Felhasználónév: Jelszó:
Szerző
Topic neve: Várható fejlesztések
kedvelt tagGortFérfi
Végzetúr mester
369 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések
421. hozzászólás - 2009.01.08. 23:54:33 (Válasz NeonFlux #420 hozzászólására.)
Könyvtár tényleg nem lenne rossz. Rendben, hogy a harc az első, de egy kis művelődés még a harcosnak sem árt. Japánban például a szamurájok voltak a legjobb harcosok, és egyben a legműveltebb emberek is.
Az, ki szeret másokat kritizálni, olykor dicsérjen is.
Pontszám: 5.33
kedvelt tagWolfyFérfi
Végzetúr tehetség
181 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések
422. hozzászólás - 2009.01.09. 09:24:02
Két (hasonló) dolog jutott eszembe, amit jó lenne megcsinálni.
A lélekkút kisütésnél és a specializáció váltásnál is csak az van kiírva, hogy "X nap múlva" lehet csinálni. Nem lehetne ide is kitenni egy "óra:perc" alakú számlálót?
Már tegnap dél óta 1 nap van kiírva a lélekkút kisütésnél és azóta tűkön ülök hogy mikor lesz már.
Pontszám: 7.67
népszerűtlenSir NyFérfi
Végzetúr mester
846 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések
423. hozzászólás - 2009.01.09. 11:13:16 (Válasz Gort #421 hozzászólására.)
Idézet: Gort - 2009.01.08. 23:54:33
Könyvtár tényleg nem lenne rossz. Rendben, hogy a harc az első, de egy kis művelődés még a harcosnak sem árt. Japánban például a szamurájok voltak a legjobb harcosok, és egyben a legműveltebb emberek is.

de ez nem Japánban van. nagyon nem.
A békéért háborúzni olyan, mint a szüzességért szeretkezni!
Pontszám: 2.30
irritálóBottom30Férfi
Végzetúr tehetség
227 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések
424. hozzászólás - 2009.01.09. 11:16:34
Amire én kiváncsi lennék, hogy lehetséges-e valahogyan megtudni, hogy az összes kvízválaszomból hány volt jó, és mennyi rossz? (akár százalékban is okés a dolog)
Érdekelne, hogy teljesítettem eddig.
Pontszám: 5
kedvelt tagGortFérfi
Végzetúr mester
369 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések
425. hozzászólás - 2009.01.09. 12:37:38 (Válasz Sir Ny #423 hozzászólására.)
Igazad van. Le a műveltséggel!
Az, ki szeret másokat kritizálni, olykor dicsérjen is.
Pontszám: 7.50
kedvelt tagAshran83Férfi
Végzetúr
58 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések
426. hozzászólás - 2009.01.09. 12:37:52
Könyvtár ötletét én is támogatom.
V1 - Tyberius (Tyrant)
V2 - Heretic (SM)
V3 - Heretic (I:RM)

Fórumon még Tyberius06 néven találhattok meg.
Általam írt kalandok: A mélyben szunnyadó erő, Harc az agyasokkal
Pontszám: 5
népszerűDarwinFérfi
Végzetúr tanonc
39 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések
427. hozzászólás - 2009.01.09. 15:40:53
A könyvtárat én is támogatom, elkell a Smaragdoknak is valami bónusz, bár én nem vagyok Smaragdos, de izgalmasabbá tenné a játékot
“Aki nem mutogatja magát – ragyogni kezd. Aki nem dicsekszik – sikeres lesz. Aki nem követel tiszteletet, azt elfogadják vezetőnek. Aki nem küzd senkivel, azzal senki sem képes megküzdeni.”
Pontszám: 5
kedvencSergeantFérfi
Végzetúr tanonc
13 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések
428. hozzászólás - 2009.01.09. 15:42:46
Sziasztok!

Lenne egy olyan ötletem, hogy lehessen látni, hogy ki van a Katakombákban. Nem nehéz megoldani és nem elemi jellegű probléma, de nálunk volt már abból gond, hogy nem tudtuk, hol van egy bizonyos kari. A Támadások között tényleg lehet nézni, hogy ütik-e, de egyáltalán nem biztos, hogy az utóbbi 20-ból éppen őt lecsapták, főleg háborúban.

