Felhasználónév: Jelszó:
Szerző
Topic neve: Várható fejlesztések
népszerűShiakoFérfi
Végzetúr mester
388 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések
821. hozzászólás - 2009.02.15. 17:08:47 (Válasz Eliteninja #819 hozzászólására.)
Valóban, és épp ez a lényeg benne. Nem sok fejlesztés, mi is tele tudnánk tölteni ötlettel és sokat dobna szvsz a játékon.
Üdv:
Gabi
Pontszám: 5
kedvencByzonFérfi
Végzetúr mester
5137 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések
822. hozzászólás - 2009.02.15. 17:11:23 (Válasz Shiako #821 hozzászólására.)
Épp az, hogy sok fejlesztés. Gondolj bele mennyi állat van... Mindnek adni valami helyes kis izét... Különben is, az én ében halálhajcsárom mit tudjon? Jobban tudja űzni a többi jószágom a kennelben?

Félre ne értsetek, nagyon tetszene, csak szerintem sok meló lenne Miklósnak és Baratynak...
VB van...
DEUTSCHLAND ÜBER ALLES!!!!!!!!
Pontszám: 6
kedvencGdd808Férfi
Végzetúr
59 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések
823. hozzászólás - 2009.02.15. 18:27:03
Arról nem is beszélve, hogy valamelyik úgyis olyat adna, ami kenterbe veri az összes többit. De legalábbis kialakulna egy 3-4 fős kedvenclista, és mindenki ugyanazokkal mászkálna. Szvsz szépen el is tűnne a játékból, hogy mindenki mellett sok kis különböző színes kép van, mindenféle nevekkel... (meg akkor milyen poén lenne már az, hogy megveszem pölö az acélkarmokat a manaszondámnak, mire közölné a játék, hogy nem tehetem rá, mert nincsen keze )

//update: ha már így belelendült mindenki a lehetséges speckók ajánlásába: -növel 1-2 pontot a szubtéri érzékelésen (pl. orgling disznó kiégett őskövet túr szarvasgomba helyett )
A hozzászólást Gdd808 módosította 2009.02.16. 01:40:00-kor
LE veletek! )
Pontszám: 7.33
fórumozóantilopFérfi
Végzetúr tehetség
169 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések
824. hozzászólás - 2009.02.15. 19:47:44
nekem is tetszene az állatok különleges képessége.ha lesz jó lenne látni hogy mi már idomítás után nem lenne túl jó ha random lenne főleg magasabb szinteken ha 4-5 állatot kéne idomítani be csak azért hogy meglegyen a kívánt képesség.

miért lenne 3-4 fős kedvenc lista?
ha magasabb szinten vagy akkor erősebb állatott tudnál elfogni így meglenne a különbség.
lehetséges képességek.
1. esélyes vagy vadászat közben hogy az eredeti méretnél egyel nagyobb szörnyet vadász le.
2. más végzetur elleni csatában kevesebb let vesztesz.
V1-antilop
Pontszám: 4
fórumozóKyleFérfi
Végzetúr tanonc
40 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések
825. hozzászólás - 2009.02.16. 20:12:48
Ha már ekkora random van a game-ben és most h. így szóbajött az állatoknak a különleges képesség, és mint elöbb említette Gdd808, Byzon és még sokan: Nem kéne az állatoknak személyreszabott tulajdonság, hanem ki lenne találva mondjuk 30 képesség és randomra dobná a game.

De az tényleg poénos lenne ha lenne egy Jégférgem és pl. az acélkarmokat nem engedné használni

Még valami a küldikkel kapcsolatban:
Szvsz jobb lenne valami olyasmi lehetőség hogy akik portyások azoknak csak portyás feladataik vannak, azoknak akik viszont pl. csak vadásznak csak vadászos küldetéseik lennének. Ezt valami olyan megoldással lehet megoldani hogy a küldetések menüpontnál lenne egy olyan felugró kéréds ami erre kérdez rá.

