Felhasználónév: Jelszó:
Szerző
Topic neve: Egyeni epikus
népszerűRokamokaFérfi
Végzetúr mester
688 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Egyeni epikus
361. hozzászólás - 2009.09.15. 09:39:48 (Válasz Kocos #356 hozzászólására.)
Epikus spechez kötni alapból az egészet? Aki ez alapján anélkül menne, hát nem irigylem. Hány végzetúr rendelkezik maxos akadémiával...?
Pontszám: 8.71
irritálóSun13Férfi
Végzetúr tehetség
212 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Egyeni epikus
362. hozzászólás - 2009.09.15. 10:48:24 (Válasz Rokamoka #360 hozzászólására.)
Szeretem az ilyen kritikát aki át sem gondolja a dolgot csak beír valamit.

- Lehet hogy valamit félreértek, de szerintem a sebgyógyítás arra jó, hogy mikor téged támadnak nehezen vernek le 15% alá, mert a fele sebzést mindíg viszagyógyulod. Mikor én támadok akkor nem sok hasznát veszem. Egyedül a manóknál vettem észre hogy egyszer mikor megvertek visszagyógyított, de epikus soha nem gyógyít vissza. Tehát mindenkinek magas sebgyógyítása lesz, kicsit több célpont, de attól még ugyanúgy eltűnik az emberek nagy része az egyéni epikustól ha ő támadja. Nem tudom neked van-e sebgyógyításod, nekem 30 alapból.

- Egy óra üresjárat? Olvastad amit írtam egyáltalán????? Szerinted ha van egy órád leverni egy szörnyet az üresjárat? Persze ha megölted akkor elöbb is visszatérhetsz, nem kötelező egy óráig semmittenni. A cél inkább az lenne hogy ne egy újabb olyan lehetőség legyen hogy óránként itt kell szórakoznom, és gép elött töltenem a fél életem ha játszani akarok.
Pontszám: 4.97
népszerűMortimerFérfi
Végzetúr mester
4247 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Egyeni epikus
363. hozzászólás - 2009.09.15. 10:57:30 (Válasz Sun13 #362 hozzászólására.)
Miklós ötletelése szerint a sebgyógyítás egyéni epikusnál mindig kisülne. (Én nem teljesen értem hogy gondolja ezt; azzal összekötve, hogy nem rak be semmilyen időkülönbséget az ütések közé csak katt katt lesz az egész. Ha pedig várni kell, akkor meg ismét nő a játékkal töltendő idő, amit egyértelműen nem akar - helyesen.)

http://forum.vegzetur.hu/index.php/topic,216.300#hsz320 és #312.
Az egészséged érje el a szinted kétszeresét!

