Felhasználónév: Jelszó:
Szerző
Topic neve: Várható fejlesztések
népszerűOtoaakFérfi
Végzetúr mester
678 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések
1361. hozzászólás - 2009.06.20. 21:50:09
Látom a szövetségi küldetések csak nem akarnak megérkezni, pedig már várnék valami olyasmit, hogy legyen a mesteri építésetek 10-es szintű vagy valami hasonló nyalánkságot csak, hogy legyen mit csinálni, esetleg egy +5 akadémia szint "színesítésnek" szakértelem nélkül vagy akár irányított vadászat 2 ( szintén küldi építhető rá csak erre egyéni). Esetleg hatalom tornya 2 is jöhetne (mindíg az kapja aki a legkevesebbet építi bele és -10%-ot ad a vadászatra). Az egyensúly csarnoka is hiányzik nagyon (ahányas szintű annyi alkalommal működik, max. 5, ha valaki megtámad portyában akkor is veszít ha nyer ha nem nyer akkor meg nyer). De igyekszem türelmes lenni az irányított vadászatra meg a mesteri építésre is "megérte" 1,5-2 hónapot várni kitudja milyen naccerű ötletek lapulnak még Miklósék tarsolyában.
Yworl - the dead terrorist
Pontszám: 5
népszerűJerikoFérfi
Végzetúr mester
1646 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések
1362. hozzászólás - 2009.06.21. 12:52:35
HATALOM TORNYA 2:

A toronyban 3 végzetúr számára van hely, ők a torony védői. Ha mindhárom helyet egyazon szövetség tagjai foglalják el, akkor a szövetség tagjai dupla LE-t kapnak vadászatukra (csak addig, amíg mindhárom helyen ugyanazon szövetség tagjai állnak). (Ez a bónusz tetszés szerint változtatható.)
A védő minden idejét a torony védelmére szenteli: nem pihenhet, nem portyázhat, nem vadászhat, nem térkapuzhat, nem ihat védelem italt, nem válhat láthatatlanná, nem mehet katakombákba, nem kaphat segítő kezet. Bármelyiket is csinálja a felsoroltak közül, automatikusan elhagyja a tornyot, a helye üresen marad.

A torony védői helyére azok állhatnak be, akik harcban legyőzik őket. A kiválasztott védőt MINDEN nála alacsonyabb szintű karakter támadhatja, illetve a nála maximum 1 szinttel magasabb szintű karakterek. Ha a támadó győz, az addigi védő elhagyja a tornyot és a győztes veszi át a helyét. Ha a toronyban üres hely van (az addigi védő elhagyta a tornyot), akkor a támadó harc nélkül el tudja foglalni a posztot. Mindig látható, kik állnak a 3 pozicíó valamelyikén, őket úgy lehet támadni, mint portyával. De ha pl. védelem italának, vagy segítő kéznek a hatása alatt áll a támadó, akkor győzelme esetén a régi védő távozik, az új viszont nem áll be helyére (illetve automatikusan elhagyja azt).

A toronyban lévő végzetúr a csaták után ugyanúgy kap TP-t, LE-t, állatai ugyanúgy fejlődnek, mint portyák során, ugyanúgy lehet tőle LE-t szerezni (ha van nála).

Jó taktika több karakterrel egymás után megtámadni a védőt, és elfogyasztani ÉP-jét - előbb utóbb veszíteni fog.

Fontosnak tartom, hogy maximum csak 1 szinttel magasabbról lehessen támadni, így a gyengébb szövetségek előnyt kapnak az erősebbekhez képest (ha három 10. szintű karakter van bent, akkor a nagyobb szövetségeknek még csak esélyük sem lesz a támadásra).
Szintén fontos, hogy a bent lévő karakter ne tudjon csinálni semmit, megelőzendő, hogy egy-egy nagyon erős karakter hosszabb időre "kibérelje" valamelyik helyet.

Opcionális szabály: a védő ne regeneráljon se ÉP-t, se VP-t.
A hozzászólást Jeriko módosította 2009.06.21. 12:53:19-kor
Pontszám: 6.88
népszerűYwgarrdFérfi
Végzetúr mester
941 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések
1363. hozzászólás - 2009.06.21. 13:33:52 (Válasz Jeriko #1362 hozzászólására.)
Akár több ilyen torony is lehetne, melyek külön-külön kerülnének kiértékelésre, és észszerűen kategorizálva lennének a mezőny fejlettsége szerint. Pl. maximum 10, max 30., max 50. és 50 szint felett elérhető. Illetve a védő hagyhassa el tornyot önszántából is x idő után, a fontos erőforrások túlcsordulását megelőzendő. Ha ez utóbbi benne volt, csak én siklottam át felette, akkor elnézést kérek.

