Idézet: Texex - 2009.02.02. 11:52:56
Érthető a fenti , de akkor gondol kéne azokra akik nem a portyában élik ki a játékot a következő küldetéseknél illetve a hasonlóknál:
Zsákmányolj legalább 1500 LE-t egy másik végzetúrtól, akit megtámadsz!
Győzz 10 egymás utáni portyában, amikor te támadsz!
Lopj kiégett őskövet!
Zsákmányolj legalább 500 LE-t egy másik végzetúrtól, akit megtámadsz!
Támadj meg és győzz le portyában egy nálad magasabb szintű végzeturat!
Győzz 3 egymás utáni portyában!
Győzz 15 olyan portyában, amit te kezdeményezel!
Portyázz úgy, hogy legalább 30% mínuszt kapsz tulajdonságaidra, és arass győzelmet!
Győzz 5 olyan portyában, amit te kezdeményezel!
Vagyis az összes olyan kérdéshez ami nagyon harcos típusú legyen második lehetőség amit
szakértelemmel , vadászattal ,vagy egyéb feltétel teljesítésével meg lehessen csinálni.
Szia!
Nem tudom, észrevetted-e, de ez a játék a HARC-ra épül. A tulajdonságaidat, a szakértelmeidet, az állatodat, a felszereléseidet mind-mind azért fejleszted, hogy eredményesebb legyél harcban. Ha nem akarsz harcolni, akkor miért fejleszted bármelyiket is?
Ebben a játékban a karakter ERŐSSÉGE abban nyílvánul meg, hogy mennyire eredményesen tud harcolni. Ezért van Bajnoki Viadal, ezért van portya. A küldetések is erről szólnak: erősödj, és tegyél bizonyságot arról, hogy komolyabb kihívásoknak is meg tudsz felelni.
Egy picit úgy érzem, mintha valami olyasmit kérnél, hogy: te nagyon szeretsz sakkozni, de milyen jó lenne, hogy úgy módosítanék a szabályokat, hogy úgy is tudj játszani, ha nem akarod leütni az ellenfél egyik bábuját sem.