Felhasználónév: Jelszó:
Szerző
Topic neve: Várható fejlesztések
kedvencG0df4th3rFérfi
Végzetúr
77 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések
201. hozzászólás - 2008.12.24. 09:44:49 (Válasz Kocos #194 hozzászólására.)
Így talán már lenne valami haszna is a szakinak.
VégzetÚr Fitness-Program Fekvő, Végzetúr Novellák, Fun Stuff, VU Innováció

NagyonCiki.hu - A Sztoriportál
Pontszám: 5
utáltTekiimadoFérfi
Végzetúr tanonc
15 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések
202. hozzászólás - 2008.12.24. 12:31:34
Szerintem lehetne egy játék ahpl meg tud halni a karaktered!!!

Elsőre rosszul hangzik de mindjárt leírom!!!
Mondjuk lenne fél óránként egy megnyíló aréna akkor sorsolna a gép mindenkinek ellenfelet, akkor történik meg a párbaj ha mindketten elfogadják, ha ez nem történik meg akkor újjat sorsol neki a gép de az már mindenképp párbaly lessz valaki győz és elviszi az LE-t és sokkal több TP-t a másik meg vagy túléli, vagy nem akkor viszont visszalép a játék elejére és onnan választhat hogy újjat kezd, vagy arról a szintről fojtatja ahol van!!!

Amikor nem harcol akkor:

-vadászhat, ez sokkal több TP-t ad és sokkal több LE-t is és közbe találhat tárgyakat és tojásokat! A tojás akkor kel ki ha az illetőkét párbalyt túlél így az illető megtudja mi van a tojásba álltalában állatok de lehetne benne LE-t és őskövet találni!

-tanulhat, ekkor lassan de biztosan töltődik az élete és amikor a tanulásnak vége kapsz 5 szakértelempontot ezt bármilyen szakértelemre költheted, és nem kell a tanulás szakértelmet fejleszteni, minden szakértelemnek 5 szintje van!

-üzletelhet, a nem kellő tárgyakat eladhatod más végzetúrnak, a te álltalad megszabott áron!!!

-aludhatsz, ez max 12óra lehet ebben az időben nem sorsolnak be párbajozni!

-vagy pihenhetsz, a pihenés 2 párbaly közt van ekkor nagyon gyorsan nő az ép-d!

Írni nem tudok ezért tuti sok a hiba!!!

Szerintem zsír lenne várom a visszajelzéseket!!!
Pontszám: 3
közellenséglewcoFérfi
Végzetúr poronty
4 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések
203. hozzászólás - 2008.12.24. 14:11:02
én arra gondoltam mi lenne ha a szövetségi toplistán,lehetne szövetséget keresni

mert kicsit fárasztó átlapozni az összes oldalt,hogy megtaláljak valamit
Pontszám: 3
kedvelt tagTihaFérfi
Végzetúr mester
526 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések
204. hozzászólás - 2008.12.24. 14:34:31
Még csak a második oldalon járok, de mai hozzászólásokat olvasok. Én is hozzátennék pár gondolatot, remélem nem ismétlek másokat:

PORTYÁZÁS ez a játék csak a portyázásról szól!!!! Amivel semmi probléma nincs, de ha ezt akarjátok korlátozni, akkor végképp semmi értelme a játéknak! Vagy, ha ebbe az irányba mentek, akkor tegyetek be több olyan "békés" tevékenységet, amiért érdemes fejlesztenem a karakteremet. (pl. térkapu, és epikus emlékmű)

Nézzünk meg egy 25. szintű karaktert. a nyert LE aránya, ha nincs + 10-20K-ban minimum, akkor az eddigi játéka teljesen felesleges volt. Hisz miért veszek tárgyat, miért fejlesztek tulajdonságot, miért van a legtöbb szakértelem??? AZÉRT, HOGY PORTYÁBAN HASZNÁLJAM! Világ1ben jópár szint óta én is csak tamagocsizom, mert a portyából semmi hasznom nincsen. De már régen gondolkodom azon, hogy mi értelme is van akkor így a játékomnak?

Találjatok ki inkább több olyan tevékenységet, szakértelmet, épületet, és egyéb dolgot, amihez kelljen őskő, vagy ősköves tárgy, de legyen értelme a játéknak!

