Felhasználónév: Jelszó:
Szerző
Topic neve: Várható fejlesztések
kedvelt tagEardogFérfi
Végzetúr mester
769 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések
381. hozzászólás - 2009.01.06. 13:12:21 (Válasz Tiha #345 hozzászólására.)
Idézet: Tiha - 2009.01.02. 23:39:16
2 ötlet:

1. a fentről lefele támadás: minél lejjebb támadsz, annál több portyapontba kerüljön, azt kész. (így is jóval kevesebb LE-t zsákmányolhat valaki, aki nagyon magas szintű, az minimális LE-t tud csak rabolni.)

2. az ősköveket valahogy központilag kéne megoldani. Világ1-2-3 mindelhol egy karakter, az rengeteg idő mire mindnek veszek pár száz őskövet. a saját profilomba kéne, hogy kerüljön, és onnét tudnám osztani a karaktereimnek.


ÉN még annyival egészíteném ki a fentebb leírtakat, hogy ha lefelé támadnak, minél nagyobb a szintkülönbség, annál kisebb legyen a szerezhető TP is, ne csak az LE, ugyanis mint tudjuk sok magas kari TP-ért megy!
Akár szintenként 15%-kal csökkenhetne az LE és TP is...

1 szinttel lejebb -15% TP és LE
2 szinttel lejebb -30% TP és LE
3 szinttel lejebb -45% TP és LE
4 szinttel lejebb -60% TP és LE

Így aki alapból gyenge kari, az rá lesz szorulva hogy lefelé támadjon nagy szintkülönbséggel, de legalább kap LE-t és TP-t még ha keveset is, a nagyok meg talán nem pazarolnak PP-t ilyen kis nyereségért cserébe....
V2 - Eraman - Sötét Mágusok
Pontszám: 5
kedvelt tagEardogFérfi
Végzetúr mester
769 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések
382. hozzászólás - 2009.01.06. 13:12:42
lejjebb az 2 "j"...bocsi
V2 - Eraman - Sötét Mágusok
Pontszám: 5
kedvencArvionFérfi
Végzetúr tanonc
22 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések
383. hozzászólás - 2009.01.06. 13:53:33 (Válasz Eardog #381 hozzászólására.)
Én is támogatnám, ha vmilyen megszorítást kapnának azon játékosok, akik 5-6szinttel lejjebb lévő karaktereket támadnak. Sajna eléggé fusztrál, hogy állandóan 30-31.szintről támadnak meg, és csatánként 600-800 ÉP-t sebződök, LE-t pedig nem visznek tőlem.
Reggel belépek és nincs életerőm....így kezd elmenni a kedvem, pedig elég sokat költöttem karakteremre.
A portyapontok tekintetében is meg lehetne fogni szerintem ezeket a karaktereket.
1-2 szinttel lejjebb támad -> 1 portyapont
3-4 szinttel lejjebb támad -> 2 portyapont
5-6 szinttel lejjebb támad -> 3 portyapont
Tudom, hogy a portyázás már meg lett "vagdosva", de vmit csinálni kellene.
Pontszám: 6.50
fórumozóAzirafaelFérfi
Végzetúr
85 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések
384. hozzászólás - 2009.01.06. 14:30:46
Szerintem teljesen jó ahogy most van esetleg, h több pp legyen nagyon lefelé ütni az ok.. de, amúgy is nehézkes 3-5 szinttel lejjebb ütni..

Azirafael
Azirafael, TGY
Pontszám: 5
kedvelt tagEardogFérfi
Végzetúr mester
769 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések
385. hozzászólás - 2009.01.06. 14:38:54
PP korlát se rossz, de én TP és LE korlátban hiszek...mert akkor tényleg nem fáj annyira, ha elver ewgy magasabb, viszont ha PP korlát van, attól még elvehet tőled sok LE-t, ha épp gyűjtesz valamire...

Vagy esetleg akkor berakni a TP és LE csökkenést, amikor egymás utáni harcokra kapjuk a -10,-20%, stb kombókat...és ezzel el lehet érni, hogy egy erős kari ne verje végig a kicsiket sorba egymás után 5-6ot -40%-okkal....
V2 - Eraman - Sötét Mágusok
Pontszám: 6.50
népszerűBaalCainFérfi
Végzetúr mester
611 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések
386. hozzászólás - 2009.01.06. 15:57:03
Maxos pp állok. Oldalakat kell lapoznom mire találok ellenfelet akit támadhatok, kb 75ből 1et. a többi éppen sokszáz órás bészeszerződését tölti. Vagy pedig ha messzire ütnék akkor meg úgyis Ép % alatt van.

