Felhasználónév: Jelszó:
Szerző
Topic neve: Egyeni epikus
népszerűKocosFérfi
Végzetúr mester
7685 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Egyeni epikus
301. hozzászólás - 2009.09.13. 10:12:18 (Válasz Danielle Wildrose #292 hozzászólására.)
Idézet: Danielle Wildrose - 2009.09.12. 22:43:57
A végtelenségig mindenki nem lehet egyenlő.


Azt nem is szeretne senki. Mindenki jobb akar lenni, ki-ki mas es mas szempontok szerint.
Viszont egyenlo lehetosegeket, no azt szeretnenk. Vagy legalabbis sokan szeretnenek.
Pontszám: 6.74
népszerűKocosFérfi
Végzetúr mester
7685 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Egyeni epikus
302. hozzászólás - 2009.09.13. 10:19:26 (Válasz Mortimer #297 hozzászólására.)
Idézet: Mortimer - 2009.09.13. 03:04:37
Ez szimplán hülyeség. Nálunk a 70. szintűek azon vannak, hogy minél több -10%-os tárgyat üssünk ki a TÖBBIEKNEK. Kiesett már féltucat, de még jöhet bőven, vagyunk harmincan. Nem fogunk összeveszni.


Nalunk sincs problema a licitalasbol. Hoztunk par licitetikai szabalyt ami megakadalyozza, hogy valaki ugy vigyen el targyat, hogy az ellenfelenek nincs eselye ralicitalnia, es innentol szabad a vasar, az dont ki halmozza fel a legtobb kincspontot. A "konfliktus" abbol szokott adodni, amikor gyenge targy esik. Ilyenkor paran bevonulnak a szovewtseg duhongojebe, kiereszteni a gozt .
Pontszám: 7.82
kedvelt tagBirkaFérfi
Végzetúr mester
4520 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Egyeni epikus
303. hozzászólás - 2009.09.13. 10:23:09 (Válasz Darah #300 hozzászólására.)
A végtelenségig mindenki nem lehet egyenlő.


Jah, csak az emberek gyomra elég kényes arra, ha nem egyenlőek a feltételek. Ha egy komoly. kitörési pont mentes környezetben (V3 pl), egy sima rnd oly drasztikus előnyt ad, melyet ledolgozni szisztematikus munkával se lehet
Még mmo-ban is meg lehetett oldani azt, hogy valaki bemákolta a 0,00001-es droppot, az terrorizálta vele a bandát, de ha a banda nekiállt farmolni, akkor hozzájuthatot szisztematikus munkával az itemhez... Itt hiába epikusozik a banda, ha az rnd szivatja, sose lesz %-os tárgya. Éppen ezen próbálna segíteni az egyéni epikus. Szisztematikusan megdolgozva a cuccért megkaphatná az illető.

Volt egy másik hasonlat is valami egér verseny témában. Egér verseny van, de a labirintus egyes pontjain egyszer használható teleportok vannak, melyek a szerencsés egereket kapásból a kijáratkoz teszik. Lehet az Alfa Hím az isten, ha Csoffadt Cini megtalálja a térkaput....
A hozzászólást Birka módosította 2009.09.13. 10:25:34-kor
Pontszám: 6.43
kedvelt tagHagyaFérfi
Végzetúr tehetség
189 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Egyeni epikus
304. hozzászólás - 2009.09.13. 10:53:46
Lesz ebből egyáltalán valami, vagy csak gumicsont, reagált valamit a játékvezetés?
Dorn
Pontszám: 3.14
kedvelt tagBirkaFérfi
Végzetúr mester
4520 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Egyeni epikus
305. hozzászólás - 2009.09.13. 12:00:14 (Válasz Hagya #304 hozzászólására.)
Olvass vissza.

Miklós igen pozitívan állt hozzá a témához, megcsinálta a specifikációt, leadta programozni, már csak a környezeti változókban van némi nézeteltérésünk, melyek kalibrálásával reméljük midnen világ számára használható verzió lesz a végeredmény.

Az alap ötlet fix szerintem:
Epikus emlékmű kap egy újabb szintet, ha ezt felépíti a szövi, akkor lehet csatázni egyénileg epikusokkal, mely csaták nem fejlesztik a blökiket, és ájulás esetén csp veszteséget okoznak. Valamennyi egyéni epikus után választhatsz egy tárgyat az epikus szintjének függvényében, azaz nem RND, hanem fix tárgyat.