Jelenleg két altarnatíva van:
1. nyomom a TP-t, veszem az őskövet, és kockaként kűzdök az élmezőnyben a többi kockával, kis haszonért.
2. lemaradok, és farmolom a nem prémiumos játékosokat nagy haszonért, anyukám legnagyobb bánatára, mert szidják miattam...

szerintem a játék ezen része csúszik ki a kezetekből. sajnos apróbb finomításokkal nem fogjátok megoldani, drasztikus, nagymértékű változás kell, mert így biztos, hogy valakinek nem fog tetszeni.
Kérdés: kit akartok elveszteni?
- a prémium játékosokat
- a nem prémiumosokat
- vagy esetleg mindkét fél számára találtok hosszútávú célt.

nekem van egy csonó ötletem, majd egyszer leírom, ha egyáltalán lesz olyan, aki egyetért velem.
Graham Treefrog - Azúr Légió
____________________________________________ Ha ettől érzed magad valakinek, nyomj egy 1-est ide:
Pontszám: 7.15
kedvelt tagTihaFérfi
Végzetúr mester
526 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések
205. hozzászólás - 2008.12.24. 14:48:24
olvasás közben újabb gondololat:

kéne olyan szakértelem, ami a portyázásban szerzhető LE-t biztosítja. Mert ugye van a projekció, ezzel elrejthetik a LE-t a játékosok. Akkkor miért nem lehet egy hasonló szakértelmem, hogy szakértelemszint*megtámadott karakter szintje LE-t mindenképpen szerezhetnék? (és, ha jóval kisebb karaktert ütök, jóval kevesebb, ha nagyobbat, akkor több, persze szintkorláttal. mondjuk 3-4 szinttel kisebbnél már nem adna) Ja, és ezt nem a legyőzöttöl veszem el, hanem, ahogy az affinitásnál, csak símán megkapom. Nem kell, hogy ezzel ezreket kapjunk, de mondjuk tudnám, hogy minden nyert portya hoz minimum 50-100 LE-t.
Mert zsinórban 10 portya és 3-5 LE nyereségért kár az ÉP-met, meg az állatomat leveretni. Főleg, hogy most az epikus lényekre is rá lehet menni.

És hozzáteszem, az én karakterem, már hónapok óta nem portyázik haszonszerzési céllal, csak tamagocsizik. de a játék az elején erről szólt, azért fogott meg!
Minden eféle játék a versengésről szól, ami mostanában egyre inkább elveszik.
Graham Treefrog - Azúr Légió
____________________________________________ Ha ettől érzed magad valakinek, nyomj egy 1-est ide:
Pontszám: 8.36
népszerűSimonFérfi
Végzetúr mester
582 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések
206. hozzászólás - 2008.12.24. 15:32:59 (Válasz Tiha #205 hozzászólására.)
Bizony - jol latod a dolgokat.

Hamarosan a Vilag3 izgalmasabb lesz mint a Vilag1.
TrueBlood - Tökéletes Gyémánt
Pontszám: 7.50
kedvelt tagTihaFérfi
Végzetúr mester
526 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések
207. hozzászólás - 2008.12.24. 15:46:24 (Válasz Mong0ose #91 hozzászólására.)
Idézet: Mong0ose - 2008.12.20. 23:08:06
Most épp ilyen problémával küzd a szövetségem. Nyitottunk egy topikot, amibe a csatáinkat írjuk be. Így kevesebbet kell kémgömbözni, nagyjából tudjuk, hogy ki mennyire van leverve. Ha minket támadnak az látszik a támadások menüben.

Az egész háborút ketten!! vezényelték le. A 370+ nyertes csatából 330 ők ketten voltak. A többi mit csinált? Semmit. Pofozózsák volt. Ez persze meg is van említve fórumon. S igazat is adok annak a két tagnak. Ők mindent megtesznek a győzelmünkért, a többiek, pedig csak élvezik a hasznot. (sajnos most én is ebben a helyzetben voltam)
Az ellenfélnél egy, azaz 1 karakter vitte a hátán a háborút. (minden tiszteletem az övé) Ők állnak jobban. Nálunk több a céltábla, mint náluk.
Szerintem jó dolog, ha látszik, hogy ki mennyire vett részt a háborúban és szégyellje magát az, akinek bár lett volna lehetősége, mégsem tett semmit. (én most rettentően szégyellem magam emiatt, hogy nem tudtam teljes erőbedobással küzdeni a győzelmünkért)
Graham Treefrog - Azúr Légió
____________________________________________ Ha ettől érzed magad valakinek, nyomj egy 1-est ide:
Pontszám: 5
kedvelt tagTihaFérfi
Végzetúr mester
526 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések
208. hozzászólás - 2008.12.24. 15:47:39
ja, az idézethez akartam írni:

szerintem is kell a statisztika. Legfeljebb legyen egy épület erre, és akkor minden szövetség eldöntheti, hogy akarja-e sokkolni a számokkal a tagjait vagy nem.
Graham Treefrog - Azúr Légió
____________________________________________ Ha ettől érzed magad valakinek, nyomj egy 1-est ide:
Pontszám: 5
népszerűEndyrFérfi
Végzetúr mester
2058 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések
209. hozzászólás - 2008.12.24. 15:51:23
2 dolgot tartanek jo otletnek:

- level cimzettjehez tobb embert is be lehetne irni
- szavazasnal latnam, hogy kik nem szavaztak (lehetne nekik szolni, h csipkedjek magukat ezugyben). Esetleg ha X szavazat kell hozza az sem gond (3 vagy 5)
Pontszám: 9
kedvelt tagTihaFérfi
Végzetúr mester
526 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések
210. hozzászólás - 2008.12.24. 15:57:23
szakértelem ötlet:
olyan szakértelem, ami lehetővé teszi, hogy mondjuk egyszerre több küldetést csinálhass.
szakértelem 10. szintje: egyszerre 4 küldetés közül választhatsz.
20.szint: egyszerre PÁRHUZAMOSAN két aktív küldetésed lehet
30.szint: 5 küldetés közül választhatsz

magyarázat.
világ1: a 26. szintű karakterek is beragadtak már a nagyon nehéz küldetésekkel, esetleg felhalmozódott pár olyan, amit nem akarnak megcsinálni. Legyen kicsit több esély megoldani a küldetést.
világ2.: mivel ismerjük előre a küldetéseket, vannak páran 16. szinten, és már több megoldott küldetésük van, mint világ1ben a 20+ szintűeknek.
vagyis a beragadások, illetve extrém gyors megoldások aránya ettől még nem fog változni, csak kicsit játszhatóbb lenne a játék, ha nem csak 1 küldetésre kéne koncentrálni.

Pl: ha már tudok 2 küldetést párhuzamosan csinálni, berakom 1nak a döntetlenest 8amit mondjuk szinte lehetetlen megcsinálni), a másiknak meg mondjuk egy olyat, hogy végezzek ki 10 végzeturat, vagy találjak 20 kiégett őskövet stb. és akkor ezek szépen mennének.

tudom, hogy pont az a lényeg sok küldetésnél, hogy behúzza a féket. de ezt a szakértelmet csak az akadémia után lehetne megvenni, és azon a szinten olcsó sem lenne, meg lehetne ehez mért játszhatóbb küldetéseket kitalálni.
Graham Treefrog - Azúr Légió
____________________________________________ Ha ettől érzed magad valakinek, nyomj egy 1-est ide:
Pontszám: 8.33
kedvencAurriFérfi
Végzetúr mester
791 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések
211. hozzászólás - 2008.12.24. 16:00:53
Kárhozat!

Már korábban leírtam ezen javaslataimt, de mivel itt reményt is látok rá hogy az illetékesekhez eljut és netalántán meghallgatják, sőt regálnak is reá, ezért ide is bevésném, némi új javaslattal felturbózva. Előrebocsájtom ennél összetetteb és változatosabb böngészős ogame-hez még nem volt szerencsém, előzetesen is nagy gratula. Tudom hogy mindig van min javítani (bár ezen is lehet vitatkozni), éppen ezért csak általam legsúlyosabbnak vélt hibákra centrálnék.

