Felhasználónév: Jelszó:
Szerző
Topic neve: Várható fejlesztések
népszerűMortimerFérfi
Végzetúr mester
4247 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések
361. hozzászólás - 2009.01.05. 08:36:31 (Válasz Viharsarok #360 hozzászólására.)
Én ezt már két hónapja javasoltam Miklósnak, teljesen elvetette.

"Miklós
Adminisztrátor
2008.11.02. 14:20:18
szia,
ahogy te irod, nem nagyon támadna senki 1-gyel alacsonyabb szintüt, de 2-vel, 3-mal alacsonyabb szintüt soha. és amikor lesz egy 100. három 97. és két 92. szintű játékos, akkor a 100. szintű naponta kettőt tudna portyázni..."
Az egészséged érje el a szinted kétszeresét!

Minden információ a Végzetúrról! Küldetések szakértelmek felsorolása, és még LE-t is kapsz, ha használod!http://vegzetur.wikidot.com/
Pontszám: 4.33
népszerűCaveMaNFérfi
Végzetúr mester
2421 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések
362. hozzászólás - 2009.01.05. 08:51:11 (Válasz Mortimer #361 hozzászólására.)
Őszintén szólva, lehet, hogy nem csak az első helyezett játékosra kéne szabni az egészet. Minden tiszteletem Sharpáé, hogy ott van a listán ahol, de ha ő a saját startégiájának és taktikájának eredményeképp csak 1 vagy 2 játékost tud támadni, az maradjon az ő problémája.
Craslorg legrosszabb klónja - ÉN dobtam vissza a kvízkérdésed (A többiekét is)

Viva la pontozókommandó
Pontszám: 8.75
kedvelt tagVaraszloFérfi
Végzetúr tehetség
213 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések
363. hozzászólás - 2009.01.05. 09:12:30
remélem a 10 döntetlennel is kezdenek valamit mielőbb
Pontszám: 5.33
irritálóAlmási ViktorFérfi
Végzetúr mester
1277 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések
364. hozzászólás - 2009.01.05. 09:28:15
Én ugy látom ezt a szitut mint a donates koreai MMO-k esetében, egy idö után ha nem költesz a játékra nem tudod élvezni.
Ebben az esetben vagy veszel minden nap egy gyógyitalt vagy a portyát ugy ahogy van felejtsd el. A térkaput is.
Ezzel az elgondolással nincs is bajom, a játékot támogatni kell, csakhogy az az 1 db gyógyital naponta nagyon kevés, attól még nem vagy kint a vizböl. Komolyabb támogatás kéne, és a védelem itala számomra eléggé vicckategóriának hangzik az erösségét (gyengeségét) tekintve.
A hozzászólást Almási Viktor módosította 2009.01.05. 09:32:19-kor
Zöld Szója Logan (V1)
http://forum.vegzetur.hu/index.php/topic,799.380#hsz384
Pontszám: 6
fórumozóRicardoFérfi
Végzetúr mester
1600 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések
365. hozzászólás - 2009.01.05. 09:58:00
Most hogy már saját tapasztalatból tudok meríteni a szintek közötti támadásokból (2 nap alatt 9 támadás az Elittől 5 ebből 30. szint vagy felette) azt kell mondanom, hogy a fegyverek sebzésének drasztikus növekedést kéne csökkenteni. Hiába találom el ugyanannyiszor az ellenfelet, ha az ő fegyverének a max sebzése 50-nel nagyobb. Ha lehet lefelé ütni 6 szintet, miközben 4-5 szinttel feljebbről lehet fegyvert vásárolni, akkor ilyen sebzéskülönbségek mellett a karakter egyéb tulajdonságai közül szinte semmi sem számít. Csak a fegyver megnyeri a csatát.

Számomra az is furcsa, hogy a fegyverek már többet sebeznek 30. szint felett, mint a velük egy szinten található varázslatok. Én elhiszem, hogy az Elit horda rengeteg pénzt költ a játékra (azért szerintem nem csak ők fizetnek), de nem kellene mindennek úgy alakulnia, ahogy nekik a legjobb.
Szabályosan játszom és mindent megteszek azért, hogy mások is így játszanak. Ha ez nem tetszik, nyugodtan nyomj az egyesre.

