Idézet: Attush - 2008.11.18. 06:14:37
Sejtettem h valaki lefog szavazni.. mindenesetre csak annyi h ne szaladjunk el az a tény mellett h nem mindenki foglalkozik a matematikával már olyan szinten mint az iskolában vagy esetleg nem mindenkinek van szüksége rá a munkája során. Az h én ezt nem tudom nem azt jelenti h hülye iskolázatlan ember vagyok... csupán a matematikai tudásom már nem a régi... Ehhez a feladathoz papírt és ceruzát kellett volna rántanom és gondolkodni ami nálam ebben az esetben kimeríti az 5 perces limitet. Érzésem szerint ez egy olyan kérdés amit csak egy bizonyos kör tud megoldani.. akik járnak iskolába, akik egyáltalán vették már ezt (mert az egyéni kérdésekből úgy látom itt vannak általános iskolások is) sőőt azokon belül is aki egyáltalán megtanulta ezt. Ha már mindenki panaszkodik a kérdésekre akkor azthiszem ezt én is joggal tehetem.
Idézet: Edef - 2008.11.18. 06:50:06
Túl speciális.
Ha a magyarázatokban nem akartok képleteket akkor miért lehet a kérdésekben?
TÖRÖLNI! de azonnal...
... az összes szátan példával együtt.
Csupán idézném nektek Miklós véleményét a matekról, a saját véleményem már kifejtettem a kérdés nehézségéről. Én sem tegnap érettségiztem, valamint a munkám során sincs szükségem matekra. Attush! Egy szóval sem mondtam, hogy hülye iskolázatlan ember vagy, nem lehet mindenki ugyanolyan tárgyból erős, speciel én sem voltam az matekból középsuliban, volt egy "kedves" tanárom aki megutáltatta velem úgy ahogy van.
Idézet: Miklós - 2008.10.01. 13:16:43 Kvíz: az értékelés szempontjai
Kiegészítés:
- számtan kérdések. Mennyi (1+5)*3? Melyik a legnagyobb, (4+3)*2 vagy (17/2-1)? A logikát igénylő kérdések rendben vannak, de azok a kérdések nem, amelyek ilyen primitívek, nem az IQ-n múlnak, hanem azon, hogy elő tud-e valaki venni egy számológépet.