Hogy mik legyenek a szintek, hány epikusonként legyen kincs stb.. abban még finomhangoláson van a téma... A core kész, a conf még ballance-ra vár (Ezt Rókakoma kedvéért )
Pontszám: 6.15
népszerűMiklós
Adminisztrátor
3619 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Egyeni epikus
306. hozzászólás - 2009.09.13. 12:06:48
Birka: Azt irod, hogy mivel a VF egy nagy táp, nagyon sokan felvették, viszont a VF még sem akkora táp, mert igy az epikusokkal lassabban lehet haladni, és a VFeseknek kevesebb a kincspontja. Ez számomra azt jelenti, hogy a VF nem CSAK táp, hanem vannak előnyei és hátrányai is. Egy döntési lehetőség a játékosok számára, egy alternativa azoknak, akik nem szeretik, ha csak egyféle út van. De természetesen megvannak a maga hátrányai. Az, hogy aki emiatt a szöviben jobban széthúzódnak a karakterek, erről van egy másik topik, az epikus reform, ott merült fel erre már több megoldási ötlet is.
Úgy látom, az a fő gondod, hogy a V3-on, mivel később indult, a játékosok optimálisabban játszanak, több a VF-es, ezért szerinted lassabb a fejlődés - de valójában, épp azért, mivel a karakterek optimálisabban játszanak, a fejlődés nem lesz feltétlenül lassabb, mint máshol. A bónusz epikus tárgyakból adódó előny itt is pont ugyanúgy jelentkezik, mint máshol. Akinek megvan a kincspontja, mert nem VFezett, és ezért ő szerzi meg ezt a tárgyat, az meg is érdemli (és ehhez az RNDnek semmi köze nincs, azért lesz Bufa cucca, mert neki volt a legtöbb kincspontja). És ez csak akkor lenne gond, ha a többiek ezt soha nem tudnák megszerezni, de meg tudják, csak 45 nappal később. Ha pedig valaki élete végéig 30. szinten dekkol, ne panaszkodjon, hogy nem fér hozzá az 50-60. szintű contenthez.
Szóval az érveid nem győztek meg, továbbra is azt látom, azon panaszkodsz, hogy a játék nem mudflálódik eléggé. A V3 sokkal később indult, mint a V1 és V2, miért kellene a V3-nak epikusban ott tartani, mint a többi világnak? Ha gyorsabban akartok haladni, dobja le mindenki felejtéssel a VF-et, és gyorsabban fogtok haladni.
A küldetésekről és kincs elosztásról annyit, hogy ezeket meg lehet beszélni egy szövetségben. Ha valaki nem akar a többiekkel kommunikálni, vagy nem akarja kivárni, amig megfelelő szintü lesz, ne az legyen a megoldás, hogy alternativ küldetést kér.

Arról a témakörről, hogy valaki ahelyett, hogy a karakterét optimálisan fejleszti, saját kis szövit csinál, ott ölögeti az epikust, miközben minden egyéb szempontból lemarad a többiektől. Esetleg akár azért csinálja az egészet, hogy egy barátja kis karakterének epikus kincset szerezzen. Ez egy olyan lecke, amit már megtanultam, és irtam is róla. A Túlélők Földjén teljes szabadság volt, de mindig volt néhány játékos, aki azon sirt, hogy sokkal jobb lenne egy korlátozásokkal teli, mindent leszabályozó játék. Megcsináltuk az ŐV-t, ahol gyakorlatilag nem lehetett "rabszolgázni". Tippelj, melyik játék lett sikeresebb... Ezek a "kiskapuk" nem ártanak a játéknak és a játékbalansznak (az egyetlen probléma a dukátfarmolás lett volna, amit kivédtünk) a szabadság érzetet növelik, plusz lehetőséget adnak. A V1 és V2 sokkal előbbre jár, mint a V3, szóval van elég tapasztalatunk, szinte senki nem állt neki egyéni epikusölő mikroszövit csinálni a tápos nagy szövije helyett. Aki mégis, hadd tegye, ha ebben leli örömét.
Pontszám: 8.87
kedvelt tagKhronosFérfi
Végzetúr
74 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Egyeni epikus
307. hozzászólás - 2009.09.13. 12:08:24
Tudom már kicsit késő ha Miklós leadta, de...

