Felhasználónév: Jelszó:
Szerző
Topic neve: Várható fejlesztések
népszerűBerzerkerFérfi
Végzetúr poronty
1 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések
101. hozzászólás - 2008.12.21. 10:59:15
Szerintem Miklósnak a legtöbb dologban igaza van. Véleményem szerint ezekkel a dolgokkal nem "gyengítik" a portyázást, de ha mégis, akkor sem nagy mértékben. Más böngészős játékban is felfigyeltem arra, hogy azok voltak a legerősebbek, akik mindig internet közelben tudtak lenni, és nyomták is szinte 24 órában, nem pedig akik nagyon jó taktikusok voltak. Ha a kettő módszer teljesítménye közti különbség csökken, az mindenkinek jó lesz, izgalmasabb lesz a játék. Egyébként hiába panaszkodik mindenki, amíg nem volt Végzetúr, nem lehetett hasonló jó böngészős játékot találni, pedig én is próbáltam. a Végzetura szerintem ne hasonlítsuk egy PC-s, RPG-hez mint mondjuk diablo vagy ilyenek. Ez a Végzetúr, akinek nem tetszik nem kell vele játszani, és nem kell megsértődni, ha egy-egy ötletünket nem akarják megvalósítani a fejlesztők, sem elkeseredni nem kell tőle. Én egyedül egy dologra figyeltem fel, ami nem tetszett, mégpedig hogy smaragddal vagyok, de a hordabónuszunk nem mindig jelent előnyt, de várom, hogy magasabb szinten ez változni fog.
A háborús "statisztikát" én se tartom morálisan jó ötletnek, de valóban jó lenne a saját lapunkon látni, hogy mennyit győztünk/vesztettünk.
Pontszám: 7.33
népszerűMiklós
Adminisztrátor
3609 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések
102. hozzászólás - 2008.12.21. 12:55:02
Épiteni mondjuk mindenki tud, de az, hogy a háborúban leverik, mert esetleg később kezdte, és alacsonyabb szintű, nem feltétlenül az ő hibája. Ezzel egyébként van egy technikai probléma is. Egy háborúról nyilvántartani, hogy ki hányszor győzőtt és vesztett nem bonyolult, de elvileg egy szövetségnek akárhány háborúja lehet egyszerre, tehát ehhez már komplett mátrixot kell felvenni. Lehetséges, persze, csak most már kezdünk ott tartani, hogy feszegetjük a határokat, olyan sok adatot tartunk nyilván egy-egy karakterről, hogy ha az még nagyon növelgetjük, akkor szerver terhelési problémák jelentkezhetnek. Nem véletlen, hogy a többi, hasonló netes játék sokkal egyszerűbb, mint a végzetúr, nem akarnak kockáztatni, hogy túl nagy játékosszám esetén összeomlik a szerver.

Bármit is fejlesztünk, szinte bizonyos, hogy lesz egy csomó ötlet arra, hogyan lehetne azt még jobbá tenni, még további dolgokkal kiegészíteni, ami további fejlesztési ötleteket szül. Gyakorlatilag, egy játékot végtelenségig lehet fejleszteni, bővíteni, mint ahogy a Túlélők Földje vagy az Ősök Városa is mutatja. Csakhogy míg azok statikus játékok, itt ezek dinamikusan futnak a neten, másodpercenként több száz kattintást, oldalgenerálást kell a szervernek kezelnie, és ez sajnos egy természetes gátat szab annak, hogy mit lehet, és mit nem. Épp ezért az olyan fejlesztéseket preferáljuk, amelyek lehetőleg egy bizonyos adatbázist nem bővítenek jelentősen (új adatbázis lehet), és nem egy meglevő, komplex modult bonyolítanak tovább, hanem egy új, önálló modulon keresztül implementálhatóak.

Például itt van a TFből népszerű aukciós ház ötlete, ez egy megvalósítható fejlesztés jelentős terhelésnövekedés nélkül. Az aukciósházban egyedi tárgyakat, illetve tárgynyereményeket lehet licitálni őskőért vagy lélekenergiáért. (hosszútávú fejlesztési ötlet).