Hentes őrmester - Fekete Liga ~ a legridegebb gonosz
Pontszám: 6
népszerűMortimerFérfi
Végzetúr mester
4247 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések
366. hozzászólás - 2009.01.05. 10:06:44 (Válasz Ricardo #365 hozzászólására.)
http://vegzetur.wikidot.com/fegyver

Nézd meg az átlagsebzés rubrikát. Ugyan én is a bőrömön érzem, amiről írsz (a káoszbot esélytelen a kőkard ellen, a kőkard a legendás tőr ellen), ettől függetlenül a sebzés növekedése egyenesen arányos, nem exponenciális.

A probléma talán ott van, hogy viszont a szintlépések lelassulnak, azaz míg 10. szint táján 170 vadászat volt egy szintlépés, 25-nél már 210. Ez a vadászatokból származó LE mennyiség növelésével még szélesebbre nyitja az ollót, ezáltal SOKKAL nagyobb különbség van egy 30. és egy 25. szintű karakter, mint egy 15. és egy 10. szintű között. Mégis, előbbi támadhatja a kisebbiket, utóbbi nem.
A hozzászólást Mortimer módosította 2009.01.05. 10:07:04-kor
Az egészséged érje el a szinted kétszeresét!

Minden információ a Végzetúrról! Küldetések szakértelmek felsorolása, és még LE-t is kapsz, ha használod!http://vegzetur.wikidot.com/
Pontszám: 7.11
irritálóAlmási ViktorFérfi
Végzetúr mester
1277 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések
367. hozzászólás - 2009.01.05. 10:07:17 (Válasz Ricardo #365 hozzászólására.)
Nem ugy alakul ahogy nekik a legjobb, hanem ök voltak a bétateszterek és tudták elöre mi lesz a legjobb, és arra fejlödtek.
Zöld Szója Logan (V1)
http://forum.vegzetur.hu/index.php/topic,799.380#hsz384
Pontszám: 6.50
kedvencAurriFérfi
Végzetúr mester
791 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések
368. hozzászólás - 2009.01.05. 15:39:55 (Válasz Simon #329 hozzászólására.)
Idézet: Simon - 2008.12.30. 13:38:57
Magasabb szintunek nem kell, mert szintlepesert kap maxEP-t. Alacsonyabb szintu *kellene* hogy kompenzaljon EP novelessel, de ugyanazt a LE-t a magasabb szintu harci TO-be teszi, tehat tovabb noveli sebzeset... megint veszto a keplet...

Mindent osszevetve, szerintem sincs azzal gond, hogy tamadhatnak lefele. Talan a szintenkenti 5%-ot lehetne ujravizsgalni.

1 +5%
2 +10%
3 +17%
4 +25%
5 +34%
6 +45%

Tehat, 6 szinttel magasabbrol mar csak 60% feletti EP-vel rendelkezore lehetne tamadni. Egy ilyen tamadast tul is elne a tamadott, es nem lehetetlenitene el a jatekat.


Ezt a javaslatot azért ne veszítsük szem elől, mielőtt megint képtelen dolgokkal dobálozunk (több PP-ért lefelé támadás, ami nem gyenge szivatás lenne, ennyi portya-megszorítás után).

Kiegészítve azzal, amit már mondottam:

Ha nem lenne drasztikusan több TP a szinten lévőket (és nagyobbakat) támadni én egészen biztosan nem ütnék lefelé annyit (és ezzel azt hiszem a legtöbb kedves ismerősöm egyetért). Viszont vigyázat! (mivel látom az ELIT horda mint tényező kikerülhetetlen a "fejlesztések" szempontjából...) Ha az alsó szintűekért kapható TP-ét emeljük meg az csak azt eredményezné hogy a magas szintű TP-huszárok (ne nevezzük őket ELIT hordának az igazságosság kedvéért ) csak még többet támadnák lefelé, ez tovább görgetné az egyik legsúlyosabb probléma-spirált. Tehát ami mindkét megoldást orvosolná (lefelé támadások mérséklése TP-ért VAGY/és LÉ-ért) és emellett egy kardinális járulékos problémát is megoldana(miszerint magas szinteken erősebb lesz az aki CSAK vadászik, mint aki vadászik ÉS portyázik, vagy CSAK portyázik -feltételezve a tisztességes, rabszolgák nélküli játékot), ez a következő lenne:

--> Mérsékelni az "olló szárát" az portyáért kapott TP-nél, mégpedig olymódon hogy az azonos/magasabb szinteken kapott TP-t CSÖKKENTJÜK (enek mértékét a teszterekre bíznám, de én úgy érzem a LE/TP arány itt annyira el van szállva, hogy akár drasztikus beavatkozás is szükséges lehet). Hogy mindenki értse: a kívánt cél az kell hogy legyen minden jóérzésű játékosban és fejlesztőben, hogy mindenki a saját szintjen lévőket püfölje és ne az esélyteleneknek (értsd:pusztán kisebb szintje miatt) vegye el az életkedvét. Én jobb megoldást többszörre átgondolva sem találtam (+ még azt, amit az elején beidéztem Simontól).

