Re: Egyeni epikus
901. hozzászólás - 2009.09.28. 14:57:21
901. hozzászólás - 2009.09.28. 14:57:21
Nagyon kérlek, ne forgasd ki a szavaim és egyben az egész ötletet értékeld, javítsd, ne ragadj ki belőle részleteket, mert egyben értelmes kizárólag! Remélem.
Több helyen, több személytől olvastam, hogy sokallja a 3 nap várakozási időt. Ez a 3 nap, ha jól értettem akkor azért van, hogy ne lehessen elszállni, pl. egy sokadik szintű szépen fejlesztett karakter 5 perc alatt pár ezer Ép veszteséggel agyonveri 50-től 95-ig az epikusokat (ami ugye elméletileg lehetséges lenne, mert karakterszint + 10 a térkapus lény is és az is csak ujjgyakorlat) és ebből a 45-ből kiszed 3 kincset, míg kisebb társai nem jutnak idáig.
Nem lehetne azzal megtartani a védelmet a kincseső ellen, hogy pontrendszert vezetnétek be?
Pl.:
Az Entitás leveréséért aszerint kapnánk pontot, hogy mennyivel volt nagyobb, mint amit előtte öltünk meg. Tehát, ha egyesével haladunk akkor 1 pontokat gyűjtünk, ha hármasával akkor minden alkalommal 3-at kapnánk.
A kincseket ugye 10 dukátért tudjuk megvenni 45 naponként, ha szépen haladtunk. Ezt módosítanánk arra, hogy 10 dukát és 45 Entitás pontért vásárolhatnánk. Most jön a lényeg: az 1 szinttel nagyobb Entitást, mint az előző azt 1 naponta lehet kikérni, a 2-vel nagyobbat 2 naponta, a 3-mal nagyobbat 3 nap múlva kérhetjük.
Ha jól gondolom és helyes információkra alapoztam az ötletet akkor így ugyanúgy 45 napba kerülne 1 kincs megszerzése, de közben szórakozhatunk az Entitásokkal, gyakrabban, mint 3 nap. Hogy milyen gyakran, azt a szabadidőnk és a karakter ereje határozná meg.
Ehhez kiegészítés, hogy ez választható opció lenne a jelenlegihez. Vagy-vagy alapon, keverni nem lehet. Mint a 15 vagy 30PP/nap. Azért mert pl. egy friss 30-as karakter tegyük fel csak 3 naponta tud megölni csak 1 szinttel nagyobbakat, így ő 45 nap után 15 Entitás legyőzésével csak 15 Entitás pontot szerezhetne ami ugye kevés a kincsszerzéshez. Tehát az ilyen esetekre maradna a jelenlegi rendszer. Viszont én és akiktől szintén olvastam, hogy sok a 3 nap tétlenség és nem a kincsfarmolásért szeretnék az Entitást püfölni azoknak egész üdítő lehetne.
Akkor most jöhet a javítás vagy indoklás, hogy miért nem jó, felesleges vagy olyan sok meló, hogy azért nem lehetséges.
Több helyen, több személytől olvastam, hogy sokallja a 3 nap várakozási időt. Ez a 3 nap, ha jól értettem akkor azért van, hogy ne lehessen elszállni, pl. egy sokadik szintű szépen fejlesztett karakter 5 perc alatt pár ezer Ép veszteséggel agyonveri 50-től 95-ig az epikusokat (ami ugye elméletileg lehetséges lenne, mert karakterszint + 10 a térkapus lény is és az is csak ujjgyakorlat) és ebből a 45-ből kiszed 3 kincset, míg kisebb társai nem jutnak idáig.
Nem lehetne azzal megtartani a védelmet a kincseső ellen, hogy pontrendszert vezetnétek be?
Pl.:
Az Entitás leveréséért aszerint kapnánk pontot, hogy mennyivel volt nagyobb, mint amit előtte öltünk meg. Tehát, ha egyesével haladunk akkor 1 pontokat gyűjtünk, ha hármasával akkor minden alkalommal 3-at kapnánk.
A kincseket ugye 10 dukátért tudjuk megvenni 45 naponként, ha szépen haladtunk. Ezt módosítanánk arra, hogy 10 dukát és 45 Entitás pontért vásárolhatnánk. Most jön a lényeg: az 1 szinttel nagyobb Entitást, mint az előző azt 1 naponta lehet kikérni, a 2-vel nagyobbat 2 naponta, a 3-mal nagyobbat 3 nap múlva kérhetjük.
Ha jól gondolom és helyes információkra alapoztam az ötletet akkor így ugyanúgy 45 napba kerülne 1 kincs megszerzése, de közben szórakozhatunk az Entitásokkal, gyakrabban, mint 3 nap. Hogy milyen gyakran, azt a szabadidőnk és a karakter ereje határozná meg.
Ehhez kiegészítés, hogy ez választható opció lenne a jelenlegihez. Vagy-vagy alapon, keverni nem lehet. Mint a 15 vagy 30PP/nap. Azért mert pl. egy friss 30-as karakter tegyük fel csak 3 naponta tud megölni csak 1 szinttel nagyobbakat, így ő 45 nap után 15 Entitás legyőzésével csak 15 Entitás pontot szerezhetne ami ugye kevés a kincsszerzéshez. Tehát az ilyen esetekre maradna a jelenlegi rendszer. Viszont én és akiktől szintén olvastam, hogy sok a 3 nap tétlenség és nem a kincsfarmolásért szeretnék az Entitást püfölni azoknak egész üdítő lehetne.
Akkor most jöhet a javítás vagy indoklás, hogy miért nem jó, felesleges vagy olyan sok meló, hogy azért nem lehetséges.
Sötét ösvény - Morroch
2009. 10. 05. Morroch törölt, távozott e világról.
2011. 10. 27. Ismét lehetőségem nyílt játszani. Nem tudtam a jelszavam ide, Quellon-ként kezdtem újra.
2012. 01. 03. Eszembe jutott a jelszavam, de most már Quellon-ként keress.
2009. 10. 05. Morroch törölt, távozott e világról.
2011. 10. 27. Ismét lehetőségem nyílt játszani. Nem tudtam a jelszavam ide, Quellon-ként kezdtem újra.
2012. 01. 03. Eszembe jutott a jelszavam, de most már Quellon-ként keress.
Pontszám: 4.53