Endyr, sajnos Miklós nem csinált összefoglalót, így a lényegi információkhoz rengeteget kellene visszaolvasnia annak, aki a "működését" szeretné megérteni az egyéni epikusnak
Éppen ezért leírom, hogy én mire emlékszem az egészből:
Az Entitás hivatott "enyhíteni" az elballanceolt epikus tárgyak rnd adta igazságérzet csorbulását. Azaz BÁRKI számáre elérhetővé teszi némi befektetés árán a %-os tárgyakat.
A ballance lehetőségnek
ÁRA VAN, melyért cserébe némi effektet is kaptunk. Ez lehetett volna akármi, de Miklós a sebgyógyítás mellett döntött, mely már meglévő szakértelem, így gyorsabb programozást eredményezett, valamint a gyógyító effekt miatt csökkentett leveretési lehetőséget, ezzel támogatva a portyát. (Puszta jóindulat részéről, hogy a tárgyak, és tudatturbó is beleszámít!)
És akkor a puszta működés:
-Laza 1misi LÉ-ért fel kell hozzá építeni az epikus emlékmű 2. szintjét
-A csatához 20-as sebgyógy kell, ez lehet turbózott/tárggyal növelt is akár
-30. szinttől lehet próbálkozni az entitásokkal
-Amennyiben beesel 15% ÉP alá, úgy -1 csp, és kisül egy sebzéskopmenzációnak megfelelő effekt rád
-Minden csata után regenerál 1-1,5% ép-t az entitás, mely regen mértékét csökkenti az epikus spec szaki
-Amennyiben kipurcan az entitás, úgy kapsz némi TP-t és LÉ-t, melynek mértéke nagyban függ a karakter és az entitás szintjének arányától
-3 naponta generálódik Entitás (Valszeg a 3 nap generálódástól generálódásig számít, és nem haláltól generálódásig. Persze nem teszteltem elsőre
)
-A következő entitás "kikérésekkor" kérhetsz szintugrást rá, mely maximum 3 szint lehet. (A max kikérhető entitás szintje kariszint+40.)
-15 megölt entitásonként 10 dukátért választhatsz 1 epikus tárgyat az entitás szintjének, és az azt megelőző kincstáblából. (A büntető jellegű tárgyak valszeg nem lesznek benne.)
Ha valamit kihagytam, szóljatok!