Nem tudom egyébként, mit szóltok Simon javaslatához, hogy a nagyon negativ kariktól ne csak a nagyon pozitivban levő karik, hanem mindenki kevesebbet tudjon zsákmányolni.
Pontszám: 8.75
népszerűdorongFérfi
Végzetúr mester
272 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések
103. hozzászólás - 2008.12.21. 13:18:59
Miklós, értem ezt a szerverterhelés dolgot, ez elég fontos szempont.
Akkor le lehetne egyszerűsíteni oda, hogy nem háborús statisztikák, hanem egyszerűen csak háborúban nyert csaták. Nem háborúra lebontva, nem hordára lebontva, csak egyszerűen annyi, hogy 152 háborús pontod van. Aztán egyrészt lehet villogni vele, másrészt lehetne talán valamire használni is, bár erre még nincs ötletem, hogy mire.
Pontszám: 5
irritálóAlmási ViktorFérfi
Végzetúr mester
1277 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések
104. hozzászólás - 2008.12.21. 13:20:00
Mondok egy ötletet: egy karaktertöl minden 10000 pont után, amennyivel minuszban van az LE diffje 10%-kal kevesebb LE-t lehessen hozni. Ezzel a gyengéket segited, és nem a portyásokat bünteted, plusz 100%-ig ki lehet vele kapcsolni a rabszolgakaraktereket.
Zöld Szója Logan (V1)
http://forum.vegzetur.hu/index.php/topic,799.380#hsz384
Pontszám: 7.50
fórumozóZaccmesterFérfi
Végzetúr mester
645 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések
105. hozzászólás - 2008.12.21. 14:37:34 (Válasz Miklós #102 hozzászólására.)
Idézet: Miklós - 2008.12.21. 12:55:02

Nem tudom egyébként, mit szóltok Simon javaslatához, hogy a nagyon negativ kariktól ne csak a nagyon pozitivban levő karik, hanem mindenki kevesebbet tudjon zsákmányolni.


Tiltakozom!
Kb. 1 hete portyamenüből választva megtaláltam valaki rabszolga karakterét. Nem lehet más, mert 0 fejlődése és mindig újratöltött erszénye van. Most én is élvezném vendégszeretetét...
A szomorú viszont ebben az, hogy az említett karakter igen magas szintű! Aki "megcsinálta", az mostanra simán millás LE-t szívott át.
Ezeket kellene megszűntetni, amire Miklós mostani javaslatánál sokkal egyszerűbb és hatékonyabb módszerek vannak. Nem én találtam ki azokat, más karakter játékokban már alkalmazzák (én is javasoltam már korábban, de semmi reakció...) :
-azonos géphasználat szűrése és tiltása (vagy egymással ne csatázhasson)
-két karakter közötti csaták % figyelése a rendszerben. Azaz pl. ha multizónk 100 csatájából 50 egyetlen karakterre irányul, akkor ne hozhasson LÉt attól. Kivéve háború persze, ahol ez előfordulhat.

Két általánosan használt példát ragadtam ki, a teljesség és alapos kifejtés igénye nélkül. Lehet még ezeket finomítani, de véleményem szerint ez lenne a jó irány a becsületes és egy karakterrel játszók érdekében. A multik kiszűrésével pedig megoldott lenne a gyengék segítése is, hiszen sokkal kevesebb extrém kigyúrt karakter járna a nyakukra, több eséllyel védenék meg magukat.
Pontszám: 5.33
kedvelt tagBalorFérfi
Végzetúr mester
440 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések
106. hozzászólás - 2008.12.21. 15:02:21 (Válasz Berzerker #101 hozzászólására.)
25. szint felett probalj meg akkor elfogadhato mennyisegu Le-t szerezni portyazasbol naponta (2000+). Ulhetsz akar 24 orat is a jatek elott, akkor sem fog sikerulni 90%-ban, a maradek 10% pedig a veleltlen.
Pontszám: 7.50
fórumozóPiciklon
Végzetúr mester
766 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések
107. hozzászólás - 2008.12.21. 15:03:52
1. Személy szerint egy "apró" dolgot látok zavarónak: a két csata után a büntető %-kot.
Ez nekem azért baj, mert a munkám miatt nem tudok állandóan a gép előtt lenni (annyira nem vagyok kocka ). Tehát kevésbbé tudom kihasználni a portyázást és szerintem még sokan vannak így ezzel.

Mielőtt bárki nekem esne, csak annyit kéne variálni, hogy ne 2, hanem 3 vagy 4 csata után jöjjenek a -x0%-k.


