Néhány fejlesztési javaslat, hátha alapon. Nem mind saját ötlet, de úgy érzem mind tovább javítana a játékélményen:
Kényelmi funkciók:
- Portyázásnál ne tünjenek el az opciók/számlálók, ha nincs Ép/pihen/vadászik a kari. Jó lenne mindíg látni, meddig kapunk még minuszokat, valamint ha esetleg háborús ellenfelek üthetőek, akkor szivesen kijönne érte az ember vadászatból/pihiből.
- Állatnál a tooltip mindíg írja ki, mennyibe kerülne max. morálra etetni az állatot. A nincs elég LÉ-d hozzá nem túl informatív.
- A szövetségi adatlap változtatásánál jól jönne egy előnézet funkció. Az ascii rajzok javítgatásához ne kelljen mindíg megszavaztatni/kikuncsorogni az öt szavazatot.
- Az állat neve/szintje kaphatna egy tooltipet, ami mutatja az elfogáskori/alapszintet, és az elnyelését. Jobban tervezhető lenne az állattartás, és ha az elnyelést portyacélponton is mutatná valahol (még ha csak kémkedés esetén is), még szebb lenne.
- Küldetéseknél legyen megtekinthető a másik két lehetőség is, miközben csináljuk az egyiket. Hadd ne kelljen mindíg a wikiből kivadászgatni, az aktív és a teljesített küldik közt elférne még 3 sor pl.
Várakozó küldetések, 1. küldi, 2. küldi szerűen.
- Fertőzésnél kijelezhetné, mennyibe fog kerülni a következő szinten küzdeni ellene. Lustaság, hadd ne számolgasson mindíg az ember.
- Portyázás menüben checkbox, hogy csak a velünk háborúban levő szövetségekből keressen. Sokkal egyszerűbb lenne ezt beklikkelni, mint 5-6 szövit egyenként beírni, és 5-6 helyett csak 1 query, tehát a szerver-terheltséget is csökkentené.
Változtatás javaslatok:
- Specializáció-váltás 30 helyett 20 naponként. Még mindíg elég sok idő, de flexibilisebb. Nem áll meg az ember 10-15 pont fejlesztés után, mikor szinthez mérve túl gazdaságtalan lenne azt a tulajdonságot tolni.
- Tudatturbó használata maximális költségnyi VP alatt is, ha valós költség kevesebb lenne. Gondolom programozásával van a gond, úgy hallottam ez nem szándékos hiba.
- Toplistákban egy olyan checkbox bevezetése, ami az összes találatot leszűkíti a +/-4 szintű (elméletben üthető) karakterekre. Tudom, nem támogatjátok a toplistából portyázást, de a Portyamenü nagyon részrehajlóan szűr, és a -30-40%-os portyákra már nem talál reális célpontot, pedig toplistában mindíg akad még üthető kari.
- Kvízkérdés értékelésnél Rossz kérdés válasz esetén olyan opció, hogy "Túl triviális". Az olyasmi kérdések kiszürésére, mint hogy
Melyik szám? Kifli, Zsömle, Három, Kenyér. Vagy ha az ilyenekre is lehet használni az azonnal törölni opciót, akkor a kvíz leírást kiegészíteni valami olyasmivel, h. "Ne tegyél fel teljesen triviális kérdéseket"
- Kvízkérdést utólag is lehessen rossznak értékelni, pl. "Jelentem ezt a kérdést" gomb, ami mondjuk 50 jelentés után admint hív. Egyes esetekben jól jönne, pl. az olyan kérdések kiszürésére, mint
"Melyik ország nyerte 2008-ban a VB-t?" anélkül, h. sportág fel lenne tüntetve, vagy olyan kérdéseknél, ahol rossz válasz volt jónak jelölve, így tévesen értékeltük jónak.
Javaslatok új funkciókra:
Új épület - Varázsiskola: X. szintenként új funkciókat tenne elérhetővé, Y óránként használható varázslatok formájában, azonban az Y órás számláló az épülethez kötött, szintenként csökken, de minden használt funkció a közös számláló által szabályozott. Például 1. szintje követelmény lehetne egy későbbi építményhez, és minden második szinten adna egy 8 óránként (amit minden szintje 20 perccel csökkent) használható varázslatot, például:
A, Állaton gyógyíthatsz 2Ép/VP-ért, vagy feltámaszthatod (ha ájult volt) szint*20 VP-ért.
B, A max. VP-d 60%-áért X*10 percen át nem leszel látható a portyaablakban, de az aktiválástól kezdve X órán át nem vadászhatsz/portyázhatsz, és nem ihatsz varázsitalt.
C, Alakítsd át 2 VP-det 1 Ép-vé, vagy fordítva.
D, Egy térkapus relikviádat (epikusat nem feltétlenül) 10 kiégett őskő és tárgyszint*15 Vp-ért alakítsd át másik véletlenszerű térkapus relikviává (Az új tárgyszint az eredeti, az alatti, és afölötti kategóriákból is lehet. )
Bármilyen varázslat lehetne, ami ritkán használt, de nagyon kívánatos opciót jelentene, akár mindnél kiégett őskő költséggel, a túlzott használatot kiküszöbölendő.
Új épület - Taverna:
Minden szintje X%-al növeli a pihenésed hatékonyságát. Ha egyszerre legalább 48 órát (minden szint csökkenti kicsivel) pihentél a tavernában, akkor szint*1 órára megnő a szerencséd és a szerzett LE-d, TP-d valamennyivel.
Új szakértelmek:
Rejtőzködés: Minden szintje ad 1% esélyt rá, h. ha portyában támadni akarnak, akkor nem találnak meg. Ha sikeresen elrejtőztél, akkor viszont veszítesz 1 CSP-t és portya-pontot is, mert sokáig bújkáltál.
Megfélemlítés: Minden szintje ad 1% esélyt, hogy megfélemlíted az ellenfeledet (-valamennyi Támadás és sebzés), illetve állatát (nem harcol, morálja csökken 20%-al).
Alkímia: Minden X. szintje után képes vagy naponta egyszer egy gyógy- és/vagy varázsitalt főzni. A varázsital hatékonysága függhet a szakértelem szintjétől, és/vagy a taumaturgiától.
Tudatfókusz: Minden szintje X%-al növeli a fókuszkristályok adta bónuszokat.
Mestervadász: Minden szintje után X% esélyt kapsz, h. normál szörny helyett térkaput találsz. (+1 Térkapu-pont)
Lefegyverzés: Minden támadásod X% eséllyel lefegyverzi az ellenfelet, aki így a következő harci körében nem támadhat.
Új mechanizmus:
Páncéltörő/varázslattörő +X/Y: Harcban az ellenfeled elnyelése/varázslat-elnyelése X/Y-al csökken.
Varázsfegyver: Az általad okozott fizikai sebzés mágikusnak minősül (Fordítva pl. Valóvarázs elnevezéssel)
Anti-mágia X: A harcban minden varázslat X%-al drágább, és X%-ban nem jön létre (vagy X% eséllyel a harcban senki nem varázsolhat).
Ellenvarázslat (varázslat tárgy): Ha sikeres, ellenfeled varázslata nem jön létre. használata nagyon megterhelő, ezért harci körrel korábban leszel fáradt.
Csak pár ötlet, érdekelnének a vélemények, hogy mennyire használhatóak.
Utólag kicsit hosszúra sikeredett, elnézést a WoT miatt...