*A legfontosabbat majdnem kihagytam. Nagyszerű ötlet, ne hagyjuk veszni.
A hozzászólást Ywgarrd módosította 2009.06.21. 13:34:39-kor
Pontszám: 5
fórumozóRicardoFérfi
Végzetúr mester
1600 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések
1364. hozzászólás - 2009.06.21. 15:11:15 (Válasz Jeriko #1362 hozzászólására.)
Sharpa, Anababa és Crimson beállnak az Elitből a HT-s napokon, aztán fejlesztettünk egy jót nekik.
Szabályosan játszom és mindent megteszek azért, hogy mások is így játszanak. Ha ez nem tetszik, nyugodtan nyomj az egyesre.

Hentes őrmester - Fekete Liga ~ a legridegebb gonosz
Pontszám: 7.50
népszerűCaveMaNFérfi
Végzetúr mester
2421 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések
1365. hozzászólás - 2009.06.21. 15:18:30 (Válasz Ricardo #1364 hozzászólására.)
Azért Crimson ellen Nephilának van esélye Egyelőre legalábbis
Craslorg legrosszabb klónja - ÉN dobtam vissza a kvízkérdésed (A többiekét is)

Viva la pontozókommandó
Pontszám: 5
népszerűYwgarrdFérfi
Végzetúr mester
941 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések
1366. hozzászólás - 2009.06.21. 17:45:34 (Válasz Ricardo #1364 hozzászólására.)
...Amennyire kémgömb alapján elnézem, Sharpát ki lehetne azért onnan ütni. De szinte bárkit, mert aki bent áll, nem gyógyulna.
Pontszám: 5
népszerűJerikoFérfi
Végzetúr mester
1646 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések
1367. hozzászólás - 2009.06.21. 18:07:57 (Válasz Ricardo #1364 hozzászólására.)
Idézet: Ricardo - 2009.06.21. 15:11:15
Sharpa, Anababa és Crimson beállnak az Elitből a HT-s napokon, aztán fejlesztettünk egy jót nekik.


Nem tudom sikerült-e értelmezni a dolog azon lényegét, hogy egymás után TÖBBEN nekimehetnek, és ha elfogy az ÉP-jük, veszítenek.
Másrészt biztos vagyok benne, hogy pont Sharpa, Crimson azok a karakterek, akik nem fognak lemondani portyáról vadászatról és egész nap bent kuksolni a toronyban, hogy védjék a többieknek.
Pontszám: 5
kedvencMormordFérfi
Végzetúr mester
613 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések
1368. hozzászólás - 2009.06.21. 18:39:39 (Válasz Jeriko #1367 hozzászólására.)
Attól félek ennek az eredménye túlságosan hasonlítana a HT-hez. Az is arra lett kitalálva, hogy a szövetségek megküzdjenek egymással, ám jelen pillanatban csak két szövetségnek van esélye birtokolni, és azt sem mondhatjuk, hogy harcolnak érte.
Lehet, hogy hibás az alábbi elgondolás, de majd elolvasod és meglátjuk.

Tegyük fel, hogy Crimson beköltözött a torony egyik helyére. A másik oldalon egy szövetség van, ami az egyszerűség kedvéjért kollektív tudattal rendelkezik. Ígyhát az első kérdés, ami felvetődik: "Hány emberre van szükségem ahhoz, hogy kiüssem Crimsont?" A válasz szerintem ez: "Vagy szerencsém van, vagy le kell ütnöm az összes életpontját. Bármelyik is történik, valószínűleg nincs annyi emberem, hogy a másik két helyet is megszerezzem. Nephila, vagy valaki más pedig bármikor kiütheti az én emberemet". Azt is beleszámolhatjuk, hogyha nagy az érdeklődés, úgy gyorsabban fogy Crimson életpontja, de az én emberem életpontja is. Ebben az esetben, ha nagyon ügyes vagyok, akár 10 percnyi vadászati időz is tudok garantálni. Kivéve éjszaka, akkor többet.

