Felhasználónév: Jelszó:
Szerző
Topic neve: Egyeni epikus
népszerűOtoaakFérfi
Végzetúr mester
678 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Egyeni epikus
21. hozzászólás - 2009.08.31. 12:10:47
Szerintem ne legyen dukát, vezessünk be egy epikus pont számlálót. Minden levert epikus 1 pontot ér, a tárgyak ára pedig a következő:

A tárgyak tetszőlegesen választhatóak, onnantól ha valaki eléri az adott tier epikusait:

1. tier - 20 pont
2. tier - 30 pont
3. tier - 40 pont
4. tier - 50 pont
stb.

Ha jól tudom az első tier 20. epikusig tart és utánna 10 epikusonként kezdődik a következő tier. A fenti rendszerben mindenki dönthet arról, hogy megöl mondjuk 40 epikust (ezzel van 40 pontja) és választ 2 tier 1-es tárgyat vagy egy igazán erős tier 3-ast stb. Mindenki maga dönthet, hogy relatíve sok (mondjuk 100 epikus után 5 db tier 1-es) de gyengébb tárgya lesz vagy erős de abból meg max. 1-2 (100 epikus után mondjuk 1 db tier 9-es). Ezzel a szövetségi epikusozásnak továbbra is nagy jelentősége marad, aki elég erős hozzá az kiveheti magának a %-os cuccokat a tulajdonság/szakértelem fejelsztéshez, akinek meg ezek már megvannak azok taktikázhatnak, hogy a nehezen megszerzett epikus pontjaikat mikor és mire költik, sok kicsire vagy 1 igazán nagyra.

A dukát farmra meg külön szabályt kell hozni, ne akarjunk mindent 1 ötlettel megoldani mert ha később mégis hozzá kell nyúlni akkor megint az egész rendszert át kell dolgozni.( A legegyszerűbb és a legkorrektebb az lenne ha csak térkapus cuccokért járna dukát és LE-ért. Mert ugye sok szempontból jó lenne meghatározni a PP és a CSP között egy váltószámot (és oda vissza váltani is lehessen őket), ha pedig ez nem lehetséges akkor meg el kell felejteni az olyan fejlesztéseket (zarknod, dukát váltás stb.) ami csak az egyik erőforrást terheli mert torzítja a játékegyensúlyt, és előnybe hozza azokat akik az adott erőforrásra kevésbé vagy egyáltalán nem támaszkodnak. A csp/pp összevonása mindenesetre nagyon sok visszásságot megoldana,itt megint az jön képbe, hogy a portya fix. -LE-t is adjon amiért már vagy fél éve lobbizunk. A megfelelő rendszeren persze lehet agyalni, mindenesetre szerintem ez nagyon hasznos és fontos lenne.)
Yworl - the dead terrorist
Pontszám: 5
kedvelt tagDamageFérfi
Végzetúr mester
436 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Egyeni epikus
22. hozzászólás - 2009.08.31. 13:03:27 (Válasz Otoaak #21 hozzászólására.)
Megint tök másik téma, mint a topic alap témája, de azért emellett elég nehéz elmenni szó nélkül.
A PP/CSP összevonással elérhetnénk azt, hogy a TOP még erősebbé válik, mivel portyázni már amúgy sem szeretnek (meg lehetőségünk sincs rá annyira), így az extra bevételt levadászhatnák, amivel tovább növelhetnék a szakadékot, ami elválasztja őket a tömegtől.
Aki lent van, az meg égethetné feleslegesen az erőforrásait, ha mondjuk háborúba kerülne a szövetsége. Innen következik, hogy a szövetségi háborúk több sebből vérző rendszere abban a pillanatban szüntetné be a működését, amint ez megtörténik. (A citadellás - béke csarnokos szövetségekből így is sok van.) A pókoknak is jó lenne a fejlesztés, mivel az eddig csak turbópakolásra használt CSP-t leportyázhatnák. Átlag Józsi pedig szintén beszüntetné a portyát, mert azt látja a nagyoktól, hogy felesleges erre költeni, ha lehet belőle vadászni is.
Persze a fenti sorok írásakor feltételezem, hogy a portyából jövő fix LE kisebb, mint a vadászat LE.
Ha a portyabevétel lenne nagyobb, az még komolyabb torzulásokhoz vezetne (de beszélhetünk visszaélésről is, példaul kamuháborúról, kreatívval, fertőzéssel, bűvös tappancsos hordákkal).

