Felhasználónév: Jelszó:
Szerző
Topic neve: Várható fejlesztések
népszerűBolsevikFérfi
Végzetúr tehetség
145 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések
41. hozzászólás - 2008.12.20. 19:12:09 (Válasz Miklós #1 hozzászólására.)
Idézet: Miklós - 2008.12.20. 08:38:37
Várható fejlesztések
-- ha valakinek extrém magas a rablott LE és vadászatból szerzett LE aránya, az valamivel kevesebbet tudjon rabolni azoktól, akiknél ez az arány extrém alacsony.


Nekem igazából már csak egy kérdésem lenne: mostantól minden héten kapunk valami meglepit?

Csak amióta én játszom (nem régen), ezek a portyagyilkos javaslatok merültek fel avagy helyezted őket üzembe:
- portyapontok
- 5 vs. 15 perc
- béke csarnoka
- állatok kiherélése
- védelem itala
- ugyan személy szerint Karácsonykor nem támadtam volna, de ezt persze törvényi erőre kell emelni

Bocs kedves Miklós, de ez tényleg kezd már nevetségessé válni. Szüntessétek meg a portyát, oszt jónapot
Igor vagyok, a Párt nevében!

A "Zárkózz fel a TOP-hoz"-mozgalom oszlopos tagja
Pontszám: 5
népszerűJerikoFérfi
Végzetúr mester
1646 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések
42. hozzászólás - 2008.12.20. 19:15:22 (Válasz Miklós #1 hozzászólására.)
Idézet: Miklós - 2008.12.20. 08:38:37
ha valakinek extrém magas a rablott LE és vadászatból szerzett LE aránya, az valamivel kevesebbet tudjon rabolni azoktól, akiknél ez az arány extrém alacsony.


Ezzel kapcsolatban már többször tettem egy javaslatot. A játékban jelenleg a legjobb stratégia, ha alacsony szinten maradsz, és ott halálra portyázod magad (ehhez nem is kell gyémánt hordába tartoznod - lásd rubinpalota szövetség - bár úgy a dolog még jövedelmezőbb). Ugyanekkor magas szinten a gyémánt horda bónuszának legjelentősebb része gyakorlatilag megszűnik (nem lehet LE-t szerezni portya során).

Mindennek az az oka, hogy ha alacsonyabb szintekre támadsz, akkor egyre nagyobb az a minimális százalék (alapesetben 15%), ami alatt támadható egy karakter - szintkülönbségenként 5%-al nő). Emiatt ugyanazt a karaktert akár órákkal előbb támadhatja egy alacsonyabb szintű (szintvisszamaradt) karakter, mint egy magasabb szintű. Kvázi a rendszer portyázásnál előnyben részesíti a szintvisszamaradt karaktereket. Ennek köszönhető, hogy az elszívott LE nem sok karakter között "terül szét", hanem egy-két tucat karakternél összpontosul.

Ennek legegyszerűbb megoldása, ha a támadhatósági százalék "alulról" és "felülről" ugyanaz lenne (pl. 20%). Ez mindkét problémát megoldaná. Amíg ez nem így lesz, addig megéri szintben visszamaradni.

Az egyéb megoldások csak tovább nehezítik a portyázást, LE szerzést, és kiegyensúlyozatlanná teszik a hordákat - érdemes megnézni: magas szintű gyémánt karakterek LE.diff-ja gyakorlatilag nem nő.
Pontszám: 8.33
népszerűSimonFérfi
Végzetúr mester
582 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések
43. hozzászólás - 2008.12.20. 19:19:40 (Válasz Bolsevik #41 hozzászólására.)
Ezekbol egyedul a portyapont volt szerintem jo. Hozzateszem, a 30 tul sok meg mindig. Ha 15, vagy kevesebb lenne, akkor nem kellene/lehetne egesz nap a gep elott gubbasztani. Legalabb egy cel megvalosulna az eredetileg kiirtakbol.

Masreszt a tobbi kerdes is nagyban ertelmet vesztene, hiszen nem lennenek ilyen kiugro egyensulyproblemak. Esetleg igy meg *emelni* is lehetne a portyabol szarmazo LE-t!!!

40 vadaszatot el lehet loni 2 kattintassal. 30, akar 15 portyapont elkoltese tobb oraba telik.

