Ariel, szerintem nem baj, ha az emberek otletelnek, lehet olyan aspektuasaban vilagitjak meg a kerdest, melyre Miklós se gondolt, és szerinte is sokkal tökéletesebb, mint az üccsó verzió ami megfordult a fejében...
És lássuk be, hogy eddíg nem játékidő optimalizációra ment az ötletelés...
Idézet: Ariel - 2009.09.16. 13:55:10
1. folyamatosan üthető, nem regeneráló epikus,
2. karakter szinttől függő max epikus
3. 50-es szinttől induló epikusok, de akár 3 szintenkénti ugrással
4. sebgyógyítás mint előfeltétel
1. Ez magában sajnos kevés. Ehhez kell az, hogy csak a nyertes csaták számítsanak. (Ami szerintem nem az igazi..)
2. Ez szerintem 100%-os találat. Talán még jobb lenne, ha a kikérhető tárgy szintje lenne így kalibrálva, mint már írtuk, de az alap, hogy akari szintje számitson tökéletes!
3. természetesen csodálatos lenne, ha midnenki egyenlő esélyekkel indulna. Természetesen itt is nem az átugrok epikeket gomb a jobb megoldás, hanem addíg üthetem őket sorba, amíg akarom, de x db után aktivizálódik csak a kiveszem a cuccot, mert ugy gondolom most jó nekem, ha nem veszi ki, akkro üthet tovább amíg megfelel neki az epik szintje.
4. A sebgyógyítást nem egészen értem hogy jött a képbe, különösen, hogy 30-as kötelező amennyiben tartani akarod a blökik morálját, 60 felett meg nem sok értelme van az egész szkinak. Véleményem szerint ez "kukába" kaliberű ötlet...