Szimplán meg lehetne oldani annyival, hogy a Katakombák fülre kattintva egymás alatt kijöjjenek a nevek, gondolom, nem nagy feladat programozási szinten.

Mi a véleményetek?

Pernahajder, Avatar
Világ1: Pernahajder - Avatar
Világ2: Kankalin - Vackor
Pontszám: 9.17
népszerűLanmandragoranFérfi
Végzetúr mester
5171 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések
429. hozzászólás - 2009.01.09. 16:03:59 (Válasz Sergeant #428 hozzászólására.)
Többször felmerült, én támogatnám.
v1 - standby
v2 - Al'LanMandragoran, Vörös Sherwood
v3 - Shaidar Haran, » Ω «
v5 - Biorobot, Tébolyult Mágusok
Pontszám: 5
népszerűMortuFérfi
Végzetúr mester
2456 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések
430. hozzászólás - 2009.01.09. 16:14:30
Már biztos sokadjára van ez, de nem lesz ez így jó:
A csatában összesen 187 sebzést okoztál, és 682 sebzést kaptál.
A csatában összesen 56 sebzést okoztál, és 480 sebzést kaptál.
A csatában összesen 62 sebzést okoztál, és 320 sebzést kaptál.
A csatában összesen 170 sebzést okoztál, és 504 sebzést kaptál.
A csatában összesen 132 sebzést okoztál, és 542 sebzést kaptál.

Kb. 15 perc termése 5szinttel feljebbről...
Pontszám: 6
népszerűtlenSir NyFérfi
Végzetúr mester
846 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések
431. hozzászólás - 2009.01.09. 17:09:40
A fiú és a lány végzetúr közt van valami különbség?

Merthogy a fiúk erősebbek, okosabbak, ügyesebbek, egészségesebbek, jobban idomítanak állatot, jobban kompenzálják a kronot, jobban vadásznak, jobban szűkítik a kontinuum-ot, jobban lopnak, jobbak az ismereteik a szingulárból, jobban állítanak csapdát, az affinitásuk is nagyon kreatív, nagyon jól manipulálják a spektrált, jobban szeretik a sajtos lélekenergiát, az elemen tárolt dolgokat nagyon jól összeolvasztják, nagyon készek a vezetésre és vastagabb a bőrük...

Ha nincs, akkor szerintem lehetne legalább egy jelképes, mondjuk a végzeturaknak + 1 erő, a végzetúrhölgyeknek meg + 1 IQ.

Ha van, akkor nemszóltam.
A békéért háborúzni olyan, mint a szüzességért szeretkezni!
Pontszám: 1.45
fórumozóNeonFluxFérfi
Végzetúr
72 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések
432. hozzászólás - 2009.01.09. 17:16:43 (Válasz Sir Ny #431 hozzászólására.)
tudtommal nincs különbség, de sok értelme nem lenne ennek a +1 erő a végzeturaknak +1IQ a végzetúrnőknek...akkor jó ha a végzetúrnő mondjuk mágus hordában van....ha Ő is harcos akkor meg miért legyen valami bónusza? sok értelme nincs és akkor ezentúl a fiúk lennének a harcosok a lányok meg a mágusok...és amugy sem értem 1 adat mit változtatna bármin is...neked is van 1 erőd neki is van 1 ereje +-ba(ha fiút támadsz) akkor is a mostani rendszer szerint fogsz nyerni vagy veszteni szóval elég értelmetlen lenne
Pontszám: 7.50
népszerűtlenSir NyFérfi
Végzetúr mester
846 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések
433. hozzászólás - 2009.01.09. 17:32:09
mondom jelképesen.
A békéért háborúzni olyan, mint a szüzességért szeretkezni!
Pontszám: 1.40
fórumozóTriniganFérfi
Végzetúr tehetség
242 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések
434. hozzászólás - 2009.01.09. 18:30:12
Kímélj már meg minket ezektől a hozzászólásoktól! NAGYON idegesítő azt olvasni, hogy minden topicot teleszemetelsz az értelmetlen hsz-eiddel!