Minden információ a Végzetúrról! Küldetések szakértelmek felsorolása, és még LE-t is kapsz, ha használod!http://vegzetur.wikidot.com/
Pontszám: 8.47
népszerűRokamokaFérfi
Végzetúr mester
688 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Egyeni epikus
364. hozzászólás - 2009.09.15. 12:18:44 (Válasz Sun13 #362 hozzászólására.)
Jelenleg ott tartunk, hogy ha az epikus nullára üt, akkor veszítesz egy CSP-t, illetve azonnal visszagyógyulsz 15%-ra. Ha a sebgyógyítást félre is tesszük - márpedig mivel senki nem tiltakozott, nagy valószínűséggel bekerül -, ami által csak még több áldozatot remélhetünk, ez már önmagában rendkívül növelné a portyalistán lézengők számát. Ugyanis, ha nem akarok elájulni, egy megfelelő erősségű epikusnak nem 15% ÉP-vel megyek neki, jól sejtem?
Ezzel szemben az egy óra védettség a szöges ellentéte a portyázás kiterjesztésének, mivel az egyéni epikust nem lehet majd leveretésre használni (a kezdetektől erre törekszünk).
Tehát: ugyanabban a cuccban vagyok végig, betárazok kismillió gyógyitalt, és pár kattintásból bedarálom, és ezért még kapjak egy óra védettséget? No nekem ezt jelenti az üresjárat.
Pontszám: 8.71
népszerűOtoaakFérfi
Végzetúr mester
678 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Egyeni epikus
365. hozzászólás - 2009.09.15. 12:45:11
Szerintem még mindíg az a legegyszerűbb ha nem regenerál az egyéni epikus és csak a győztes csaták számítanak a sebzésben. Nem hiszem, hogy létezne középút ebben a dologban mer vagy nem számít semmit a regeneráció és akkor meg minek vagy folyamatosan ideköti az embert, hogy időben le lehessen verni, vagy a leprogramozást bonyolítja meg fölöslegesen. 10k életerővel indulnak az epikusok ha olyan regent adunk ami már ott is számít akkor a 100k-s dögöket senki nem fogja tudni agyonverni. Ha meg úgy lőjük be, hogy a 100k-s is verhető maradjon akkor meg annyira kevésre kell állítani, hogy szinte semmi értelme nem lesz. Az 1-2k csaták közötti gyógyulás még nagyon magas szinten is irreális, a regeneráció gyakorlatilag egyfajta elnyelés az epikusnak, és ne az legyen már a kihívás, hogy át tudom e ütni ezt az elnyelést hanem az, hogy le tudom e győzni az ellenfelemet.

Aki nem tudja rendes csatában legyőzni az epikust az meg a kincset se érdemli meg, szerintem hülyeség lenne itt is engedni azt, hogy vesztes csatákkal haladjon a karakter. Itt nem szövetségi epikusról van szó aminek erősebbnek kell lennie a karakternél hanem egyéniről. Aki kincset akar az igenis győzze le az epikust ne a mennyiség hanem a minőség számítson. Enélkül szerintem csak gyógyital korláta lenne az epikusozásnak és kellő gyakoriságú támadás esetén bárki meg tudna ölni bármekkora epikust amíg a regenerációt át tudja ütni. A sok támadás meg megint csak a sírások melegágya lesz, hogy sokat kell a gép előtt ülni és a regen miatt 2 napig kell folyamatosan ütni a dögöt stb.

A leüttetésekre kellő büntetés szerintem a CSP vesztés, főleg ha azt nézzük, hogy ha beájul valaki azzal biztosan nem haladt az epikussal sem. A sebgyógyítás pedig maximum (ehhez elég magas sebgyógyítás kell azért) a felét adja vissza a bekapott sebzésnek szóval azt senki nem fogja tudni eljátszani, hogy zsinórban a regent életerőből újra és újra támadni tud mert mindíg csak max! a felét kapja vissza, a hangsúly itt tényleg a max-on van amihez nem elég a 30-as gyógyítás (azt hiszem kb. 60-as kell minimum).

Teszem azt mondjuk 65-ös szinten 10k maxép-vel nyílván nem maxról fog ütni a karakter (különben 8-9 szintel feljebbről azonnal lecsapják) 5-6k-val ha nekimegy az ennek a szintnek megfelelő egyéni epikusnak és az betaknyol neki 4k-t mondjuk 40-es gyógyítással visszakap 1500-at lesz neki újra 2500-3500 életereje ami már mégegy támadásra sem elég, sőt az 1500-as gyógyulás miatt ebben az esetben a csata végére semmiképpen nem tud még 15% alá sem kerülni.

