Felhasználónév: Jelszó:
Szerző
Topic neve: Várható fejlesztések
irritálówinnieNő
Végzetúr mester
2177 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések
641. hozzászólás - 2009.01.18. 17:53:47 (Válasz Simon #640 hozzászólására.)
Idézet: Simon - 2009.01.18. 17:43:40
A "konnyitett" dontetlenes kuldetes tovabbra is eszmeletlen nehez. Lathatoan kooperaciora van szukseg. Ennek tukreben, kerhetnenk azt, hogy ne csak a tamadonak irja jova a dontetlent, hanem a tamadottnak is, kuldetes szempontjabol?

Jelen szovegezes: Érj el portyában döntetlent legalább 5 alkalommal!

Ez legyen egyszeruen: Legyen döntetlen csatád legalább 5 alkalommal!


röhej, hogy amióta kiderült, hogy van ilyen küldetés, azóta nem volt döntetlen csatám, de előtt 6 is. amúgy meg csak sokat kell csatázni nem plusz vagy mínusz 5 szintes ellenfelekkel és kész is a küldetés:)
Pontszám: 3
irritálóAlmási ViktorFérfi
Végzetúr mester
1277 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések
642. hozzászólás - 2009.01.18. 18:14:38 (Válasz winnie #641 hozzászólására.)
A döntetlenes azért került bele, hogy legyen egy óriási fék, szerintem.
Igazából azt nem értem, miért egy olyan küldi hivatott erre, ami lebutitott kooperációs unalomra kényszeríti az embert.
Egy ilyen küldetésmegoldás sokkal kevesebb sikerélményt ad, viszont ezt anélkül nem lehet megoldani(nekem egy döntetlenem volt 3 hónap alatt, az is még talán 6. szinten). Ha megcsinálja valaki nem azt fogja gondolni hogy igen, megcsináltam, kökemény volt, hanem hogy végre túl vagyok már ezen a @&#*$.
Ezért ez a küldi szerintem elég szégyen, tessék, kimondtam.
Zöld Szója Logan (V1)
http://forum.vegzetur.hu/index.php/topic,799.380#hsz384
Pontszám: 9
népszerűSimonFérfi
Végzetúr mester
582 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések
643. hozzászólás - 2009.01.18. 18:15:25 (Válasz winnie #641 hozzászólására.)
Tehat 4 honap alatt sikerult 6 dontetlent csinalnod?

Bocs, de azert kiugro mertekben elter minden mas kuldetes teljesithetosegetol. 5 dontetlen, meg fogadott csatanal IS nehez kuldetes lesz, talan az eddigi legnehezebb.
TrueBlood - Tökéletes Gyémánt
Pontszám: 5
népszerűSimonFérfi
Végzetúr mester
582 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések
644. hozzászólás - 2009.01.18. 18:18:54 (Válasz Almási Viktor #642 hozzászólására.)
Nekem az tetszik, hogy kooperaciora sarkalja az embereket. De kicsit tul nehezre sikeredett... meg 5 is sok. Lehetne statisztikat nezni, hany dontetlen volt *osszesen* a jatekban, es ennek milyen az aranya az eldontott csatakkal szemben. Szoval csak ez a baj vele, tul durva lett a kert mennyiseg.
TrueBlood - Tökéletes Gyémánt
Pontszám: 5
irritálóAlmási ViktorFérfi
Végzetúr mester
1277 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések
645. hozzászólás - 2009.01.18. 18:26:48 (Válasz Simon #644 hozzászólására.)
Jó a kooperáció persze, de a 40-50. próbálkozás után már lehet inkább unalmas lesz;)

Eszembe jutott lehet azért rakták be, hogy az egyszeri játékost vele egyszinten erös karakterek megtámadására ösztönözze.
Na de kérem, hát magyarok vagyunk
Zöld Szója Logan (V1)
http://forum.vegzetur.hu/index.php/topic,799.380#hsz384
Pontszám: 7.50
népszerűSimonFérfi
Végzetúr mester
582 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések
646. hozzászólás - 2009.01.18. 18:30:54 (Válasz Almási Viktor #645 hozzászólására.)
Nem bantaskent mondom, de szerintem annyira sok tervezes/gondolkozas nem tortent ezzel a kuldetessel kapcsolatban ... sem. Ilyen tipus meg nem volt, 10 szep kerek szam, nehez kuldetes (lassitas gondolat biztos volt benne)... hadd menjen.
TrueBlood - Tökéletes Gyémánt
Pontszám: 5
irritálóAlmási ViktorFérfi
Végzetúr mester
1277 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések
647. hozzászólás - 2009.01.18. 18:46:28 (Válasz Simon #646 hozzászólására.)
Én a szégyen szót föleg azért használtam, mert ez a küldetés nem ösztönöz arra, hogy fejleszd a karakteredet, mert ugye akkor jön a sikerélmény. Föleg koop megoldásként (ami kényszer ennél) pont az ellenkezöje, hogy lebutitsd (buzogány, vakitó fény).