Ezenkivul a sajtolas/terkapu lehetosegek ideje csokkenjen -- VAGY be lehessen automatikusra allitani -- hogy csak emiatt ne kelljen orankent benezni. Es maris egesz jol el lehet jatszani napi 2-3 belepessel. Szerintem tovabbra is sikeresen es erdekesen. Azt ertem, hogy ezeknek az idokorlatoknak eppen az a celja, hogy legyen LE az embereknel (nemes cel), de az 1 ora egyszeruen tul sok ido. Legyen 30 perc, hogy 3-4 allatot/terkaput azert 2 ora alatt le lehessen zavarni. Ez szerintem eleg hosszu ido a jatek celjainak megfeleloen, viszont nem terheli a jatekosokat tulsagosan.
A hozzászólást Simon módosította 2008.12.20. 19:31:04-kor
TrueBlood - Tökéletes Gyémánt
Pontszám: 6.33
irritálóEbegab92Férfi
Végzetúr
87 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések
44. hozzászólás - 2008.12.20. 19:28:48
Én viszont nem vagyok prémiumtag mégis portyázok.Valóban nehezebb,mint a prémiumtagoknak+őskőért vásárolható cuccok miatt.De mégis próbálok valahogy előrébb jutni.Azonban én is kezdem belátni,hogy most már így 15.szinten szükség lenne ősköves cuccra.
Ebegab92-VILAG1-en (gyémánt horda)Kovales kötés tagokat keres!
Pontszám: 5.33
népszerűEndyrFérfi
Végzetúr mester
2058 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések
45. hozzászólás - 2008.12.20. 19:31:39
en meg szeretnem kerni,hogy egy uzenet irasakor lehetoseg legyen a cimzetthez tobb embert beirni.

sokszor eloforful, hogy 4-5 embernek szeretnem ugyanazt elkuldeni es jelenleg csak copy+paste megoldas van ra.
Pontszám: 3.29
kedvencCrimsonFérfi
Végzetúr mester
1046 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések
46. hozzászólás - 2008.12.20. 19:33:43
Jerikó, csak saját példámból tudok kiindulni, de SOHA nem támadok magasabb szintű karaktert (kivéve egy esetet: ha többször is jól tejelt, és időközben szintet lépett, de ez elég ritka, és általában észre sem veszem), csak velem azonos szintűt, hogy minél kevesebb TP-t kapjak. Na jó, nagy néha háborúban is, de akkor ugye nem az LE szerzés vezérel...
Lehet, hogy a többi "szintvisszamaradt" karakter felfelé portyázik, de mint az én esetem is bizonyítja, ha nem ezt tennék, akkor is ugyanott tartanának ahol most. A szabályod körülbelül semmit nem oldana meg, hidd el.
V3 - Lord Edmund Feketevipera (A Fekete Liga)
Pontszám: 3
népszerűtlenKheonFérfi
Végzetúr poronty
7 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések
47. hozzászólás - 2008.12.20. 19:37:04 (Válasz Crimson #46 hozzászólására.)
Crimson megerősítelek. Szerintem én is "szintvisszamaradottnak" számítok és kizárólag a saját szintemen támadok.
Pontszám: 3
népszerűCaveMaNFérfi
Végzetúr mester
2421 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések
48. hozzászólás - 2008.12.20. 19:43:52
Jerikó arra próbál célozni, hogy a magasabb szintűeknek is lenne esélye a te szinted fejőstehenét megütni, ha nem lenne +5, +10% stb a minimális támadhatóság növekménye szintenként.

Sőt akkor konkrétan megérné lefelé portyázni, jóval kevesebb tp.
Craslorg legrosszabb klónja - ÉN dobtam vissza a kvízkérdésed (A többiekét is)