Amondó vagyok ne sírjon azaz egy akit igy el lehet érni a 75ből és ne további nehezítésért könyörögjetek a portyázáson. Igy is halott dolog.
A top támadó szövik alig harcolnak már. Nincs értelme lassan a háborúnak sem.

Ami látványos az, h bejön valaki aki elver rosszul esik mert elvitt tőled pár száz Lét. Az nem látványos ahogy valaki elmegy vadászni és mivel erre ráállt kari naponta,minden egyes nap többször annyit összeszed mint a szinten lévő társai.
Állandó nyavajgás egy már lassan megszűnő játékstilus miatt amit pár szinten lehet csak rendesen ma már játszani, vicc az egész.
Pontszám: 8
kedvelt tagEardogFérfi
Végzetúr mester
769 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések
387. hozzászólás - 2009.01.06. 16:10:04 (Válasz BaalCain #386 hozzászólására.)
Idézet: BaalCain - 2009.01.06. 15:57:03
Maxos pp állok. Oldalakat kell lapoznom mire találok ellenfelet akit támadhatok, kb 75ből 1et. a többi éppen sokszáz órás bészeszerződését tölti. Vagy pedig ha messzire ütnék akkor meg úgyis Ép % alatt van.

Amondó vagyok ne sírjon azaz egy akit igy el lehet érni a 75ből és ne további nehezítésért könyörögjetek a portyázáson. Igy is halott dolog.
A top támadó szövik alig harcolnak már. Nincs értelme lassan a háborúnak sem.

Ami látványos az, h bejön valaki aki elver rosszul esik mert elvitt tőled pár száz Lét. Az nem látványos ahogy valaki elmegy vadászni és mivel erre ráállt kari naponta,minden egyes nap többször annyit összeszed mint a szinten lévő társai.
Állandó nyavajgás egy már lassan megszűnő játékstilus miatt amit pár szinten lehet csak rendesen ma már játszani, vicc az egész.


Az igaz, hogy nehéz ellenfelet találni, de csak a kicsik között, mert hozzám képest csomó erősebb van, akiket simán lehet támadni, viszont ha én akarok lefelé támadni, akkor ott nem is dob ki senkit a PP ablak....tehát ebből is látszik, hogy be kell szüntetni a nagy szintkülönbséget, úgyse lehet LE-t szerezni, nem lehet megtámadni senkit, akkor minek?
V2 - Eraman - Sötét Mágusok
Pontszám: 5
népszerűMiklós
Adminisztrátor
3614 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések
388. hozzászólás - 2009.01.06. 16:40:27
A teljesség igénye nélkül reagálok néhány felvetésre:

térkapu újrahasználati idő csökkentés: erre nyitott vagyok, 10. szint felett nem a térkapu pontok megkapásának gyakorisága fog nőni, hanem a 2 használat közötti idő fog csökkeni.

sajtolás újrahasználati idő csökkentés: erre sok ötlet nem volt, max. annyi, hogy ha nincs turbózva, akkor gyakrabban lehessen használni.

smaragd horda erősitése: időnként szoktam analizálni a hordák erőviszonyait, összességében szerzett lélekenergia meg hasonlók, és azt látom, hogy jelenleg megfelelő egyensúly van a hordák között, ezért az egyensúlyt nem szivesen babrálnám. de hosszú távon lesz a játékban olyan, varázslást segitő szakértelem, amelyet a smaragdok értelemszerüen jobban kiaknázhatnak.

küldetés végleges eldobása: bocs, ez kimaradt az "ilyet biztosan nem csinálunk" listából, felveszem azonnal.

akinek szülinapja van, azt ne lehessen támadni: jó ötlet, felirtam!

volt egy megjegyzés arról, hogy nő a tárgyak őskő ára. Ezzel kapcsolatban jegyzem meg, hogy viszont, lassul a szintlépés, tehát ritkábban kell majd prémium tárgyat venned, ráadásul szakértelem és épület is van a kiégett őskövek "szaporitására", igy idővel az őskőt egyre olcsóbban, nagyobb kedvezménnyel veheted. A szorzat tehát hosszú távon állandó marad, a játék ára konstans.