Nemrég ugye megnőtt az epikusok fizikai sebzése én egyáltalán nem féltem őket, hogy keveset fognak sebezni, főleg ha nem az elejéről hanem szintnek ill. szint +10-nek megfelelő dögöket kapunk. De a gyórsítós rendszer is tetszik a lényeg, szerintem az, hogy el lehessen érni azt a szintet ahol már keményen meg kell küzdenie a karakternek a győzelemér de előbb utóbb azért meg tudja csinálni és ne az legyen, hogy hónapokra előre felgyülnek az epikusok egyeseknek mert nem tudnak nem, hogy két-háromnaponta de hetente se epikust ölni mert nem tudják 5-6 órára géphez kötni magukat.
Yworl - the dead terrorist
Pontszám: 5.51
népszerűKocosFérfi
Végzetúr mester
7685 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Egyeni epikus
366. hozzászólás - 2009.09.15. 13:29:19 (Válasz Otoaak #365 hozzászólására.)
Idézet: Otoaak - 2009.09.15. 12:45:11
vagy a leprogramozást bonyolítja meg fölöslegesen


Ha a csata elotti regenre gondolsz azt technikailag joval egyszerubb megvalositani, mert nem kell merni az elozo utes ota eltelt idot.
Pontszám: 6.77
népszerűKocosFérfi
Végzetúr mester
7685 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Egyeni epikus
367. hozzászólás - 2009.09.15. 13:36:49 (Válasz Otoaak #365 hozzászólására.)
Idézet: Otoaak - 2009.09.15. 12:45:11
Az 1-2k csaták közötti gyógyulás még nagyon magas szinten is irreális, a regeneráció gyakorlatilag egyfajta elnyelés az epikusnak, és ne az legyen már a kihívás, hogy át tudom e ütni ezt az elnyelést hanem az, hogy le tudom e győzni az ellenfelemet.

Aki nem tudja rendes csatában legyőzni az epikust az meg a kincset se érdemli meg, szerintem hülyeség lenne itt is engedni azt, hogy vesztes csatákkal haladjon a karakter. Itt nem szövetségi epikusról van szó aminek erősebbnek kell lennie a karakternél hanem egyéniről.


Rengeteg negativ oldalat latom a felvetesednek:
Ha erosebbre fejleszted magad egyeni epikussal szemben, mint a szukseges minimalis, annak nem lesz ertelme, hiszen ugyse szamit, hogy 4:3 vagy 10:1 aranyban nyersz.

Kiveszel egy komoly taktikai es egyben KITORESI lehetoseget is, miszerint egy karakter komoly eroforrasokat bealdozva az erejenek megfelelonel elobb jar egyeni epikusban. Ez egy dontesi pozicio lenne, a te verziodban ilyen nincs.

Az epikus specializacio elveszti ertelmet az egyeni epikus viszonylataban.

Ezzel szemben a mesterseges regen PONTOSAN ugyanazt csinalja, mintha folyamatosan gep elott ulnel es gyepalnad az epikust csak par percbe zsufolva. Igazabol egyetlen dolgot kuszobol ki ez a megoldas - ezert zsenialis - azt az egyet, amit Miklos (asszem joggal) kifogasolt, a jatekhoz kotest es idoigenyt.
Pontszám: 7.85
kedvelt tagBirkaFérfi
Végzetúr mester
4520 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Egyeni epikus
368. hozzászólás - 2009.09.15. 14:13:02 (Válasz Kocos #367 hozzászólására.)
Kocos, köszi a dicséretet

Elég alapvető az, hogy ha az idő függést szeretnénk minimalizálni, akkor szinte folyamatosan üthetővé kell tenni az egyéni epikust. Persze a folyamatosba is kell egy minimális technikai szünet, mint a kém okuláréba. (Ezért írtam az 1 percenként üthető epiket.)
Innen már csak 1 lépés az, hogy ha non-stop ütöm az epiket, akármekkora regenje van megsorozom 10 perc alatt 10x a regen ki van iktatva. Azaz valahogy meg kell oldani, hogy legyen regen, de kordában tartható, innen jött az ötlet, hogy minden csata előtt kapja a mesterséges regent, ezzel vagy pár legyet egyszerre csapva le:
-Nem kell figyelni a timerre (újabb adatbázis adat)
-Nem iktatja ki az epikus regenjét teljesen
-Megszűnik az időfüggés
-Erőforrás igényes az epikus (azaz gyógyitalal, manaital) igényes, ha valaki nonstop ütni szeretné, ha valaki több időt szán a dologra sima regenből is ütheti. Azaz "jutalmazva" vannak a kockák, és nem érzik pofon vágva magukat, viszont a ritkán belépő emberek is részt tudnak venni a dologban...