Viva la pontozókommandó
Pontszám: 5
népszerűSimonFérfi
Végzetúr mester
582 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések
49. hozzászólás - 2008.12.20. 19:44:15 (Válasz Crimson #46 hozzászólására.)
Ezert nem haladtok olyan jol mint Sameed, peldaul. Vagy anno TrueBlood.
TrueBlood - Tökéletes Gyémánt
Pontszám: 5.33
népszerűtlenKheonFérfi
Végzetúr poronty
7 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések
50. hozzászólás - 2008.12.20. 19:48:55 (Válasz Simon #49 hozzászólására.)
Nekem már az is jó, hogy jelenleg "csak" hatan haladnak jobban mint én Te és Sameed kockák vagytok
Pontszám: 5
kedvencCrimsonFérfi
Végzetúr mester
1046 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések
51. hozzászólás - 2008.12.20. 20:04:57 (Válasz Simon #49 hozzászólására.)
Meg mert rubinok vagyunk, meg mert a kreatív affinitásunk feleakkora, meg mert mi még nem jöttünk rá, hogyan lehet alvás és evés nélkül létezni, valamint egy napból 40 órát kisajtolni. De már dolgozunk rajta:D
V3 - Lord Edmund Feketevipera (A Fekete Liga)
Pontszám: 5
népszerűSimonFérfi
Végzetúr mester
582 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések
52. hozzászólás - 2008.12.20. 20:07:57 (Válasz CaveMaN #48 hozzászólására.)
CaveMaN - szerintem nem erre celzott. Hanem arra, hogy mivel nehany jatekos tobb szintet athidalva tudja "aratni" a LE-t, nem marad azon szinten belulieknek eleg. Ha felfele es lefele is lenne +5-10% tamadasi EP korlatozas, akkor *minden* szinten a szinten belul tobb lehetoseg lenne LE-t szerezni tobbeknek, ES csokkentene a zsakmanyolhato LE mennyiseget is extrem karaktereknek.

Erdekes otlet. Mint lathato, a TP novekedes mar igy is visszatart nehanyakat a felfele tamadastol (lasd Crimson), es a csak portyazos taktika alapja vegulis nem valtozna ezzel az otlettel *sem*. Crimson kb 5 TP-t kap portyankent. Szintjen, egy vadaszat 9 TP. Ehhez kepest, mig celpontjait jol megvalasztva PP-nkent 1000 LE-t tud szakitani, egy vadaszatert kap kb 130-at. Ezenfelul, mivel csak 30 PP van, mig premiusnak 37+ CSP, raadasul aki csak portyazik MINDIG lassabban lep szintet mint aki vadaszik.

Ezen nincs sokminden szamolnivalo, termeszetesen portyazik. Amennyit csak tud. Ameddig csak tud.
A hozzászólást Simon módosította 2008.12.20. 20:13:15-kor
TrueBlood - Tökéletes Gyémánt
Pontszám: 5
népszerűMong0oseFérfi
Végzetúr tehetség
116 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések
53. hozzászólás - 2008.12.20. 20:09:11
Ne haragudj Darah, de nem értek veled egyet. A hordabónusz mindenkinek a portyákra vonatkozik. Ha nem portyázik nincs bónusz. Pont a gyémántnak és a smaragdnak van olyan bónusza, ami nemcsak a csatákban jön jól. Gyémántnak, hogy olcsóbban vásárolhat. Smaragdnak, hogy hamarabb kap meg egy varázslatot.

A fejlesztésekkel kapcsolatban:
Olyan fejlesztéseket is csinálnak, amikre szerintem semmi szükség. Ilyen például a védelem itala, vagy a támadásnál a szintkülönbség csökkentése. Maga Miklós mondta, hogy a szint csak jelzés, hogy az adott karakter hol tart a fejlettségben. Az igazi erő nem a magas szintből fakad, hanem jó játékból. (lásd TrueBLood) Ráadásul az eltérő taktikától egy 30. szintű szerintem lehet erősebb, mint egy 40. szintű és itt nem a TrueBlood féle majdani 30. szintűekre gondolok.
A portyapontok például egy jó fejlesztés. A térkapu pontok is.

Viszont hiányolom, hogy a változásokról nem értesülünk. Utána kell mindig olvasni, ha nem szembetűnő a változtatás.
Femme Fatale - Sötét Ösvény (v1)
Dr. Horrible - Ködkapu Strázsái (v3)

Csak 10 féle ember van, aki érti a bináris számok logikáját és aki nem.
Pontszám: 8
kedvencCrimsonFérfi
Végzetúr mester
1046 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések
54. hozzászólás - 2008.12.20. 20:13:51 (Válasz CaveMaN #48 hozzászólására.)
Dejszen azoknak a karaktereknek a szintjén, akik megüthetnék az én fejősteheneimet, szintén hemzsegnek a fejőstehenek. Ne az én fejősteheneimre pályázzanak, építsenek saját karámot:)