2. Néhány hete javasoltam Miklósnak, hogy a PP-ket egy minimális (10-15/db) LE-re be lehessen váltani (PP-re nem lehetne cserélni). Így akinek összejön 100PP, az a beváltással kapásból 1000-1500LE-t szerezhetne, igaz nem portyázhatna. De akiknek lehetőségük sincs portyázni, annak jó kis segítség lenne (meg azoknak is akik nem akarják, hogy túl csorduljon a tároló ).

Nem tudom, hogy ezek közül valamelyik használható?

Pontszám: 7.86
kedvencPeturFérfi
Végzetúr tehetség
141 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések
108. hozzászólás - 2008.12.21. 15:20:52 (Válasz AranyAlma #26 hozzászólására.)
Idézet: AranyAlma - 2008.12.20. 17:06:22
-- ha valakinek extrém magas a rablott LE és vadászatból szerzett LE aránya, az valamivel kevesebbet tudjon rabolni azoktól, akiknél ez az arány extrém alacsony.

Forditsuk me a dolgot: ha valakinek extrém magas a vadászatból szerzett LE es a rablott LE aranya, az aranyosan kevesebbet LEt kap vadaszatbol. Tanuljon meg mindenki portyani!!.



Azt hiszem a teljes hozzászólásomból világosan látszani fog, hogy én maximálisan támogatom a tervezett változásokat.

Először is ez egy olyan játék, ahol nagyon nehéz az optimumfüggvényeket jól belőni. A legtöbb ilyen típusú játéknak az a problémája, hogy az optimális stratégia valamelyik szélsőértéknél található. Nem cél, hogy egyenkarakterek jöjjenek létre, de az sem cél, hogy az extrém karakterek uralják a világot. Kétféle képpen lehet a karaktereket mederben tartani. A: szigorú szabályokkal, B: negatív visszacsatolással. Az első azt jelenti, hogy tiltó szabályokat hozunk, a második pedig azt, hogy csökkentjük a szélsőségek hatékonyságát. Mindjárt mondok is néhány példát a negatív visszacsatolás működésére.

1. Magasabb szintű karakter nem 15%-nál, hanem csak 30-40% ÉP-nél támadhatja az alacsonyabb szintűt.
2. Magasabb szintű karakter győztes portya esetén sokkal kevesebb LÉ-t visz el az alacsonyabb szintű karaktertől.
3. Magasabb szintű karakter sokkal kevesebb TP-t kap, ha alacsonyabb szintű karaktert támad.

Ezek mind olyan szabályok, amik visszafogják azokat a karaktereket, akik szintben megugrottak. Ugye a legtöbben helyesnek tartjátok ezeket a szabályokat, és úgy gondoljátok, hogy az alacsonyabb szintű karaktereknek jár egyfajta védelem.

A játékban pontosan látszik, hogy a szint csak egy jellemzője a karakternek. A toplisták vadászati statisztikában jól látszik, hogy az aki horribilis mennyiségű LÉ-t összeportyázott szabadon garázdálkodhat. Bármit megtehet, és nincsen semmilyen korlát előtte. Az, aki 100K LÉ-t összeszedett, az egy-két szinttel magasabb tulajdonságokat és a kereskedelem szakértelem révén egy két szinttel fejlettebb felszerelést is megvehetett, mint az a vele azonos szintű karakter, aki 0-ban vagy minuszban van portyázás terén. Ha természetesnek vesszük, hogy az alacsonyabb szintűeket védeni kell a magasabb szintűektől, akkor miért nem természetes, hogy kevesebb LÉ-vel gazdálkodókat védeni kell a sok LÉ-t rablóktól. Ahogy a szintkülönbségnél sem az a megoldás, hogy mindenki csak a saját szintjén levőket támadhatja (ez lenne a tiltás), hanem az, hogy a lefele történő támadás kevésbé hatékony. Nem azt várom a változásoktól, hogy ne lehessen portyázni, hanem azt, hogy fokozatosan egyre nehezebb legyen portyával nagy zsákmányt szerezni. Szerintem erre a változásra már régóta szükség lenne, és minél később kerül bevezetésre, annál kevésbé fogja tudni a jótékony hatását kifejteni.
A hozzászólást Petur módosította 2008.12.21. 15:22:05-kor
Pontszám: 5.57
kedvelt tagSpiderFérfi
Végzetúr tanonc
42 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések
109. hozzászólás - 2008.12.21. 15:45:16
Miklos sztem az termeszetes h mindenkire egysegesen hasson az h kevesebbet hoz vki egy nagy vesztesegben levo karitol, mivel a gyengebbek is ugyanugy hasznalhatnak farmkarit a megerosodeshez(azt is irtad h ennek ezek kiszurese az egyik celja), valamint igy megint nem a vesztesegben levoket segitened, ugyanis tovabbra is annyit fognak kapni, csak most a kozepkarik szoknak majd rajuk...Egy kerdes, lehet majd tudni egy kepletet arra h mennyivel kevesebbre szamithatunk? Azert az adna egy iranyvonalat...
Pontszám: 5
irritálóAlmási ViktorFérfi
Végzetúr mester
1277 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések
110. hozzászólás - 2008.12.21. 16:16:21 (Válasz Almási Viktor #104 hozzászólására.)
Idézet: Almási Viktor - 2008.12.21. 13:20:00
Mondok egy ötletet: egy karaktertöl minden 10000 pont után, amennyivel minuszban van az LE diffje 10%-kal kevesebb LE-t lehessen hozni. Ezzel a gyengéket segited, és nem a portyásokat bünteted, plusz 100%-ig ki lehet vele kapcsolni a rabszolgakaraktereket.