Ha jól értem, az egyik probléma az epikussal hogynem tölti be a "közösségi" feladatát, igaz? Mi lenne ha az egyéni epikus kapcsolódna a "normál" epikushoz?

Arra gondoltam hogy ha legyőzöd a te egyéni epikusodat, akkor azzal valahogy gyengíted a nagy epikust; elégetsz párszáz manát, csökkented valamelyik tul értékét, a regenerációját, stb.

Így a kisebb karakterek akiket a böszme nagy epikus röhögve elpöcköl is képesek lennének segíteni a harcban. Persze hogy ez kompenzálva legyen valahogy, a normál epikusokokat kicsit turbózni kéne...
Pontszám: 8.56
kedvelt tagHagyaFérfi
Végzetúr tehetség
189 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Egyeni epikus
308. hozzászólás - 2009.09.13. 12:09:18
Köszönöm az infót!
Figyelemmel kísértem az eddigieket is, csak azt hittem megfeneklett a dolog, pont a szint és a jutalom kérdése miatt, no meg a szövetségi epikus reform miatt!
Dorn
Pontszám: 4.55
kedvelt tagBirkaFérfi
Végzetúr mester
4520 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Egyeni epikus
309. hozzászólás - 2009.09.13. 13:44:54 (Válasz Miklós #306 hozzászólására.)
Miklós, nem szeretném összevonni a különböző témákat, valamint belátom esélytelenségem a meggyőzésben vf-el kapcsolatban
Azt viszont nagyon nem szeretném, ha egyéni epik szövik alapulnának, mert drasztikusan jobb,i mint egyéni epikezni.
Ezért kérlek a:

4. Ha legyőztél 11 majd 16; 21 stb ellenfelet, akkor a legyőzött szörnynek megfelelő 20 legjobb kincsből választhatsz egyet 10 aranydukátért.

Módosítást implementáld legalább az elképzelésedbe, az megfogja talán a nagy szövikből való kiugrálást, és már a második epikusnál beéri az eredeti elképzelésedet, majd le is hagyja időben. Azaz a nagyobb, öregebb, összetartóbb szövik előnye megmarad, de nem lesz lineális...

Köszönöm előre is!
Pontszám: 5.79
fórumozóMcPaulFérfi
Végzetúr tehetség
159 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Egyeni epikus
310. hozzászólás - 2009.09.13. 14:17:33
Atragtam e topicot, es rengeteg jo otlet van benne, ami szinesebbe teszi a jatekot, raadasul helyre is billenthetne a random epikus dropok okozta balance-nelkuli helyzetet.
En ehez szolnek hozza, mert ha mar az egyensulyt szeretnenk helyre allitani, szerintem akkor azt minel hamarabb kellene elkezdeni.
Ertem ez alatt, hogy az elso valasztasi lehetoseget en joval elorebb hoznam. Utana lehet barmilyen idokoz, lehet sokmindenhez kotni, de ha hamarabb van eredmenye, akkor szerintem sokkal lelkesebben kezdi el az ember. raadasul ez nem okozna hatranyt annak sem, akinek mar van valamely LE sporolo targya, hiszen o valszthatja a masikat, vagy valaszthat lelekszivo targyat, vagy kuldetes LE novelot stb., ezaltal is specializalva, vagy esetleg csak novelve a karakter sokszinuseget.
Az rendben van hogy ne az elso dobja, hisz leverem elsot es csokolom, tobbet nem is lattok (bar nem hiszem hogy lenne olyan ember, akinek nem lennenek tervei a karakter szinesitesere), de 3-4. korulre biztos megerne betenni. Utana johet az altalatok megvitatt idokozonkenti csatazgatas, es kincs valasztasi lehetoseg.

A 3 naponkenti uj mob kapasat nagyonjol eltalaltnak tartom, foleg ha a fejlodesi menettel kotom ossze. (nem foglalkozom vf-el, azt mindenki sajat maga donthette el, kell-e neki vagy nem) Egy atlagos karakter 6 naponta szintet tud lepni, igy egy honapra 5 lepes minimum kijon, igy lepest tud tartani a lenyek erosodesevel, es nem kinlodni fog a jatekos, hanem folyamatosan megkapja ugyanazt a kihivast, amikor nekikezd ennek az egyeni epikusnak, mint az elejen. Ezaltal a jatekba kerul egy ujabb kihivast jelento aspektus, ami raadasul a karaketer specializaciojat is kokemenyen tudja segiteni.