Most megnéztem a mai "tehénkéket", 160-240-eket vertem beléjük (12. szintről beszélünk), mire elájultak - már amelyik elájult. Ne mondja senki, hogy ezeket nem lehet felülről támadni. Árpi elmélete azokra a karakterekre igaz, akik az LE lista legalján állnak, leginkább egy szem buzogánnyal, és folyamatosan támadják őket. Vagyis többnyire a csalók farmkaraktereire. Azokat meg nem felülről is támadhatóvá kell tenni, hanem kiszórni a lószarba. Pardon.
V3 - Lord Edmund Feketevipera (A Fekete Liga)
Pontszám: 8.50
kedvelt tagHauer92Férfi
Végzetúr mester
362 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések
55. hozzászólás - 2008.12.20. 20:24:02
hát én egy dolgot azért nem értek.ezérz 2 dolgot mondanék:
1. itt elég sok olyan hozzá szólás elhangzott ami a várható újításokat becsmérelte,ez idáig rendben is van, de hányan tattak fel javaslatot a javítására ha valaki erős és portyázni is szeretne akkor igenis törje magát annyira hogy leírja hogy mégis mit vár ettől a játéktól mert ahogy ezt a topicot olvastam láttam sokaknak nem tetszenek bizonyos dolgok(némelyikkel egyet értek némelyikkel nem)de az nem derült ki hogy az illető mit szeretne pontosan(jó nyilván a dolog változásának de mégis min változtatna és hogyan???ha csak a hibákat soroljuk soha nem jutunk 1-ről a 2-re)ezért aki szeretne egy kicsit úgymond neki is megérő fejlesztést látni az írja le mit szeretne.
2. ha valaki eljut odáig hogy javaslatot tesz(ehhez annyit még hozzá tannék hogy azért a gyengék vannak támogatva mert ők teszik a javaslatok 80%-át vagy az őket segíti)akkor azért gondolja már át hogy tényleg jó-e amit mond mert olyan javaslatokat biztos nem fogadnak el ami a játékosok 20%-át támogatja a többit meg szivatja így szerintem olyan javaslatok kellenek amik mindenkinek jók de főleg az erősebbeknek(mármin hogy ők is kicst jobban érezzék magukat)már most is vannak ilyen javaslatok de ezek elvesznek a forgatagban mert vagy nem jól vagy rossz helyen adta elő az ötlet gazda.az meg biztos hogy kifejezetten erőseket támogató újítás nem lesz hisz egy javaslatnál nézik a közvéleményt is és itt azért elég kevés az erős karakterrel rendelkező tag és nagyából úgy is a többség dönt ami a gyengéknél van tehát kezdetnek olyan javaslatok kellenek amik javítják a játékélményt de nem terhel le senkit és semmit.
én ugyan nem tudok nektek ilyen javaslatokat mondani lévén én inkább a közép osztályhoz tartoznék így nem tudhatom mire vágytok igazán de épp ezért kellene javasolnotok, ezért én azt javaslom, hogy ne csak a gyengék többsége tegyen észerű építő javaslatokat(bár ez így nem iagz hisz az erős karispk is teszenk javaslatokat csak épp vagy nem őket segíti vagy nem az lesz a végén amit ők akartak belőle)
remélem nem sértettem meg semmit de ez a mindenbe bele kötés és állandó vita semmire nem vezett.
Hauer
már megint minek írok nem tudom:)
v1:ALFA-Tyrant(anno)
v2:Aragorn-Atilla király utódai(anno)
v2: Elrond-Atilla király utódai
v3:Hauer-Hajnalpajzs
"v4:Hauer-Hegylakók"
"v4:Pszihokacsa-Csak simán Torony"
Pontszám: 6.40
népszerűtlenMagumFérfi
Végzetúr mester
265 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések
56. hozzászólás - 2008.12.20. 20:37:24 (Válasz Magum #33 hozzászólására.)
ti ehez mit szóltok mivel először senki semmit hozzá ezért kiírom újból :D

Tényleg szerintem ezeket a fejlesztéseket lehetne bevinni a játékba:

1.Lehessen szabályozni hogy állatunknak hány százalék morálját akarjuk visszaállítani mert nekem az úgy nem stimmel hogy amim van LE-m bele kell adnom hogy x% morált adjak neki ha mondjuk sok LE-m van de nemakarok sokat állatomra költeni akkor ne keljen