weboldal skinnelés: szerintem ezt elég nehéz megoldani úgy, hogy minden olvasható maradjon, és jól is nézzen ki, de konzultálok Barattyal.

több felvetés volt, ami azt támogatná, hogy az emberek lehetőleg a velük azonos szintűt támadják, és ne az alacsonyabb szintűeket. Itt jegyzem meg, hogy a portyapontok beállitása is ezt célozta, és olyannyira sikeres lett, hogy kifejlesztette a "pók" taktikát, ami ha hiszitek, ha nem, legalább annyi embert "irritált", mint az, hogy felülről ütik. Épp ezért a jövőben nem tervezek olyan fejlesztéseket, amely azokat támogatja, akik az azonos szintüeket ütik (kivéve, ha a pp30-as beállitást megszüntetjük).

Ha lefelé támadsz, akkor a TP is kevesebb. Sokkal. Szóval ez már az elejétől igy van...
Pontszám: 5.75
kedvelt tagTyberius06Férfi
Végzetúr tehetség
184 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések
389. hozzászólás - 2009.01.06. 17:30:48
Kedves Miklós!

Amikre itt reagáltál az mind szép és jó, csak a legfontosabbat hagytad ki, mégpedig azt, hogy lassan esélytelen hogy a karakterek háromnegyede (főleg 20-as szint fölött) mást is csináljon mint vadásszon, mert hiába fejleszti az Egészségét az egekbe, kap két támadást egy-egy 4-6 szinttel magassabbtól, akik szintjük+2-3-4-es feleszerelésekkel hadakoznak és csatánként 400-700-as sebzéseket adnak le. Mióta 22 fölé értem esélytelen, hogy úgy menjek térkapuba, vagy netalán portyázni, hogy előtte ne költsek vagy 1 kis, vagy egy nagy LE-ért kapható gyógyitalt, és akkor max ha kétszer-háromszor tudok támadni egyhuzamban akkor is szintem alatt 3-4-gyel, ha túl is akarom élni, arról nem is beszélve a portyalista randomizáló alig dob a saját szintemről ellenfeleket, persze ezt nem csodálom, mert nagyrészük épp ájuldozik.
Már legalább másfél hónapja maxon vannak a portyapontjaim (nem tudom elkölteni őket), pedig a kisebbik, napi 15 pp-t adó beállításon vagyok, de napi három portyánál és nem kis LE költéssel 1-2 térkapunál többet nem tudok csinálni az 1-es világon levő karakteremmel. Mostanában már csak a vadászat és az állatok kenneleztetése miatt lépek be oda...
A 2-es világon még csak 9-es szintű karakterem van ott még élvezhető a játék, de már előre félek, hogy mi lesz, ha az is eléri a 20-as szintet.
Valahogy vissza kellene fogni a sebzéseket, mert így élvezhetetlen. Most is mire elmentem volna 3 óra pihenés után térkapuzni egyet 400 ÉP-vel, ami úgy is elszállt volna seperc alatt a szörnnyel szemben, de nem feltétlen terültem volna ki, betámadott egy 4 szinttel magassabb karakter és sebzett rám 500-at (a 30. szintű fegyvereivel), szóval megint csak 0-ban vagyok és várhatok megint vagy 3-4 órát mire lesz annyi ÉP-m (legalább 300), hogy megpróbáljak vagy egy portyát, vagy egy térkaput, de szigorúan csak az egyiket, mert úgy se marad ÉP-m egy másikra. És közben imádkozhatok, hogy ne verjen le közbe valaki...

Ezen kéne változtatni, mert ez senkinek se jó...