AKi egyetért hangosan bólogasson.
A hozzászólást Aurri módosította 2009.01.05. 15:42:48-kor
"Tehát ha ez nem is bug, de hibás tervezés. Azonnal korrigáljuk..."
Pontszám: 6.71
népszerűtlenSir NyFérfi
Végzetúr mester
846 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések
369. hozzászólás - 2009.01.05. 19:25:10
Szerintem az lenne a megoldás, hogy LE alapján kapnak TP-t az emberkék. Mondjuk 100 LE-nként 1 TP-t.
A békéért háborúzni olyan, mint a szüzességért szeretkezni!
Pontszám: 2.86
fórumozóAwenhaiNő
Végzetúr mester
1131 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések
370. hozzászólás - 2009.01.06. 06:49:40 (Válasz Sir Ny #369 hozzászólására.)
Szervusztok!

Sir Ny: Ez nem hiszem, hogy meg lesz valósítva... pedig én nagyon örülnék neki, az engem támadgató Tp-huszárok pillanatok alatt lekopnának rólam, mert nem lenne értelme támadniuk engem. LE-t ugyanis nem visznek az esetek 95%-ában, a maradékban jó eséllyel nem érik el a 100 LE-t, ami a állatuk félnapi kajájára sem lenne elég.
Alkotó szívek
Szép álmokat könnyeznek:
Világ születik.
Pontszám: 7.50
népszerűCaveMaNFérfi
Végzetúr mester
2421 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések
371. hozzászólás - 2009.01.06. 07:19:36
Gyakorlatilag teljesen megölné a portyázást, szerencsére a leghalványabb esély sincs a megvalósulására.
Craslorg legrosszabb klónja - ÉN dobtam vissza a kvízkérdésed (A többiekét is)

Viva la pontozókommandó
Pontszám: 6.50
kedvelt tagEzékielFérfi
Végzetúr tanonc
24 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések
372. hozzászólás - 2009.01.06. 08:14:19
Pár oldallal ezelőtt a 313.hsz-ban már javasoltam, hogy a kérdést inkább az ép irányából kéne megközelíteni. Bizonyos szintkülönbség felett (ez változhat is akár) a csaták afféle barátságos mérkőzések legyenek, ahol a védekező (vagy akár mindkét) fél visszagyógyulja a sebzés egy részét. Így továbbra is levernék a kicsiket, de legalább a játékukat nem ölné meg a folyamatos leverés.

Ezzel az egyetlen gond az, hogy így háborúban egy gyengébb tagon több pontot lehetne szerezni, ezért mindenképpen beállításfüggő kéne legyen a dolog / vagy ne működjön háborúban.

4-5 szint különbségnél már tényleg durva különbségek jönnek ki. Ma reggeli csatáimból pár eredmény (nem dicsekvés, mert erre nem büszke az ember, csak tény): 788-89, 520-23, 484-8

Ilyen zúzás mellett nem meglepő, ha pár embernek elmegy a játékkedve.

v1 Ezékiel
v2 Kicsontozó
______________________________________

Légy Te is Martalóc! http://martalocok.try.hu/
Pontszám: 5
kedvencAurriFérfi
Végzetúr mester
791 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések
373. hozzászólás - 2009.01.06. 08:31:02
Nekem az a taktikám mióta megléptem a 24. szintet (és a 30-asok annak ellenére zúznak rajtam 4-500-akat hogy szintemen top 10 körül vagyok), hogy minimum hp-n megyek pihenni, nem kapcsolom be a pihenést és lemondtam a prémiumról is. Így reggelre nem zúznak le és marad annyi ÉP-m, hogy el tudjam kezdeni a vadászatot és néhány portyát. Jelenleg azt is bánom hogy fejlesztettem egyáltalán az egészség tulajdonságomon, mert így hamarabb kúszik fel az életerőm a veszélyes zónába*... Nem hiszem hogy ez (25% alatt tartani az életerőt) kívánt cél lett volna a Beholdernek (kiemelve a prémiumról való lemondást).