---> 12.-14. szint felett bajosan éri meg portyázni, mert a vadászat LE/TP átlaga jobb mint a portyáé. Számoljatk utána, én megtettem, legtöbb esetben a portyákkal a TP-imet növeltem/ÉP-met daráltam lefelé magas szinteken.... Ezen max trükkel lehet segíteni (mindig a lúzer farmkarikat ütöd(akikből magas szinten egyre kevesebbb van és ez nem is lehet kívánt cél), klán segítségét kérem, hogy írják be a zsíros falatokat, stb-stb ami nem lehet kívánt cél). Sztem a fordulópont nem is a portyapontok bevezetése volt (bár sztem az is túlzás ennyi korlátozás mellett), hanem a portyáért kapott TP felemelése. Ez egyértelműen affelé vitte el a játékot hogy a minimálisan megengedhető legkisebb szintű karit érje meg ütni. Ez egyrészt velük óriási szemétség, másrészt mégis ezt fogom tenni, mert hülye azért nem vagyok. Ha a portyázásért kapott TP le lenne csökkentve magasabb szinten is, az megoldás lehetne erre. Nem tartom feltétlenül jó ötletnek ezért, hogy magas szinttű karikért több TP-t kapunk. Tudom így lene logikus, de a portyakariakt pont ez rettenti vissz aattól, hogy saját ligájukban keménykedjenek, és ezért húzzák le a kicsiket. Gondolkodjatok el ezen mert ez sztem emgldás. Vagy esetleg lehetne egy szakértelem, ami a szinguláris ismeretek ellentetje (ami néhány szinthuszár kivételével a leghasználhatatlanabb skill közé tartozik), de CSAK magasabb szintre. Azaz a magasabb szinteken üthető karikért kapott TP-t lenyomja. Ezzel elérhetővé válna, hogy magasabb szinteken is megérje támadni és ne csak feltétlenül a kicsiket. A szakértelem magasabb szinten (pl 10 szintenként) lenyomhatná globálisan is a portya TP-t 1-gyel.
20-as szinttől a vadászat 3x több TP, LÉ-ben is jobb mint 3 portya átlaga(hacsak nincs mákod, vagy nem csalsz/nyúlod le a farmokat) és nem rejt kockáztatot (sőt ha befogsz egy állatot és kifacsatrod még TP-t is spórolsz).
Mondom ezt úgy hogy alapvetően pacifista mentalitású játékos vagyok, de a portya tényleg elég vicc (zsákba(Lé)macska) itt magasabb szinteken, pedig hát minden ilyen játéknál ez ad módot némi interaktivitásra. Nem lehet kívánt cél, hogy a portya csak 15. szintig működjön normálisan, ez ellen tenni kell, mert ez is a játék egysíkúsága felé vezet. (aki jó karit akar 12. szintig csak portyázik, 20. szinttől csak vadászik).

--> Ne lehessen ész nélkül háborút folytatni legyen egy limit. javaslatom: max annyi háborút vívhatsz egyszerre amennyi az őrtornyod szintje (ez vonatkozik támadásra/védekezésre egyaránt). Jelenleg a gyengébb szövetségek teljesen ki vannak szolgáltatva és semmi (0) esélyük a fejlődésre, ez a szabály őket védné.
*EDIT: ezt is régen írtam, azóta lett Béke Csarnoka, ez talán megoldás (ki kell várn valóban az lesz e..i).

--> Irreális hogy a szövetségbe később belépőknek _szintjüktől függetlenül_ horribilis Lét kell a kútba tölteniük. Saját példa: volt egy 11 fős klánunk, rábeszéltük nemrégen 6 ismerősöm hogy csatlakozzanak. Addig mi húztuk fel a tornyokat, mint az őrült. Mire beléptek a 3.-4. szintű karaktereikkel átlag 10-12 ezer Lét kellett betölteniük ami számukra irreális elvárás. javaslatom: szintarányos legyen hogy mennyi Lét kell betölteni az új tagoknak.
*EDIT: ezt is a változtatás előtt írtam, de sajnos érezhető mértékben nem csökkent a kicsik számára betöltendő LÉ mennyisége. EGy kezdőt még mindig nem tudnék jó szívvel invitálni a klánomba...

--> A kereső nagyon nagy arányban olyan embereket dob ki akik már nem üthetőek. Ez azért van mert velem egyidőben pont beütötte valaki, vagy azért mert hibás a rendszer?
*EDIT: közben látom sokan felhozták ezt. Megerősítem hogy egyszerűen nehezen hihető, hogy midnen második emberemet "lekattintotta" előlem egy másik játékos 3 sec alatt (bár ez kétségtelenül hízelgő lenne a Végzetúr készítőre nézve.. ). Sztem egy komolyabb bug-szűrést megérdemelne a dolog.


--> Küldetések: én szeretem őket mert színt visz a játékba, de az ilyen legyen 6 lényed szintű szivatás azért tényleg húzós. Egyrészt a kifejlesztési költség nem hozza vissza a küldetés árát, másrészt (ami nagyobb probléma, mert több veszteséges küldetés is van, nem is ezzel van a baj) teljesen az uniformalizálódás felé visszi a karaktereket, ez sem lehet kívánt cél. 24. szinten mindenkinek lesz 25-ös vezetőkéssége és mondjuk 35-ös Porszívózás képessége. Mert az alkotók így szeretnék. Hurrá. Javaslataim:
a) Hordafüggő küldetések! (pl minden 5./10.)
b) Lehessen VÉGLEG eldobni küldetést (esetleg ezt kössétek feltételhez, pl 5 szintenként egyet, vagy/és utána nem vehet fel azonnal másikat 24 óráig, vagy/és 1 hétig-hónapig nem dobhat el új kvesztet, stb). Akár azt is elfogadhatónak atzrtom amit itt mások leírtak: ennek legyen ára őskőben/kiégett őskőben.