Visszatérve az eredeti témához: Kell a dukátköltség a jutalmak mellé, különben visszaélés lesz a vége.
Válaszd ki az 1-est, kattints az "Értékelem"-re, örülj.
Pontszám: 5
népszerűKocosFérfi
Végzetúr mester
7685 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Egyeni epikus
23. hozzászólás - 2009.08.31. 13:29:04 (Válasz Damage #22 hozzászólására.)
Idézet: Damage - 2009.08.31. 13:03:27
A PP/CSP összevonással elérhetnénk azt, hogy a TOP még erősebbé válik, mivel portyázni már amúgy sem szeretnek (meg lehetőségünk sincs rá annyira), így az extra bevételt levadászhatnák, amivel tovább növelhetnék a szakadékot, ami elválasztja őket a tömegtől.


Amiket itt irsz nagyon nem alljak meg a helyuket. Egyet kiveve: a szakadek tovabb none.
Pontszám: 5
népszerűKocosFérfi
Végzetúr mester
7685 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Egyeni epikus
24. hozzászólás - 2009.08.31. 13:30:41 (Válasz Damage #14 hozzászólására.)
Idézet: Damage - 2009.08.31. 10:27:35
Így, belőve egy alapszintet már egész használhatónak tűnik a dolog. Ha meghatározott alapszintről indulnak a lények, akkor csak pókok és a visszafogott fejlődéssel játszók okozhatnak némi statisztikai torzulást.


Nekik az elejen elonyuk lenne, ugyanakkor a lassabb fejlodessel ezt idovel elveszitik.
Pontszám: 5
népszerűKocosFérfi
Végzetúr mester
7685 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Egyeni epikus
25. hozzászólás - 2009.08.31. 13:33:58 (Válasz Timcsike #15 hozzászólására.)
Idézet: Timcsike - 2009.08.31. 10:35:21
Az epikus lény leölésének költségét szerintem 15 dukátban meg lehetne határozni. Ez lassítaná az előrehaladást, hiszen a már említett 50-ik epikusig 250 dukát szükséges, ha közben minden epikus tárgyat elad a karakter.


Mar reg nem tartunk ott (sot sztem soha nem tartottunk), hogy minden egyeni epikusbol pottyan valami. 750 dukat lenne igy az 50 epikus koltsege.
Pontszám: 5
népszerűOtoaakFérfi
Végzetúr mester
678 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Egyeni epikus
26. hozzászólás - 2009.08.31. 13:48:49 (Válasz Damage #22 hozzászólására.)
PP/CSP váltást nem véletlen tettem zárójelbe mert csak mellék szál volt, a postom lényege egyáltalán nem ez volt, fölösleges ide offolni ezzel kapcsolatban.

Azzal a költséggel amit én javasoltam, ha valaki kb. 70-80-as szinten kivesz max. 50 dukátot 100 epikus leölésével az legyen boldog vele, én ezt nem tekintem visszaélésnek. De szerintem a többség nem dukátra fog hajtani ha ő maga válsztja a tárgyat hanem hasznosabbra költi. Ne misztifikáljuk már túl ennyire a dukát értékét, a tárgyak számát mindenképpen korlátozni kell. Aki arról álmodozik, hogy az egyéni epikusozással majd minden létező epikus tárgyat begyűjthet vagy minden epikus után kap valami cuccot az nagyon el van tévedve.

