Felhasználónév: Jelszó:
Szerző
Topic neve: Várható fejlesztések
népszerűAranyAlmaFérfi
Végzetúr tehetség
207 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések
761. hozzászólás - 2009.02.05. 17:38:33 (Válasz Mortimer #760 hozzászólására.)
Idézet: Mortimer - 2009.02.05. 14:03:27
Ez azért nem ilyen egyszerű, csomó attól még támadhatatlan, hogy megjelenik, és frissítés után is ott marad.


Es ha egyszerre tobb szovetseggel( mondjuk 4-5 ) harcolok, es a 4-5bol osszesen 1-2 utheto van. Akkor be kell irnom 5szovetseg nevet. Kenyelmes ember vagyok tudom.

Mindegy, hagyjuk, ugysem lesz belole semmi.
Pontszám: 5
népszerűFreezFérfi
Végzetúr mester
680 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések
762. hozzászólás - 2009.02.06. 08:07:14 (Válasz Miklós #1 hozzászólására.)
Idézet: Miklós - 2008.12.20. 08:38:37

- Barátságos portyázás: nem harcolsz a meglátogatott végzetúrral, hanem szakértelmeiteket méritek össze. A győztes LE-t és TP-t kap, és állatának morálja is nő.


Ezt nagyon jó ötletnek találom és javasolni is akartam de eddig elmaradt. Én úgy képzelem el mint a portyát csak itt mondjuk varázspontot lehetne veszíteni kis adagokban (kéne húzni a mágiát is vagy lötyit inni).
Már alig várom, hogy a kis szakértő karim letarolja a világ1-et barátságos portyában. Így biztos nem maradna túl sok portyapontom. Ja és reszkessen mindenki!
Ha kérdésed van a Végzetúrral kapcsolatban: vegzetur.wikidot.com
Azért mert nem tudod egy kérdésre a választ attól még lehet jó.
"Alacsonyabb szinten meg nem tilos szintet lepni, csak nem optimális"
by Birka
Pontszám: 5
népszerűEnchanterFérfi
Végzetúr tehetség
125 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések
763. hozzászólás - 2009.02.06. 08:46:11
Tényleg jó lenne pl, egy diplomácia szakértelem.

Úgy működne hogy:

A diplomácia minden szintje után van 0,5% esélyed arra hogy ha portyában találkozol egy végzetúrral, harc helyett kölcsönösen megosztjátok egymással tudásotokat (+kevés TP) és élelem készleteiteket (+kevés LE). Max szint 100

Szóval ha mindkettőtöknek 100-as a diplomácia, akkor 100% eséllyel beszéltek és nem ütitek egymást. Háborúban persze nem működik.
Pontszám: 8.75
népszerűMortimerFérfi
Végzetúr mester
4247 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések
764. hozzászólás - 2009.02.06. 09:21:18 (Válasz Enchanter #763 hozzászólására.)
Valóban tök jó lenne erősíteni az ellenfelet, ráadásul ahelyett, hogy sok LE-t és TP-t kapnék, kiszúrnák a szemem kevéssel...
Az egészséged érje el a szinted kétszeresét!

Minden információ a Végzetúrról! Küldetések szakértelmek felsorolása, és még LE-t is kapsz, ha használod!http://vegzetur.wikidot.com/
Pontszám: 5.25
népszerűEnchanterFérfi
Végzetúr tehetség
125 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések
765. hozzászólás - 2009.02.06. 09:26:07
Tekintve hogy cserébe viszont nem vesztesz hpt és akkor is működik mikor támadnak, igen, szerintem jó lenne....

