Idézet: Simon - 2008.12.20. 16:17:43 Miklos - ezt nem ertem. Azt bunteted, aki jol jatszik.
Olvassátok el még egyszer, amit írtam. A rablott LE csak akkor csökken, ha olyat támadsz, akinek extrém rossz az aránya. Vagyis, az áldozat vagy extrém béna, és még nem jött rá, hogy a szerzett lélekenergiát esetleg el is lehet költeni tulajdonságokra meg ilyesmikre, vagy esetleg pont erre a célra növesztett karakter... Ez nem egy korlátozás, hacsak nem hívjuk korlátozásnak azt, amikor a visszaélési lehetőségek számát csökkentjük. Hacsak nem az a taktikát követed, hogy örökkön örökké ugyanazt a 20 embert támadod, akik mínusz 20-50k-s LE differenciával virgonckodnak, de érdekes módon mindig lehet tőlük 1000 LE-t rabolni, akkor ez a dolog semmilyen módon nem fog téged korlátozni vagy gyengíteni.
Idézet: Bolsevik - 2008.12.20. 19:12:09
Csak amióta én játszom (nem régen), ezek a portyagyilkos javaslatok merültek fel avagy helyezted őket üzembe:
- portyapontok - 5 vs. 15 perc - béke csarnoka - állatok kiherélése - védelem itala
Lássuk csak... 5 vs 15? Le lett szavazva. Védelem itala? Még nincs sehol. Állatok "kiherélése". Ki lettek herélve az állatok? Arra gondolsz, hogy az 50. szintű állat most már "csak" 40. szintű hatékonysággal működik, továbbra is szinte garantálva a győzelmet? Béke csarnokának MI KÖZE a portyázás gyengítéséhez? Egy kanyival nem csökkent a portyában a nyerési esélyed vagy a rablott lélekenergia ettől. Az egyetlen "nerf" ami a játék kezdete óta a portyázást érte, az a portyapontok bevezetése volt, ahol pont a hc játékosok kedvéért meghagytunk egy kiskaput, a 30 pp-t, amivel éltek is, tehát ebben az egyetlen "gyengítés" az volt, hogy már nincs értelme éjjel-nappal portyázó scriptet írni... Kínosan ügyelek rá, hogy semmiféle komoly korlátozás, negatív változás ne legyen a játékban, szóval nem érzem jogosnak ezt a panaszáradatot. Tényleg mindenki úgy gondolja, hogy képtelenség már portyázni a "sok korlátozás miatt", vagy jól látom, hogy ugyanaz a néhány ember siránkozik emiatt folyamatosan?
Idézet: BaalCain - 2008.12.20. 16:22:53 A béke csarnoka A PORTYÁZÁSTÓL is véd. olyan akivel múlt héten harcoltunk felhúzta az épület 2 szintjét és elérte h közel + egy hétig nem támadhatóak a játékosaik általunk.
Azért ezt gondold át. A háború alatt sokkal gyakrabban támadhattátok őket, mint egyébként, úgyhogy kaptak annyi támadást a háború néhány napja alatt tőletek, mint egyébként a 2 hét alatt kaptak volna. Ha pedig nem, akkor a béke csarnoka elérte célját, akinek ilyenje van, kevésbé lesz kívánatos célpont. Támadjatok esetleg egy erősebb szövetséget, akinek nem éri meg béke csarnokát építeni... A háború csarnokát csak azért nem csináltuk még meg, mert sok játékos kötözködött rajta, hogy az úgy nem lesz jó, és mivel nem volt a fogadtatása egyértelműen pozitív, léptünk tovább a következő fejlesztésre, és félretettük.
Itt jegyzem meg, Viktor, hogy a béke csarnokának csak 5 a maximális szintje, nem 10...
Idézet: AranyAlma - 2008.12.20. 16:48:32 Allatok moraljaval mi lesz??
Jó felvetés, ha tudjuk, megoldjuk, hogy az adott időszakban a morál ne csökkenjen.
Idézet: Darah - 2008.12.20. 18:47:17 Hogy folyamatosan a portyát nyirbáljátok, háborúban, békében, sima portyaként, karácsonyi ajinak, és ez mit jelent más hordáknak és mit a gyémántnak, mint gondos fejlesztő, gondolom pontosan felméred, akkor viszont nem értem a kérdésed.
Megszokott dolog, hogyha egy játékban különböző kasztokkal, fajokkal stb. lehet játszani, akkor bármilyen változás, fejlesztés esetén a játékosok sírnak, hogy az ő kasztjuk, fajuk stb. milyen hátrányokat szenved ettől. De valójában az a helyzet, hogyha rákattintasz a toplistára, és megnézed, hogyan állnak a gyémántosok, látni fogod, hogy semmi gond nincs a bónuszukkal, szépen és jól működik. Én is csinálok statisztikákat, összesen szerzett lélekenergia, karaktererősség stb., és én bizony azt látom, hogy tökéletesen ki vannak a hordák egyensúlyozva - a gyémánt is, semmivel sem gyengébb a többieknél. Egyébként is erőteljesen blődnek tartom, ha valaki azt írja, hogy a gyémánt a "portyázó horda". Bezzeg, a többi szövetségnek vadászatra meg szakértelmekre működik a hordabónusza
A "feledésbe merült ötletekről", Simon, meg az itt felvetett aranyhordáról és hasonlókról: már a bevezetőben leírtam, de akkor még egyszer: több ezer ember javaslatainak, ötleteinek nemhogy a megvalósítására nincs kapacitás, de még csak a megmagyarázására sem, hogy miért nem lehet megvalósítani, vagy miért rossz, amit írtál. Mindemellett, a játékot folyamatosan fejlesztjük, és ezek legtöbbje a ti javaslataitok alapján történik. Mielőtt érzelemből kritizál valaki, fussa végig a hírek topicot (és oda a kisebb dolgokat le sem írtuk)...
Idézet: winnie - 2008.12.20. 20:49:17
viszont azt is írtuk, hogy nagyon gyakori, hogy nem írja ki az ablak azt, aki támadható lenne. amikor szövetségre szűr az ember, akkor ez tettenérhető, hiszen látok 2 nevet a listában, de érdekes módon ha karakterlapokat klikkelek végig, akkor még 3-4-et meg tudok támadni. szóval itt valami gubanc biztos lesz.
Ezt elismerem, ez tényleg fennáll, erről írtam is már korábban. A portyázás kiválasztó algoritmus a sok feltétel, szűrő miatt hihetetlenül összetetté és komplikálttá vált. Ezt tökéletesen "rendberakni" nem egyszerű (bár folyamatosan próbáljuk). Más játékokban a támadás kb. abból áll, hogy rákattintasz 1 db ellenfélre, kiirja, hogy nem támadható. Rákattintasz egy másikra, az se. Ezt addig csinálod, amíg találsz valakit... A mi rendszerünk azért fejlettebb. Azért talán annyira nem tragikus, hogy néha csak a 2. vagy 3. kattintásra találsz ellenfelet...