2.Ez lehet butaság de szerintem kellene csinálni még 1 hordát amibe csak utólag lehessen átlépni a 15. szint
után hogy addigra kitapasztalja a játékot a horda neve lehetne Arany horda külenlegességei mind a 4 horda pluszjait magáénak mondhatna azon kivül mind a 4.horda szövetségei közül választhatna és mivel 4-szer jobb mint a többi horda ezér a másik hordába való csatlakozásának ára 4*50 őskő lenne ezért nem kellene elhagynia szövetségét ha hordát vált és a szövetségekhez se kellene 1másik hordás dolgot betenni így többen is rendelnének sok őskövet a többit megmár gondolom értitek

én ezeket
javaslom és ezek tetszenének nekem a játékba ezekre már nagyon régóta vártam hogy kiírhassam
Különleges állatomat mindig kiteszem a "kötetlen csevej" fórumra ha valami jót csinált PL: idehozta az ellenfél kezét xD
Pontszám: 2.88
népszerűSimonFérfi
Végzetúr mester
582 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések
57. hozzászólás - 2008.12.20. 20:39:55 (Válasz Hauer92 #55 hozzászólására.)
Hmm... hat, ez a baj. Nagyon sok epito javaslat erkezett mar, sok forumban. Olyanok, melyek a jatekot epitik, nem kizarolag az eroseket. Ezek viszont nem kerultek megvalositasra, SOT, sok esetben mar feledesbe is merultek, ugy tunik. Megvalositasra azonban szinte kizarolag olyan kerult, mely a *portyazast* es haboruzast limitalta. Nem epitette, limitalta.

Ezen felul altalanos jatszhatosagi fejlesztesek tortentek (peldaul terkapu pont, szamlalok kiirasa minden oldalra, stb...), ilyen lesz az atokpiramisban jatekos kereso, stb... - ezeket termeszetesen koszonjuk es tovabbiakban is tamogatjuk.
TrueBlood - Tökéletes Gyémánt
Pontszám: 7.33
irritálówinnieNő
Végzetúr mester
2177 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések
58. hozzászólás - 2008.12.20. 20:41:16 (Válasz Magum #56 hozzászólására.)
Idézet: Magum - 2008.12.20. 20:37:24
1.Lehessen szabályozni hogy állatunknak hány százalék morálját akarjuk visszaállítani mert nekem az úgy nem stimmel hogy amim van LE-m bele kell adnom hogy x% morált adjak neki ha mondjuk sok LE-m van de nemakarok sokat állatomra költeni akkor ne keljen


lehet szabályozni. egyszer elköltöd azt a sok LE-t, utána vadászol egyet, vagy éppen úgy költöd el, hogy csak, tudom is én, 200LE maradjon és azzal növeled. igazából még csak nem is macerás.
Pontszám: 3
irritálówinnieNő
Végzetúr mester
2177 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések
59. hozzászólás - 2008.12.20. 20:42:50 (Válasz Miklós #20 hozzászólására.)
Idézet: Miklós - 2008.12.20. 15:58:25

Idézet: winnie - 2008.12.20. 13:02:39

a másik pedig, a kémgömbbel kellene valamit csinálni, mert igencsak nem az aktuális adatokat adja vissza. ez nem baj, de jó lenne tudni, hogy mikoriakat mutat.

Lol, ezt meg honnan veszed?


tudom, hogy benne van az, hogy éppen akkor támadja meg valaki, amikor lekérem az adatait, node többször is? tehát az életpontra gondolok, mert fura, hogy sokszor akkor sem megy a támadás, amikor már kívül van a 15%-on (+5%*x, szintből adódóan).

ha csak véletlenek sorozatával van dolgom, az persze más tészta.
Pontszám: 5
kedvencByzonFérfi
Végzetúr mester
5137 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések
60. hozzászólás - 2008.12.20. 20:43:10 (Válasz Magum #56 hozzászólására.)
Magum!

1. Ezzel még nagyjából egyet is értek, én is szitkozódtam már emiatt.
2. Na ezzel viszont nem! Annyira jellegtelenek így is a Végzeturak ("szinte kaptafa"), hogy én inkább szívesen látnám a hordák jellegzetességeinek emelését, meg a kiegyenlítést. Mert jelenleg a rubin és a gyémánt mondjuk nehezen összevethető erőben... Sajnos! Ki kéne egyensúlyozni! Előbb látnék szívesen mondjuk hordákra jellemző spec szövetségi épületet, mint "arany hordát".
VB van...
DEUTSCHLAND ÜBER ALLES!!!!!!!!
Pontszám: 7
Dobókocka - a sokoldalú kiegészítőAz Idő Kereke tovább forog! Megjelent a befejező trilógia utolsó része!