*SZERK: Mortimer teljesen jogos. Marhaságot írtam, pedig ismertem a képletet... Mea culpa maxima!

**SZERK2: alátámasztaqndó az eset súlyát idézet egy tegnapi csatajelentésemből (+6 szintről támadott a delikvens, saját szintemen top10-ben benne vagyok):
Ellenfeled egy gyors mozdulattal megadja neked a kegyelemdöfést.
Túl sok sebet kaptál, ájultan esel össze.
A csatában összesen 145 sebzést okoztál, és 882 sebzést kaptál.

Ha ezt nem fogjuk meg most, akkor jelen képlet szerint (ha jól gondolom) 50-esek 40-eseket fognak zúzni hamarosan...
A hozzászólást Aurri módosította 2009.01.07. 15:17:47-kor
"Tehát ha ez nem is bug, de hibás tervezés. Azonnal korrigáljuk..."
Pontszám: 3
népszerűMortimerFérfi
Végzetúr mester
4247 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések
374. hozzászólás - 2009.01.06. 08:34:37 (Válasz Aurri #373 hozzászólására.)
"Jelenleg azt is bánom hogy fejlesztettem egyáltalán az egészség tulajdonságomon, mert így hamarabb kúszik fel az életerőma veszélyes zónába... "

Az egészség mindig ugyanannyi idő alatt kúszik fel a "veszélyes zónába", de ha magasabb, akkor a 15% magasabb életerőt jelent. Szóval pont, hogy növelned kéne, és akkor nem mondjuk 200-on, hanem 250-en érnéd el.
Az egészséged érje el a szinted kétszeresét!

Minden információ a Végzetúrról! Küldetések szakértelmek felsorolása, és még LE-t is kapsz, ha használod!http://vegzetur.wikidot.com/
Pontszám: 5
népszerűDragon HUNterFérfi
Végzetúr tehetség
208 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések
375. hozzászólás - 2009.01.06. 09:24:37
Az sebzések szempontjából majd megjelenik a visszacsatolás varázslat. Ha az betalál (olyan mint a vakító fény) minden körben az ellenfél által okozott sebzés kb.35%-át visszaüti a támadóra a saját körében. Tehát érdemes a varázslatokra is gyúrni, és MINDEN KÖRBEN sebez!
Az igaz, hogy majd csak később jelenik meg, de mit vártok a játék elején? Ez nem egy két-három hónapos játék, hanem hosszútávra van tervezve. Az itt hozzászólók többsége úgy gondolja, hogy huszonegynéhány szintre érve már mindenre felkészülve nem tud semmi újat találni a játékban. Szerintem ez nem így van, vár még pár dolog.......
Pontszám: 7.33
népszerűAranyAlmaFérfi
Végzetúr tehetség
207 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések
376. hozzászólás - 2009.01.06. 09:31:13 (Válasz Dragon HUNter #375 hozzászólására.)
Idézet: Dragon HUNter - 2009.01.06. 09:24:37
Az sebzések szempontjából majd megjelenik a visszacsatolás varázslat. Ha az betalál (olyan mint a vakító fény) minden körben az ellenfél által okozott sebzés kb.35%-át visszaüti a támadóra a saját körében. Tehát érdemes a varázslatokra is gyúrni, és MINDEN KÖRBEN sebez!
Az igaz, hogy majd csak később jelenik meg, de mit vártok a játék elején? Ez nem egy két-három hónapos játék, hanem hosszútávra van tervezve. Az itt hozzászólók többsége úgy gondolja, hogy huszonegynéhány szintre érve már mindenre felkészülve nem tud semmi újat találni a játékban. Szerintem ez nem így van, vár még pár dolog.......