A sluszpoén az, hogy jelen modellben az "instant" regen csökkentését se árt megnézni, erre tökéletes megoldásnak tűnik a szintenként -1,5% regen epikus spec alapján. Felmerült, hogy nem mindenkinek van 15-os akadémiája. Van akadémia túrizmus, és 55. szinten még le tudom verni egyedűl a mostani regenjét is a 75-ös szintű epikusnak, azaz a regen csökkentésének szükségessége sokkal később lépne életbe a mostani regenek mellett is akár!

-Kérdés csak az, hogy a portya lista ürülés mennyire komoly fenyegetés, most is le tudják magukat veretni az emberek ugye.
-Abban is van valami, hogy megveszek egy gyógyitalt, kimászok 15% alól, és mire ütném az epiket már beportyázott egy portyalista frissítő script... (Bár ez nem ennek a topicknak a témája, valahol már kiveséztük...)
Pontszám: 6.58
kedvencOffsboyFérfi
Végzetúr mester
4654 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Egyeni epikus
369. hozzászólás - 2009.09.15. 14:46:53
Ötletelgettünk sok mindent, érvek tömkelege, jó lenne ha tudnánk valamit milyen irányba haladjunk tovább. Ehhez viszont Miklós kell
Van már valami konkrétum (akármilyen kevés is az), hogy tudjuk mi az ami fix, és mi az ami még függőben van (na és amit a bevezetés előtt az orrunkra kötsz:))?
Csak mert szerintem remek ötletek is hangzanak el, de ha már egyik-másiknak alapkoncepciója nem egyezik a ti véleményetekkel, akkor felesleges nagyobb mélységekben gondolkodni rajta. Mehetne az ötletelés úgy, hogy megmondod a fő csapásirányt; nektek is jó, mert jobban tudunk segíteni, nekünk is jó, mert hamarabb lesz kész
A hozzászólást Offsboy módosította 2009.09.15. 14:47:25-kor
Mini event menetrend - https://goo.gl/0W5E6l
Pontszám: 8.11
kedvencOffsboyFérfi
Végzetúr mester
4654 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Egyeni epikus
370. hozzászólás - 2009.09.15. 16:46:59
Még valami eszembe jutott...az epik spec (mivel akinek már megvan elég sokat költött rá) véleményem szerint szemmel látható előnyt kellene, hogy jelentsen az egyéni epikusnál is, ezáltal az alacsonyabb szintű karaktereknek is megérje kifejleszteni.
Tény ugyanis, hogy egy 40. szintű karakternek nem előny az, ha kifejleszti és egy 100+ szintű lény 10 percenként varázsolja nullára. Akkor nem érné meg kifejleszteni. Ezért gondolom, hogy érdemes lenne egy olyasvalamit betenni, hogy a szaki minden szintje pl. +1% sebzést ad egyéni epikus ellen; max 50, nem is túl nagy táp, de maxra kifejlesztve bizony érezhető. Persze a szám majdhogynem hasraütésszerű, de szerintem élvezhetné egy részét a 30-40. szintű is annak, amekkora előnyt jelent egy 70. szintűnek, hogy 10 percenként darálja az epikust.
Persze a másik ág, hogy nem tudjuk mennyi időnként lehet majd támadni az egyénit (hogy az időt befolyásolja az epik spec), ezért ezen a területen nem is folynék bele a kompenzációba. Ezért lenne jó, ha lenne valami konkrétum amibe kapaszkodhatnánk a további elmélkedésben.
Vélemények?
A hozzászólást Offsboy módosította 2009.09.15. 16:47:48-kor
Mini event menetrend - https://goo.gl/0W5E6l
Pontszám: 7.38
kedvelt tagBirkaFérfi
Végzetúr mester
4520 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Egyeni epikus
371. hozzászólás - 2009.09.15. 17:11:55
Egyéni epikus gomb nőtt az epikus emlékműre
Pontszám: 6.44
kedvencOffsboyFérfi
Végzetúr mester
4654 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Egyeni epikus
372. hozzászólás - 2009.09.15. 17:17:09
Ja, de még a játékélményen nem sokat dob
Mini event menetrend - https://goo.gl/0W5E6l
Pontszám: 7.38
fórumozóSolinaFérfi
Végzetúr mester
533 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Egyeni epikus
373. hozzászólás - 2009.09.15. 18:30:17 (Válasz Offsboy #372 hozzászólására.)
Nyomogasd, probalj minnel gyorsabban raklikkelni, hogy mikor mar eles lesz, hamarabb beerj ivas utan utni...
Pontszám: 5.74
fórumozóSolinaFérfi
Végzetúr mester
533 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Egyeni epikus
374. hozzászólás - 2009.09.15. 18:34:47 (Válasz Offsboy #370 hozzászólására.)
Idézet: Offsboy - 2009.09.15. 16:46:59
Tény ugyanis, hogy egy 40. szintű karakternek nem előny az, ha kifejleszti és egy 100+ szintű lény 10 percenként varázsolja nullára. Akkor nem érné meg kifejleszteni. Ezért gondolom, hogy érdemes lenne egy olyasvalamit betenni, hogy a szaki minden szintje pl. +1% sebzést ad egyéni epikus ellen; max 50, nem is túl nagy táp, de maxra kifejlesztve bizony érezhető.