Ja és még valami, ez a hab a tortán számomra. A harcrendszer randomizálóját valahogy finomhangoljátok mert röhejes hülyeségeket produkál. Példa, ami alig pár perce történt:

Reggel megtámadtam egy karaktert aki 145 tulponttal láthatatlanul ücsörgött cs.vérfarkas agyarral, méregfelhővel, szöges orglingbőr vérttel és hárítópajzsal. Én mentem 237 tulponttal, cs. vérfarkas agyarral, elf láncinggel, méregfelhővel, acélpajzsal. Az eredmény, hogy alig tudtam rajta sebezni valamit a varázslattal, de egyébként szét alázott.
Ezt még úgy ahogy el is tudtam volna fogadni, de pl egy nappal korábban agyonvertem ugyanezzel a felszereléssel csak nekem akkor kevesebb tulpontom volt (minden tulpontom harci tulajdonságokra ment azóta 2 pontnyi szerencse kivételével).
Most este le akartam veretni az ÉP-met és gondoltam ugyanezt a láthatatlan karaktert megtámadom -20%-kkal, minden ugyanaz volt, mint reggel csak most már 240-es tulpontösszeggel mentem (iq kapot 2 pontot, védekezés 1-et reggel óta) és dupla akkora sebzéssel mint amit ő rám mért megvertem.
Ez így hülyeség!!!! Nem mintha nem örülnék hogy nyertem (ha tudom 4-500 LE-vel mentem volna ), de totál logikátlan, hogy -20%-kal vertem el ugyanazt, akit korábban normálisan se tudtam. Erre adjon nekem valaki magyarázatot, vagy legalábbis valahogy próbáljátok ezt a rendszert finomhangolni. Illetve ehhez kapcsolódik, hogy kétszer lezúzom ugyanazt a 60-80 ponttal gyengébbet (szégyeljem magam tudom, de magasabb volt a szintje szóval...), aztán harmadjára meg kétszer akkora sebzéssel ver el engem, pedig se tulajdonságban se felszerelésben nem állt be egyikünknél sem változás. Ez is egy hülyeség.
A hozzászólást Tyberius06 módosította 2009.01.06. 17:48:55-kor
V1 - Tyberius (Tyrant)
V2 - Heretic (SM)
V3 - Heretic (I:RM)

Fórumon még Ashran83 néven találhattok meg.
Általam írt kalandok: A mélyben szunnyadó erő, Harc az agyasokkal
Pontszám: 9.38
kedvelt tagEardogFérfi
Végzetúr mester
769 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések
390. hozzászólás - 2009.01.06. 17:41:50
Amúgy lehet hogy a fegyverek sebzését kéne csökkenteni....az jó ötlet lenne, és akkor maradhat ez a nagy letámadás is....épp elég, hogy a magasabb szintűeknek nagy a TÖ-je, nem kell a fegyvereket ilyen nagy ütemben fejleszteni....és ősköves vok, de sztem még az ősköves tárgyak erősségét is vissza lehet venni kicsit, erősebb legyen egy sima tárgynál, de ne annyival...sztem akkor is megvenném, ha már belefeccöltem ennyi lét, mert sztem az ősköves emberek nagy része a prémium tagságra és a lélekkút kisütésre hajaz, tehát az miatt veszi az őskövet....
V2 - Eraman - Sötét Mágusok
Pontszám: 6
fórumozóAzirafaelFérfi
Végzetúr
85 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések
391. hozzászólás - 2009.01.06. 20:04:59
Azért a piros hordabónusz eléggé erős.. A gyémántoké kb. el is szállt csak alacsony szinten lehet kihasználni sajnos a tárgyak olcsósága nem kárpótol, ez a személyes tapasztalatom. Aki elég időt fektet a játékba az bármely hordával tud sok százezer LE-t összeszedni.

Azirafael
Azirafael, TGY
Pontszám: 5
népszerűOtoaakFérfi
Végzetúr mester
678 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések
392. hozzászólás - 2009.01.06. 20:36:40
Aki fejleszti az egészségét annak nincs gondja a portyával. 1300-1800 életerővel már nem ver földhöz a 400-500-as sebzés és gyorsabban is pörög vissza ha elmész pihenni. Attól mert kevésbé fontos még nem haszontalan az egészséget tolni.
Yworl - the dead terrorist
Pontszám: 6.50
fórumozóAzirafaelFérfi
Végzetúr
85 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések
393. hozzászólás - 2009.01.06. 20:58:29
Egészséggel én úgy vagyok, h 35 és az elég.. főleg ha megtartja valaki az egészség adó tárgyakat pl. trollagyart, esetleg berakni valami egészséges kristályt és máris pörög az ép-d felfelé..

