Re: Kérdezz, és mi válaszolunk 2.
17921. hozzászólás - 2015.04.24. 22:47:28 (Válasz Quellon #17917 hozzászólására.)
17921. hozzászólás - 2015.04.24. 22:47:28 (Válasz Quellon #17917 hozzászólására.)
Idézet: Quellon - 2015.04.24. 12:48:28
Az állatok sem találnak mindig, bármilyen magas a szintjük. De hogy ez 80 vagy 90% esetleg több, azt csak tesztelni lehetne, mert erről Miklós sosem beszélt, úgyhogy csak kimérni lehet, vagy megkérdezni A probléma inkább ott van, hogy ezt az értéket a védekező fél nem tudja befolyásolni. Vagyis most már lehet a narancs bigyókkal. SZB klónoknál ez kijátszható, megfelelően alacsony szintű állatokat kell vinni a csatába, és ezek klónozódnak, minimálisra csökkentve a találat esélyét.
Az erőből adódó sebzésbónusz szintfüggő, és minden információ adott hozzá, hogy számolni lehessen. Valamelyik hozzászólásomban be is linkeltem egy diagramot ami azt mutatta, hogy +1 erő mennyivel növeli meg az átlagsebzést a teljes csatára levetítve egy adott szinten. Ebbe pl az állatok kritikus ütése is beleszól.
Nagyon sokáig a +1 erő több sebzésbónuszt ad, mint a +1 taumaturgia, magas szinten már fordul a helyzet, bár a legutóbbi varázslat nerf közelebb hozta egymáshoz a két bónuszt.
Nemrég a mytokronit topicban olvastam, hogy az állatok bizonyos körülmények közt mindig találnak és sebeznek + kritet ütnek, ha elég magas a szakijuk és hogy ez az erő tulajdonságot fontosabbá teszi, mint kellene. Tényleg van ilyen probléma? Ehhez nem értek, de érdekelne.
És ha ez így van + probléma is, akkor nem lenne célszerű az állatsebzést más alapra helyezni a saját erő tulajdonságunk helyett?
Van összefüggés azzal, hogy sokan panaszkodtak, hogy a SZB klónok a jól fejlesztett karikat szivatják, rengeteget sebeznek vissza és így alig pár csatát tudnak vívni a max ÉP-jükből italozás nélkül, pont azoknak akik egyébként általában szinte legyőzhetetlennek érzik magukat, míg a "gyenge" karakterek lazán SZB-zhetnek italok nélkül rengeteget.
Helyesek egyáltalán ezek a félinformációk amiken merengtem vagy téves dolgok jutottak el hozzám?
És ha ez így van + probléma is, akkor nem lenne célszerű az állatsebzést más alapra helyezni a saját erő tulajdonságunk helyett?
Van összefüggés azzal, hogy sokan panaszkodtak, hogy a SZB klónok a jól fejlesztett karikat szivatják, rengeteget sebeznek vissza és így alig pár csatát tudnak vívni a max ÉP-jükből italozás nélkül, pont azoknak akik egyébként általában szinte legyőzhetetlennek érzik magukat, míg a "gyenge" karakterek lazán SZB-zhetnek italok nélkül rengeteget.
Helyesek egyáltalán ezek a félinformációk amiken merengtem vagy téves dolgok jutottak el hozzám?
Az állatok sem találnak mindig, bármilyen magas a szintjük. De hogy ez 80 vagy 90% esetleg több, azt csak tesztelni lehetne, mert erről Miklós sosem beszélt, úgyhogy csak kimérni lehet, vagy megkérdezni A probléma inkább ott van, hogy ezt az értéket a védekező fél nem tudja befolyásolni. Vagyis most már lehet a narancs bigyókkal. SZB klónoknál ez kijátszható, megfelelően alacsony szintű állatokat kell vinni a csatába, és ezek klónozódnak, minimálisra csökkentve a találat esélyét.
Az erőből adódó sebzésbónusz szintfüggő, és minden információ adott hozzá, hogy számolni lehessen. Valamelyik hozzászólásomban be is linkeltem egy diagramot ami azt mutatta, hogy +1 erő mennyivel növeli meg az átlagsebzést a teljes csatára levetítve egy adott szinten. Ebbe pl az állatok kritikus ütése is beleszól.
Nagyon sokáig a +1 erő több sebzésbónuszt ad, mint a +1 taumaturgia, magas szinten már fordul a helyzet, bár a legutóbbi varázslat nerf közelebb hozta egymáshoz a két bónuszt.
A gyakorló állatokat is lehessen gyógyítani, a gyógyuló állatok is mehessenek gyakorolni. Pihenés közben lehessen vadászni.
Pontszám: 7.06