ a Végzetúrról! Küldetések szakértelmek felsorolása, és még LE-t is kapsz, ha használod!http://vegzetur.wikidot.com/
Pontszám: 7.33