Én a rendes epikus szabályait használnám itt is, csak a tárgyjutalom és az aktiválás költégébe nyulnék bele (állat fejlődés is maradhat). Legyen fele annyi az aktiválás LE költsége mint a pilon töltésnek (csp költség nélkül) és ezek után senki nem mondhatja, hogy ingyen jutnak a karakterek az epikus cuccokhoz(az állatfejlődést kompenzálná az aktiválás költsége), ez logikus is lenne hiszen a karakter egyedül aktiválja az emlékművet nagyobb erőfeszítést kíván. Vagy ahogy korábban már javasolták az epikus emlékműnek legyen több szintje és az szabályozza hány epikust ölhet a karakter. (Bár ezzel vissza lehet élni építőrabszolgával stb.)
A hozzászólást Otoaak módosította 2009.08.31. 13:51:49-kor
Yworl - the dead terrorist
Pontszám: 5
népszerűKocosFérfi
Végzetúr mester
7685 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Egyeni epikus
27. hozzászólás - 2009.08.31. 13:52:30 (Válasz Otoaak #21 hozzászólására.)
Alapvetoen jo az irany de eltulzottnak erzem az arakat.
Egybekent nem tudom mi az a tier (allat nemetul), de az elso az a 10. epikusig tart.
Inkabb legyen targyszint-20. Ket komolyabb kincs kiverese mar igy is rendkivul sokaig tart. Ez 10-rol indul es otosevel no, gyakorlatilag a fele annak amit irtal.
A hozzászólást Kocos módosította 2009.08.31. 13:54:16-kor
Pontszám: 5
népszerűOtoaakFérfi
Végzetúr mester
678 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Egyeni epikus
28. hozzászólás - 2009.08.31. 14:04:37 (Válasz Kocos #27 hozzászólására.)
A leglényegesebb és leginkább vonzo az egyéni epikusban szerintem sokak számára a %-os tárgyak megszerzésének a lehetősége, ennél lényegesen többet szerintem ne lehessen kihozni belőle már ez is brutálisan nagy táp. Rövid távon valóban sok a költség de hosszú távon szerintem nem lenne jó, ha halmozni lehetne a tárgyakat.
Yworl - the dead terrorist
Pontszám: 5
népszerűMiklós
Adminisztrátor
3614 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Egyeni epikus
29. hozzászólás - 2009.08.31. 14:19:57
Ahogy írtam, ebben a formában (nem esik kincs minden szörnyből) elfogadhatónak tartom a javaslatot, ezért a részleteket kell tisztázni, és utána meg fogjuk csinálni.

A feltételt mint épületet jónak tartom, és valóban az epikus emlékmű további szintre való építése lenne a legkézenfekvőbb. Az is ésszerű, hogy az epikus épület szintje határozza meg, maximum milyen epikust ölhetsz. Ez talán azért lehet hasznos, mert elképzelhetőnek tartok egy olyan helyzetet a játékban, amikor lesz olyan játékos, aki képes egy, a szövetségi szinten kapottnál nem sokkal gyengébb epikust is megölni, így viszont lenne egy elméleti korlát. Esetleg függővé tehetjük attól is, hogy a szövid meddig jutott: maximum szövi által leölt epikus - 20-ast kérhetnél ki. Ekkor továbbra is érdemes lenne szövi szinten csinálni az epikust.

A kincsnél mindenképp azt javaslom, hogy választható legyen, ellenkező esetben a problémára (tul, szak növelő tárgy megszerzése) nem adtunk megoldást. Azt kell eldönteni, hogy milyen gyakran legyen kincs. Én mindenképpen azt szeretném, ha ezen a módon csak néhány, esszenciális epikus tárgyhoz lehetne jutni, nem pedig egy szekrénnyihez, ezért a 15-20 epikusonként 1 tárgyat javaslom. A szint+10. szintű epikusról (nyilván ez magában hordozza, hogy min. 40 szinten nyílna erre lehetőség), ez eleinte nagyon könnyű lesz, de ez azt is jelentené, hogy 1-2 kincset mindenki meg tud szerezni, végülis ez a dolog célja.

A kincs melyik táblázatból legyen, erre 2 lehetőség van, az egyik, hogy az utoljára megölt epikus kincstáblájából (egy tábla mindig 10 tárgyból áll), vagy pedig mindenképp az első kincstáblától indulunk. Ez esetben aki későbbi szinten kezdi, annak erősebb epikusokat kell legyőzni ugyanahhoz a kincshez (nem tudom, ez szerencsés-e).