EDIT: ez a szakértelem arra van ha úgy érzed harcban nincs esélyed; szóval az az "ahelyett, hogy sok LE-t és TP-t kapnék" igazából "ahelyett hogy ellopják az LE-m". Ha mindíg nyersz, és mindíg elköltöd a PP-d akkor neked lehet hogy értelmetlen... ugyanúgy ahogy pl a szinguláris ismeretek értelmetlen olyanoknak aki mindíg veszít.
A hozzászólást Enchanter módosította 2009.02.06. 09:34:41-kor
Pontszám: 7.50
fórumozóbokornFérfi
Végzetúr tehetség
204 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések
766. hozzászólás - 2009.02.06. 09:38:57 (Válasz AranyAlma #761 hozzászólására.)
Idézet: AranyAlma - 2009.02.05. 17:38:33
Idézet: Mortimer - 2009.02.05. 14:03:27
Ez azért nem ilyen egyszerű, csomó attól még támadhatatlan, hogy megjelenik, és frissítés után is ott marad.


Es ha egyszerre tobb szovetseggel( mondjuk 4-5 ) harcolok, es a 4-5bol osszesen 1-2 utheto van. Akkor be kell irnom 5szovetseg nevet. Kenyelmes ember vagyok tudom.

Mindegy, hagyjuk, ugysem lesz belole semmi.


ezt mar en is javasoltam par honapja, az eredmenyt latod...
Pontszám: 5
népszerűAshcrofttFérfi
Végzetúr tanonc
35 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések
767. hozzászólás - 2009.02.06. 23:12:53
Néhány fejlesztési javaslat, hátha alapon. Nem mind saját ötlet, de úgy érzem mind tovább javítana a játékélményen:

Kényelmi funkciók:

- Portyázásnál ne tünjenek el az opciók/számlálók, ha nincs Ép/pihen/vadászik a kari. Jó lenne mindíg látni, meddig kapunk még minuszokat, valamint ha esetleg háborús ellenfelek üthetőek, akkor szivesen kijönne érte az ember vadászatból/pihiből.
- Állatnál a tooltip mindíg írja ki, mennyibe kerülne max. morálra etetni az állatot. A nincs elég LÉ-d hozzá nem túl informatív.
- A szövetségi adatlap változtatásánál jól jönne egy előnézet funkció. Az ascii rajzok javítgatásához ne kelljen mindíg megszavaztatni/kikuncsorogni az öt szavazatot.
- Az állat neve/szintje kaphatna egy tooltipet, ami mutatja az elfogáskori/alapszintet, és az elnyelését. Jobban tervezhető lenne az állattartás, és ha az elnyelést portyacélponton is mutatná valahol (még ha csak kémkedés esetén is), még szebb lenne.
- Küldetéseknél legyen megtekinthető a másik két lehetőség is, miközben csináljuk az egyiket. Hadd ne kelljen mindíg a wikiből kivadászgatni, az aktív és a teljesített küldik közt elférne még 3 sor pl. Várakozó küldetések, 1. küldi, 2. küldi szerűen.
- Fertőzésnél kijelezhetné, mennyibe fog kerülni a következő szinten küzdeni ellene. Lustaság, hadd ne számolgasson mindíg az ember.
- Portyázás menüben checkbox, hogy csak a velünk háborúban levő szövetségekből keressen. Sokkal egyszerűbb lenne ezt beklikkelni, mint 5-6 szövit egyenként beírni, és 5-6 helyett csak 1 query, tehát a szerver-terheltséget is csökkentené.

Változtatás javaslatok:

- Specializáció-váltás 30 helyett 20 naponként. Még mindíg elég sok idő, de flexibilisebb. Nem áll meg az ember 10-15 pont fejlesztés után, mikor szinthez mérve túl gazdaságtalan lenne azt a tulajdonságot tolni.
- Tudatturbó használata maximális költségnyi VP alatt is, ha valós költség kevesebb lenne. Gondolom programozásával van a gond, úgy hallottam ez nem szándékos hiba.
- Toplistákban egy olyan checkbox bevezetése, ami az összes találatot leszűkíti a +/-4 szintű (elméletben üthető) karakterekre. Tudom, nem támogatjátok a toplistából portyázást, de a Portyamenü nagyon részrehajlóan szűr, és a -30-40%-os portyákra már nem talál reális célpontot, pedig toplistában mindíg akad még üthető kari.
- Kvízkérdés értékelésnél Rossz kérdés válasz esetén olyan opció, hogy "Túl triviális". Az olyasmi kérdések kiszürésére, mint hogy Melyik szám? Kifli, Zsömle, Három, Kenyér. Vagy ha az ilyenekre is lehet használni az azonnal törölni opciót, akkor a kvíz leírást kiegészíteni valami olyasmivel, h. "Ne tegyél fel teljesen triviális kérdéseket"
- Kvízkérdést utólag is lehessen rossznak értékelni, pl. "Jelentem ezt a kérdést" gomb, ami mondjuk 50 jelentés után admint hív. Egyes esetekben jól jönne, pl. az olyan kérdések kiszürésére, mint "Melyik ország nyerte 2008-ban a VB-t?" anélkül, h. sportág fel lenne tüntetve, vagy olyan kérdéseknél, ahol rossz válasz volt jónak jelölve, így tévesen értékeltük jónak.