--> Bajnoki Viadal. A játék egyik legzseniálisabb ötlete lenne, hasonló igazi rangadó lehetne a játékosok között, mint anno a TF olimpiák, ami igazán kiemelhetné a hasonló tucatjátékok közül, ahol ilyesmi nyomnokban sincs. Szóval van egy ragyogó ötlet, de a megvalósítás (már elnézést) csapnivaló. Egy roppant szórakoztató dolog lehetne (helyezéstől függetlenül), ehelyett most jelenelg kategóriánként egy embernek okoz örömet: a győztesnek. És nem komplex változásokra gondolok, hanem kis odafigyeléssel és munkával megvalósítható módosításokra. Részletes javaslataimat lásd a Bajnoki Viadal topicban.

--> Olvasom a Legendát és nagyon affelé akar terelni a játék, hogy küzdjünk a fertőzés ellen. Ez is linearitás. Mi van ha én nem ezt szeretném? Mexívtam és kész?

- Jegyzet funkció. Apróság de sok mindenre jó lehet.

Hirtelen ennyi. Miklós, megtisztelnél válaszoddal.

Kellemes, Békés Karácsonyt minden Végzetúrnőnek és Végzetúrnak:
Aurri
A hozzászólást Aurri módosította 2008.12.24. 22:57:33-kor
"Tehát ha ez nem is bug, de hibás tervezés. Azonnal korrigáljuk..."
Pontszám: 8
kedvencCrimsonFérfi
Végzetúr mester
1046 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések
212. hozzászólás - 2008.12.24. 17:12:07
Aurri:

"12.-14. szint felett bajosan éri meg portyázni, mert a vadászat LE/TP átlaga jobb mint a portyáé."

Ezt nem tudom, mikor írtad, de a tömeg azóta már szinteket lépett, úgyhogy szerintem legyen inkább 15-18. Inkább az alsó határ tolódik felfelé.

"Sztem a fordulópont nem is a portyapontok bevezetése volt (bár sztem az is túlzás ennyi korlátozás mellett), hanem a portyáért kapott TP felemelése. Ez egyértelműen affelé vitte el a játékot hogy a minimálisan megengedhető legkisebb szintű karit érje meg ütni."

Ó, a kedvencem, a játék egyik legzseniálisabb, kicsit sem elkapkodott módosítása. Úgy van ahogy írod, a portyázóknak nem éri meg felfelé ütni, ezenkívül sikerült vele elérni, hogy a magamfajta szintvisszamaradt karakterek sokkal tovább tudjanak élősködni ugyanazokon a célpontokon - akik ugyan még mindig gyorsabban fejlődnek nálunk, de most már nem elszáguldanak mellettünk, hanem csak elkúsznak. Nekünk ugyan rossz lett, de nekik még rosszabb. Bár biztosan örömmel veszítenek több ezer lóerőt azzal a tudattal, hogy a támadóik közben a fogukat szívják minden egyes megszerzett TP miatt.
Tipikus példája annak, hogy az erősek szopatásával akarják segíteni a gyengéket. Mert nekik biztosan jobb lesz, ha nekünk rosszabb. Hát nem. Ők ugyanúgy veszítik a lóerőt, ugyanúgy ájultra vannak verve nap mint nap, és rohadtul nem hatja meg őket, hogy közben a támadóik is bosszankodnak a változtatás miatt.
Na boldog karácsonyt mindenkinek:)
V3 - Lord Edmund Feketevipera (A Fekete Liga)
Pontszám: 9.14
népszerűEnchanterFérfi
Végzetúr tehetség
125 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések
213. hozzászólás - 2008.12.25. 11:14:31
Úgy általában a TP elég nagy idiótaság. Mert mit is ad a szint? Elméletileg a szintednek kéne mutatni mennyire vagy erős, de 2 ugyanolyan szintű kari közt is lehet ég és föld, mert ami igazán számít az a LE. Más játékokban a szintlépés alkalmával kapsz elosztható pontokat, így a szint az egy jó mércéje az erődnek, de végzetúron pont semmit nem számít. Igazából, nekem a legjobb megoldásnak az tűnik ha szint=elköltött LE/x azt kész, a TP-t meg felejtsük el. Esetleg a kapott TP függhetne a rabolt LE-től (mondjuk mellé csapva egy konstans hogy minél több LE-t legyen érdemes egyszerre szerezni) az egy kicsit kevésbé drasztikus...
Pontszám: 5
kedvelt tagTihaFérfi
Végzetúr mester
526 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések
214. hozzászólás - 2008.12.25. 11:28:08
egy dologtól félek. ha még meg is történnek a változások a portyázások területén, és kialakul egy mindenki számára elfogadható jó rendszer (gyengék segítése, és az erősek nem további szivatása), akkor is ez a 3.világban lesz...
Nagyon remélem, hogy a világ1-2 is "rendbe" lesz téve ezügyben, mert nem szeretném, ha az lenne a megoldás: indíts karakteret a világ 3-ban.
Ugyanis már több 10.000 Ft-ot beleöltem a két karakterembe, jópár őskövet "elherdáltam", amit már vissza nem kapok. Na meg pár hónapja nevelgetem a karakteremet, nem törölném ki őket egy laza mozdulattal.