Amúgy bántani én sem akarom a fejlesztöket, jó a játék.
Zöld Szója Logan (V1)
http://forum.vegzetur.hu/index.php/topic,799.380#hsz384
Pontszám: 7.50
népszerűSimonFérfi
Végzetúr mester
582 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések
648. hozzászólás - 2009.01.18. 19:11:52 (Válasz Almási Viktor #647 hozzászólására.)
Igy van, de ezt a fejlesztok is tudjak, hogy nem mindent gondoltak at, es ok tudjak a legjobban, hogy mit gondoltak at reszletesen, es mit nem.

Azert mert valami bekerult a jatekba, meg nem lesz jo, es nem lesz megvaltoztathatlan teny sem. Amig rugalmasan allnak hozza, es valtoztatnak dolgokon amikor uj informaciokra derul feny, addig a jatek jo marad, sot javulni fog.

Eddig sok esetben igy tettek, volt viszont, amikor nem.
TrueBlood - Tökéletes Gyémánt
Pontszám: 7.50
népszerűMortimerFérfi
Végzetúr mester
4247 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések
649. hozzászólás - 2009.01.18. 20:11:04 (Válasz Simon #648 hozzászólására.)
Szerintem úgy kell tekinteni ezt a küldetést is, mint drakint - egy adott szinten megoldható lesz. Lehet, hogy 45. szinten jön egy varázslat, ami +25 elnyelést ad, és mellette már hasonló szintű páncélok is lesznek, amiken a buzogány már képtelen átütni. Vagy egy olyan varázslat, ami ha bejön, az ellenfél állata nullát sebez - egy magasszintű állat elnyelését szintén nem tudja átütni a buzogány.
Az egészséged érje el a szinted kétszeresét!

Minden információ a Végzetúrról! Küldetések szakértelmek felsorolása, és még LE-t is kapsz, ha használod!http://vegzetur.wikidot.com/
Pontszám: 6.50
népszerűSimonFérfi
Végzetúr mester
582 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések
650. hozzászólás - 2009.01.18. 20:24:00 (Válasz Mortimer #649 hozzászólására.)
Igen, ez *lehet*, Mortimer. Majd kiderul. Az epikus szornyekbol itelve, varazslat nem nagyon lesz.

Addig is, ez nem egy szinthez kotott kuldetesnek tunik, hanem egyszeruen elmeretezettnek.
TrueBlood - Tökéletes Gyémánt
Pontszám: 5
kedvelt tagTihaFérfi
Végzetúr mester
526 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések
651. hozzászólás - 2009.01.18. 20:43:48
Kár, hogy már nem nagyon lehet ezen a fórumon fejlesztési ötleteteket olvasni.... Még jó, hogy ez lenne célja....
Graham Treefrog - Azúr Légió
____________________________________________ Ha ettől érzed magad valakinek, nyomj egy 1-est ide:
Pontszám: 5
népszerűOtoaakFérfi
Végzetúr mester
678 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések
652. hozzászólás - 2009.01.18. 22:32:20 (Válasz Miklós #634 hozzászólására.)
Idézet: Miklós - 2009.01.18. 14:09:46
hozzáteszem még, hogy azért a farmkarik legtöbbje nem annyira amatőr, hogy a végtelenségig 1 buzogánnyal és 140-es tulajdonsággal flangáljon, ez alapján nem lehetne őket kiszürni.


Talán segítene ezen ha szintenként maximalizálva lenne az elveszített és a nyert LE mértéke is. Tehát durva példaként 10-es szinten egy kari max. 20k LE-t veszíthet és max. 20K LE-t nyerhet, ezzel a kevésbé jó játékosoknak is lenne esélyük kicsit jobban összeszedni magukat és a rabszolgázók meg kénytelenek lennének haladni a szinttekkel és magasabb szinten ugye már lényegesen nehezebb a rabszolgázást megoldani. Ez még rpg szempontjából is megállja a helyét mert aki eléri az LE max.-ot annak kiirhatná, hogy fejlődnie kell ahhoz , hogy több lélekenergiát tudjon magába fogadnia aki meg eléri a minimumot az meg annyira legyengült, hogy már belehalna ha többet veszítene és ugye a gyilkolás az tilos az egyezmény szerint ezért megkímélik a további támadók.
Yworl - the dead terrorist
Pontszám: 7.91
népszerűLanMaffiaFérfi
Végzetúr mester
3348 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések
653. hozzászólás - 2009.01.18. 23:15:26
ez egy nagyszerű ötlet!!!!!! kicsit más határokkal, de nagyon jó ötlet, támogatom!:)
Végzetúr discord: https://discord.gg/bUQc6nY9XU