Javaslatok új funkciókra:

Új épület - Varázsiskola: X. szintenként új funkciókat tenne elérhetővé, Y óránként használható varázslatok formájában, azonban az Y órás számláló az épülethez kötött, szintenként csökken, de minden használt funkció a közös számláló által szabályozott. Például 1. szintje követelmény lehetne egy későbbi építményhez, és minden második szinten adna egy 8 óránként (amit minden szintje 20 perccel csökkent) használható varázslatot, például:
A, Állaton gyógyíthatsz 2Ép/VP-ért, vagy feltámaszthatod (ha ájult volt) szint*20 VP-ért.
B, A max. VP-d 60%-áért X*10 percen át nem leszel látható a portyaablakban, de az aktiválástól kezdve X órán át nem vadászhatsz/portyázhatsz, és nem ihatsz varázsitalt.
C, Alakítsd át 2 VP-det 1 Ép-vé, vagy fordítva.
D, Egy térkapus relikviádat (epikusat nem feltétlenül) 10 kiégett őskő és tárgyszint*15 Vp-ért alakítsd át másik véletlenszerű térkapus relikviává (Az új tárgyszint az eredeti, az alatti, és afölötti kategóriákból is lehet. )

Bármilyen varázslat lehetne, ami ritkán használt, de nagyon kívánatos opciót jelentene, akár mindnél kiégett őskő költséggel, a túlzott használatot kiküszöbölendő.

Új épület - Taverna:
Minden szintje X%-al növeli a pihenésed hatékonyságát. Ha egyszerre legalább 48 órát (minden szint csökkenti kicsivel) pihentél a tavernában, akkor szint*1 órára megnő a szerencséd és a szerzett LE-d, TP-d valamennyivel.


Új szakértelmek:

Rejtőzködés: Minden szintje ad 1% esélyt rá, h. ha portyában támadni akarnak, akkor nem találnak meg. Ha sikeresen elrejtőztél, akkor viszont veszítesz 1 CSP-t és portya-pontot is, mert sokáig bújkáltál.
Megfélemlítés: Minden szintje ad 1% esélyt, hogy megfélemlíted az ellenfeledet (-valamennyi Támadás és sebzés), illetve állatát (nem harcol, morálja csökken 20%-al).
Alkímia: Minden X. szintje után képes vagy naponta egyszer egy gyógy- és/vagy varázsitalt főzni. A varázsital hatékonysága függhet a szakértelem szintjétől, és/vagy a taumaturgiától.
Tudatfókusz: Minden szintje X%-al növeli a fókuszkristályok adta bónuszokat.
Mestervadász: Minden szintje után X% esélyt kapsz, h. normál szörny helyett térkaput találsz. (+1 Térkapu-pont)
Lefegyverzés: Minden támadásod X% eséllyel lefegyverzi az ellenfelet, aki így a következő harci körében nem támadhat.

Új mechanizmus:

Páncéltörő/varázslattörő +X/Y: Harcban az ellenfeled elnyelése/varázslat-elnyelése X/Y-al csökken.
Varázsfegyver: Az általad okozott fizikai sebzés mágikusnak minősül (Fordítva pl. Valóvarázs elnevezéssel)
Anti-mágia X: A harcban minden varázslat X%-al drágább, és X%-ban nem jön létre (vagy X% eséllyel a harcban senki nem varázsolhat).
Ellenvarázslat (varázslat tárgy): Ha sikeres, ellenfeled varázslata nem jön létre. használata nagyon megterhelő, ezért harci körrel korábban leszel fáradt.