Az epikus ellen alapvetoen nem a +sebzes a lenyeg, hanem hogy eltalald az erosebbeket.. Mert ha nem talalod el, mindegy mennyit kapnal a sebzesedre pluszba...
Pontszám: 5.74
kedvencOffsboyFérfi
Végzetúr mester
4654 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Egyeni epikus
375. hozzászólás - 2009.09.15. 18:39:18 (Válasz Solina #374 hozzászólására.)
Inkább úgy finomítanám, hogy a kettő összefügg; mint minden csatában. De igaz, akkor lehetne úgy pl. hogy epik spec +1% sebzés szintenként, és +1támadás 2 szintenként (vagy +1% támadás szintenként talán még jobb lenne, mert az arányaiban növelés mindig életképesebb); de ez már csak tesztelés kérdése, arra meg nincsenek meg az eszközeink
Mini event menetrend - https://goo.gl/0W5E6l
Pontszám: 7.38
kedvencAurriFérfi
Végzetúr mester
791 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Egyeni epikus
376. hozzászólás - 2009.09.15. 23:51:30
Jó ötlet hogy nem szöviszinthez kötitek az epikust hanem saját szinthez. Szerintem lehetne a saját szint az üthető epikusok határa 1:1-ben, ez kb elméleti határ, és ennél több úgyis nehezen teljesíthető(azaz egy 50. szintű az 50. epikusnak is nekieshet ha akar). A min. szint amivel be lehet szállni lehetne 30. Kb ezen a szinten már bejöhetnek az első epikus küldetések és akik nagy szövikben ragadtak, azoknak problémás lesz továbbra is
(sőt megoldhatatlan szöviváltás nélkül) ezen küldik megoldása. Számukra úgyis igen nagy kihívás lesz az epikek leverése, de ezen probléma (miszerint kimaradnak az epikverésből) orvoslásra találna. Jó, tudom, párhuzamosan van szöviepik reform javaslat is, eredetieg én magam is azt pártoltam volna (visszatapsolható epikusok képében), de ha már magánepik úgyis lesz ezt egybe lehetne kapcsolni vele.

