Idézet: Tosca - 2008.12.22. 00:35:38 Én a smaragd horda nevében kérnék figylemet, nem tudom őszintén, hogy a változtatási javaslataimat hova küldjem.
Véleményem szerint a smaragd horda a játék elindulása óta van hátrányban.
-OK, hogy előbb vásárolhatjuk meg 1 szinttel a varázslatokat, mit a többiek, VISZONT: ugyanannyi LE-ért. Szóval, eggyel magasabb szinten ()csakis a szontből fakadóan) több LE-t vadászik ill. portyázhat össze vlki, ráadásul a gyémánt horda még olcsóbban is vásárolhat a lélekkufárnál, ergo: magasabb szinten még könnyebb is megvenni az adott varázslatot.
-Bár a varázslatok használata a smaragd hordának kedvez, az eddigi tapasztalataim sajnos azt mutatják, hogy BÁRKI (hordától függetlenül) sikeresen használhatja a varázslatokat, ha az ezzel kapcsolatos tulajdonságokat (taumaturgia, IQ, mágia) fejleszti...
-Én a lélekkufárnál úgy láttam, hogy: azoknak a tárgyaknak, amiknek megvásárlásához őskő kell, java részt (nem az összes) "varázslós" (tehát ami +IQt, Tau.t, Mágiát ad), és sajnos fordítva is igaz, hogy a "varázslós" tárgyaknak több mint a fele őskőbe (is) kerül. Ráadásul új "varázslós" tárgyak csak kb minden 2-3. szinten vásárolhatók meg, míg +erőt, sebzést, vagy támadást adó tárgyak minden szinten.
Ha vlki ezzel nem ért egyet, szíve joga, de ajánlom,(sőt, szépen kérem) hogy a játék fejlesztői nézzenek utána a fentieknek, mert szerintem a smaragd hordának ilyen körülmények között eleve nem volt értelme.
Esetleg tudok ajánlani 1-2 megoldást, ami a fentieket (vagy egy részét) kiküszöbölhetné:
-Lélekkufárnál a horda tagjai vásárolhatnák a "varázslós" tárgyakat, ill. a varázslatokat kevesebb LE-ért (de csakis azokat)
-vagy: Varázslatokat nem 1 szinttel, hanem pl 3, vagy 5 szinttel korábban vehetnénk meg, mint a többi horda
Bár, a belegondolunk, a Legenda szerint minden hordának van egy egyedi képessége, a SMARAGD hordának az, hogy VARÁZSOLNI tud, ergo, a többi horda elvileg nem is tudná használni a varázslatokat. Mivel a játék nem így indult el, ezért nem is kér(het)em hogy ezen változtassanak, de a 3. világ indítása előtt szerintem érdemes lenne átgondolni...
Előre is köszönöm, remélem lesz olyan fejlesztő aki elolvassa, és elgondolkozik rajta
A többieknek további jó játékot, fórumozást!
Tosca/Soleil Moon
Szia!
Én egyetértek azzal, amit mondasz, de sajnos nem érünk el ezzel semmi, hogy ide irogatunk...nekem is az volt a tervem, hogy egy varázsló karit csinálok, csak a varázslatra hagyatkozok, és hiába "sírtam" itt, hogy az lehetetlen, mert a varázslat az 1szer van egy harcba, míg közelharc később 6szor is, és akkor miért is nevezik őket variknak, ha harcolniuk is kell? Engem is leugattak, hogy fejlesszem a közelharcot, stb,stb, stb....úgyh pár emberen kívül minket mindenki kiröhög, mert nem gondolnak bele a játék szerepjáték voltába, hogy egy varázsló az nem pallossal rohangál és oszt mindenkit. Pedig én is ajánlottam hogy legyen olyan szaki, ami a varázssebzést növeli, vagy már 2-3 szinttel előbb tudjanak a varik varit venni, olcsóbban, vagy eleve egy harcos ne is tudjon varázsolni, mert az nem varázsló, vag y legalábbis gagyi varikat....én is már tápolom a védekezés/támadást, jó a karim, de ránézésre semmiben sem látszik rajta hogy varázsló, azon kívül, hogy ott a zöld medálka...úgyh sajnos itt nem igazán vannak hordák, vagy legalábbis vannak, de nem sok a különbség, mert mindegyiknél ugyanazt kell fejleszteni, hogy boldogulj.
Úgyh egyetértek veled, de ne légy szomorú, ha lepontoznak, velem is ez volt....talán majd egyszer egy másik játékba lesz értelmes varázsló...itt is lehetett volna, csak meg kellett volna nézni a játék készítése előtt egy két RPG játékot, és akkor tudná mindenki mi a különbség egy harcos és egy vari között!
Sok sikert!