A tema kapcsan atneztem az epikus loot tablakat is, arra koncentralva, hogy kb mikortol erik meg egy targy csereje, azaz ugyanarra a slotra ugyanazt a specifikaciot mikor lehet erositeni, ahogyan a pancel/fegyver/varazslat/pajzs eseten is megvan ez a tendencia.
Az osszevetesem alapjan kb minden 4. loottablaban talahatsz egy olyan targyat, ami ki tudja valtani a meglevot. A 4. loottabla az 20 szint emelkedest jelent, mivel 2 targyat kellene optimalis esetben cserelni, igy 20 szintenkent 2 targy csereje ami idealis.
Ebbol adodoan ha az idelaisra lonenk be az epikust, akkor 10 szintenkent kellene lennie egy-egy lehetosegnek, hogy kapjon egy-egy targyat a jatekos. Ez persze mar ugy van szamolva, hogy minden jatekosnak megvolt a lehetosege 1 szakertelem, es egy tulajdonsag fejleszto targy megszerzesere.
Masik tenyezo, hogy mindenki szeretne nemi variacis lehetoseget, egy-ket specialisabb targyat, amit megint merlegelni kell, hogy meg lehet-e adni, a jatekegyensuly felborulasa nelkul, vagy nem. Ez egyertelmuen lefele huzna a 10 szintenkenti targykapasi lehetoseget, akar 5 szintre is, ha csak +1 targgyal szamolunk is egy egy slotra. (pl kuldetes LE noveles, lelekszivas IQ/tamadas spec targy stb.)
Ezt tovabb gondolva a targy eseset/kapasat ugy kellene beloni, hogy elso 2 targyat relative gyorsan el lehessen erni, majd akar rogton atterni a fentiek alapjan kikalkulat idokozenkenti valasztasi lehetoseghez.
Ehez az idokozhoz megintcsak otletelni tudnek, kb 10 epikusonkenti kozre tippelnek, a 3 napos utesi lehetoseggel szamolva.
Igy elso tagy 5.nel, masodik 10.nel, 3. 20.nal, 4. 30.nal stb... Igy havonta kaphatnank 1-1 targyat, ami nekem nem tunik irdatlan soknak.
A leveretes meggatolasara tett javaslatok kivaloak, nem is tudok semmit se hozza tenni, pedig erosen agyaltam rajta
Ez a -1 CSP ajulasnal, cserebe 15%ra gyogyitas nagyon jo, hiszen rogton bedobja az egyent a portyalistaba, talan 20% jobb lenne, hogy ne oljek le egybol, de ez mar a kakan a csomot esete.
A valaszthato targyak loot tablajat megint teljesen kiveseztetek, a karakter szintjehez illo epikus tabla + az azt megelozo tokeletes szerintem, limitalva a szovetseg altal aktualisan hasznalt loot tablaval.
Az utes gyakorisagat csokkento szakertelemrol. Ez mar kesz is van, lasd terkapus utes Igy nem lenne semmilyen hatranya kesobb kezdoknek, sot, egyre tobben allnanak neki kimaxolni.
A hozzászólást McPaul módosította 2009.09.13. 14:21:13-kor
Pontszám: 6.12
népszerűModeratorFérfi
Végzetúr mester
287 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Egyeni epikus
311. hozzászólás - 2009.09.13. 17:33:13 (Válasz McPaul #310 hozzászólására.)
Ez a hszed nagyon jol sikerult, 10 pont!
Welcome to the Real World!


A jatek nyilt vegu, barmikor befejezheted!
Pontszám: 6.70
népszerűMiklós
Adminisztrátor
3619 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Egyeni epikus
312. hozzászólás - 2009.09.14. 14:01:20
Köszönöm a hozzászólásokat! A hétvégén sokat agyaltam ezen, és látok egy olyan problémát, amire nem gondoltunk eleget.