A másik vége így hangzik: ha senki nem próbálja meg átvenni a tornyot, ki engedheti meg magának, hogy akár napokra benthagyjon egy karaktert? Az ár, amit kérsz, nagyon magas, akárcsak a jutalom, amit osztanál, de ami még problémásabb, a nagy árat nem az fizeti, aki a jutalomból részesül. Ez igzából nagyon szép ötlet. Visszatérve a kérdésre, ha nem tévedek nagyot, néhány nagy szövetségnek vannak a katakombáiban egy, vagy több olyan karakter, aminek a tulajdonosa határozott vagy határozatlan ideig abbahagyta a játékot, és csak ilyen "tartalék" karakterek engedhetnék meg maguknak, hogy huzamosabb ideig a toronyban legyenek.
Mindebből én azt szűrném le, hogy több lesz a harc nélküli váltás, mint a harcos, és ez szerintem nem a kívánt eredményt hozná.

Más. Még egy exploitos problémám lenne: hamár harc nélkül lehet bejutni, akkor valaki regelhet pár első szintű karaktert, amiket aztán senki nem tud kiütni, hiszen nem támadhatja. Ennek persze valahol zárolás lenne a vége, vagy pedig az első szintűek elszaporodása, ami nyilván nem kívánatos. Így aztán, ha lesz ebből valami, akkor a bentlévőkre szerintem kéne szintkorlát is.
Pontszám: 6
népszerűKocosFérfi
Végzetúr mester
7685 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések
1369. hozzászólás - 2009.06.21. 20:13:59 (Válasz Jeriko #1362 hozzászólására.)
Nagyon jo, de ne adjon jelentos elonyt. Azt sem tartom rossz otletnek, ha semmilyen elonyt nem ad, csak kiirja, hogy melyik szovinek mennyi idot sikerult birtokolnia.
Ha elonyt ad, plane ilyen durvat, az nagyon duravn kihasznalasra kerul majd tapolas ugyben.

A bent levo karakterre semmilyen vedelem NE vonatkozzon, gyogyitalt ne ihasson.
Vedelmek: 5 tamadas 3 ora alatt, tamadas 5 percen belul, azonos forrasu tamadas 1-8 oran belul (ksz fuggvenyeben), EP bizonyos % alatti mennyisege.

Ha valaki megszerzi a tornyot, az jelenjen meg vilagesemenyek kozott.

Tovabbi lehetoseg, hogy csak megadott idopontokban (veletlenszeruen naponta 2-szer) keruljon kiertekelesre a torony, azaz csak az szamitson, ha valaki pontban akkor birtokolja. Ha igy csinaljuk a jutalom lehetne a lelekkut X%-os toltodese.
A hozzászólást Kocos módosította 2009.06.21. 20:21:34-kor
Pontszám: 7
népszerűKocosFérfi
Végzetúr mester
7685 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések
1370. hozzászólás - 2009.06.21. 20:20:28 (Válasz Ricardo #1364 hozzászólására.)
Idézet: Ricardo - 2009.06.21. 15:11:15
Sharpa, Anababa és Crimson beállnak az Elitből a HT-s napokon, aztán fejlesztettünk egy jót nekik.


Barkit ki lehet utni, ha 15% alat is tamadhato a bent allo, es nem gyogyulhat!
Ilyenkor mindenki egy kis epikus.

Raadasul Anabba majd hulye lesz beallni, hogy kapjon egy rakat TP-t.
Pontszám: 5
fórumozóRicardoFérfi
Végzetúr mester
1600 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések
1371. hozzászólás - 2009.06.21. 22:30:08 (Válasz Kocos #1369 hozzászólására.)
Csak azért hoztam ezt példának, hogy éreztessem az ötlet még finomításra szorul. A Te módosításaiddal már egész pofás a dolog, én kifejezettem támogatom.

Lehetnének ilyen jutalmak: amelyik klán az adott napon a legtöbbet tudja birtokolni annak a tagjai mind kapnak 1-1 aranydukátot. Aki az egész héten a legjobb volt, annak a kútja a hét végén maxra töltődik. Aki a hónapban a legjobb volt, annak felépül egy tetszőlegesen választott épületen 1 szint. stb.
Szabályosan játszom és mindent megteszek azért, hogy mások is így játszanak. Ha ez nem tetszik, nyugodtan nyomj az egyesre.

Hentes őrmester - Fekete Liga ~ a legridegebb gonosz
Pontszám: 7.50
népszerűJerikoFérfi
Végzetúr mester
1646 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések
1372. hozzászólás - 2009.06.21. 22:50:35 (Válasz Kocos #1370 hozzászólására.)
Idézet: Kocos - 2009.06.21. 20:20:28
Idézet: Ricardo - 2009.06.21. 15:11:15
Sharpa, Anababa és Crimson beállnak az Elitből a HT-s napokon, aztán fejlesztettünk egy jót nekik.


