Felhasználónév: Jelszó:
Szerző
Topic neve: Várható fejlesztések
irritálówinnieNő
Végzetúr mester
2177 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések
1281. hozzászólás - 2009.06.02. 19:02:57 (Válasz Jeriko #1279 hozzászólására.)
Idézet: Jeriko - 2009.06.02. 17:04:52

Zseniális rálátásod van a játékra Winnie, hogy 4 napos epikust emlegetsz.


hiába gúnyolódsz, próbálj rálátni a "pórnép", a sehonnaiak játékára.

ezt nem értem. éjszaka nem szokás ütni. éjszaka regenerál. tudom, hogy nálatok az a szokás, hogy pár óra alatt lerendeztétek az epikust, de kis szöövetségéknél pár napos a móka, 2-3-4-5 nap. most a 40ezerrel élőbe naponta megy 15-20e (hogy óránként visszahoz 1700-at), majd ebből visszahoz éjszaka 10e-t. megint belemegy 15-20, éjszaka megint hozza vissza a 10-et. ki tudod számolni, hogy hány nap. és még így is kábé 10-ben vagyunk leölt epikusok alapján.

Idézet: Jeriko - 2009.06.02. 17:04:52

A fő gond ott van, hogy ha az epikus 2000-3000-eket üt vissza, akkor nem lehet órákon át folyamatosan ütni, mert elfogy az emberek ÉP-je.


olvasd el megint, amit írtam, direkt lassan írtam. szükségtelen óránként ütni. egy 96 ezres lény 3 nap alatt leüthető akkor, ha napi 130-140 ezret ütsz bele, nem? ehhez elég, ha a 25 tag egyenként naponta 5 ezret belecsap. az még 2-3000-es sebződés mellett is megy, nem? és gondolom a TGY hardcore játékosokból áll, akik tudnak akár (HÚÚÚ) 10e-t is sebezni. és van pár topjátékosuk is, akik, ha akarnak (direkt szélsőségesen alacsony a példám) fejenként ütnek 4-5-ször is 3-4000-et.

ennyiből röhögve lepottyan a következő lény. valamit akkor rosszul csináltok vagy pedig fals volt a sírás odafent.

(a gyógyitalt és a tul.fejlesztést nem is értem hogy jön ide. én spec nem szoktam italt venni, a tulösszegem messze földön a legalacsonyabb. szóval számomra nagyon fura, hogy 25 karakter nem bír el egy epikussal. azt elfogadom, hogy nekem a 22. nehéz lesz, de le fogom nyomni. )
A hozzászólást winnie módosította 2009.06.02. 19:11:45-kor
Pontszám: 3.64
népszerűYwgarrdFérfi
Végzetúr mester
941 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések
1282. hozzászólás - 2009.06.02. 19:12:14
Eszembe jutott egy pár ötlet a portyázással és az érte járó jutalommal kapcsolatban. Elég durván borítaná a jelenlegi helyzetet, ezért csak a világ4-en lehetne legkorábban alkalmazni. Biztosan vannak hiányosságai, nem lehet kiforrott, mert most ugrott be, de irányvonalnak, alapnak hátha megfelel. Előnye viszont, hogy rengeteg problémát megoldana. Csökkenne a rabszolgázás "értelme", a játékra fordítandó idő, az állandó lefelé támadás, a folyamatos alacsony ÉP a második vonaltó kezdve és a "nincs kit ütnöm" szindróma is. Viszont a háborús rendszer, pár küldetést (és bizonyára még jópár más területet is, amit nem látok) alaposan meg kellene változtatni. Mint ahogy néhány tulajdonság hatását is fokozni kellene, és egy új szövetségi épület is szükségessé válna.