Ez az egyéni epikus által kivánt plusz játékidő. Persze sok játékos amúgy is öli a szövetségi epikust 2-3 naponta, mellette rá tud ütni ugyanúgy az egyéni epikusra. De van, aki ezt nem fogja tudni igy megcsinálni. Baraty javaslata az volt, hogy az egyéni epikusnak több ÉP-je legyen, mint a normálnak, viszont ne regeneráljon. Ehhez én azt tettem hozzá, hogy korlátozás nélkül akár többször egymás után is meg lehessen ütni, hiszen ha nem regenerál, ennek nincs jelentősége, és a 3 nap úgyis határt szab. Tudom ez merőben más fénybe helyezi a dolgokat, de mindenképp úgy kéne ezt a fejlesztést megcsinálni, hogy aki nem tud 3 naponta óránként belépni az is tudjon belőle profitálni.
Persze ennek a javaslatnak is megvan a hátránya. Ha a szörny nem regenerál, akkor csak idő kérdése, hogy valaki egy bármilyen erős epikust is megverjen. Igy a szövi-20 nem elméleti, hanem gyakorlati limitté válna, a top szövik óriási előnybe kerülnének.
Erre is volt ötletünk. A maximálisan leölhető egyéni epikus nem szövi epikus - 20 lenne, hanem a saját szintendtől függő szám. (pl. szint-10, tehát 50. szinten maximum a 40. epikusig mehetnél el). Ekkor a 3 napos ciklust akár 2 napra is le lehetne vinni, hogy az első tárgyakat minél hamarabb meg lehessen szerezni.
Felmerül még 1 kérdés, az epikus induló szintje. Ha a max. szint-10, nem feltétlenül lenne igazságos, hogy van, aki az elsőtől kezdheti, az 50-estől, és van, akinek feljebb kell kezdeni. Lehet, hogy valaki egyből erősebbel akarna kezdeni, vagy az elejétől indulna. Erre is volt egy ötletem.
Mindenki az első epikustől kezdi, az 50. szintűtől, de mindig dönthetne, hogy a következő 1, 2, vagy 3 szinttel legyen erősebb. Igy ki-ki vérmérsékletének megfelelően tud haladni, és a magasabb szintüek a 15 leölt szörny után egyből jobb kincstáblázatból választhatnának. És ekkor a 40.-es kezdő szint sem feltétlenül szükséges (de legalábbis csökkenthető).

Tudom ez eléggé feje tetejére állitja az egészet, de minél többet gondolkodtam, annál inkább gázosnak tünt egy olyan fejlesztés, amihez megint óránként be kell lépni.

Még egy kiegészités, hogy az emberek ne tünjenek el végleg a portyalistáról az egyéni epikus miatt, az egyéni epikus ölésnek lenne egy előfeltétele, minimum X sebgyógyitás, hogyha leverik 15% alá, akkor tényleg vissza is tudjon gyógyulni valamennyit.

Baraty leállt a programozással amig ezt el nem döntjük.

Vélemények?
Pontszám: 9.29
népszerűArielFérfi
Végzetúr mester
3532 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Egyeni epikus
313. hozzászólás - 2009.09.14. 14:22:42 (Válasz Miklós #312 hozzászólására.)
Ha mindenki az első epikustól kezdi, akkor tényleg szükség van a gyorsabb lépkedésre és akár 3 szinttel erősebb epikus lehetőségére, különben tamagocsi marad az epikus a végtelenségig.

A maximális epikus szntet mindenképp úgy lőném be, hogy aki odáig el akar jutni, annak komoly áldozatokat kelljen hozni. Ehez a szint-10 szerintem kicsit alacsony, még akkor is legyőzhető ha csak 10 percenként támad az ember és regenerálódhat a lény. Igaz, ez csak magas szinten igaz. Inkább tenném a karakter szintjével egyező, vagy szint+10-re a korlátot. Így még magas szinten is van kihívás, és egy 80-as karakter még harcba szállhatna a 90-ik epikussal ami ugye 140-ik szintű.

A sebgyógyítást igazából nem értem, működik ez az epikus csatában is? Én nem úgy vettem észre.
A gyakorló állatokat is lehessen gyógyítani, a gyógyuló állatok is mehessenek gyakorolni. Pihenés közben lehessen vadászni.
Pontszám: 7.46
népszerűPietrusFérfi
Végzetúr mester
843 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Egyeni epikus
314. hozzászólás - 2009.09.14. 14:27:30 (Válasz Miklós #312 hozzászólására.)
Idézet: Miklós - 2009.09.14. 14:01:20
Még egy kiegészités, hogy az emberek ne tünjenek el végleg a portyalistáról az egyéni epikus miatt, az egyéni epikus ölésnek lenne egy előfeltétele, minimum X sebgyógyitás, hogyha leverik 15% alá, akkor tényleg vissza is tudjon gyógyulni valamennyit.