LanMaffia - Azúr Légió - ex-Tyrant - ex-VM (V1)
Káoszfatty - Lélekhozók Testvérisége (V2)
Kataklizma - Ködkapu Strázsái (V3)
Pontszám: 5
kedvelt tagBirkaFérfi
Végzetúr mester
4520 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések
654. hozzászólás - 2009.01.19. 09:15:36
Otoaak olvasd el a V3 jelenlegi elképzeléseit, és meglátod, hogy pont ez valósul meg benne. Természetesen a V3 „peace” elvének megfelelően az ott kitalált képlet drasztikusan bekorlátozza a „PÓK” taktikát.
Az 5 döntetlenes küldetésről meg csak annyit, hogy teljesíthető… Nem egy olyan küldetést kaptunk, hogy öld meg az ellenség egy tagját. Arról nem is beszélve, hogy a ballace-t nem látjátok benne, hogy a gyenge karakterek seperc alatt teljesítik (nekem napi 1 döntetlenem van minimum!), míg az élenjáróknak kooperálni, számolni, trükközni kell. Nem a benyomom a vadászatot, és 2 szint múlva levadászok 7 óriás lényt stb. jelleg végre. Továbbá megemlíteném, hogy 50%-os könnyítést kaptunk rá, amiért szeretnék köszöntet mondani.
Játékfejlesztés, interakció a játékosokkal, utólagos szabályváltozások stb:
Mondjatok még egy játékot, ahol az Admin ilyen szinten kommunikál a játékosokkal, és megpróbál objektív lenni! Találkoztatok már 2-3e+ aktív játékossal rendelkező rendszerrel, ahol pörgő forumot olvasgat az admin, és van user support? Sokan panaszkodnak a statikus világokra, hogy nincsen sok fegyver, sok slot stb. egy MMO-ban minimum fél évet kell várni egy fejlesztésre, más böngészős játékok jó ha egy verzió váltást 2-3 évente megcsinálnak, akkor mire fel sírunk? Szórni kell az ötleteket, javasolni kell, érdemben kritizálni, debugolni, exploitra keresni/értékelni elméletben a felkínált ötleteket, és örülni neki, ha ennek akár töredéke is megvalósul, vagy jobb belátásra lehet bírni az admint. Más játékokban nem kérdezik meg mit szeretnél, kapsz egy üzit, hogy „new patch” van, ezért updatelj! Valmint gondolkozzatok picit játékfejlesztői oldalról is! Minden utólagos szabály módosítás valakinek az érdekeit sérti, mindig benne van a potenciális játékos vesztés lehetősége. A játékért FIZETŐ játékosok valamilyen ASZF (jelen esetünkben a regisztrációkor érvényben lévő szabályok) alapján kezdtek el fizetni a játékért, ennek utólagos drasztikus módosítása jogilag is sikamlós. Legvégül a gazdasági oldalt is nézni kell, minimum 2 ember kell, egy értelmes szerver netkapcsolattal. Ennek van egy fenntartási költsége, érdemes-e növelni az iramot, még bonyolultabbá, szerteágazóbbá tenni a játékot estelegesen újabb programozói kapacitást, a bonyolultabb kód miatt erősebb gépet/netet üzemeltetni stbstbstb… A BEHOLDER nem egyenlő egy multinacionális programozó céggel, nem engedhet meg magának bizonyos luxusokat, és éppen ez a szerencsénk is, mert gazdaságilag beszorított abban, hogy ne „leszarja” a felhasználóit. (Érdekes reakciót kaptam az multi supporttól arra, amikor szerettem volna egy cella színét rögzíteni egy bizonyos táblázat kezelőben…)

Tudom, hogy magyarok vagyunk, de azért legyünk mellé realisták is .)
Pontszám: 6.71
népszerűOtoaakFérfi
Végzetúr mester
678 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések
655. hozzászólás - 2009.01.19. 12:42:18 (Válasz Birka #654 hozzászólására.)
Szerintem a V3 fejlesztései teljesen más kategóriájúak, ott a portyával kapcsolatban szinte semmi nem marad olyan mint a v1-en v2-őn és ott az 1 portyával szerezhető LE van korlátozva ami nagyban nehezíti a hatékony portyázás lehetőségeit.

Az én ötletem viszont nem korlátozza az egy portyából szerezhető LE mennyiségét az egész lényege a szintbeni fejlődés motiválása és az állandóan farmolt karakterek helyzetének könnyitése. V1-en és V2-őn szerintem szükségtelen teljesen átalakítani a rendszert a V3 ezt majd megoldja akiknek nem jön be a "PvP" környezet az majd átmegy oda, elvégre ezek portyázásra koncentrált világok.