Először is, nem a birtokolt LE alapján kellene számítódnia a zsákmányolható LE-nek, hanem a karakterek erősségétől, amibe az éppen viselt tárgyak is beleszámítanak, különös tekintettel a fegyver és a varázslat sebzésére. A birtokolt LE maximum 10%-a számítana bele a rablásba, mint bónusz, tehát pl. hiába lenne valakinél 100.000 LE, csak 10.000 LE-ből számítódna ki a rablás bónusza az erősségtől függő jutalom mellett. Az alapjutalmat nem az ellenfél LE-jéből lehetne rabolni, hanem keletkezne "csak úgy" mint a győztes jutalma. Az egymáshoz viszonyított erősség a kapott TP-t is befolyásolná, és a vesztes is megkapná a TP felét. Viszont a visszaéléseket elkerülendő a 100-80-60-40-20-0%-os támadhatóság működését meg kellene fordítani: akit támadtak az előző három órában, már csak az eredeti jutalom 100-80-60-40-20-0%-át kapja meg (a vesztes csata fele TP-jét is befolyásolná). Az állandó átöltözködést elkerülendő (szintén a visszaélés lehetősége miatt) időhöz lenne szükséges kötni, vagy napi maximumhoz.
Mindenféleképp szükséges lenne egy új szövetségi épület, ami az épület szintjétől függően (mondjuk szint*10%) védekező csata esetén a kapott sebzést gyógyítaná akár győzött a védekező, akár vesztett. Az egészséget is módosítani kellene emiatt, mert már csak a támadásoknál lenne szinte csak szükséges. Kaphatná azt a mellékhatást, hogy minden 8-10. szintje egy elnyelést is adna.
Talán a portyapontokat is el lehetne felejteni, mint olyan, jól belőtt rendszer esetén nem lenne semmi értelme.

Néhány szakértelmet is meg kellene változtatni (pl. kivégzés), amit a fentebbiekből pl. kihagytam.

Szerintem ezekkel a változtatásokkal igazán izgalmassá válhatnának a portyák, és tényleg orvosolná a fenti problémákat is.
Talán végre igazi, igazságos PvP lenne.

Kíváncsian várom a véleményeiteket, de kérlek az esetleges számbeli mellélövéseimet nézzétek el. Az a legkevesebb, azokat tényleg csak be kell lőni. Minden építő jellegű kritikát szívesen látok.
Köszönöm a figyelmet!
A hozzászólást Ywgarrd módosította 2009.06.02. 19:15:04-kor
Pontszám: 5
népszerűDarkshadeFérfi
Végzetúr mester
563 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések
1283. hozzászólás - 2009.06.03. 10:37:49
Az épitőrabszolgázást még így is segítené ez a rendszer," gyűjtőm Le-t, hiszen alaptárgyakkal vagyok, úgysem visznek sok mindent "-szindróma alakulna ki. Éjszakára alaptárgyakba öltözne mindenki, hiszen kevesebb Le-t veszít ami ajánlásból vagy később kínzókamrából jönne, főleg nagy Transzcendális projekció-val.
A hozzászólást Darkshade módosította 2009.06.03. 10:39:39-kor
Vedd észre, figyeld meg végül csapj le rá. Laurie- Kubla kánság tagja.

Nem Garfield az egyetlen akinek Arachnofóbiája van.
Pontszám: 5
népszerűciripNő
Végzetúr mester
5022 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések
1284. hozzászólás - 2009.06.03. 10:41:49 (Válasz Darkshade #1283 hozzászólására.)
ajánlást és kamrát akkor kapod meg, amikor aznap először belépsz, vagyis, a hajnali varjak nem tudnak belőle vinni, bármilyen hacukában vagy is
Pontszám: 5
népszerűDarkshadeFérfi
Végzetúr mester
563 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések
1285. hozzászólás - 2009.06.03. 11:27:44
Ok, soha nem olvastam el, hogy működik pontosan.
Vedd észre, figyeld meg végül csapj le rá. Laurie- Kubla kánság tagja.

Nem Garfield az egyetlen akinek Arachnofóbiája van.
Pontszám: 5
népszerűVeloscsontFérfi
Végzetúr tanonc
43 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések
1286. hozzászólás - 2009.06.03. 16:51:12
Szerintem az állatok befogása a vadászat során ne jelenjen meg az Események menüben, vagy ne váltsa sárgára a gombját.
Az Állatok menü úgyis sárgára vált, így csak feleslegesen meg kell nyitni az események menüt, h visszaliluljon.
Ezzel még az oldalletöltések számát is csökkenteni lehet
A hozzászólást Veloscsont módosította 2009.06.03. 16:52:22-kor
Pontszám: 9.17
kedvelt tagNari77Férfi
Végzetúr mester
1091 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések
1287. hozzászólás - 2009.06.03. 18:51:26 (Válasz Veloscsont #1286 hozzászólására.)
Ezzel teljesen egyetértek, engem spec marhára idegesít is, az is, hogy néha a kiégett őskőtalálásnál is kisárgul az események, de van hogy nem!! Akkor meg minek?