(ki nem szeret ennyire? ha nem tetszek ne lepontozz hanem mond meg!)
A hozzászólást Kyle módosította 2009.02.17. 09:13:52-kor
Az LE legyen veletek!!
Köszi, köszi:
Pontszám: 5.10
népszerűThyrlyNő
Végzetúr tanonc
27 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések
826. hozzászólás - 2009.02.17. 11:58:02 (Válasz Kyle #825 hozzászólására.)
Üdv Mindenkinek!

Hát szerintem meg nagyon nem lenne jó, hogy ha csak vadászós, vagy csak portyázós küldik lennének. Egy idő után nagyon egyhangú lenne a játék. Így, akinek megtetszik egy-egy küldetés. eldöntheti, annak a kedvéért felhagy a szokásával, és pl. portyázik egy párat, vagy ha talál olyat, akkor a vadászat veszi át a hangsúlyt a küldetés teljesítésének idejére. Ezt elveszítenénk, ha csak egyféle stílust kapna mindenki. Viszont lehet, hogy gazdagítaná a játékot, ha 5 küldetésből lehetne választani.
"Örökké nem eshet"
Pontszám: 8.33
kedvelt tagArrakysFérfi
Végzetúr tanonc
26 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések
827. hozzászólás - 2009.02.17. 12:02:25 (Válasz Thyrly #826 hozzászólására.)
Üdv Mindenkinek!

Az ötlet szerintem kifejezetten jó. De szerintem 6 küldetés lehetne, 2 vadászós, 2 portyázós, és 2 egyéb.
A hozzászólást Arrakys módosította 2009.02.17. 12:02:53-kor
Ki vrill-kristályt majszol, bajba jut,
Szegény kölyök már fél tejut

Pontszám: 3
fórumozóKyleFérfi
Végzetúr tanonc
40 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések
828. hozzászólás - 2009.02.17. 12:11:26
Most így hogy nincs semmi választási lehetőségem nemsoká meg is akadok(portyás vok) kb. 3 küldni és meg kell hogy álljak mivel biztos hogy nem fogok vadészni és kb. ennyi után már csak a 3 vadászós küldetésem lesz, ami pl. úgy néznek ki h. vadássz le xy nagy szörnyet stb.
Az LE legyen veletek!!
Köszi, köszi:
Pontszám: 5.67
fórumozóRicardoFérfi
Végzetúr mester
1600 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések
829. hozzászólás - 2009.02.17. 12:13:12 (Válasz Kyle #828 hozzászólására.)
Aki csak portyázik az viselje a következményeit annak, hogy megakad a küldetésekkel. Senki nem kényszerít, ez egy döntés.
Szabályosan játszom és mindent megteszek azért, hogy mások is így játszanak. Ha ez nem tetszik, nyugodtan nyomj az egyesre.

Hentes őrmester - Fekete Liga ~ a legridegebb gonosz
Pontszám: 6.67
fórumozóKyleFérfi
Végzetúr tanonc
40 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések
830. hozzászólás - 2009.02.17. 12:15:57
Idézet: Ricardo - 2009.02.17. 12:13:12
Aki csak portyázik az viselje a következményeit annak, hogy megakad a küldetésekkel. Senki nem kényszerít, ez egy döntés.


Ez is igaz és pl. nemtom h. te melyik utat választottad de most gondolj bele: ha pl. vadászos vagy te se szívesen csinálnál portyás feladatot amiben pl. 10 nagyobb szintű karaktert kell kiütnöd.
Az LE legyen veletek!!
Köszi, köszi:
Pontszám: 5.33
fórumozóRicardoFérfi
Végzetúr mester
1600 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések
831. hozzászólás - 2009.02.17. 12:20:12 (Válasz Kyle #830 hozzászólására.)
V1-en mindkettőt csináltam mióta játszok, V2-n csak portyázom. A küldetések feladatok, melyekkel a hordaparancsnok bíz meg. Nem kérdezi meg mit szeretnél, hanem akadályokat helyez eléd melyeket leküzdve fejlődhetsz.
Szabályosan játszom és mindent megteszek azért, hogy mások is így játszanak. Ha ez nem tetszik, nyugodtan nyomj az egyesre.