És, ha már itt tartunk:
Őskövek. Nekem kicsit nehéz "megemésztenem", hogy egyre több őskőbe kerülnek az ősköves cuccok! Minél magasabb szintű vagyok, annál drágább a játék!!! (és az meg nem igaz, hogy annál éassabban fejlődök, és így időarányosan ugyanannyi őskövet költök.)
Mi lesz 50. szinten? 100 őskő lesz egy nyamvadék fókuszkristály??? Mert azokat azért ígyis-úgyis megveszem az új cuccokba. de arányában véve a szintemhez képest nem tud többet, mint az 5 szinttel kissebb. És nem beszéltem arról, hogy egyre több mindenre érdemes őskövet áldozni magasabb szinten!

EZT is át kéne kicsit gondolni! A játék legelején úgy gondoltam nem veszek őskövet. aztán rájöttem, 10.000 FT nem olyan sok a játékért, ebből lett 700 őskövem. mondom királyság, ebből egy évig símán elvagyok. kb 1 hónap múlva (vagy max2) vettem 2000 Ft-ért megint őskövet, hogy ne menjek 500 alá. azóta vettem még párszor, és jelenleg megint 500 alatt vagyok.
Lassan drágább a játék két karakterrel havi szinten, mintha előfizetnék mondjuk a World of Warcraftra! (és mi lesz a világ3-4-5... eljövetelekor) TUDOM, hogy a Beholder cég nem jótékonysági alapon működteti a játékot, de ha kicsit számolgatunk, hogy egy embernek mennyiben van a játék, mennyivel növexik a költség szintenként, és mennyien vagyunk prémium tagok, akkor azért szerintem nem rossz bevételt produkál a játék. szóval szerintem nem kéne szintenként egyre drágábbra tenni az ősköves cuccok árát!

MÁS:
Azt én is nagy problémának látom, hogy a karakterek egyre hasonlóbakká kell, hogy váljanak! Én is ezt csinálom. (sajnos) nézem a toplista első 10 helyezettjét, és próbálom másolni őket, mit vettek, mikor vettek, mit fejleszthetnek. mert így sikeresek. (aki nem másolja őket, az nem lesz túl sikeres) de ha akarnám sem tudnám magam mássá tenni. Vannak az adott ősköves tárgyak, azokat kell megvennem, ha jó felszerelést akarok, és kész. NEM lehet választani! És itt a másik probléma.
TÁMADÁS lett a legfontosabb tulajdonság. aztán a védekezés, majd az erő. a nagy harcosok ezt nyomják fel extrém módon. ha én is erős akarok lenni nekem is ezt kell tennem. hiába akarok nagy varázsló lenni nem lehetek! egyrészt csak egyszer lehet varázsolni. nincs védő varázslat, nincs más alternatíva. míg szívóssággal akár 5ször is támadok egy körben, addig csak egyszer varázsolok. ehhez nem éri meg az IQ-t jobban fejleszteni, mint a támadást. SMARAGD hordát választottam, mert azt hittem, hogy majd a varázslatokra tudok koncentrálni. Ehelyett semmi előnyön nincs a mágiából. (az, hogy egy szinttel előbb megveszem a varázslatot csak a 2. szinten számított az energia lövedéknél, aztán már nem!)

sajnos én is úgy látom, hogy a játék még igen gyerkcipőben jár (ahhoz képest, hogy évekre terveztem vele játszani!!!!), és rengeteg dolog kiforratlan. Nincs is ezzel baj, csak vagy tovább kellett volna fejleszteni az indulás előtt. vagy most belehúzni.. És szerintem ehhez képest túl gyorsan nyílnak meg a világok! Felesleges a világ 3, míg az 1-2-n sincsen változás. (ok a 3. világgal még több karakterem lehet, amrire pénzt költhetek)

bocsi, ha negatív voltam, de egyre inkább a globális problémákat látom, és azt, hogy a világ eddigi kidolgozottságát kezdik a játékosok utólérni, és nincs kidologozva, hova is tartunk.
Graham Treefrog - Azúr Légió
____________________________________________ Ha ettől érzed magad valakinek, nyomj egy 1-est ide:
Pontszám: 8.25
népszerűMortimerFérfi
Végzetúr mester
4247 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések
215. hozzászólás - 2008.12.25. 12:00:25 (Válasz Tiha #214 hozzászólására.)
Azt kihagytad, hogy a fejlődés az akadémia késésével teljesen megállt. A jelenlegi játékosok kénytelenek ebből a 30 szakértelemből gazdálkodni, ezeket felnyomni. Ezért számukra az idővel megjelenő, valószínűleg elég hatékony, 30 feletti tanulásnál megjelenő újabbak (bénítás, kritikus varázslat sebzés stb.) extrém drágák lesznek.