Trin
"Trinigan jókedélyű fickó volt, mindig tartogatott valami meglepetést soha ki nem fogyó iszákjában."- az Ozorindumi Krónikákból
Pontszám: 8
népszerűtlenSir NyFérfi
Végzetúr mester
846 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések
435. hozzászólás - 2009.01.09. 18:39:38 (Válasz Trinigan #434 hozzászólására.)
Idézet: Trinigan - 2009.01.09. 18:30:12
Kímélj már meg minket ezektől a hozzászólásoktól! NAGYON idegesítő azt olvasni, hogy minden topicot teleszemetelsz az értelmetlen hsz-eiddel!

Trin

szerinted amit most te csinálsz, mi ha nem szemetelés? más szemében a Buzogányt, a sajátodban meg a Kőkardot...
A békéért háborúzni olyan, mint a szüzességért szeretkezni!
Pontszám: 1.93
fórumozóTriniganFérfi
Végzetúr tehetség
242 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések
436. hozzászólás - 2009.01.09. 20:07:39
Barátom, nézd már meg a hozzászólásszámok közti különbséget...
Én csak akkor szólok, ha nagyon muszáj, de ez tényleg túlzás! Neked megéri 3 szavas, értelmetlen hsz-ekkel teleirkálni az összes topicot, hogy a neved mellett ezt lásd: Végzetúr mester? Nem tudom, hány éves vagy, de én, 13 éves fejjel belátom, hogy a többi fórumozót nem kicsit idegesíti, hogy kikerüljék a te hozzászólásaidat.

Trin
"Trinigan jókedélyű fickó volt, mindig tartogatott valami meglepetést soha ki nem fogyó iszákjában."- az Ozorindumi Krónikákból
Pontszám: 8.44
kedvelt tagTyberius06Férfi
Végzetúr tehetség
184 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések
437. hozzászólás - 2009.01.09. 20:20:36
Na jó, igazából asszem erről van szó. 25. szintre léptem, ÉP-m Vp-m maxra ment majd mielőtt valami értelmeshez kezdhettem volna, betámadtak 29. szintről...

Ellenfeled egy gyors mozdulattal megadja neked a kegyelemdöfést.
Túl sok sebet kaptál, ájultan esel össze.
A csatában összesen 43 sebzést okoztál, és 943 sebzést kaptál.

Köszönöm jól vagyok, ezek után vettem valami gyógyitalt, és elkezdtem keresni valami egy szinttel magasabb de annyira nem erős karaktert egy küldetéshez, de mire nagyon belemélyedtem volna a dologba (mellesleg csak ájult 15% alatti emberrel találkoztam):

Ellenfeled egy gyors mozdulattal megadja neked a kegyelemdöfést.
Túl sok sebet kaptál, ájultan esel össze.
A csatában összesen 79 sebzést okoztál, és 671 sebzést kaptál.

Ez így egy kicsit sok volt 1 órán belül, úgy hogy közben kénytelen voltam gyógyitalozni. Na meg mekkora gáz, hogy 35 szintű térkapus szörny nem sebez rajtam annyit, mint egy 26-30-as karakter.
A hozzászólást Tyberius06 módosította 2009.01.09. 20:21:39-kor
V1 - Tyberius (Tyrant)
V2 - Heretic (SM)
V3 - Heretic (I:RM)

Fórumon még Ashran83 néven találhattok meg.
Általam írt kalandok: A mélyben szunnyadó erő, Harc az agyasokkal
Pontszám: 7.67
kedvencAurriFérfi
Végzetúr mester
791 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések
438. hozzászólás - 2009.01.09. 21:04:53
Csatlakozom a mozgalomhoz!
25. szintre lépésem után nem sokkal, miután gyorsan "leportyáztam" az életerőmet (mint máshol már említettem a magas ÉP ugyanis egyre inkább inkább hátrány mint előny) jött ez:

Ellenfeled egy gyors mozdulattal megadja neked a kegyelemdöfést.
Túl sok sebet kaptál, ájultan esel össze.
A csatában összesen 145 sebzést okoztál, és 882 sebzést kaptál.