Barkit ki lehet utni, ha 15% alat is tamadhato a bent allo, es nem gyogyulhat!
Ilyenkor mindenki egy kis epikus.

Raadasul Anabba majd hulye lesz beallni, hogy kapjon egy rakat TP-t.


Ja igen, ezt nem írtam, de értelemszerűen 15% alatt is támadható lenne a bent lévő.
A jutalom jelképes mivoltjával egyetértek.
Pontszám: 7.50
kedvelt tagSzuriloFérfi
Végzetúr mester
271 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések
1373. hozzászólás - 2009.06.22. 01:26:23
Szövetségünkben régóta működik egy az epikus relikviákért folytatott licit küzdelmekben több igazságot tevő szabályzat/mechanizmus.
A dolog kicsit macerás, és szeretném ha ez automatikusan beépülne a rendszerbe a Beholder jóvoltából, a terhet levéve vállamról.
A következő problémáról van szó:
Bizonyára sok szöviben ütik a tagok az epikus szörnyeket pusztán azért, hogy 15% alá kerüljenek vadászat előtt vagy háborúban. Az ekkor bevitt sebzések ezred részének felső egészre kerekített része kincspont formájában manifesztálódik az illetőnél. A dolog azonban nem hasznos a szövetség számára, hiszen az epikus ezt kiregenerálja, az illető pedig a legközelebbi licitben több kincsponttal fog rendelkezni a többi szövetségi taggal szemben, mint amennyit "megérdemelne".
Mi, erre azt mondtuk, hogy meghirdetjük az epikus "verést" tfh. 13:00-ra. 12:55-13:00-ig senki nem ütheti az epikus szörnyet, ekkor archiválom ugyanis a szörnybe korábban indukált sebzésmennyiségeket(mi ezt "időn kívüli" sebzésmennyiségnek hívjuk). Elkezdődik a csata. Miközben ez folyik, az "időn kívüli" sebzésmennyiséget hozzáadom a már mindenki számára learchivált táblázatomban a korábbi szörnyekbe sebzett "időn kívüli" sebzésmennyiségekhez. Ennek veszem az ezred részét felső egész részre kerekítve és voila, megkapom az "időn kívüli" vagyis jogtalanul szerzett kincspontmennyiséget. Míg a szövi tagok az épp aktuális epikussal kardoskodnak bemásolom ezt a kincspont mennyiséget a fórumra neki, hogy amikor a szörny meghal és megkezdődne a licit, mindenki le tudja vonni az "időn kívül" szerzett kincspontokat és csak ennyivel licitáljon.
A dologgal a probléma, hogy picit macerás, és a szövetség minden tagjától feltétlen szabálykövetést követel meg, holott a csábítás nagy, hiszen azt kiszámolni, nyilvántartani, vagyis ellenőrizni, hogy kinek mennyi kincspontja van épp, szintén egy óriási feladat.

Mindezek miatt, amennyiben mások is egyetértenek velem, úgy szívesen látnék egy olyan fejlesztést ami lehetővé teszi, hogy az epikus csata kezdete előtt bebillenthessek egy kapcsolót, hogy na most akkor kedves szerver számold szépen a szövi tagok sebzését az epikusba és az így szerzett kincspont adódjon is hozzá a karakterek kincspontjaihoz, de ettől és csakis ettől az időponttól kezdve.
Világ2: Szurilo

"May your blades never dull"

Say you don't need no soul energie and I'll be satisfied....
Pontszám: 3
népszerűMortimerFérfi
Végzetúr mester
4247 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések
1374. hozzászólás - 2009.06.22. 01:33:47 (Válasz Szurilo #1373 hozzászólására.)
Remek saját szabályokat találtok ki, de nem teljesen értem miért kellene a pár fős szövetségetek szabályait több ezer embernek átvennie. Van olyan szövetség pl. ahol 1 kincspontért megy el minden. Mindenhol más, ne akard már kötelezővé tenni az egyéni kreálmányotokat (ami számotokra tökéletes lehet).
Az egészséged érje el a szinted kétszeresét!