Csak pár ötlet, érdekelnének a vélemények, hogy mennyire használhatóak.

Utólag kicsit hosszúra sikeredett, elnézést a WoT miatt...
Pontszám: 9.55
népszerűZirrianFérfi
Végzetúr
50 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések
768. hozzászólás - 2009.02.07. 12:29:44
Nekem nagyon tetszenek az ötletek! Ötletesek, főleg a skillek és a tárgyképességek. Bár akkor a térkapuhoz valami olyasmi kellene, hogy azt a szerzett plusz pontot külön tárolja, nem számít bele az alaból kapottba. Vagy a mostani csp-s rendszerrel jó ez így is
Márpedig itt béke és tökéletesség lesz. Ha beledöglötök, akkor is.
Pontszám: 5
kedvelt tagSzabinhoFérfi
Végzetúr mester
484 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések
769. hozzászólás - 2009.02.07. 21:41:19
Ashcrofft te nagyon tudsz valamit... nekem nagyon tetszenek az ötleteid.

Nekem csak egy ötletem lenne...X LE-ért kiégett őskövet venni...és akkor szerintem a nem prémiumosok is egy idő után rávennnék magukat hogy befizessek mert már ugy összegyűlik...
Hiéna-ZP

Pontszám: 5
fórumozóZaccmesterFérfi
Végzetúr mester
645 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések
770. hozzászólás - 2009.02.07. 21:47:46 (Válasz Ashcroftt #767 hozzászólására.)
Adja ég, hogy el is olvassa őket valaki illetékes! Ja, és megvalósíthatónak értékelje...

Grat a munkádért!
Pontszám: 7.50
kedvelt tagGau84Férfi
Végzetúr mester
303 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések
771. hozzászólás - 2009.02.07. 21:54:51 (Válasz Ashcroftt #767 hozzászólására.)
Rendkívül jó ötletek! Grat érte

Nekem lenne egy olyan perverz kérdésem, hogy azt milyennek találjátok, hogy szövetségen belül lehessen egymással kereskedni térkapus cuccokal?
Pontszám: 9.44
népszerűZirrianFérfi
Végzetúr
50 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések
772. hozzászólás - 2009.02.07. 22:02:43
Szerintem szövin belül jó lenne. Mondjuk akkor lenne értelme, ha csak olyan kereskedhet, aki már feltöltötte kutat...teszemazt be lehetne adni egy közös piacba, ahonnan meg meg lehet venni. Így még kikerülhető lenne a csalás.
Márpedig itt béke és tökéletesség lesz. Ha beledöglötök, akkor is.
Pontszám: 7.50
közellenségSokfejuFérfi
Végzetúr
65 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések
773. hozzászólás - 2009.02.07. 22:45:59
hú ez jó
A sárkányok egyik túlélője vagyok.
Pontszám: 6
kedvelt tagKyronFérfi
Végzetúr mester
290 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések
774. hozzászólás - 2009.02.08. 06:34:56 (Válasz Ashcroftt #767 hozzászólására.)
Gart Ash!
Nagyon jó ötletek! Természetesen lehetne némelyiket finomítani, hogy ne legyen túl "táp", de mindenféleképpen meggondolandók. Ugyis itt az Akadémia nemsokára, jöhetne vele együtt egy-két újítás innen is!
http://vegzetur.wikidot.com/ - Keress, találj, fejlődj!
Küldetések, tárgyak, épületek, szakértelmek... Minden egy helyen!