A sebgyógyításból adódó gyógyulás nem csak vesztes csatáknál van? Mi van, ha nyerek, de lemegyek 15% alá?
http://vegzetur.wikidot.com/ Itt minden végzeturas kérdésre megtalálod a választ!

"Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye."
Pontszám: 7.96
kedvencOffsboyFérfi
Végzetúr mester
4654 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Egyeni epikus
315. hozzászólás - 2009.09.14. 15:11:07 (Válasz Miklós #312 hozzászólására.)
Nagyon - és minél többet gondolkodom rajta, annál jobban - összeszedettnek tűnnek az ötleteid.
A fő kérdés ugye, hogy hogyan lehetne legkompromisszumosan megoldani, hogy ne kelljen folyton gép előtt ülni, ha valaki epikust akar ölni. Ahogy írtad, Baraty javaslata, hogy több élet/nincs regeneráció, és az ezzel járó hátrányok.
Egy átlag - bár tudom is én mi az átlag..- felhasználót nézve szeirntem reális, ha azt mondjuk reggel munka/suli előtt a kávé közben belép egyszer, meg este vacsora után. A cél, hogy ő is tudjon egyéni epikusozni, különben óhatatlanul jön a sírás, hogy ha nemülök a gépelőtt egész nap, akkor lemaradok.
Na a lényeg, hogy valami - hacsak minimálisat is!! - regenerációt mindenképpen kellene adni a lénynek, mert:
1. elveszti minden varázsát, ha úgy gondolhatjuk, hogy "nem ütöttem rá az epikusra, mindegy, majd reggel, úgyse regenerálódik"; túl nagymamás lenne a tempó;
2. itt lehet játszadozni azzal, hogy ha valaki végig gép előtt van, akkor pl. 10-16 óra alatt le tudja győzni az epikust, ha pedig nem, akkor tart neki 3-5 napig (attól függően mennyit üt rá napközben).
Az egész problémás része ott van, hogy ki kell tapasztalni, hogy milyen ÉP/regeneráció adatokkal lesz optimális az egyéni epikusölés.
Vagy: próba; és adjatok neki egy 1/10-nyi szövi epikus regenerációt, és jólvanaz Vagy talán még ennél is kevesebbet kell, hogy egyedül boldoguljon vele az ember. Az biztos, hogy a portyázásnak nagy vetélytársa lesz, esetleg abba is érdemes belegondolni, hogy ne szorítsa ki a portyát, legyőzött epikusonként kellene magasabb szintű sebgyógyítás. Ezzel kiköszöbölhető, hogy foylton alacsony ÉP-n legyenek az emberek, sőt még kedvezne is a portyázásnak, mert aki darálja az egyéni epikusokat, többször lesz üthető (persze megfelelő kompromisszummal, nem egyéni epikx10 ). LEhet ez már túl nagyszabású ötlet, hangosan gondolkodtam. Az viszont biztos, hogy odafigyelve kell kezeleni ezt, hogy ne szoruljon ki a portyázás intézménye

Nem vagyok pók, nem ezért írtam
Mini event menetrend - https://goo.gl/0W5E6l
Pontszám: 7.33
kedvencOffsboyFérfi
Végzetúr mester
4654 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Egyeni epikus
316. hozzászólás - 2009.09.14. 15:23:25 (Válasz Offsboy #315 hozzászólására.)
A következő tényezők helyes kombinálásával nagyon jót hozhattok ki belőle szerintem:

1. Eldönteni, hogy egy adott szintű epikust milyen szintű karakterhez mérünk (50. szintű 1. epikust pl egy 40. szintű karakterrel összemérve pl.)
2. Eldönteni mennyi idő alatt reális a lény legyőzése
3. Ehhez mérten ÉP-regeneráció-üthetőség gyakorisága (10 perc, 20 perc, fél óra, óra?, epik spec érvényes rá?) meghatározása, hogy azt mondhassátok, hogy:
"Gyerekek, az 50. szintű lényt egy átlagos 43. szintű (hasraütés) végzetúr tudja megverni napi 3szori ütéssel 2 nap alatt".
Ezzel megelőzhető a sípolás, hogy gyenge/erős az epikus; és a 38. szintű is tudni fogja, hogy vagy ráüt naponta 3x annyiszor, mint a 43-as, vagy vár még vele.
A hozzászólást Offsboy módosította 2009.09.14. 15:23:45-kor
Mini event menetrend - https://goo.gl/0W5E6l
Pontszám: 6
népszerűMortimerFérfi
Végzetúr mester
4247 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Egyeni epikus
317. hozzászólás - 2009.09.14. 15:27:46 (Válasz Offsboy #316 hozzászólására.)
Akkora a szórás az azonos szintű karakterek között erősség tekintetében, hogy hiba lenne bármilyen átlaggal számolni.
Az egészséged érje el a szinted kétszeresét!