Peldaul van nagyszeru varazslat, ami 3 masodpercenkent uti a kivant ellenfelet, amig az uthetove nem valik....
Pontszám: 8
kedvelt tagDraglovFérfi
Végzetúr tehetség
215 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések
377. hozzászólás - 2009.01.06. 09:32:08
Visszacsatolas elerheto mar 35os szinten, kereskedelemmel korabban.
Viszont akkor eri csak meg pl annak aki eddig 100at sebzett varazslattal, ha a csatakban legalabb 300 korul sebzodik. Ilyenkor meg csak annyit er, mint az elozo gyengebb varazslata.
Ez azert eleg necces.
Pontszám: 5
népszerűMortimerFérfi
Végzetúr mester
4247 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések
378. hozzászólás - 2009.01.06. 09:39:09 (Válasz Draglov #377 hozzászólására.)
Számomra a térkapu mutatta meg, hogy hülyeség a varázslat - tucatszor küzdöttem már ilyen ellen, és ha bejött se nyert a szörnyike. Ettől függetlenül elismerem, hogy ez egy tipikusan olyan varázslat, ami a körülmények változása esetén akár 50. szinten is értelmet nyerhet.
Az egészséged érje el a szinted kétszeresét!

Minden információ a Végzetúrról! Küldetések szakértelmek felsorolása, és még LE-t is kapsz, ha használod!http://vegzetur.wikidot.com/
Pontszám: 5
fórumozóRicardoFérfi
Végzetúr mester
1600 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések
379. hozzászólás - 2009.01.06. 09:39:12
Én most jó esetben 160 felett sebzek a varázslatommal, de ha nem találok akkor is sebez valamennyit. A visszacsatolás csak akkor jó, ha talál és akkor is csak akkor működik jól, ha legalább 480 sebet kaptam. 480 seb plusz az ellenfél varázslata, ennyit nem fogok ütni valószínűleg. Ez a spell akárcsak a vakítófény egy zsákutca. Aki megveszi azt fogják a portyákban folyamatosan rommá verni.

Aztán rájön Miklós, hogy ezt benézték és megjelenik majd a küldetés: sebezz 5-ször visszacsatolásból többet, mint alapból. Már a döntetlen és az állattöbbetsebzős küldi is a vakító fény renoméját javítandó került a játékba. Szerintem.
Szabályosan játszom és mindent megteszek azért, hogy mások is így játszanak. Ha ez nem tetszik, nyugodtan nyomj az egyesre.

Hentes őrmester - Fekete Liga ~ a legridegebb gonosz
Pontszám: 4.33
kedvelt tagKyronFérfi
Végzetúr mester
290 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések
380. hozzászólás - 2009.01.06. 09:47:51 (Válasz Dragon HUNter #375 hozzászólására.)
Biztos sok új dolog lesz még a játékba, ami feldobja egy kicsit a játékot, de én attól félek, hogy mire oda jutunk már kevés aktív játékos lesz.
Sajnos a játékban igazából nincs sok aktív játékrész (portya, vadászat) így ha valakinek nincs jó szövetsége, és ismerősei, valamint állandóan lecsapják felülről hamar unalmas lehet és el fog pártolni más játékokba vagy a világ3-ba.
Miklós sokszor írta, hogy változások megvalósítani technikai oldalról nem túl egyszerű - nem értek hozzá, láma vagyok - de sztem a többség nem vár eget rengető változásokat csak egy kis színesítést és ez irányba is rengeteg jó javaslatot írtak a játékosok.
Rossz dolog más játékkal példálózni, de régebben játszottam egy online RPG-vel, ahol csak maga a játék került pénzbe, és nem volt havidíj. Itt pont fordítva van - természetesen csak annak aki kicsit komolyabban akarja űzni ezt a játékot - a játék ingyen van, de folyamatosan fizetned kell, ha jó akarsz lenni. És az igazán nagy különbség az, hogy ott szinte minden nap volt javítás, a készítők odafigyeltek az egyensúlyra ás rengeteg újítást vittek be. Ezzel szemben itt rengeteg csak az ígéretekből van, míg a fejlesztések csekélyek.
Kicsit negatívnak hat a hozzáállásom, - pedig a játékot nagyon kedvelem és sok időt töltök el vele - de csak az aggodalom szól belőlem, aggodalom az iránt, hogy ez az alapjában jó játék előbb utóbb a süllyesztőbe fog kikötni.
http://vegzetur.wikidot.com/ - Keress, találj, fejlődj!
Küldetések, tárgyak, épületek, szakértelmek... Minden egy helyen!

Kyron, Sárkány Testvériség, Gyémánt horda(V1)
Ghal'kyron, Ködkapu Strázsái, Zafír horda(V3)
Pontszám: 5.33
HKK - Zén minikiegészítő: Zén Legendái: A sötétség gyermekeiAz Idő Kereke tovább forog! Megjelent a befejező trilógia utolsó része!