A nem, vagy lassabban regeneráló epikus ötlete nem hangzik rosszul, de az azonnal üthetőséget elfelejteném. Óránként itt is epikus speccel akár 1 perc és pont. Kb erre jó lenne a skill, ne gyengítsük le. A klikk-klikk-klikk elég fura ötlet, még ha időt akartok nekünk spórolni akkor is. Legyen meg az epikus érzés.

A sebgyógyításhoz kötödő feltétel sztem marhaság... már elnézést. Értem a szándékot, na de miköze mindennek az epikushoz? Gyógyuljon mindenki 15%-ra aki leverődik és kalap (bár sztem ez sem kellene, ha csak óránként üthető az epik). Őt jó eséllyel elkapják portyabalakból, mint "felbukkanót", ha nem vigyáz. És ezzel nem csökken hanem nő a portyacélpontok száma. Én a sebgyógyítással 15% FÖLÉ növelném az ÉP-t. Azaz 15%-ot default tölt ha lenulláz az epikus+SEBGYÓGYÍTÁS.
"Tehát ha ez nem is bug, de hibás tervezés. Azonnal korrigáljuk..."
Pontszám: 6.70
népszerűOtoaakFérfi
Végzetúr mester
678 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Egyeni epikus
377. hozzászólás - 2009.09.16. 00:00:52 (Válasz Kocos #367 hozzászólására.)
Aki több erőforrást (gyógyítal) áldoz és többször támad az a nem regenő epikussal is gyorsabban fog haladni/végezni de nem kell hozzá jelentősen töbször támadnod, hosszú időre pedig semmiképpen nem fog beragadni, az meg nálam nem taktikai elem, hogy valaki több 100k-t beáldozva gyógyitalokra az erősségénél jóval erősebb epikust ölhessen, eredetileg a hiánypótlás volt a cél és nem az epikus tárgy farm, ha tárgyeső kell akkor csináljanak epikus ölő szövit, Miklós már kifejtette, hogy nincs azzal semmi gond.

Az epikus spec messze nem mindenki számára elérhető, érthető ha akinek megvan hasznosabbá akarja tenni és előnyt akar belőle kovácsolni de nem kéne azért ennyire megszaladni ezzel a dologgal, bőven elég szerintem, hogy csökkenti az epikus sebzését nem kell mindenáron az időt is befolyásolja mint a szövi epik esetén. Eleve alacsonyabb szinten (még 40-50 környékén sem) igazán hozzáférhető az epikus spec. mert 60-as tanulás meg használható szintű epikus spec-et nem olyan egyszerű beleerőltetni a fejlesztésbe.

A csatánkénti regent eleve baromi nehéz belőni, egy 100k-s elithez kell mondjuk 25 csata 4k-s ütésekkel ami már alapból sok(és ez messze nem extrém eset főleg ha nem szint-10ről hanem szintben vagy szint+10-ben indulnak az epikusok ), ha ehhez hozzávágsz csak egy 1k-s regent (1%) máris nem 25 támadás kell majd hanem 34 ami szerintem brutális növekmény. Aki meg tudja verni az epikust az tetszöleges időpontban 25 csatából megverheti balszerencsés esetben kicsit többen de nem 36%-al több csata kell és akkor még nem is ott tartunk a regennel kapcsolatban, hogy igazán nehéz már leütni az epikust.

Szóval nekem csak ennyi bajom van a regennel. Minél erősebb az epikus annál többet regen annál több életereje van és annál nehezebb megverni vagyis automatikusan annyival több támadás is kell ahhoz, hogy leverd, egyre többet és többet kell majd foglalkozni vele ami nálam nem abba az irányba mutat, hogy ne növekedjen számottevően a játékra fordítandó idő. A támadások száma akkor is nőni fog ha az epikus nem regenerál mert egyre több életereje van de messze nem akkora ütemben ahogy egy regeneráló epikusnál emelkedne. A játékidő csökkentése nagyrészt már így is szinte csak kocka oldalról támogatott mert akit kevésbé érdekel a játék az csak annyit ül előtte amennyit kedve van, de a kockáknak garantáltan sok sok idejét el fogja vinni a regenő egyéni epikus ha ebből komoly verseny lesz. Ha meg marad a 3 naponkénti üthetőség és az epikus erőssége megreked kb. a térkapus ellenfelek jelentette kihívásnál (vagy a manókénál) akkor az egésznek nem lesz semmi értelme ha regen az epikus ha nem.