Tovább fokoznám, az ilyen karakterek kaphatnának -10000 LE diffenként +1 ora nem támadhatoságot ugyanattol a karaktertöl, ezzel még jobban támogatva öket, és a rabszolgatartóknak még kevésbé érné meg farmkarikat tartani.

A szabály meg akármilyen lesz természetesen vonatkozzon mindenkire, hisz a cél a casual gamerek segitése, nem a HC-k játéktol valo elkedvtelenitése.
Zöld Szója Logan (V1)
http://forum.vegzetur.hu/index.php/topic,799.380#hsz384
Pontszám: 8.75
irritálóEbegab92Férfi
Végzetúr
87 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések
111. hozzászólás - 2008.12.21. 17:03:09
Mint már említettem a Végzeturat lehet PSP-n(PlayStaion Portable) is játszani.A-az ötletem lenne,hogy a PSP felbontásában is lehessen játszani,mert a sok kép miatt kicsit sokáig tölt+nem minden gomb működik(tulajdonságok növelése).Erre én csak azt a megoldást találtam eddig,hogy gyors legyen,hogy mikor elkezd betölteni,akkor állítom meg,így ilyenkor minden egymás alatt van,a linkek kék színűek,a háttér fehér,nincsenek képek.Ezért,ha lehetséges,akkor szerintem belehetne valahogy állítani a honlapot úgy,hogy automatikusan felismeri a gépet(PC vagy PSP vagy PDA stb.).Így a PSP felbontásban a honlap 480*272 pixel lenne.
Ebegab92-VILAG1-en (gyémánt horda)Kovales kötés tagokat keres!
Pontszám: 5
népszerűMiklós
Adminisztrátor
3609 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések
112. hozzászólás - 2008.12.21. 17:35:37 (Válasz Zaccmester #105 hozzászólására.)
Idézet: Zaccmester - 2008.12.21. 14:37:34

-azonos géphasználat szűrése és tiltása (vagy egymással ne csatázhasson)
-két karakter közötti csaták % figyelése a rendszerben. Azaz pl. ha multizónk 100 csatájából 50 egyetlen karakterre irányul, akkor ne hozhasson LÉt attól. Kivéve háború persze, ahol ez előfordulhat.

Természetesen ezeket a módszereket mi is alkalmazzuk, és jónéhány hal "fennakad" a hálón.
Pontszám: 8.75
népszerűtlenSir NyFérfi
Végzetúr mester
846 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések
113. hozzászólás - 2008.12.21. 17:38:46 (Válasz Ebegab92 #111 hozzászólására.)
Idézet: Ebegab92 - 2008.12.21. 17:03:09
Mint már említettem a Végzeturat lehet PSP-n(PlayStaion Portable) is játszani.A-az ötletem lenne,hogy a PSP felbontásában is lehessen játszani,mert a sok kép miatt kicsit sokáig tölt+nem minden gomb működik(tulajdonságok növelése).Erre én csak azt a megoldást találtam eddig,hogy gyors legyen,hogy mikor elkezd betölteni,akkor állítom meg,így ilyenkor minden egymás alatt van,a linkek kék színűek,a háttér fehér,nincsenek képek.Ezért,ha lehetséges,akkor szerintem belehetne valahogy állítani a honlapot úgy,hogy automatikusan felismeri a gépet(PC vagy PSP vagy PDA stb.).Így a PSP felbontásban a honlap 480*272 pixel lenne.