Kyron, Sárkány Testvériség, Gyémánt horda(V1)
Ghal'kyron, Ködkapu Strázsái, Zafír horda(V3)
Pontszám: 5
népszerűCaveMaNFérfi
Végzetúr mester
2421 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések
775. hozzászólás - 2009.02.08. 08:24:19 (Válasz Zirrian #772 hozzászólására.)
Nem lesz kereskedés a tárgyakkal, semmilyen körülmények között. Ezt Miklós már számtalanszor leszögezte. Ha lenne, alapítanék egy kereskedő szövetséget a döntetlen mintájára, aztán mindenki adhatná-vehetné a cuccokat. A csalás melegágya.
Craslorg legrosszabb klónja - ÉN dobtam vissza a kvízkérdésed (A többiekét is)

Viva la pontozókommandó
Pontszám: 5
kedvelt tagGau84Férfi
Végzetúr mester
303 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések
776. hozzászólás - 2009.02.08. 09:28:34 (Válasz CaveMaN #775 hozzászólására.)
És ha a kereskedést egy külön épülethez kötnénk? Akár magához a térkapuhoz is, hiszen akkor lehet alapítani új szövetséget, csak hát ugye sokra nem megy vele az ember.

Azért szerintem jó lenne, ha valahogy meg lehetne oldani, hogy a szövetségen belül a társak tudjanak kereskedni egymás térkapus cuccaival, akár igen limitált időközönként is.
Pontszám: 5
kedvencMeszy86Férfi
Végzetúr mester
296 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések
777. hozzászólás - 2009.02.08. 10:05:14
A tárgyaknak megvan a maga szintje ezzel a kereskedéssel akár 15 alatti játékosok is tehetnek szert gyűrűre és nyakláncra pedig 15-ig nem tudna. Ráadásul ha magasabb szintet nézek akkor is kijönne hogy aki a legmagasabb szinten van az szépen leadogatja a már nem használt tárgyakat egy jóval alacsonyabb szintűnek. Az ötlet jó amúgy csak sok kritériumot kéne tenni, hogy senki ne erősödjön meg belőle a szintjéhez képest.
Szeretkezz, ne háborúzz mozgalom tagja.

Lokálpatrióta úr.

Pontszám: 5
kedvelt tagGau84Férfi
Végzetúr mester
303 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések
778. hozzászólás - 2009.02.08. 13:50:32 (Válasz Meszy86 #777 hozzászólására.)
Mondjuk ez szerintem nem akkora akadály. Simán azt mondjuk, hogy a játékos nem vehet alacsonyabb szintű tárgyat, mint a szintje + x.
Pontszám: 5
kedvencMeszy86Férfi
Végzetúr mester
296 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések
779. hozzászólás - 2009.02.08. 16:35:24 (Válasz Gau84 #778 hozzászólására.)
Idézet: Gau84 - 2009.02.08. 13:50:32
Mondjuk ez szerintem nem akkora akadály. Simán azt mondjuk, hogy a játékos nem vehet alacsonyabb szintű tárgyat, mint a szintje + x.


Nem alacsonyabb tárgyakat mondom hanem 15. szintű kari megkapja a 35. szintűek térkapus tárgyait azzal erősödne szépen és megint a nagyobb szövetségnél lévő alacsonyabb karik erősödnének pedig ha már csatlakoztak egy nagy szövihez valószínűleg elég erősek anélkül is.
Szeretkezz, ne háborúzz mozgalom tagja.

Lokálpatrióta úr.

Pontszám: 5
fórumozóZaccmesterFérfi
Végzetúr mester
645 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések
780. hozzászólás - 2009.02.08. 16:52:13 (Válasz Meszy86 #779 hozzászólására.)
Amennyiben nem vehetne át magasabb szintű tárgyat a társától, mint amilyet egyébként is kaphatna a térkapuból (ami nem túl gyakori, én legalábbis 150 belépésből eddig 3-at kaptam...), akkor mi itt a probléma? A szerencsésebb potyogtató átad a randommal megvertnek, és ennyi. A szövetségen belül miért ne segíthetnének egymásnak a tagok?
Pontszám: 8.33
HKK - Zén minikiegészítő: Zén Legendái: A sötétség gyermekeiAz Idő Kereke tovább forog! Megjelent a befejező trilógia utolsó része!