A fentiek a portyát nem korlátozzák be csak fejlődésre sarkallnak. Továbbra is lehet 1,5 milla LE difet csinálni de már nem kockázatmentes környezetben mint eddíg, és főként nem ugyanazon karakterek állandó farmolásával, hiszen akinek betelik a negatív táblája az onnantól kezde már 0LE-s célpont. A nagyon rossz ill. rabszolga karakterek ezt a határt valószínüleg gyorsan elérnék ezért aki portyázni akar rákényszerűl a nagyobb kockázattal járó portyákra is. Ezzel talán fair-ebb is lenne a játék mert a játékosoknak gyakrabban kellene a szintben és erősségben hozzákuk közelebbeső célpontokkal harcolniuk.

Ez talán az első lépés is lehetne az iszonyatosan nagy random csökkentésére is amit nagyon sok játékos kritizál. Mert így a szintenként kialakuló karakterek közötti erősségkülönbség már nem lesz olyan nagy, és nem kell akkora randomot tartani a játékban ahhoz, hogy a gyengébb karaktereknek is legyen legalább néhány százalék eséjük a győzelemre.
Yworl - the dead terrorist
Pontszám: 6.50
népszerűSimonFérfi
Végzetúr mester
582 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések
656. hozzászólás - 2009.01.19. 12:56:22 (Válasz Otoaak #655 hozzászólására.)
Otoaak, ha belegondolsz, pontosan ez tortent. Szinttol fuggoen van egy LE diff, mely alatt nem rabolhatnak a karaktertol. Tehat, ha epp a hataron elne, akkor lenne szintenkent egy bizonyos LE amit veszthet, mielott ujra nem veszithet. Azaz, mashogy megfogalmazva, de pontosan az keszult el amit javasolsz.
TrueBlood - Tökéletes Gyémánt
Pontszám: 5.33
kedvelt tagBirkaFérfi
Végzetúr mester
4520 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések
657. hozzászólás - 2009.01.19. 13:04:08
Annál sokkal jobb, mert Otoaak bemaxolná az egy szinten szerezhető LÉ-t is. Ami V3-on megvalósult azzal, hogy ha tetszik ha nem idővel szintet lépsz, azaz maximalizálva van a csatánként, ezen keresztül a szintenként szerezhető lé mennyisége is! A Rabszolga modullal meg a veszthető lé mennyisége, azaz Otoaak javaslata megvalósul V3-on, csak nem látszódik annyira direktben, ahogy ő szerette volna
Pontszám: 7.50
népszerűMIvanFérfi
Végzetúr tehetség
241 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések
658. hozzászólás - 2009.01.19. 13:10:34 (Válasz Tiha #651 hozzászólására.)
Idézet: Tiha - 2009.01.18. 20:43:48
Kár, hogy már nem nagyon lehet ezen a fórumon fejlesztési ötleteteket olvasni.... Még jó, hogy ez lenne célja....

Akkor tessék itt egy:
Jó lenne, ha mondjuk 40-es tudatturbóval nem kellene kivárni, hogy legyen 200VP-m, ha egy 5-ös szakértelmet akarok megturbózni 50VP-ért.
Mi a különbség egy amator és egy profi számítógépes között?
Az amator szerint 1 kbyte = 1000 byte, a profi szerint 1 km = 1024 m.
Pontszám: 7
népszerűOtoaakFérfi
Végzetúr mester
678 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések
659. hozzászólás - 2009.01.19. 13:23:07 (Válasz Simon #656 hozzászólására.)
A jelenlegi szabályzásban a szint nem igazán meghatározó, az LE diff ami ténylegesen számít és minden portyára kihatással van, korlátozva az egy portyából szerezhető LE mennyiségét is. Ráadásul meg is lehet kerülni a rendszert ha a rabszolgák körbeverik egymást mindíg lesz olyan karakter aki támadható marad a magas LE diffel rednelkezők számára is, és ez csak egy példa sok megoldás lehet. A szintenként konkrét értéken maximalizált korlát sokkal erősebb így mint az LE difen alapuló. Ezt nem lehet kijátszani mégtöbb vagy más típusú farm karakterrel aki több LE-t akar annak szintet kell lepnie nincs más választása.
Yworl - the dead terrorist
Pontszám: 5
népszerűOtoaakFérfi
Végzetúr mester
678 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések
660. hozzászólás - 2009.01.19. 13:24:47 (Válasz Birka #657 hozzászólására.)
Így van.
Yworl - the dead terrorist
Pontszám: 5
Dobókocka - a sokoldalú kiegészítőRésföld - a HKK legújabb kiegészítője