mértnem használsz szöveges böngészőt? én is azt használtam, csak nem láttam, hogy ki láthatatlan, aztán nem azt használtam.
A békéért háborúzni olyan, mint a szüzességért szeretkezni!
Pontszám: 3.33
népszerűMiklós
Adminisztrátor
3609 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések
114. hozzászólás - 2008.12.21. 17:39:16 (Válasz Ebegab92 #111 hozzászólására.)
Idézet: Ebegab92 - 2008.12.21. 17:03:09
Mint már említettem a Végzeturat lehet PSP-n(PlayStaion Portable) is játszani.A-az ötletem lenne,hogy a PSP felbontásában is lehessen játszani,mert a sok kép miatt kicsit sokáig tölt+nem minden gomb működik(tulajdonságok növelése).Erre én csak azt a megoldást találtam eddig,hogy gyors legyen,hogy mikor elkezd betölteni,akkor állítom meg,így ilyenkor minden egymás alatt van,a linkek kék színűek,a háttér fehér,nincsenek képek.Ezért,ha lehetséges,akkor szerintem belehetne valahogy állítani a honlapot úgy,hogy automatikusan felismeri a gépet(PC vagy PSP vagy PDA stb.).Így a PSP felbontásban a honlap 480*272 pixel lenne.

Ezt más is mondta, az a baj, hogy nincs ilyen gépünk, és ezért nem tudjuk tesztelni / optimalizálni rá. De valamilyen egyszerűbb variációt megpróbálhatunk összehozni.
Pontszám: 7.67
fórumozóZaccmesterFérfi
Végzetúr mester
645 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések
115. hozzászólás - 2008.12.21. 17:52:15 (Válasz Miklós #112 hozzászólására.)
Szuper! Akkor jó halászást a zavarosban, van még pár cápa tutira.

Köszi a választ!
Pontszám: 5
kedvelt tagEardogFérfi
Végzetúr mester
769 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések
116. hozzászólás - 2008.12.21. 19:22:32 (Válasz AranyAlma #98 hozzászólására.)
Idézet: AranyAlma - 2008.12.21. 09:03:45
Karácsony
Dec. 24-én déltől dec. 25-én délig a Végzetúrban is karácsony lesz, ami azt jelenti, hogy nem lehet majd portyázni!


Ezt eleg kirekesztonek erzem. (Es igazan ezert nem tetszett Craslorg otlete.)

Tovabbi javaslataim:
Jom kippur idejen se legyen portya.
Sot tartsuk be a szabbatot: pentek napnyugtatol szombat napkelteig tilos a klikkeles! Se portyazas, se vadazsat!
Sot: Olimpia idejen nincs portya, csak arena harc! De ilyenkor mas szovetseg tagjait is ki tudod hivni.
Es tartsuk be a magyar taltosok osi szent napjait: napejgyenloseg idejen aldozzunk az o emlekuknek is!


Elnezest, ha valakit megbantottam, barmilyen okbol, ezen hozzaszolasommal. A kiragadott peldak teljesen veletlenek.


Támogatom az ötletet, sztem be se lehessen lépni! Úgy vannak egyenlő esélyek! Vagy ha be is lehet, tényleg se PP se vadászat, esetleg rendezgeti a karakter oldalakat, háborút se lehessen indítani, sőt, azoknál is pause lenne, tehát ami kimarad 2 nap, azzal meg lenne hosszabbítva a háború....persze mindeközben csp pp nőlne, állatok morálja be lenne fagyasztva....
V2 - Eraman - Sötét Mágusok
Pontszám: 2.30
kedvelt tagKyronFérfi
Végzetúr mester
290 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések
117. hozzászólás - 2008.12.21. 20:58:04
A változások miatt gratula, remélhetőleg sok változást hoz az életünkben. Természetesen van olyan aminek én sem nagyon örülök, de ha nem válik be akkor még lehet rajta változtatni, lényeg, hogy minél jobbá legyen ez a játék.
A portyák miatt elégedetlenkedőknek a figyelmébe ajánlom, hogy most nem a top portyázók ellen, hanem az állandóan porban fekvők támogatására változnak meg a dolgok. Mellesleg nem is értem, hogy mit panaszkodtok így hosszútávon sokkal jobban jártok! Hogy miért? Ha ez a kizsákmányolgatás az eddigi medrébe folyik tovább akkor sok játékos fogja abbahagyni a Végzeturat. Lehet, hogy nem voltak HC játékosok, lehet hogy egy szem őskövet sem vettek, lehet, hogy nem szólnak bele a fórumba. De ti belőlük éltek! Ha kihalnak a zsákmányállatok, a csúcsragadozók először egymásnak esnek, majd kipusztítják egymást.
Nem tudom, hogy én meddig fogok játszani a VÚ-ral és azt sem, hogy meddig fog élni ez a játék. De az biztos, hogy akkor van jövője, ha minél több játékos játszik. Ezért tegyétek félre önös érdekeiteket, és inkább szerezz 1-2 K-val kevesebb LE-t, mint játssz egyedül egy kihalt világon!!!
http://vegzetur.wikidot.com/ - Keress, találj, fejlődj!
Küldetések, tárgyak, épületek, szakértelmek... Minden egy helyen!