Milyen gyakorisággal lehessen új epikust támadni. Semmiképp sem támogatom újabb erőforrások (epikus pont stb) bevezetését. Elsőre az sem tetszik, hogy egy szakértelemtől függően egyre rövidebb időközönként lehessen fejleszteni. Bár tudom, hogy a legtöbb dolog igy van megoldva, de egy utólag bevezetett dolognál ez nagyon kedvezne az élmezőnynek. Ők gyorsan kinyomnák a szakértelmet és bedarálnák az epikusaikat, míg a hátrébb jövők csak hetente 1x tudnának ütni egyet. Szerintem jobb lenne egy fix, ésszerű korlát. A cél az, hogy az első 1-2 tárgyat aránylag hamar meg lehessen szerezni, de aki tápos ne szaladhasson nagyon előre. Ezért esetleg eleinte lehetne rövidebb az idő. Pl. 24 óra + leölt epikusok * 2 óra. Ha lenne is rá szakértelem, max. az idő növekedésének lassítására, nem pedig az idő csökkentésére és az ölés gyorsitására szolgálna. A két epikus közti támadási idő ugyanúgy lenne, mint a normál epikusnál.

Állatok fejlődése. Ha az egész nem kerül erőforrásba, akkor az állatok sem fejlődnének. Ha erőforrásba kerül (pl. minden ütés 1 CSP), akkor az állatok fejlődhetnek nyugodtan. Esetleg azt lehet, hogy nincs erőforrás költség, de csak az alacsony szintű állatok fejlődnek (úgy, mint amikor téged támadnak és levernek).

A kristálypontot én ebbe nem keverném bele. A kristálypontos fejlesztés többek között pont emiatt fog csúszni amúgy is. A dukátról, a kincs átvételekor automatikusan fizetsz 10 aranydukátot, és akkor ezzel nem sem lesz gond.

Van itt még egy probléma. Ez azért masszív sebződést fog jelenteni, még kevésbé lesznek portyacélpontok, ami nem feltétlenül jó a játéknak. Erre megoldás lehet, hogy csak akkor engedi a gép ütni az epikust, ha legalább 40-50% ép-n vagy. Ez esetben "leveretésre" nem lehet használni a mini-epikust, csak ha tényleg ölni akarod. Gyógyitalokkal, mágikus regenerációval ez úgyis megoldható.

Szerepjátékosi háttér, hogy ezek most epikusok vagy micsodák, ezt én majd kitalálom.
Pontszám: 9.69
népszerűKocosFérfi
Végzetúr mester
7685 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Egyeni epikus
30. hozzászólás - 2009.08.31. 14:21:30 (Válasz Otoaak #28 hozzászólására.)
En ugy gondolom, hogyha fel evente egy targyat ki tudsz szedni belole, az azert jo.
A legolcsob 10%-os targy is 45-os szintu. Ez 25 pontba kerulne az en rendszeremben, 50 a tiedben. Ha mondjuk szint+10-rol indulunk, akkor az 50 az nagyon hosszu tavu.
Bar igaz az is, hogy a 10% meg kevesnek tunik.
Szint-10? Igy 35 pont az elso 10% targy, barmilyen komolyabb targy 30-40 pont.
De meg ide is beraknek egy olyat, hogy egy szint utan egy epikus 2 pontot adjon. Mert ott mar 60-70 pont lesz egy olyan targy amit erdemes felvenni. Mondjuk a 100. epikustol 2 pont, 200. epikustol 3 pont stb.
Pontszám: 5
népszerűKocosFérfi
Végzetúr mester
7685 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Egyeni epikus
31. hozzászólás - 2009.08.31. 14:35:14 (Válasz Miklós #29 hozzászólására.)
Idézet: Miklós - 2009.08.31. 14:19:57
A kincsnél mindenképp azt javaslom, hogy választható legyen, ellenkező esetben a problémára (tul, szak növelő tárgy megszerzése) nem adtunk megoldást.


Teljesen jogos.

Azt kell eldönteni, hogy milyen gyakran legyen kincs. Én mindenképpen azt szeretném, ha ezen a módon csak néhány, esszenciális epikus tárgyhoz lehetne jutni, nem pedig egy szekrénnyihez, ezért a 15-20 epikusonként 1 tárgyat javaslom. A szint+10. szintű epikusról (nyilván ez magában hordozza, hogy min. 40 szinten nyílna erre lehetőség), ez eleinte nagyon könnyű lesz, de ez azt is jelentené, hogy 1-2 kincset mindenki meg tud szerezni, végülis ez a dolog célja.


Ennel lehet ritkabb a kincs. Igy meghamar osszejonne 2-3 targy.

Pl. 24 óra + leölt epikusok * 2 óra. Ha lenne is rá szakértelem, max. az idő növekedésének lassítására, nem pedig az idő csökkentésére és az ölés gyorsitására szolgálna. A két epikus közti támadási idő ugyanúgy lenne, mint a normál epikusnál.