Azirafael
Azirafael, TGY
Pontszám: 5
kedvencArvionFérfi
Végzetúr tanonc
22 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések
394. hozzászólás - 2009.01.06. 21:21:24
Persze, hogy pörög az ÉPd....csak nem fel, hanem le....2 órán belül 3 támadást kaptam 30-31.szintről.....Mindegyik 700 feletti összsebzést nyomott (közben persze pihentem)....Egészségem felnyomtam 50re....és ennek ellenére esélyem sincs, hogy a PortyaPontokat elköltsem......
És lehetőleg ne azok "osztogasság az észt", akik pont ezt csinálják....

Sorry nem akarok senkit megsérteni, akinek nem inge, nem veszi magára.
Pontszám: 5
népszerűDragon HUNterFérfi
Végzetúr tehetség
208 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések
395. hozzászólás - 2009.01.06. 21:53:49 (Válasz Arvion #394 hozzászólására.)
Idézet: Arvion - 2009.01.06. 21:21:24
Persze, hogy pörög az ÉPd....csak nem fel, hanem le....2 órán belül 3 támadást kaptam 30-31.szintről.....Mindegyik 700 feletti összsebzést nyomott (közben persze pihentem)....Egészségem felnyomtam 50re....és ennek ellenére esélyem sincs, hogy a PortyaPontokat elköltsem......
És lehetőleg ne azok "osztogasság az észt", akik pont ezt csinálják....

Sorry nem akarok senkit megsérteni, akinek nem inge, nem veszi magára.


Akkor ne csak az egészséget emeld, hanem a védelmedet is, akkor nem kapsz annyi sebzést. Mindenáron portyázni szeretnél? Akkor vadászattal növeld a megfelelő tulajdonságodat, hogy csatában ne sebződj akkorát. Ennyi a titok nyítja.
Pontszám: 5.33
kedvelt tagTyberius06Férfi
Végzetúr tehetség
184 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések
396. hozzászólás - 2009.01.06. 22:11:42 (Válasz Dragon HUNter #395 hozzászólására.)
Ezt ugye te se gondolod komolyan. Ha naponta nem 30, hanem 100 vadászatot tudnék csinálni, minden nap, nem összegyűjtve, annyi LE-ből se tudok annyit fejleszteni az Egészségen és a Védekezésen, hogy egy 28-30-as szintű játékos támadasát kivédjem, akinek 30 szintű fegyvere van legalább, aminek az alapsebzése átlag 100+ amit az erő még növel rajta, a varázslata is a tauval sebez legalább 200-250-et. Nem azzal van a gond, hogy magasabb a szintje, hanem, hogy a fegyvere 10 szinttel nagyobb mint az enyém és ezen ellen semmi nem véd meg. Ráadásul ha egy ekkora böhöm ált top 10 szövis megtámad, annak a szívossága is minimum 2-vel nagyobb az enyémnél ha turbózza, szóval még kétszer rámver körönként 100-150-et, amit növel még ha kritikus is. Fejleszthetem én a védelmet meg az egészséget, csak amíg én ezeket fejlesztem, addig a másik, aki támad a harci tulajdonságait, ami ugyanoda vezet. És akkor még a kivégzésről nem is beszéltem. 10-15-ös kivégzéssel ha vagyok netán 500 Ép-n pihenek épp, amikor megtámad ha csak 450-et üt rajtam már akkor vége. Ha mostantól (24. szint) két szinten keresztül, az összes LE-t a védelembe és az egészségbe tollnám akkor se lennék előbbre, mert a nagyok simán tudják fejleszteni a sebző tulajdonságokat és vígan keresztülverik a védelmet, márcsak a nagyobb támadás miatt is.
Mondom nem a szinttel, meg azzal, hogy milyen mélyen üt vissza van a probléma, hanem egy csatában megfelezi az ÉP-met, aztán jön egy havarja az meg ki is végez két kör alatt, úgy hogy én a varázslattal sebzek 5-öt. És ez mind csak a fegyverek és egyéb tárgyak miatt, amik olyan bónuszokat adnak, amiket a saját szintemen kapható tárgyak nem.