Kyron, Sárkány Testvériség, Gyémánt horda(V1)
Ghal'kyron, Ködkapu Strázsái, Zafír horda(V3)
Pontszám: 8.44
népszerűtlenSir NyFérfi
Végzetúr mester
846 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések
118. hozzászólás - 2008.12.21. 21:13:53 (Válasz Eardog #116 hozzászólására.)
Idézet: AranyAlma - 2008.12.21. 09:03:45
Karácsony
Dec. 24-én déltől dec. 25-én délig a Végzetúrban is karácsony lesz, ami azt jelenti, hogy nem lehet majd portyázni!


Ezt eleg kirekesztonek erzem. (Es igazan ezert nem tetszett Craslorg otlete.)

Tovabbi javaslataim:
Jom kippur idejen se legyen portya.
Sot tartsuk be a szabbatot: pentek napnyugtatol szombat napkelteig tilos a klikkeles! Se portyazas, se vadazsat!
Sot: Olimpia idejen nincs portya, csak arena harc! De ilyenkor mas szovetseg tagjait is ki tudod hivni.
Es tartsuk be a magyar taltosok osi szent napjait: napejgyenloseg idejen aldozzunk az o emlekuknek is!


Elnezest, ha valakit megbantottam, barmilyen okbol, ezen hozzaszolasommal. A kiragadott peldak teljesen veletlenek.

és minden játékos megadhatná a szülinapját (nap az évszámot), és akkor azon a napon, ha támadják, akkor a támadó egy egész minimális LE ajándékot adhatna.
A békéért háborúzni olyan, mint a szüzességért szeretkezni!
Pontszám: 5.40
népszerűKocosFérfi
Végzetúr mester
7685 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések
119. hozzászólás - 2008.12.21. 21:24:19
Ha már kivánság műsor én azt kérném, hogy a Citadella aktiválások is kerüljenek be a világ-események közé. Legalább annyira közhasznú információ, mint a hadviselési adatok.
Pontszám: 8.60
népszerűDarahNő
Végzetúr mester
2208 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések
120. hozzászólás - 2008.12.21. 21:27:31 (Válasz Kocos #99 hozzászólására.)
Idézet: Kocos - 2008.12.21. 09:07:40

Vitába szállnék veled. Sztem a gyémánt horda bónusza rettentően polarizált. Míg a maradek harom hordabol egy gyengebb es gy jobb jatekos nagyjabol ugyanazt az elonyt kapja, gyemant horda bonusza igazan az extrem jo vagy extrem rossz jatekosoknal ervenyesul. A közepes karakterek akiknél a nyert vesztett LE hetenre 1-2000 körül mozog szinte semmi hatása, tehát szerintem ők komoly hátrányban vannak, míg a hatás azoknál a kaaktereknél, akiknek extrém sok nyert vagy vesztett LE-je van kicsúsosodik. Összességében egy nagy masszaként elhiszem, hogy jó a gyémántok bónusza, de az egyes karaktrek szintjén szinte soha. Kevés esetben túl erős, sok esetben túl gyenge.


Teljesen egyetértünk.
Aki az elején tudott orrba-szájba portyázni, azt az életben nem éri utol senki, és ezekből biz sok gyémánt. Node ezek az idők elmúltak.
A hozzászólást Darah módosította 2008.12.21. 21:31:33-kor
(v1-lmf-Gaia) kalaposinas

For the játékélmény!
Pontszám: 8.33
HKK - Zén minikiegészítő: Zén Legendái: A sötétség gyermekeiAz Idő Kereke tovább forog! Megjelent a befejező trilógia utolsó része!