Csak azért mert a könnyen ölhető epikusok "pár perc" alatt ölhetőek nem kéne leragadni ezen a szinten én elhiszem, hogy pl. Birka nagyon türelmetlen már, de nem az első 15-30 epikus a lényeg az csak a kezdet, én ezt a mókát jó sokáig szeretném csinálni és nem úgy, hogy pár unalmas kockázatmentes kattintgatás legyen az egész.
Yworl - the dead terrorist
Pontszám: 5.89
népszerűOtoaakFérfi
Végzetúr mester
678 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Egyeni epikus
378. hozzászólás - 2009.09.16. 00:04:04 (Válasz Offsboy #375 hozzászólására.)
Az epikus spec már most is csökkenti az epikus sebzését, az miért nem elég előny ? Szerintem fölösleges még több mindent beleerőltetni csak azért, hogy akinek már megvan annak nőjön az előnye.
Yworl - the dead terrorist
Pontszám: 5.19
népszerűKocosFérfi
Végzetúr mester
7685 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Egyeni epikus
379. hozzászólás - 2009.09.16. 00:37:15 (Válasz Otoaak #377 hozzászólására.)
Idézet: Otoaak - 2009.09.16. 00:00:52
A csatánkénti regent eleve baromi nehéz belőni, egy 100k-s elithez kell mondjuk 25 csata 4k-s ütésekkel ami már alapból sok(és ez messze nem extrém eset főleg ha nem szint-10ről hanem szintben vagy szint+10-ben indulnak az epikusok ), ha ehhez hozzávágsz csak egy 1k-s regent (1%) máris nem 25 támadás kell majd hanem 34 ami szerintem brutális növekmény. Aki meg tudja verni az epikust az tetszöleges időpontban 25 csatából megverheti balszerencsés esetben kicsit többen de nem 36%-al több csata kell és akkor még nem is ott tartunk a regennel kapcsolatban, hogy igazán nehéz már leütni az epikust.


Oszinten szolva nem is ertem, mirol beszelsz. A csatankenti regen mar be van love. Precizen ugyanannyira, mint amennyi az epikus normal regenje lenne.
Maxba regen ideje epikusnal: 24 ora.
Epikus spec nelkul orankent utheted, tehat maxEP/24 kell, hogy legyen az alap regenje. Enyit regenne egy ora alatt.
Epikus specel (60-szint)/60-as szorzot kap, tehat peldaul 40-es speccel (60-40)/60 = 20/60 = 1/3 szorzot kap a regenje, igy a maxEP-je 1/72-edet fogja regenni. Nyilvan az 50-es az meg ezt is felezi.

Sztem a regent semmikepp ne irtsuk ki, mert elveszik a kihivas, az igazi sava-borsa a dolognak enlekul.
Pontszám: 6.77
kedvencAurriFérfi
Végzetúr mester
791 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Egyeni epikus
380. hozzászólás - 2009.09.16. 07:15:05
Viszont regennel elérhető, hogy valaki folyamatos lélekszívással hízlalja magát a gyengébb epikusokon. Ha tele lennék lélekszívó cuccokkal, én ezt tenném.
"Tehát ha ez nem is bug, de hibás tervezés. Azonnal korrigáljuk..."
Pontszám: 8.26
HKK - Zén minikiegészítő: Zén Legendái: A sötétség gyermekeiAz Idő Kereke tovább forog! Megjelent a befejező trilógia utolsó része!