Egyébként én is hibának tartom, hogy Miklós napokat agyal a Világ 3-mon, ahelyett, hogy a jelenlegi kettőt próbálná rendbe tenni.
Az egészséged érje el a szinted kétszeresét!

Minden információ a Végzetúrról! Küldetések szakértelmek felsorolása, és még LE-t is kapsz, ha használod!http://vegzetur.wikidot.com/
Pontszám: 9
irritálówinnieNő
Végzetúr mester
2177 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések
216. hozzászólás - 2008.12.25. 12:13:57 (Válasz Tiha #214 hozzászólására.)
Idézet: Tiha - 2008.12.25. 11:28:08
Mi lesz 50. szinten? 100 őskő lesz egy nyamvadék fókuszkristály???


meghajlok a matematikatudásod előtt. a 10. szinten 4, a 20. szinten 5, a 30. szinten 6 egy fókuszkristály, ebből következik, hogy az 50. szinten 100?

Idézet: Tiha - 2008.12.25. 11:28:08
EZT is át kéne kicsit gondolni! A játék legelején úgy gondoltam nem veszek őskövet. aztán rájöttem, 10.000 FT nem olyan sok a játékért, ebből lett 700 őskövem. mondom királyság, ebből egy évig símán elvagyok. kb 1 hónap múlva (vagy max2) vettem 2000 Ft-ért megint őskövet, hogy ne menjek 500 alá. azóta vettem még párszor, és jelenleg megint 500 alatt vagyok.


neked kellett volna átgondolnod, már az elején is lehetett tudni, hogy mi vár arra, aki őskövezik. szépen számold ki, hogy heti szintlépésekkel hol leszel egy év múlva, s hogy az mennyi őskövedbe kerül. nyilván nem kell minden ősköves cuccot megvenni ész nélkül - vagy pedig tűrni kell. ebben nincs semmi újdonság, te tudod, hogy mennyit ér meg neked a játék.

rendszer remekül ki van találva, önuralomra is sarkall, ráadásul. aki tápolni akar, az fizethet.

egyszer úgyis abba kell hagynod, jobb, ha most kitalálod, hogy hanyadik szintig akarsz játszani.
Pontszám: 3.50
népszerűBolsevikFérfi
Végzetúr tehetség
145 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések
217. hozzászólás - 2008.12.25. 12:55:37 (Válasz Crimson #212 hozzászólására.)
Idézet: Crimson - 2008.12.24. 17:12:07

Nekünk ugyan rossz lett, de nekik még rosszabb. Bár biztosan örömmel veszítenek több ezer lóerőt azzal a tudattal, hogy a támadóik közben a fogukat szívják minden egyes megszerzett TP miatt.
Tipikus példája annak, hogy az erősek szopatásával akarják segíteni a gyengéket. Mert nekik biztosan jobb lesz, ha nekünk rosszabb. Hát nem. Ők ugyanúgy veszítik a lóerőt, ugyanúgy ájultra vannak verve nap mint nap, és rohadtul nem hatja meg őket, hogy közben a támadóik is bosszankodnak a változtatás miatt.
Na boldog karácsonyt mindenkinek:)


Ez kérlek pontosan így van. A "kedvencem" amikor azok a játékosok akiket én és a klántársam a klán legalacsonyabb szintjén betalálunk, megjelennek a vonatkozó (név szerint: "Őtet üssétek") topicban, egy darabig mi ketten fölfelé is utána ütünk mert megéri, majd jól megfigyelhető hogy a nevük állandó szereplő lesz, csak éppen a magasabb szintű társainknál. Szépen végigbaktatnak a szinteken, és mindannyian farmoljuk őket. Ez talán nem szép dolog (de, az, erről nem mi tehetünk), de így van.

Általában az ilyen típusú játékosokra szokás hivatkozni a változtatásoknál (nem-nem, nem korlátozások), viszont az a nagy büdös igazság hogy őket a világon semmi nem fogja megvédeni.
Igor vagyok, a Párt nevében!