Minden információ a Végzetúrról! Küldetések szakértelmek felsorolása, és még LE-t is kapsz, ha használod!http://vegzetur.wikidot.com/
Pontszám: 7.35
kedvencOffsboyFérfi
Végzetúr mester
4654 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Egyeni epikus
318. hozzászólás - 2009.09.14. 15:50:03 (Válasz Mortimer #317 hozzászólására.)
Valamihez akkor is viszonyítani kell, mert fejelsztői szinten csak akkor lehet előre tervezni. Kell egy kiindulási pont, hogy ENNEK a lénynek egy kb. ILYEN erősségű karakterhez mérten élvezetes a legyőzése. Ha nincs meg ez a viszonyítási pont, akkor még nehezebb azzal számolni, hogy 50-60-70-80. szinten hány nap múlva, milyen szintű epikus nyújtja ugyanazt a kihívás, játékélményt.
Abban viszont igazad van, hogy sarkosan írtam le a példát, azonban csak kb-re értendő természetesen. Írhattam volna szaki+tul összeget is, ami meg azért hasal el, mert van akinek 100as a kereskedelme, vagy a kritikus ütése, van akinek meg 100as a spektálisa.
Akkor viszonyítási alapként használhatóak a támadás, erő, védekezés, IQ, tau értékek. Tudom, hogy így is nagyon erős a szinteken belüli differencia, viszont valamihez mégis viszonyítani érdemes, mert mindenképpen szükségesnek érzem a helyes karakter-epikus lény erőviszonyok felmérését.
Mini event menetrend - https://goo.gl/0W5E6l
Pontszám: 6.80
kedvelt tagBirkaFérfi
Végzetúr mester
4520 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Egyeni epikus
319. hozzászólás - 2009.09.14. 16:23:03 (Válasz Miklós #312 hozzászólására.)
Ááááááá

Olyan érzésem van, mint amikor sakkorzom, és bejön a pici lányom, kirántja az asztalterítőt, és az egész party indulhat elölről, de az eddigi tapasztalatokat, ellenfél alap trükköket már tudjuk

Amint hazaérek nekiesek a törpölésnek, hogy lehetne az eddigi tapasztalatokat felhasználva "játékidőre" optimalizálni az eddigi specifikációt

Az egyik szemem sír, a másik üveg Megállt a project, de lehet jobb lesz, mint volt?
A hozzászólást Birka módosította 2009.09.14. 16:24:16-kor
Pontszám: 5.46
népszerűMiklós
Adminisztrátor
3619 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Egyeni epikus
320. hozzászólás - 2009.09.14. 16:37:41
Ariel: a szint-10-et úgy gondoltam, hogy ennyi darab epikus, tehát 70. szinten 60. darab, azaz 50-től 110. szintig (eddig csak pár top szövi jutott el, szóval talán ez elég, ha nem, akkor szint-10 helyett szint esetleg).

Pietrus: A sebgyógyitás az egyéni epikusnál 15% alatt mindig kisülne, akkor is, ha győzöl.

Offsboy: Igen, arról lehet szó, hogy a magasabb szintűhöz magasabb sebgyógyitás kelljen. A viszonyitás akkor a legjobb, ha a játékosokra bizzuk, milyen kihivást vállalnak fel. A minimális regeneráció (normál 1/10-e) megoldható.

Maguk az epikusok egyébként 50. szinttől indulnak, de egy 50. szintű epikust egy 50. szintű karakter könnyedén le tud győzni.(Végülis a játék is igy működik, vadászat során a veled azonos szintü szörnyeknek esélye sincs ) Majd letesztelem, ez meddig van igy (de ehhez Baraty is kell), de igy tippre az 50. szintű karakternek először nehézséget a 80. szintű ellenfél fog okozni.
Pontszám: 3
Dobókocka - a sokoldalú kiegészítőRésföld - a HKK legújabb kiegészítője