Gondolom az utolso mondat a ket utes kozti idorol szol, teljesen korrekt.

Állatok fejlődése. Ha az egész nem kerül erőforrásba, akkor az állatok sem fejlődnének. Ha erőforrásba kerül (pl. minden ütés 1 CSP), akkor az állatok fejlődhetnek nyugodtan. Esetleg azt lehet, hogy nincs erőforrás költség, de csak az alacsony szintű állatok fejlődnek (úgy, mint amikor téged támadnak és levernek).


Hat az 1 CSP nagyon agyonvagna a dolgot, no meg mivel ugysem lehet folyamatosan utni, ezert utesenkenti eroforrasra nem hiszem, hogy szukseg lenne.

A kristálypontot én ebbe nem keverném bele.


Csak egy otlet volt.

Van itt még egy probléma. Ez azért masszív sebződést fog jelenteni, még kevésbé lesznek portyacélpontok, ami nem feltétlenül jó a játéknak. Erre megoldás lehet, hogy csak akkor engedi a gép ütni az epikust, ha legalább 40-50% ép-n vagy. Ez esetben "leveretésre" nem lehet használni a mini-epikust, csak ha tényleg ölni akarod. Gyógyitalokkal, mágikus regenerációval ez úgyis megoldható.


Esetleg a leveretes megakadalyozasara lehet valami buntetes, ha a karakter beajul.
Pontszám: 6.67
fórumozóRicardoFérfi
Végzetúr mester
1600 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Egyeni epikus
32. hozzászólás - 2009.08.31. 14:38:01 (Válasz Kocos #31 hozzászólására.)
Ha a karatert ájultra sebzi az egyéni epikus akkor bukik 1 csp-t. Így mindenki gyógyitallal vagy alapból sok hp-val esne csak neki a dögöknek, ami lehet hogy még növelné is a portyacélpontok számát.
Szabályosan játszom és mindent megteszek azért, hogy mások is így játszanak. Ha ez nem tetszik, nyugodtan nyomj az egyesre.

Hentes őrmester - Fekete Liga ~ a legridegebb gonosz
Pontszám: 8.64
irritálóTrimble2Férfi
Végzetúr tehetség
149 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Egyeni epikus
33. hozzászólás - 2009.08.31. 15:08:58
Teljesen felesleges fejlesztésnek tartom ezt az "újra ölhessük meg egyedül az epikusokat" sztorit. Mondok erre egy hasonlatot:

A szövetségedben tudsz térkapuzni és epikusozni is. Ezzel a fejlesztéssel gyakorlatilag a térkapuzást szeretnétek "epikussá tenni". Epikus térkapu... A következő nem túl fantáziadús ötletetek az lesz, hogy 1 egész szövetség vs. játékos? Ilyen sincsen még. Szerintem ez is tök felesleges lenne. Más irányban kéne elindulni és kihagyni ezt az epikusölős részt.

Ötleteltek össze-vissza (ez a baj, hogy össze-vissza) és rengetegen meg csak ülnek a monitor előtt és nem reagálnak soha, semmire, persze, hogy a "szűk" fórumozó közösség ötleteit veszik elő, ha fejlesztésről van szó.
Fejleszd az oszlopod mozgalom egészséges tagja.
Pontszám: 3.21
fórumozóRicardoFérfi
Végzetúr mester
1600 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Egyeni epikus
34. hozzászólás - 2009.08.31. 15:13:27 (Válasz Trimble2 #33 hozzászólására.)
Erre azért van szükség, mert a tulajdonság és szakértelem csökkentő epkius tárgyak teljesen felborítják a játék egyensúlyát. Aki ilyenhez hozzá tud jutni az játszhat tovább kényelmesen és figyelheti ahogyan egyre több karaktert ver agyon napi szinten, aki meg nem tud ilyet szerezni az idővel a futottak még kategóriába kerül.

Ha berakjuk, hogy a hordaparancsnoktól a hatalmas harcok miatt 70. és 75. szinten mindenki megkap 1-1 ilyen tárgyat, akkor ötletelhetünk komolyabb, jobb fejlesztésen.
Szabályosan játszom és mindent megteszek azért, hogy mások is így játszanak. Ha ez nem tetszik, nyugodtan nyomj az egyesre.