Hentes őrmester - Fekete Liga ~ a legridegebb gonosz
Pontszám: 9.17
kedvencKhettyNő
Végzetúr mester
1135 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések
832. hozzászólás - 2009.02.17. 14:20:06 (Válasz Kyle #828 hozzászólására.)
Tulajdonképpen csak azt nem értem ebben, hogy az egyik miért zárja ki a másikat?
Értem én tudatlan, játékélvezethajhász csajszi vagyok... de ezt leszámítva... miért ne vadászhatnál el a felgyűlt 250-400CSP-ből mondjuk 50-et, és akkor meglenne az ilyen-olyan szörny... (jó lehet, hogy 60 vadászat kell majd hozzá) ezzel megnyílna egy út esetleg olyan küldetések előtt, amelyek megint portyázáshoz vannak kötve... ráadásul mikor a sok portyában 0-ra ütnek, akkor minimum 2,5 óra, mire észhez térsz (hacsak nem vagy gyogyi nagyfogyasztó), addig bőven belefér 20-30 vadászat...

A játék erre a kettőre épül... nem az egyikra vagy a másikra... a kettő együtt adja ki a "tökéletesen fejleszthető" karaktert... szerintem...

Én tényleg a vadászatban és a szövetségem kissé szétszórt életében találom meg a játék élvezetét, de ettől még megcsináltam az összes portyás feladatot, amit kaptam... és ezután is meg fogom csinálni, mégha szenvedősek is egy kicsit... de annál nagyobb a sikerélmény, mikor végre besárgul a "küldetések" pont!

Azt meg, hogy legyen 6 választható küldetés... minek? 3-ból is el lehet dönteni, hogy épp melyiket akarom megcsinálni, egyszerre úgyis csak az egyikkel tudok foglalkozni... és igenis legyen kihívás mindenkinek, mert eléggé sírok, mikor 35. szinten buzogánnyal és 150 TÖ-vel rohangáló karaktert látok, akinek az építése 2millió!!
Persze ez a karakter már jó ideje nem küzd a küldetésekkel... de igenis legyen valami mérhető határ, hogy ha ezt vagy azt teljesíteni akarom, akkor biza több energiát kell fektetnem a megfelelő tulajdonság/szakértelem fejlesztésébe!

Mondjuk sajnálom, hogy a küldetések nagy része a harcosoknak van kitalálva! Olyan küldetés miért nincs, hogy "Varázsolj 200 fölött az ellenfélbe!" vagy olyan szakértelmek, amik a varázslóknak is adnak lehetőséget? (tudom-tudom... jön az Akadémia! )
Khetty, Napkapu és a A Zöld Pókok Exkluzív Hálójának arculattervezője (V1)
Kerheina, Ködkapu Strázsái szövetség (V3)
"Több okom van gyűlölni, mint bárkinek... és én mégis hinni kezdtem Benned!"
Pontszám: 9
fórumozóKyleFérfi
Végzetúr tanonc
40 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések
833. hozzászólás - 2009.02.17. 14:51:56 (Válasz Khetty #832 hozzászólására.)
Hát én megomondom őszintén azért lettem csak portyás mert a vadászatból sok TP-t és kevés LE-t kapok, és ez fordítva van a portyázásnál. Szal ha egy portyást arra "kényszerít" a game h. vadásszak az...

De végülis igazatok van és (bár most lehet ego-nak néztek) szvsz nekem is, de bocs én nem akarok "vitatkozni"!
Az LE legyen veletek!!
Köszi, köszi:
Pontszám: 4.25
fórumozóD4vidFérfi
Végzetúr mester
1548 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések
834. hozzászólás - 2009.02.17. 15:04:19
Nem fogsz belehalni
Épp ezért küldetés,hogy legyen némi kihívás...
Bár nem szeretem az olyan küldiket amiket vagy megcsinálsz egy csettintésre,vagy soha nem tudod...Ilyen pl használd a kémgömböt,ezt egy magányos farkas hogy csinálja meg?Vagy nem kaphat ilyet?
Pontszám: 3
népszerűDanka33Férfi
Végzetúr mester
929 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések
835. hozzászólás - 2009.02.18. 21:17:24 (Válasz D4vid #834 hozzászólására.)
A magányos farkasoknak nem sok esélyük van a VÚ világában. Ha megnézed, 20 szint felett nem is nagyon találsz ilyet. Túl sok extrától esnek el(térkapu, epikus lény) szövetség híján.
V1:Danka33
V3:Ezüst Agyar
Pontszám: 7.50
fórumozóFeketebárány1Férfi
Végzetúr poronty
2 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések
836. hozzászólás - 2009.02.19. 18:30:50 (Válasz Miklós #1 hozzászólására.)
Idézet: Miklós - 2008.12.20. 08:38:37
Várható fejlesztések