Minden információ a Végzetúrról! Küldetések szakértelmek felsorolása, és még LE-t is kapsz, ha használod!http://vegzetur.wikidot.com/
Pontszám: 4.67
kedvelt tagSzuriloFérfi
Végzetúr mester
271 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések
1375. hozzászólás - 2009.06.22. 01:42:41 (Válasz Mortimer #1374 hozzászólására.)
"Mindezek miatt, amennyiben mások is egyetértenek velem..."

Valamint a dolgot opcionálisra gondoltam, ha nem akarod használni nem kell... a lényeg... hogy megtehetnéd.
Világ2: Szurilo

"May your blades never dull"

Say you don't need no soul energie and I'll be satisfied....
Pontszám: 5
népszerűKocosFérfi
Végzetúr mester
7685 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések
1376. hozzászólás - 2009.06.22. 05:45:28 (Válasz Szurilo #1373 hozzászólására.)
Nem ertem, ha valaki leveretni megy az epikushoz, akkor miert sebez bele.
Pontszám: 3
kedvelt tagSzuriloFérfi
Végzetúr mester
271 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések
1377. hozzászólás - 2009.06.22. 06:15:01 (Válasz Kocos #1376 hozzászólására.)
Passz, lusta átöltözni, mert nincs rá egy gomb ami levetkőzteti fullra. Én se szoktam átöltözni, ritka hogy nem üt 0-ra az epikus.
Világ2: Szurilo

"May your blades never dull"

Say you don't need no soul energie and I'll be satisfied....
Pontszám: 5
népszerűEndyrFérfi
Végzetúr mester
2058 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések
1378. hozzászólás - 2009.06.22. 10:23:45 (Válasz Szurilo #1373 hozzászólására.)
Meg valahogy januar tajan emlitettuk a fejlesztesek kozott, h kellene olyan, h ha az epikus maxra gyogyul, akkor nullazza a legutolso oszlop szamlaloit. Ez igazan nem is a ti nyakatekert kiertekelesi modszereket segitene (bar azt is), hanem konnyeden lehetne latni, h ki nem vett reszt a csataban. De ha azota sem ert ra a vezetes ezzel foglalkozni...
Pontszám: 5
népszerűYwgarrdFérfi
Végzetúr mester
941 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések
1379. hozzászólás - 2009.06.22. 10:23:57 (Válasz Szurilo #1377 hozzászólására.)
A megoldás a buzogány+vakító fény, állat kikapcsol... De a szövetségen belüli kommunikáció nem csak ennek a módszernek az alkalmazását segítheti elő, hanem meg is beszélhetitek, hogy akkor most mik a licitálás szabályai, ki, hogyan, mikor és melyik tárgyat kapja meg, stb. Amit írtál, mind olyan probléma, amire a játék több megoldást is kínál. Ne legyetek ennyire lusták, éljetek velük.
Pontszám: 6
népszerűtlenMagumFérfi
Végzetúr mester
265 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések
1380. hozzászólás - 2009.06.22. 10:27:15 (Válasz Szurilo #1377 hozzászólására.)
reggel felkeltem és kipattant a fejemből hogy lehetne 1 új tulajdonság...
Intelligencia:
Minden végzetúr fogékonyabb és értelmesebb ha minél nagyobb az inteligenciája.
Befolyásolja a varázslat erejét méretét sebzés erejét méretét. Hisz jobb ha valaki tudja hová kell csapni és hogy kell helyesen elmormolni egy varázslatot nem?
Plusz ha elég okos valaki tudja melyik sebére kell önteni a gyógyitalt...[pl: 116ÉP-t adna a gyógyital de ha 50-es az intelligenciád 156ÉP-t ad fel mehetne a max fölé is] kellően magas intelligenciával talán a VP-t is jobban tudná használni... [minden plusz intelligencia növelné 200al a max VP-t]

Hogyan tudnám növelni az intelligenciát? Egyszerű egy új épülettel minek neve könyvtár . Minden egyes szint +2 intelligenciát adna max szint 100
ÉPÜLET LEÍRÁSA
Ha már egy végzetúr mindent tud a harcról nem ártana neki egy kis műveltség sem...
[itt le lenne írva ezek után mire jó és mi a maximális szint]

kb ennyire gondoltam
A hozzászólást Magum módosította 2009.06.22. 10:35:16-kor
Különleges állatomat mindig kiteszem a "kötetlen csevej" fórumra ha valami jót csinált PL: idehozta az ellenfél kezét xD
Pontszám: 2.08
HKK - Zén minikiegészítő: Zén Legendái: A sötétség gyermekeiRésföld - a HKK legújabb kiegészítője