Hentes őrmester - Fekete Liga ~ a legridegebb gonosz
Pontszám: 7.50
népszerűArielFérfi
Végzetúr mester
3532 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Egyeni epikus
35. hozzászólás - 2009.08.31. 15:19:06 (Válasz Miklós #29 hozzászólására.)
Ha 15-20 epikus leölése után jár egy tárgy, akkor jó lenne, ha az utolsó két táblából lehetne tárgyat választani, hogy ne csússzon ki egy-egy tizes tábla se.
A következő epikus leölésének idejét konstansra állítanám. Az egy nap szerintem túl gyors, nagyon lecsökkenhet a portyacélpontok száma, ami senkinek sem jó. Ha pedig növekszik az idő, akkor nagyon lelassul az egész az időkorlát miatt. Túl sokat fejlődik majd a karakter és túl ritkán tudja majd ölni az epikust az időkorlát miatt, így a puhány epikusok miatt ez is térkapuvá degradálódna azoknak is akik kihívást keresnének benne. Szerintem a konstans 2-3 nap hosszútávon jobb lenne.
Dutch ötlete tetszik, ha elájul a karakter veszítsen csp-t, így vadászathoz nem használná a nép.
A gyakorló állatokat is lehessen gyógyítani, a gyógyuló állatok is mehessenek gyakorolni. Pihenés közben lehessen vadászni.
Pontszám: 5
irritálóTrimble2Férfi
Végzetúr tehetség
149 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Egyeni epikus
36. hozzászólás - 2009.08.31. 15:19:26 (Válasz Ricardo #34 hozzászólására.)
Idézet: Ricardo - 2009.08.31. 15:13:27
Ha berakjuk, hogy a hordaparancsnoktól a hatalmas harcok miatt 70. és 75. szinten mindenki megkap 1-1 ilyen tárgyat, akkor ötletelhetünk komolyabb, jobb fejlesztésen.


Igen, ez jobban hangzik, valami karaj próbatétel, hogy ne kerülj esetleg hátrányba, de ne tudd mondjuk már holnap újra megpróbálni, ha elsőre belebuksz. Vagy szimplán csak egyszer próbálkozhatsz. Bár nekem ez már most egy massza, annyira elkalandoztak ezzel kapcsolatban a gondolataim, hogy azt le se lehetne programozni...
Fejleszd az oszlopod mozgalom egészséges tagja.
Pontszám: 3
fórumozóEliteninjaFérfi
Végzetúr mester
957 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Egyeni epikus
37. hozzászólás - 2009.08.31. 15:25:10 (Válasz Ariel #35 hozzászólására.)
Ha nagyon ritkán lehetne ütni akkor szerintem minimális reg kéne neki.
V1:Eliteninja
Pontszám: 5
kedvelt tagBirkaFérfi
Végzetúr mester
4520 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Egyeni epikus
38. hozzászólás - 2009.08.31. 15:30:02
Kellemes csalódás részemről a mostani helyzet!
Az eddigi reakciók alapján azt hittem teljesen elzárkózik Miklós az egésztől...

Pár dolgot felvet a dolog:
-Amennyiben épület függő a szint úgy le kell programozni, hogy "saját" épületet lehessen építeni... (A jövőben természetesen eza megírt kód csak hasznos lehet...)
-Ha CSP-ért lehet ütni a "mini" epicet az teljesen hazavágja az egészet. PP esetén még meg is lehetne ideológizálni.
-Miért kell szakihoz kötni az epic üthetőség sűrűségét? Minél jobban korlátozod, vagy korlátok közé teszed az ütést, annál inkább verseny lesz belőle, és kényszer, hogy mindig optimális időközönként lehessen ütni!