Lehetne azt mondani hogy nem értek a játékhoz és rossz a karim (nem is állítom az ellenkezőjét!), de a szintemen törekszem a top10-ben lenni, a védelmemre pedig kiemelten ügyelek (140 felett van bónuszokkal). Ez így baromira nem oké.

Főleg ezek után mókás az az érvelés (lásd bajnoki viadal), hogy magas szinteken a szintkülönbség annyira nem ütközik ki. Pedig itt csak igazán. Eleve több Lét szerzel a szinten belül az exponenciálisan növő TP-igény miatt, másrészt a küldetések is sokkal többet adnak mint lentebbi szinteken. Míg az ott számítot néhány statot, itt már sokkal többet jelent (5 szinttel nagyobb fegyverek és varázslatok +10-20 kritikus ütés +1 támadás harconként szívósságból, stb, stb).

Megoldási javaslatokat már hallhattunk dögivel, most nem ismételném őket. Remélem egyike-másika nem talál süket fülekre.

**EDIT: Mortimer akkor is korrigáltam, most is megteszem: nem a max. ÉP-re és a gyógyulási sebességre gondolok, hanem az arányokra. Értsd nem midegy hogy 100%-on vadászgatsz vagy 20%-on... Le kell üttetnem magam 20-30%-ra hogy biztonságban érezhessem magam a nagyoktól. Ha pihenek akkor reggelre van 4 támadásom, ha nem pihenek akkor van 1. Mindkét esetben kb ugyanott lesz az ÉP-m... AMit viszont a gyógyulás sebességéről és az egészségről írtál abban igazad van (most nem is említettem egészséget egyébként), viszont minnél több a max ÉP-m annál tovább tart leveretnem pl szintlépés után hogy a biztonságos zónába kerüljek, ez nekem inkább hátrány néha. No így már érthető?
A hozzászólást Aurri módosította 2009.01.09. 22:19:26-kor
"Tehát ha ez nem is bug, de hibás tervezés. Azonnal korrigáljuk..."
Pontszám: 7.50
népszerűMortimerFérfi
Végzetúr mester
4247 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések
439. hozzászólás - 2009.01.09. 21:49:00 (Válasz Tyberius06 #437 hozzászólására.)
Sorry, a 900-as én voltam. Mentségemre szóljon, hogy én is problémának látom ezt, fel is vetettem már másik topicban is. Tökéletesen megértem, hogy két ilyen támadás naponta már teljesen ellehetetleníti a játékot. Sajna ez van, engem is naponta megüt Cyron (és nem visz semmit).

"a magas ÉP ugyanis egyre inkább inkább hátrány mint előny)"
Aurri: sokadszorra írom, hogy mivel százalékos határok vannak, ez hülyeség. Ha neked 1500 életpontod van, akkor egy két szinttel magasabb 375 felett tud megütni, ha viszont 2000 akkor csak 500 felett. Ez utóbbi pedig már elég arra, hogy 490-nél tökéletes nyugalomban bemehess a térkapuba, vagy leportyázz te egy nálad gyengébbet.
Az egészséged érje el a szinted kétszeresét!

Minden információ a Végzetúrról! Küldetések szakértelmek felsorolása, és még LE-t is kapsz, ha használod!http://vegzetur.wikidot.com/
Pontszám: 5
népszerűSimonFérfi
Végzetúr mester
582 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések
440. hozzászólás - 2009.01.09. 22:33:26 (Válasz Mortimer #439 hozzászólására.)
Mehetnel a terkapuba, ha az engedne 15% alatt a bemenetelt.

Az alacsonyabb szintre levo tamadasok sebzeset valamilyen modon csokkenteni kell, ez egyre inkabb egyertelmunek tunik. Mar csak a megoldas formaja nem tisztazott.
TrueBlood - Tökéletes Gyémánt
Pontszám: 7
HKK - Zén minikiegészítő: Zén Legendái: A sötétség gyermekeiRésföld - a HKK legújabb kiegészítője