Re: Várható fejlesztések
654. hozzászólás - 2009.01.19. 09:15:36
Otoaak olvasd el a V3 jelenlegi elképzeléseit, és meglátod, hogy pont ez valósul meg benne. Természetesen a V3 „peace” elvének megfelelően az ott kitalált képlet drasztikusan bekorlátozza a „PÓK” taktikát.
Az 5 döntetlenes küldetésről meg csak annyit, hogy teljesíthető… Nem egy olyan küldetést kaptunk, hogy öld meg az ellenség egy tagját. Arról nem is beszélve, hogy a ballace-t nem látjátok benne, hogy a gyenge karakterek seperc alatt teljesítik (nekem napi 1 döntetlenem van minimum!), míg az élenjáróknak kooperálni, számolni, trükközni kell. Nem a benyomom a vadászatot, és 2 szint múlva levadászok 7 óriás lényt stb. jelleg végre. Továbbá megemlíteném, hogy 50%-os könnyítést kaptunk rá, amiért szeretnék köszöntet mondani.
Játékfejlesztés, interakció a játékosokkal, utólagos szabályváltozások stb:
Mondjatok még egy játékot, ahol az Admin ilyen szinten kommunikál a játékosokkal, és megpróbál objektív lenni! Találkoztatok már 2-3e+ aktív játékossal rendelkező rendszerrel, ahol pörgő forumot olvasgat az admin, és van user support? Sokan panaszkodnak a statikus világokra, hogy nincsen sok fegyver, sok slot stb. egy MMO-ban minimum fél évet kell várni egy fejlesztésre, más böngészős játékok jó ha egy verzió váltást 2-3 évente megcsinálnak, akkor mire fel sírunk? Szórni kell az ötleteket, javasolni kell, érdemben kritizálni, debugolni, exploitra keresni/értékelni elméletben a felkínált ötleteket, és örülni neki, ha ennek akár töredéke is megvalósul, vagy jobb belátásra lehet bírni az admint. Más játékokban nem kérdezik meg mit szeretnél, kapsz egy üzit, hogy „new patch” van, ezért updatelj! Valmint gondolkozzatok picit játékfejlesztői oldalról is! Minden utólagos szabály módosítás valakinek az érdekeit sérti, mindig benne van a potenciális játékos vesztés lehetősége. A játékért FIZETŐ játékosok valamilyen ASZF (jelen esetünkben a regisztrációkor érvényben lévő szabályok) alapján kezdtek el fizetni a játékért, ennek utólagos drasztikus módosítása jogilag is sikamlós. Legvégül a gazdasági oldalt is nézni kell, minimum 2 ember kell, egy értelmes szerver netkapcsolattal. Ennek van egy fenntartási költsége, érdemes-e növelni az iramot, még bonyolultabbá, szerteágazóbbá tenni a játékot estelegesen újabb programozói kapacitást, a bonyolultabb kód miatt erősebb gépet/netet üzemeltetni stbstbstb… A BEHOLDER nem egyenlő egy multinacionális programozó céggel, nem engedhet meg magának bizonyos luxusokat, és éppen ez a szerencsénk is, mert gazdaságilag beszorított abban, hogy ne „leszarja” a felhasználóit. (Érdekes reakciót kaptam az multi supporttól arra, amikor szerettem volna egy cella színét rögzíteni egy bizonyos táblázat kezelőben…)
Tudom, hogy magyarok vagyunk, de azért legyünk mellé realisták is .)
Pontszám: 6.71