További, "talán" ötletek
- Weboldal skinnelés
- Szövetség névváltoztatás indokolt esetben, őskőért.
- Korábbi epikus ellenfél ismételt megölésének lehetősége.

ebböl nagyon jo lenne ha megvalosulna a szövi névváltoztatás, mert mi pl. megörököltük a szövit, és szvsz nem illik ránk aza név amit anno adtak neki.
Pontszám: 5
fórumozóKyleFérfi
Végzetúr tanonc
40 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések
837. hozzászólás - 2009.02.21. 21:51:22 (Válasz Miklós #1 hozzászólására.)
Idézet: Miklós - 2008.12.20. 08:38:37

A megvalósult fejlesztéseket kitörlöm, átkerülnek a Hírek topicba!

Közeljövőben várható fejlesztések
- Akadémia. Ez az új szövetségi épület lehetővé teszi újabb szövetségi épületek fejlesztését, és a tanulás további növelését, új szakértelmek elsajátításával.
- Pusztitás citadellájának semlegesitése növelje a szerencsét, és lélekkútból is lehessen "épiteni".
- A háború csarnoka.
- Szövetségi listán jelölni, hogy ki nem építette még be a lélekkutat.
- A kennelt kicsit rugalmasabbá akarjuk tenni, hogy megérje magasabb szintre épiteni.

Hosszabb távon várható fejlesztések (nem feltétlenül ebben a sorrendben)
- Aukciós tárgy, ahol egyedi tárgyakat és real-world ajándéktárgyakat vásárolhatsz árverésen.
- Szövetségi küldetések.
- Térkapuból 30. szint felett essenek nyakláncba és gyűrűbe illeszthető fókuszkristályok.
- Barátságos portyázás: nem harcolsz a meglátogatott végzetúrral, hanem szakértelmeiteket méritek össze. A győztes LE-t és TP-t kap, és állatának morálja is nő.

További, "talán" ötletek
- Weboldal skinnelés
- Szövetség névváltoztatás indokolt esetben, őskőért.
- Korábbi epikus ellenfél ismételt megölésének lehetősége.


Az utóbbi 3 javastalt tényleg jó ötlet lenne. Az első pár fejlesztésből pedig a Térkapus fejlesztés lenne a legjobb. Ezek mikorra várhatóak a játékban?
Az LE legyen veletek!!
Köszi, köszi:
Pontszám: 7.50
népszerűMiklós
Adminisztrátor
3612 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések
838. hozzászólás - 2009.02.24. 11:51:35
A fejlesztéseket természetesen folyamatosan csináljuk.

Jelenleg néhány éljátékos már az utolsó készen levő küldiket csinálja, ezért most a prioritás fejlesztés új küldik leprogramozása. Ezzel kapcsolatban egy fontos dolog. A küldetések nem külön modulban vannak, hanem meglevő dolgokat (portyázás, vadászat stb) módosítanak. Ahogy egyre több, egyedi küldetést rakunk be, a program egyre bonyolultabb, lassabb lesz. Egy egyszerre több ezer példányban futó programnál ez nem elhanyagolható szempont, a szerver terheltség, és igy a játék rovására megy (nem véletlen, hogy az átlag böngésző játékok 10x egyszerűbbek a végzetúrnál). Lehetne persze egyre nehezebb, sok ideig tartó küldetéseket berakni, de ez nem megoldás, a küldetések akkor jók, ha belátható időn belül teljesíthetőek, sikerélményt adnak.