Azt szeretném kérdezni, hogy az új akadémia szintek mikorra váratóak?
Pontszám: 5
népszerűEndyrFérfi
Végzetúr mester
2058 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések
1288. hozzászólás - 2009.06.03. 19:07:14 (Válasz Veloscsont #1286 hozzászólására.)
Idézet: Veloscsont - 2009.06.03. 16:51:12
Szerintem az állatok befogása a vadászat során ne jelenjen meg az Események menüben, vagy ne váltsa sárgára a gombját.
Az Állatok menü úgyis sárgára vált, így csak feleslegesen meg kell nyitni az események menüt, h visszaliluljon.
Ezzel még az oldalletöltések számát is csökkenteni lehet


Ismetelten tamogatom, sot, a legjobb az lenne, ha a beallitasok menuben be lehet allitgatni, h mi jelenjen meg az esemenyekben es mi nem.
Pontszám: 5
kedvelt tagKhronosFérfi
Végzetúr
74 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések
1289. hozzászólás - 2009.06.03. 19:34:56
Ha már beállítgatásoknál tartunk... nem lehetne a toplistás kereséseknél állítgatni hogy mi milyen sorrendben jelenjen meg meg hasonlók? Akkor nem kéne egyesével megnézegetni a karaktereket portya célpont keresés közben (kevesebb töltögetés). Lehetne mondjuk korlátozni hogy maximum 3 statisztikát jelenítsen meg (néven és szinten kívül), és akkor nem foglalna több erőforrást mint a többi keresés.
Pontszám: 3
népszerűEndyrFérfi
Végzetúr mester
2058 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések
1290. hozzászólás - 2009.06.03. 19:43:20
Szinten 1000 eves problema es szamtalanszor kertuk mar, h az allat felviditasanal lehessen szabalyozni a rakoltheto LEt. Nagyon jo lenne ezt a fejlesztest bent latni, vegre ertelmet nyerne az a gomb.
Pontszám: 7.67
népszerűMortimerFérfi
Végzetúr mester
4247 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések
1291. hozzászólás - 2009.06.03. 20:10:06 (Válasz Endyr #1290 hozzászólására.)
Miklós pedig minden alkalommal leírta, hogy nincs szándékában ezen változtatni. Hogy miért? Halvány lila gőzőm sincs.
Az egészséged érje el a szinted kétszeresét!

Minden információ a Végzetúrról! Küldetések szakértelmek felsorolása, és még LE-t is kapsz, ha használod!http://vegzetur.wikidot.com/
Pontszám: 7.33
irritálówinnieNő
Végzetúr mester
2177 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések
1292. hozzászólás - 2009.06.03. 21:48:52 (Válasz Endyr #1290 hozzászólására.)
jó lenne, persze, hogy jó lenne, mert akkor optimálisan ki lehetne centizni, hogy most még 10LE, most még 21LE és máris az is optimalizálható lenne, hogy vajon mekkora meggyőzőkészség éri meg, megéri-e egyáltalán.

gőzöm sincs, hogy mi az indok arra, hogy nem lehet állítani (de van. mert mikromenedzsment lenne), de szerintem abszolút jó ötlet, mint minden, ami nem kiszámítható, nem centizhető, optimalizálható - illetve optimalizálható, de az befektetéssel jár. (az építések korában bárki tud annyit építeni, hogy adni tudjon 1-2-3-10 morált az állatnak.)

persze tisztában vagyok vele, hogy a fórumolvasó többség felháborodik azon, hogy valaki az centi-optimalizálás ellen van, de jobb így, mint még egy kvázi-automatizmust csinálni. (komolyan ennyire fájdalmas az 50. szint felett egy állatnak 50 helyett 673LE-t adni? ennyire csak nem vagyunk mohók.
Pontszám: 2.21
népszerűArielFérfi
Végzetúr mester
3532 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések
1293. hozzászólás - 2009.06.04. 16:14:49
Aki akarja, most is tudja szabályozni a morálra költendő LE mennyiségét. Ki lehet számolni, hogy mennyi LE kell a kívánt morál eléréséhez. A többletet pedig serényen be lehet építeni a szövibe:)
Több állatnál macerás, de megoldható.
A gyakorló állatokat is lehessen gyógyítani, a gyógyuló állatok is mehessenek gyakorolni. Pihenés közben lehessen vadászni.
Pontszám: 5
fórumozóRicardoFérfi
Végzetúr mester
1600 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések
1294. hozzászólás - 2009.06.04. 16:25:35
Én csak mostanában vettem észre, hogy ha felfelé portyázok akkor több morált kapnak a csaták után az állataim (azt hiszem szintkülönbségnyit). Mióta így játszom 80 alá nem igen esik egyik dög morálja sem, pedig 0 a vezetőkészségem, vagy mim.
Szabályosan játszom és mindent megteszek azért, hogy mások is így játszanak. Ha ez nem tetszik, nyugodtan nyomj az egyesre.