Viszont van egy teljesen jó épületünk, és jelenleg is növekvő pontrendszerünk!
Ez a térkapu!
Tehát nézzünk egy koncepciót:

Nevezzük epikus csapdának az új épületet, amit csak akkor építhet fel az illető magának, ha van epikus emlékműve a szövetségének!
Aktiválni csak akkor tudja, ha tagja olyan szövinek, melynek van Epikus emlékműve!
-Aktiválási költsége térkapu pont. A térkapuba fektetett töblet energia epikus lény átjövetelét eredményezi, melyet a csapda "elkap". Ha a TP költséget folyamatosan növekvőre lőjük be, akkor értelmet kap a térkapu 12 felé építése is! Azaz első epik mondjuk 6 pont, és onnan minden 3. epik növeli 1 ponttal... 18. epik után már 12++ térkapu kell! Nézzük ezt időben: első epik után a második 12 óra múlva "hívható" ki, és ez az idő folyamatosan növekszik ugye...
-Mivel kőkemény TP-vel fizetünk érte, így blökik fejlődése, morál növekedése a TP csata helyett mindenképpen kéne ugye. Az ütések sűrűsége az epikus spec skillel csökkenthető lenne.
-Term megütni a "mini" epicet csak 50-70% életpont felett lehet ugye...
-A "becsapdázott" epik szintje mindenképpen a karakter szintjétől lenne függő, de természetesen nem koncentrálhat a kari olyan epikre ami eddíg még nem jött a térkapuból neki. Érdekes elképzelés lehet az is, hogy a térkapun amúgy is étlépő lénynek megfelelő epikusok jönnének... (Hirtelen fogalmam nincs ez szintben hogy viszonyul a karakterhez...)
-Alapvetően a dijjazás minden leölt epikenként lenne valamilyen FIX térkapus relikviával, de epik ékszer lehetne x, majd újabb x+5, majd x+10 stb lelölt epikenként ugye 10 dukátért... Legegyszerűbbnek az tűnik, ha a leölt epik kincstáblájából 1re rá lehetne bökni!

Valaki valami buktatót lát az elképzelésben?
A hozzászólást Birka módosította 2009.08.31. 15:52:40-kor
Pontszám: 5.69
irritálóTrimble2Férfi
Végzetúr tehetség
149 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Egyeni epikus
39. hozzászólás - 2009.08.31. 15:44:46 (Válasz Birka #38 hozzászólására.)
Idézet: Birka - 2009.08.31. 15:30:02

-Amennyiben épület függő a szint úgy le kell programozni, hogy "saját" épületet lehessen építeni... (A jövőben természetesen eza megírt kód csak hasznos lehet...)
Nevezzük epikus csapdának az új épületet, amit csak akkor építhet fel az illető magának, ha van epikus emlékműve a szövetségének!
Aktiválni csak akkor tudja, ha tagja olyan szövinek, melynek van Epikus emlékműve!
-Aktiválási költsége térkapu pont. A térkapuba fektetett töblet energia epikus lény átjövetelét eredményezi, melyet a csapda "elkap". Ha a TP költséget folyamatosan növekvőre lőjük be, akkor értelmet kap a térkapu 12 felé építése is! Azaz első epik mondjuk 6 pont, és onnan minden 3. epik növeli 1 ponttal... 18. epik után már 12++ térkapu kell! Nézzük ezt időben: első epik után a második 12 óra múlva "hívható" ki, és ez az idő folyamatosan növekszik ugye...



- És teszem azt, ha átmegy egy másik szövetségbe a végzetúr viszi magával az epikus csapdát, mint épületet? Az hülyén jön ki. - szerk. az új tárgytípus meg nem jó ötlet mert a fejlesztők nem szeretik
- Az erőforrás lehetne térkapu pont helyett 1pp és 1 cs - emögött nincs semmi utánaszámolás, csak egy javallat
A hozzászólást Trimble2 módosította 2009.08.31. 15:46:13-kor
Fejleszd az oszlopod mozgalom egészséges tagja.
Pontszám: 5
népszerűRokamokaFérfi
Végzetúr mester
688 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Egyeni epikus
40. hozzászólás - 2009.08.31. 15:52:05 (Válasz Trimble2 #39 hozzászólására.)
A CSP miatt az optimalizátorok (vagy akárhogy is akarjuk őket nevezni, ne tessék belekötni), a PP miatt a pókok alapból odáznák az ötletet, és igazuk lenne. Sőt! Az átlag játékos sem szívesen áldozna rá ilyet.

Nekem a térkapupont és a nullára ütés miatti CSP-büntetés is tetszik...
Pontszám: 8.75
Dobókocka - a sokoldalú kiegészítőAz Idő Kereke tovább forog! Megjelent a befejező trilógia utolsó része!