Csatlakozom a mozgalomhoz!
25. szintre lépésem után nem sokkal, miután gyorsan "leportyáztam" az életerőmet (mint máshol már említettem a magas ÉP ugyanis egyre inkább inkább hátrány mint előny) jött ez:
Ellenfeled egy gyors mozdulattal megadja neked a kegyelemdöfést.
Túl sok sebet kaptál, ájultan esel össze.
A csatában összesen 145 sebzést okoztál, és 882 sebzést kaptál.
Lehetne azt mondani hogy nem értek a játékhoz és rossz a karim (nem is állítom az ellenkezőjét!), de a szintemen törekszem a top10-ben lenni, a védelmemre pedig kiemelten ügyelek (140 felett van bónuszokkal). Ez így baromira nem oké.
Főleg ezek után mókás az az érvelés (lásd bajnoki viadal), hogy magas szinteken a szintkülönbség annyira nem ütközik ki. Pedig itt csak igazán. Eleve több Lét szerzel a szinten belül az exponenciálisan növő TP-igény miatt, másrészt a küldetések is sokkal többet adnak mint lentebbi szinteken. Míg az ott számítot néhány statot, itt már sokkal többet jelent (5 szinttel nagyobb fegyverek és varázslatok +10-20 kritikus ütés +1 támadás harconként szívósságból, stb, stb).
Megoldási javaslatokat már hallhattunk dögivel, most nem ismételném őket. Remélem egyike-másika nem talál süket fülekre.
**EDIT: Mortimer akkor is korrigáltam, most is megteszem: nem a max. ÉP-re és a gyógyulási sebességre gondolok, hanem az arányokra. Értsd nem midegy hogy 100%-on vadászgatsz vagy 20%-on... Le kell üttetnem magam 20-30%-ra hogy biztonságban érezhessem magam a nagyoktól. Ha pihenek akkor reggelre van 4 támadásom, ha nem pihenek akkor van 1. Mindkét esetben kb ugyanott lesz az ÉP-m... AMit viszont a gyógyulás sebességéről és az egészségről írtál abban igazad van (most nem is említettem egészséget egyébként), viszont minnél több a max ÉP-m annál tovább tart leveretnem pl szintlépés után hogy a biztonságos zónába kerüljek, ez nekem inkább hátrány néha. No így már érthető?
"Tehát ha ez nem is bug, de hibás tervezés. Azonnal korrigáljuk..."