Hentes őrmester - Fekete Liga ~ a legridegebb gonosz
Pontszám: 5
fórumozóVorianFérfi
Végzetúr
79 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések
1295. hozzászólás - 2009.06.04. 17:41:31
Meggyőzőkészség.
V2 Mephistopheles
Pontszám: 5
fórumozóSasuke20Férfi
Végzetúr tehetség
162 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések
1296. hozzászólás - 2009.06.04. 21:08:13 (Válasz cirip #1284 hozzászólására.)
Idézet: cirip - 2009.06.03. 10:41:49
ajánlást és kamrát akkor kapod meg, amikor aznap először belépsz, vagyis, a hajnali varjak nem tudnak belőle vinni, bármilyen hacukában vagy is


ez sajnos nem pontos, én hajnalban 3-kor belépek, mert 4-re megyek dolgozni, és sajnos nem kapom meg a fent említett lehetőségekből járó Le-t. Ma is 8-kor kaptam meg, mert hajnalban nem jött semmi
tehát sajnos nem teljesen pontos a napi első belépés
Csak a nevet kell megváltoztatni, és a mese Rólad szól!!!
Pontszám: 4.67
népszerűMortimerFérfi
Végzetúr mester
4247 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések
1297. hozzászólás - 2009.06.04. 21:15:43 (Válasz Sasuke20 #1296 hozzászólására.)
Most megint visszább állították. Két hete már egészen 5:40re előrecsúszott az ajánlás, de azóta ismét 4:40 tájban jön a LE, mint a kezdetekkor.
Az egészséged érje el a szinted kétszeresét!

Minden információ a Végzetúrról! Küldetések szakértelmek felsorolása, és még LE-t is kapsz, ha használod!http://vegzetur.wikidot.com/
Pontszám: 5
népszerűDarahNő
Végzetúr mester
2208 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések
1298. hozzászólás - 2009.06.15. 19:34:59
Egy egyszerű kis dolog lenne a javaslatom.
Tudatturbó váltásnál, ha nem sikerül, (pl. VP hiány) nem lehetne, hogy ne sárgával íródjon az értesítés, hanem mondjuk piros színnel, hogy feltűnőbb legyen kissé?
(v1-lmf-Gaia) kalaposinas

For the játékélmény!
Pontszám: 5
kedvelt tagNari77Férfi
Végzetúr mester
1091 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések
1299. hozzászólás - 2009.06.15. 20:05:01 (Válasz Darah #1298 hozzászólására.)
Vagy felugorhatna egy ablak. Tegnap véletlenül én is turbó nélkül sajtoltam, mert nem vettem észre, hogy sikertelen volt
Pontszám: 5
kedvencPeturFérfi
Végzetúr tehetség
141 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések
1300. hozzászólás - 2009.06.16. 09:00:25
Szeretnék egy apró fejlesztést kérni az gyakorlással kapcsolatban.

Legutóbb úgy jártam, hogy beállítottam a gyakorlás idejét. Kivártam azt a 2 percet, amíg az állat befejezi a gyakorlást, majd újra elküldtem gyakorolni. Közben a beállított idő visszaállt 2 órára, én pedig nem lettem kimondottan lelkes.

Az lenne a tiszteletteljes kérésem, hogy a valóban elküldöd gyakorolni szöveg helyett a valóban elküldöd X órára gyakorolni szöveg jelenjen meg. (Ha elég sok állatom van, akkor a lap teteje már rég nem látszik, amikor gyakorolni küldöm az állatokat.)
Pontszám: 9.38
HKK - Zén minikiegészítő: Zén Legendái: A sötétség gyermekeiRésföld - a HKK legújabb kiegészítője