Ja ha már fegyverek és tárgyak. Szintenként ne csak 1 választék legyen mindenből hanem 3-4-5 hordaspecifikusan is akár a lélekkufárnál. Persze ez több programozást igényel, de úgyis a random dönt, tehát tök mindegy, de legalább meglenne a változatosság és a választás illúziója.
A hozzászólást Tyberius06 módosította 2009.01.06. 22:15:24-kor
V1 - Tyberius (Tyrant)
V2 - Heretic (SM)
V3 - Heretic (I:RM)

Fórumon még Ashran83 néven találhattok meg.
Általam írt kalandok: A mélyben szunnyadó erő, Harc az agyasokkal
Pontszám: 7.50
kedvencArvionFérfi
Végzetúr tanonc
22 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések
397. hozzászólás - 2009.01.06. 22:27:16 (Válasz Dragon HUNter #395 hozzászólására.)
Idézet: Dragon HUNter - 2009.01.06. 21:53:49
Idézet: Arvion - 2009.01.06. 21:21:24
Persze, hogy pörög az ÉPd....csak nem fel, hanem le....2 órán belül 3 támadást kaptam 30-31.szintről.....Mindegyik 700 feletti összsebzést nyomott (közben persze pihentem)....Egészségem felnyomtam 50re....és ennek ellenére esélyem sincs, hogy a PortyaPontokat elköltsem......
És lehetőleg ne azok "osztogasság az észt", akik pont ezt csinálják....

Sorry nem akarok senkit megsérteni, akinek nem inge, nem veszi magára.


Akkor ne csak az egészséget emeld, hanem a védelmedet is, akkor nem kapsz annyi sebzést. Mindenáron portyázni szeretnél? Akkor vadászattal növeld a megfelelő tulajdonságodat, hogy csatában ne sebződj akkorát. Ennyi a titok nyítja.


Ne mond....tudom mi a titok nyitja Csak kár a 70 feletti alap védekezést (amire ugye még rájönnek a tárgyak, Szövetség adta bóniszok + pihenés) is simán átütik......
Itt még1x ismételném a gond az amit Tyberius06 is leírt....irreálisan nagyokat sebeznek.....
És a sztorihoz hozzátartozik, hogy magasabb az össztulajdonságaim száma, mint egyes 30-31.szintűnek....csak nem érek vele semmit....
A hozzászólást Arvion módosította 2009.01.06. 22:28:15-kor
Pontszám: 5
népszerűDragon HUNterFérfi
Végzetúr tehetség
208 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések
398. hozzászólás - 2009.01.06. 22:31:11 (Válasz Tyberius06 #396 hozzászólására.)
Akkor váltst taktikát. Le vagy verve mindig? Gyúrj vadászatra! Ez rövid távon szívásnak gondolod, mert mindenki megver, de hosszú távon bejön, magasabb szinten pedig pláne. Nézz rá a top karikra! Szerinted a szakértelmek csak a portyázásra jók?

Na, itt abbahagyom az "ész osztást".....
Pontszám: 9
kedvelt tagrhynnFérfi
Végzetúr tanonc
34 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések
399. hozzászólás - 2009.01.06. 23:18:38 (Válasz Miklós #114 hozzászólására.)
Iphone alatt is hasonló porblémák vannak. ehetne csinálni valami olyasmit, hogy képek nélküli kisfelbontású verzió, gondolom nem lenne túl bonyolult.
Pontszám: 5
népszerűSimonFérfi
Végzetúr mester
582 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések
400. hozzászólás - 2009.01.07. 02:06:24 (Válasz Tyberius06 #396 hozzászólására.)
Az alacsonyabb szintre bevert EP vesztest en is problemanak tartom.

En javasoltam egy szintkulonbsegen alapulo harc *utani* regeneraciot a megtamadottnak. Volt egy masik javaslat is, mely lefele tamadva "tompitana" a tamado csapasait...

Elobbi nem valtoztatna a gyozelmi aranyon, viszont hagyna EP-t az alacsonyabb szintunek. Utobbi pedig kiegyenlito hatasu lenne.

Mindketto mellett lehet ervelni, en talan az elobbit tamogatom. Azert magasabb szintu/erosebb, hogy nyerjen, de azert ne lehetetlenitse el az alacsonyabb szintu jatekat.
TrueBlood - Tökéletes Gyémánt
Pontszám: 8.50
Dobókocka - a sokoldalú kiegészítőAz Idő Kereke tovább forog! Megjelent a befejező trilógia utolsó része!