Baratynak volt egy ötlete erre: legyenek ún. ismételhető küldetések is, ha akarod, a soron következő küldit választod, ha akarod, egy korábbi, ismételhetőt (nem minden küldetés ismételhető, csak némelyik). Így, ha esetleg a küldik kifogynak, vagy nem tudsz egyet se megcsinálni, választhatsz helyette egy ismételhetőt. Ezek célszerűen olyan küldik lesznek, amelyek vagy időt vagy erőforrást igényelnek, tehát nem lehet őket azonnal teljesítnei egy bizonyos szint elérése, vagy LE elköltése után. A küldetéseket több csoportba raknánk, az egyik csoportban levők lélekenergiát, a másik csoportban levők aranydukátot (ld. Aukciós ház topic) adnának, a másik két fajta csoport másfajta jutalmat.
Ezenkívül, tervbe van véve, hogy csinálunk az ŐVs kalandokhoz hasonló, több lépésből álló kalandokat, amelyekben térkapu jellegű ellenfelekkel kell csatázni, tulajdonságpróbák és hasonló feladatok vannak. Ennek az előnye az lenne, hogy ezt egy külön modul csinálná, így nem növelné a szerver terheltséget, ellentétben a mostani küldetésekkel.
A hozzászólást Miklós módosította 2009.02.24. 11:51:49-kor
Pontszám: 9.58
népszerűEndyrFérfi
Végzetúr mester
2058 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések
839. hozzászólás - 2009.02.24. 12:03:17 (Válasz Miklós #838 hozzászólására.)
Csak legyszi ne az 5 szintlepes es 150.000 LE legyen az uj kuldi, hanem vmi kreativabb, ami akar keves eroforrast is foglalhat. Ilyen plul a legyen X TO/SZO (akar bontasban is egy konkret) vagy legyen X gyuru/amulett, legyen maxEP/maxVP legalabb X, stb. Akar ugyanannyi ido is lehet, mint a szintlepesek, de nincs annal demoralizalobb, mint mikor a 4szintlepos kuldit csinalod es borzasztoan nem halad sehova

Ha mar szivatni akartok, tegyetek valtozatosan

Ugyanitt jegyeznem meg, h a trivialis kuldiket pedig meg lehet szuntetni (igyal 25 varazsitalt, 5k befektetes 22k nyereseg 1 perc alatt). Persze ezt csak akkor, ha a durva szivatosakat is enyhititek, igy jobban egyensuly lesz kuldik teren.
Pontszám: 5
fórumozóKyleFérfi
Végzetúr tanonc
40 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Várható fejlesztések
840. hozzászólás - 2009.02.24. 18:01:24 (Válasz Miklós #838 hozzászólására.)
Szerintem Baraty ötlete nagyon jó az ÖV-s kalandokkal együtt. Bár nem ismerem az ÖV-t(nem is tom minek a rövidítése XD ), de lenne egy ötletem ahogy ezt el tudom képzelni. Egy várost betenni a játékba ahol lenne a Lélekfutár és a kezdő(illetve ahogy olvastam wikidot-on lesznek nehezebbek is) és a nehezebb küldetések, és ezzel mondjuk ki lehetne találni esetleg egy új NPC-t(nem vok túlságosan okos a rövidítések ennek terén de úgy értem hogy árus vagy a kétféle küldetésekhez hasonló "emberke"[esetleg át lehetne írni egy kicsit úgy a játékot hogy a küldiket nem csak úgy elfogadom hanem adja valamilyen ember a városban]). Bár a város a játék szempontjából(történetéből) kicsit ellentmondásos lenne de amilyen kreativitást mutattatok eddig is biztos ki tudnátok találni valami okosat.
A hozzászólást Kyle módosította 2009.02.24. 18:13:19-kor
Az LE legyen veletek!!
Köszi, köszi:
Pontszám: 5
HKK - Zén minikiegészítő: Zén Legendái: A sötétség gyermekeiAz Idő Kereke tovább forog! Megjelent a befejező trilógia utolsó része!