A "Zárkózz fel a TOP-hoz"-mozgalom oszlopos tagja
Pontszám: 7.50
népszerűtlenSir NyFérfi
Végzetúr mester
846 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések
218. hozzászólás - 2008.12.25. 12:57:02 (Válasz Enchanter #213 hozzászólására.)
Idézet: Enchanter - 2008.12.25. 11:14:31
Úgy általában a TP elég nagy idiótaság. Mert mit is ad a szint? Elméletileg a szintednek kéne mutatni mennyire vagy erős, de 2 ugyanolyan szintű kari közt is lehet ég és föld, mert ami igazán számít az a LE. Más játékokban a szintlépés alkalmával kapsz elosztható pontokat, így a szint az egy jó mércéje az erődnek, de végzetúron pont semmit nem számít. Igazából, nekem a legjobb megoldásnak az tűnik ha szint=elköltött LE/x azt kész, a TP-t meg felejtsük el. Esetleg a kapott TP függhetne a rabolt LE-től (mondjuk mellé csapva egy konstans hogy minél több LE-t legyen érdemes egyszerre szerezni) az egy kicsit kevésbé drasztikus...

szerintem éppen ez az egyik legjobb dolog a játékban, hogy a szint nem előny, hanem hátrány. így lényegében folyamatosan gyengülsz, az idő múlásával egyre erősebbek tudnak téged verni, akkor is, ha te ugyanolyan erős maradsz.
A békéért háborúzni olyan, mint a szüzességért szeretkezni!
Pontszám: 5
kedvelt tagTihaFérfi
Végzetúr mester
526 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések
219. hozzászólás - 2008.12.25. 13:01:24
látom vinnie csak belém akarsz kötni! vagy te vagy egy matek zseni, vagy nem érted az iróniát. de a lényegen nem változtat, hogy egyre drágábbak az ősköves cuccok. és nem azzal van a baj, hogy mértéktelenül szórja valaki az őskövet. csak egyre drágább, és drágább lesz a játék. Miér nem lehte fixen minden tárgy monjuk (csak egy példa) 12 őskő, és a LE költsége növekedne a szintjével. Mivel az én anyagi forrásaim nem növekednek a karakterem fejlődésével, így indokolatlannak tartom a növelést.
És nem arról van szó, hogy a rendszer nem tetszik. mert az tényleg zseniális. elég sok hasonló játékkal játszottam, SEHOL sem éreztem, hogy költenék is a játékra. de a Végzetúr olyan magával ragadó volt, és elfogadhatónak tűntek az "árak", hogy az első héten vettem is egy adag őskövet! de sajnos pont aza baj, hogy nem értékelik a hajlandóságunkat, és egyre jobban "belerántanak" a mókuskerékbe. mert, ha jó játékos vagy, jó cuccokkal, akkor úgyis megveszed a következő ősköves cuccot (kb5-6 szintenként). de erre mondom, hogy azok meg egyre drágábbak lesz, holott időben kb 2-3 hetente jutsz oda, hogy vehess új tárgyat!

Na mindegy, ez lehet, csak az én véleményem, de mivel itt (remélhetőleg) évekről szól a játék, és ha egy-két hónap alatt ennyit drágult fentartani a karakterem, akkor mi lesz 1 év múlva?
Graham Treefrog - Azúr Légió
____________________________________________ Ha ettől érzed magad valakinek, nyomj egy 1-est ide:
Pontszám: 9.58
irritálówinnieNő
Végzetúr mester
2177 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések
220. hozzászólás - 2008.12.25. 13:08:40 (Válasz Tiha #219 hozzászólására.)
Idézet: Tiha - 2008.12.25. 13:01:24
látom vinnie csak belém akarsz kötni! vagy te vagy egy matek zseni, vagy nem érted az iróniát.


omg, irónia? szerinted kettőnk között ki volt az ironikus?

hidd el, nem akarok én beléd kötni (paranoiát tessék levetkőzni, ruhatárban hagyni), csak fura, ha valaki a sírást kamuzással alapozza meg. az sírnivaló lenne ugyanis, hogy az 50. szinten 100 őskő egy fókuszkristály. de az, hogy 8, abban semmi kivetnivaló nincs. mint ahogy abban sem, hogy 100 őskőbe kerüljön egy fókuszkristály az 1030. szinten. (kábé ott lenne ennyi, nem?)

az ilyen csúsztatásokkal éppen a mondanivalód lényegi része vész oda, mert másnak is csak az jön le, hogy itt valaki kamuadatokkal dobálózik.
Pontszám: 1.67
HKK - Zén minikiegészítő: Zén Legendái: A sötétség gyermekeiRésföld - a HKK legújabb kiegészítője